Oh wat ben ik toch een muts!

@gismolo wrote:

Crien, oh jakkie de Paus z’n reet :sick:



Maar jij hebt daar dus winterschoenen van gehad voor je dochter. Waren het verder kwalitatief wel goede schoenen?




Ja :sick: Het was het eerste wat in me opkwam :mrgreen:



Het zijn verder wel prima schoenen, hoor! Niets mis mee. Ze heeft er heel de winter (vanaf half oktober) op gelopen en wil ze nog steeds graag aan. 's Morgens al aan en dan de hele dag (behalve slaapje dan). Er mankeert ook niets aan. Geen stiksels die los gaan of een kapotte rits. Maar ik blijf het een bak geld vinden :roll: (zeker als je het net zoals ik nog steeds omrekent in guldens :wall: )



Maar ik heb nu minder dure voor haar: €62,50 van shoesme (geloof ik) en dan nog een paar open sandaaltjes straks voor als het echt warm is, maar dat worden ècht hele simpele en goedkope oor die paar hete dagen die we mogen krijgen.

Crien, ik ben blij om te horen dat het in ieder geval goede schoenen zijn.



Vanmorgen begon het gedoe natuurlijk. De oudste had zijn nieuwe schoenen aan en de jongste wou dat ook. Dikke tranen natuurlijk.



Nou manlief was heel resoluut en hup trok Ian zijn nieuwe schoentjes aan. Mijn hemel net of we van de armoede rond moeten komen zegt hij.



De volgende keer moeten we gewoon beter opletten klaar.



Nou duidelijke taal lijkt mij.



Gezien mijn lichamelijk toestand kan ik me ook beter maar koest houden en me over het bedrag heen gaan zetten.



Maar meiden ik hoop echt dat dit soort dingen jullie niet overkomt en let dus altijd goed op de prijs. Laat je niet omlullen.





:-* Gismo

Besluit genomen en daarmee klaar :wink: Les voor de volgende keer (voor ons allemaal) maar nog steeds een :hug: voor jou want ik snap je gevoel wel erbij.



(ga je het toch nog een keer aankaarten in die winkel of laat je het zo?)





PS Heb jij ook een IAN?!

Hier ook altijd Rondinella, Gattino of hush puppies… gemiddeld tussen de 80 en 120 euro kwijt en ja dat is al zo vanaf maat 23/24.

Ik lig er niet zo wakker van, heb namelijk ontdekt dat deze merken het aardig doen op mp en zo heb ik dus alle gattino’s rondinella’s en andere overdreven dure merk schoenen na gebruik weer doorverkocht.

Al kreeg ik er maar 30 euro voor terug, dan zat ik al meer in de richting van het bedrag wat ik er voor uit HAD willen geven :thumbup:



Maar idd, ik zou terug gaan en dan 2 paar schoenen uitzoeken, desnoods meteen een paar groter ofzo.

Dat soort dingen gebueren mij ook wel!!



ik zou ze straks gewoon lekker op mp zetten, wie weet krijg je er nog een paar tientjes voor terug! :thumbup:

Ben wel blij om te lezen het in ieder geval een heel goed merk is. Had er zelf n.l. nog nooit van gehoord.



Cell, goede tip! Maar ja eerst maar is even kijken of ze er straks nog enigzins verkoopbaar uitzien als meneertje eruit is.



Crien, ja onze zoon heet ook Ian. Grappig! Nou ik ben niet zo mondig wat dat soort dingen betreft, maar ik ga de volgende keer gewoon echt beter opletten en van tevoren aangeven wat het bedrag is wat ik ervoor uit wil geven. Het gaat mij helemaal niet om dat de kids geen dure schoenen mogen, maar dit bedrag vind ik zelf behoorlijk extreem.

Goed dat je je er nu bij neergelegd hebt (tja wat kun je anders als hij ze al aan gehad heeft he :wink: )



Daarbij heb je nu goede schoentjes!! :thumbup:

@gismolo wrote:

Crien, ja onze zoon heet ook Ian. Grappig! Nou ik ben niet zo mondig wat dat soort dingen betreft, maar ik ga de volgende keer gewoon echt beter opletten en van tevoren aangeven wat het bedrag is wat ik ervoor uit wil geven. Het gaat mij helemaal niet om dat de kids geen dure schoenen mogen, maar dit bedrag vind ik zelf behoorlijk extreem.






Je lijkt mij wel:



*ook een IAN

*Niet mondig

*Volgende keer beter opletten

*Van te voren aangeven wat ik wil uitgeven

*kids mogen best dure schoenen maar niet extreem duur



:shock: Ben je m’n tweelingzus?! :shock: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: