Oh..oh nee... klapperende...

…eierstokken. zucht

Ik zou hier eigenlijk niet meer moeten komen. Op kok bedoel ik. Ik zie her en der zwangerschaps banners, en het begint NU AL weer bij mij te kriebelen. En dat terwijl de laatste zwangerschap helemaal niet lekker ging met veel ziek zijn en erg onzeker. Ava is geeneens 9 maanden!

Snel…een stapel nadelen van 3 kinderen/te snel weer zwanger…want ik kom er zelf even niet op.

Behalve dan dat het geld kost en Si niet werkt en ik de enige kostwinner ben. En toch…awwww…baby…

NEE!!!

oh maar…baby!!

:doh: :naughty: :think: :shifty: oooh baby… :oops:

Nachtelijke uitstapjes naar babybedje, heerlijk toch, dat Ava nu doorslaapt (?!? geen idee of ze dat doet, maar hoop ik voor je :mrgreen: )

Al die kwaaltjes zoals misselijk zijn, dikke enkels in de zomer (want het einde valt in de zomer…)

Zwangerschapskilootjes die erbij komen :roll:

proest… :inlove: Ach… ik wilde deze zwangerschap eigenlijk ook al eerder… Maar moest 2 jaar wachten ivm mijn gezondheid. En ik hield mezelf toen op de been met: ‘alles waar je op wachten moet is dubbel en dwars de moeite waard’ :roll: :roll: :lol:

Sterkte meid… Ik weet hoe irritant het zijn kan! :hug:

@~Marion~ wrote:

proest… :inlove: Ach… ik wilde deze zwangerschap eigenlijk ook al eerder… Maar moest 2 jaar wachten ivm mijn gezondheid. En ik hield mezelf toen op de been met: ‘alles waar je op wachten moet is dubbel en dwars de moeite waard’ :roll: :roll: :lol:

Sterkte meid… Ik weet hoe irritant het zijn kan! :hug:

Ik weet niet eens hoe snel ik weer zwanger zou raken. Met Ava duurde het 3 jaar. Ik vroeg aan Si wat de echte nadelen zouden zijn om nu al voor een 3rde te gaan proberen (klussen… :mrgreen: ) en hij zei “What, besides the fact we can’t afford it!?”

Altijd met beide benen op de grond, die kerel van mij…zucht

En toch…we hebben alles al voor een babietje. Zowel jongens kleertjes als meisjes kleertjes (Noah wilt graag nog 2 broertjes erbij “Thanks mam!!”)

Het is te vroeg na Ava. Ik moet nog zoveel genieten van haar. Maar wachten tot ze 3 is (en niet meer naar de topic met al die mooie pas geboren baby fotos gaan… :wall: )

O jee ik kan wel honderd redenen bedenken om niet voor nog een beebje te gaan. Maar als dat stemmetje in je hoofd eenmaal is aangezet… is het moeilijk 'm weer uit te zetten!!

Want al die 100 redenen om het niet te doen leggen het toch vaak af tegen dat ijzersterke gevoel van :inlove:

Maar eh… hoe denkt je vriend erover?

Ah ik lees t al!

@OliviaMay wrote:

Ah ik lees t al!

Precies!

Mijn vriendin in Farnborough kwam met hetzelfde argument. Waarop ik zei “Obviously my hormone couldn’t give 2 sh*ts about the recession”

Erg hoor…ok. Zolang we niet klussen is er geen gevaar voor een zwangerschap. En misschien wordt dat stemmetje wel stiller en gaat het op den duur weg…voor de volgende 3 jaar. :shifty:

Heeel mijn verstand zegt te wachten maar mijn gevoel begint steeds iets harder te schreeuwen :angel:

Nadelen zijn hier al stuk voor stuk bezig met vervagen…

Ik ben blij dat ik jullie eierstokken niet heb :mrgreen:

@Bella wrote:

Ik ben blij dat ik jullie eierstokken niet heb :mrgreen:

hehe

:lol:

me too

ook hier zon gevoel.

Het gevoel is zooooooooooooo sterk.

Maar mijn verstand zegt van niet.

Maar het zwanger zijn, zon klein hummetltje aan de borst het lijkt me weer zoooo heerlijk.

Maar ja, onze 2 kids zijn niet de makkelijkste, met name wat slapen betreft.

en als ik dan goed nadenk, denk ik, het is echt niet verstandig.

Maar toch…dat gevoel! Vrouwen en hormonen :lol: :oops: :lol:

Ik rammel ook enorm! En dat terwijl Jascha nog niet eens een half jaar is. En ik doodsbang ben voor een nieuwe zwangerschap met alle onzekerheden. Maar toch gaan we er wel weer voor in 2009 :oops: :slight_smile:

oh hier stiekum ook heel graag…maar ik geef nog niet aan dat gevoel toe, want we kunnen het gewoon nog niet aan, het is hier veel te druk geweest de laatste jaren. En die onderbroken nachten hebben hun einde nog niet gevonden, dat is hier ook en goede tegenhouder :lol: Dus nog even geduld…

lastig he die kriebels, hier ook weer, terwijl onze Vera nog geen 10 maand is! Maar ik wil ook zooooooooooo graag een derde, maar hubbie kan nóg zo’n zwangerschap en bevalling niet meer aan zegt hij!

Dusssss ik ben bang dat de derde er niet gaat komen, kom maar op met die oplossing voor die kriebels! Ik ben 1 en al oor!

hey!! niet echt behulpzaam!! hahaha :lol:

Het is moeilijk naar je redenerende inner-voice te luisteren als de eierstokken zo’n lawaai maken. :?

hahaha ik wilde alweer toen Jayden 3 dagen oud was. Maar mijn vriend niet. Ik wil nog steeds. Maar mijn vriend nog steeds niet. Grom. Van mij dus ook geen hulp. Ik wil zelf ook zooooooooooo graag. Zucht.

Hij zegt JA!!! :dance: :dance: :dance:

Ik zei tegen hem dat we zouden kunnen wachten tot Ava 3 is, en dan in de zomer van 2010 gaan klussen. Zegt ie ineens…dat duurt te lang! :shock:

Dus we gaan er voor zomer 2009. :inlove: :inlove: :inlove:

jippie alvast veel klusplezier gewenst :dance: :clap: :dance: :dance: ik ga je banner goed in de gaten houden :wink:

hier zijn we geen haar beter hoor :oops: sterker nog we zijn veel erger hahahaha…floris was nog geen maand oud toen we al besloten dat we er nog een bij wouden,ontdanks de bevalling de hormonen tijdens de zwangerschap ,de baarmoederontsteking en de aambeien na de zwangerschap…dus troost je …je bent niet de enige :mrgreen:

Wij hadden dus tijdens de zwangerschap van Mirthe gezegd na haar evnetjes wat jaartjes te wachten.

Nu gaan we er waarschijnlijk in de lente weer voor :silenced: :mrgreen:

@joseetje wrote:

Wij hadden dus tijdens de zwangerschap van Mirthe gezegd na haar evnetjes wat jaartjes te wachten.

Nu gaan we er waarschijnlijk in de lente weer voor :silenced: :mrgreen:

Yay!

I’ll race you! ahahaha :lol: :lol: :mrgreen: