Oh wat ben ik toch een muts!

Momenteel zit ik met bekkenklachten thuis en daarom had manlief vrij genomen. De jongens moesten beide nieuwe schoenen hebben en mijn man ook.



Dus hup met z’n allen in de auto en hup de schoenenwinkel in.



Mijn oudste zoontje wist van tevoren al wat hij wou en dat waren Geox schoenen dus die waren snel uitgekozen. Schoenen waren 65 euro dus te doen.



Toen moesten we schoenen voor onze jongste zoon en dat was een grotere zoektocht. Op zich ben ik best bereid om een behoorlijk bedrag uit te geven voor schoenen, maar rond de 70 euro is bij mij wel het maximum eigenlijk.

We hadden een paar schoenen gezien die we leuk vonden en ze had een stapel opgehaald van achter. Daar zat ook een paar bij dat ze extra had meegenomen van achter.



Vervolgens passen en ze bleef heel erg aandringen op een bepaald paar. Juist dat paar wat ze zelf extra had meegenomen. Die zaten hem zo mooi en zo goed en bla bla bla. Uiteindelijk had ik zoiets van nou ze zal er wel verstand van hebben en ik was het al een beetje zat dus had zoiets van nou dan doen we die wel. Het belangrijkste is tenslotte dat ze goed zitten.



Daarna manlief snel een paar schoenen aangepast en hup naar de kassa. Pinpas erdoor en hup naar huis.



Kom ik thuis en haal die dozen uit de tas. Waren de schoenen van mijn jonste zoontje gewoon 115 :shock: :shock: :shock: euro.

Ik moest 3 paar schoenen afrekenen dus had het helemaal niet zo snel in de gaten dat juist die schoenen zo duur waren.



Mijn hemel het zijn schoentjes in maat 25 en er zit niet eens een gouden randje aan.



Maar goed het is mijn eigen domme schuld en ik kan ze wel terug brengen, maar zag al op de bon staan dat ik geen geld terug kon krijgen.



Nu maar hopen dat hij ze lang en veel zal dragen.



Nou weer een hele grote leerschool voor de volgende keer!



:-* Gismo

:hug: Ja, ik ken het… Je laat je suf lullen door zo’n mens… En dan ben je al niet helemaal heppie en je bent zwanger en daar maken ze misbruik van en DAT vind ik zó misselijk hè! :evil: Alleen daarom al, zou je toch terug moeten gaan… Maar ja, ik snap ook wel dat je daar niet op zit te wachten.

Nogmaals maar een:hug: voor jou!

Teruggaan en voor dat geld 2 paar schoenen kopen. Wat een rotstreek zeg.

Wat raar dat je geen geld terug kan krijgen in die winkel! Volgensmij zijn er helemaal niet zo veel winkels meer waar je geen geld terug kan krijgen… Ik zou, als dat echt niet kan, inderdaad ook omruilen voor twee paar schoenen. Belachelijk!

ik zou ook teruggaan…al was het alleen maar om ff je verhaal te doen :evil:

anders dit ruilen tegen een goedkoper paar en…

je kan vast wel een tegoedbon krijgen…voor je volgende paar…



:hug:

:shock: :shock:



115 euro, dat is pakweg 265 gulden??? Voor een paar kinder jongensschoenen? Nog niet eens laarzen???



@Nefarious wrote:

Teruggaan en voor dat geld 2 paar schoenen kopen. Wat een rotstreek zeg.




Juist! of tegoedbon idd

:shock: Volgens mij heb je zowiezo als consument recht om te ruilen binnen 7 dagen ofzo. Moet je maar eens navragen. Ik had ze toch echt wel terug gebracht dan hoor! Mijn hemel zeg!

Ja nou laat ik voorop stellen dat ik het gewoon echt erg dom vind van mezelf dat ik niet goed op die doos gekeken heb.



Maar ben wel blij te lezen dat ik niet de enige ben die het zo’n achterlijk bedrag vind.



Helemaal voor zomerschoenen is dat toch wel heel extreem of niet?



:-* Gismo

:shock: jemig! Zou idd terug gaan, is ze nou gek geworden. 115 euro voor kinderschoentjes , dat ze je het aan durfde te smeren zeg :shock: Zo’n fout zou ik overigens ook begaan hoor, soms ben je er gewoon niet helemaal bij :hug:

Merk is trouwens Rondinella

Nou Gismo, ik zou ook inderdaad terug gaan en ruilen voor 2 paar goedkopere! Zijn ze nou helemaal belazerd!! :evil:

Hoe durven ze het eigenlijk? De verkoopster zal zelf vast en zeker ook geen 115 euri’s uitgeven!



Je bent echt geen muts hoor!



Liefs,

Moon

Tjonge wat een enorm bedrag voor kinderschoenen! Ik zou toch ook terug gaan hoor. Nee heb je, ja kun je krijgen. Wat anderen ook al zeggen desnoods met tegoedbonnen. Koop je leuk andere schoenen en misschien hebben ze wel al sandaaltjes, of iets leuks voor jezelf?



Zou voor mij trouwens wel een reden zijn om deze schoenenwinkel een volgende keer voorbij te lopen.

:shock:

dat vind ik echt geen stijl hoor, terugbrengen zou ik wel doen … tssss… alsof het aan de boom groeit… :?

@gismolo wrote:

Merk is trouwens Rondinella
Maakt toch niet uit?! Al waren ze van de Paus z’n reet gemaakt!!! :silenced: :mrgreen: Je zei het zelf al: er zit geen gouden randje aan!



Mayra heeft er ook een paar van, winterschoenen. Van oma gekregen en voor haar maakt de prijs niet uit. Maar voor ons als mama’s wel! Dus, meis, verzamel al je moed en energie bij elkaar en ga terug. Dan voel je je vast een stuk beter :thumbup: Wij zorgen wel voor de mentale steun :smiley:

Ja en het erge is ik ben daar echt al jaren klant en heb dit echt nog nooit meegemaakt.



Het is gewoon wel een hele fijne winkel. Ze nemen echt de tijd voor je en meten alles goed op enzo. Dus daarom gaan we eigenlijk altijd daarheen. Ze doen het ook ontsettend leuk met de kids enzo.



Deze verkoopster had ik ook nog nooit eerder gezien. Zei net al tegen mijn man. Die werkt zeker op provisiebasis :mrgreen:

Crien, oh jakkie de Paus z’n reet :sick:



Maar jij hebt daar dus winterschoenen van gehad voor je dochter. Waren het verder kwalitatief wel goede schoenen?

Dan is het helemaal zaak om terug te gaan meis, anders ga je nooit meer naar deze zaak waar je altijd zo graag kwam en goed geholpen werd. Dit mens moet alleen even op haar plaats gezet worden dat ze zo niet met VASTE KLANTEN om moet gaan :wink:

Maar valt het jullie ook op dat de kinderschoenen ieder seizoen weer duurder worden.



Ik heb vandaag echt geen schoenen beneden de 65 euro zien staan en de meesten zaten rond de 80 tot 100 euro.



Ik vind dat voor winterschoenen eigenlijk al veel geld.

Nou, dan kan je het toch helemaal zeggen?



Jongens, moet je horen, ik kom hier al langer, maar ik ben over de laatse aankoop niet echt tevreden, heb het gevoel dat ik wat opgedrongen heb gekregen, vind deze schoenen veel te duur en mijn zoon klaagt dat ze niet goed zitten. ( ok, beetje overdrijven mag toch?) :wink:

goh, was je bij de schoenenwinkel hier in 't dorp :wink: :roll: daar heb ik me eens precies zo laten foppen!



ik zou ook teruggaan hoor, zeker als vaste klant horen ze niet zo met je om te gaan. Niet te lief zijn hoor :naughty:



wij gaan ook altijd naar een speciaalzaak, daar zijn alle kinderschoenen tot maat 30 altijd tussen de 60 en 80 euro. Prijs varieert, in de zomer meer richting 60, in de winter meer richting 80. Maar alle schoenen hebben dan dezelfde prijs. Dan hoef je ook geen keuze te maken vanwege de prijs. En je achteraf ook niet schuldig te voelen :wink:



knuf voor jou :hug: