Oooh mijn eierstokken rammelen zo hard :lol: .
Alleen 1 “klein” probleempje, er is geen man in mijn leven.
En ik verwacht dat dat nog wel een poos gaat duren ook…
Dus helaas, het blijft nog een aantal jaartjes bij dromen.
@Marite wrote:
Oooh mijn eierstokken rammelen zo hard :lol: .
Alleen 1 “klein” probleempje, er is geen man in mijn leven.
En ik verwacht dat dat nog wel een poos gaat duren ook…
Dus helaas, het blijft nog een aantal jaartjes bij dromen.
:hug:
Even lekker alles op een rijtje krijgen zodat er plenty ruimte is voor een nieuwe beeb.
@Nefarious wrote:
@joseetje wrote:Wij hadden dus tijdens de zwangerschap van Mirthe gezegd na haar evnetjes wat jaartjes te wachten.
Nu gaan we er waarschijnlijk in de lente weer voor :silenced: :mrgreen:
Yay!
I’ll race you! ahahaha :lol: :lol: :mrgreen:
:mrgreen:
nou hier ook giga kloppende eierstokken en iedereen om me heen is maar aan het zwangeren en of bevallen. Ondanks dat ik echt heel blij ben en het iedereen van harte gun, ben ik ook wel een beetje jaloers. :oops:
dan vraag ik me af of ik het lot niet tart, we hebben nu 2 gezonde kids en je weet niet of je weer een gezond kind krijgt.
Maar dat verlangen blijft…
mn vriend is er niet over uit of ie een 3e wil.
Ow Nef! jieha!!!
:inlove: :inlove: :inlove:
Ik wil wel eerst wat meer afvallen en mijn lichaam wat fitter maken na de ks en de operatie van vorig jaar.
Si is echt helemaal overstag gegaan en ziet het helemaal zitten.
Ben Zo Blij!!!
ik had het ook direct toen Lev geboren was…
Nog eentje, dacht ik
wij gaan gewoon in op het klapperen zeg maar :mrgreen:
trrrrrt prrrrrrt … hier klapperen mijn eierstokken ook
maar ben net september gestart met een 3 jaar duren de opleiding tot verzorgende dus hier pas het 3de jaar dat ik mijn spiraaltje eruit laat halen
en oooooo wat wil ik weer graag
maar idd zoals iemand anders al zei iets waar je lang op wacht heb je dubbel en dwars verdiend toch ? :mrgreen:
Precies! :mrgreen:
:mrgreen:
Hier ook nog steeds de kriebels, maar het blijft toch echt bij drie,
denk ik.
Volgens mij al heb ik 6 kiddies dan klappert het nog steeds. Ik vind zwanger zijn, baby’s, zelfs de bevalling heerlijk. :inlove:
mijn man vind 3 geen mooi getal
mochten we na tygo een tweeling krijgen dan moet nummer 4 ook komen
hij vind oneven getallen niet leuk :lol:
nou eerst maar eens die opleiding af krijgen
pfff wat duurt het allemaal nog lang :roll:
Van de zomer ben ik gestart met een 4jarige opleiding :shock: Why?? denk ik soms
Hier klappert de boel ook flink, maar ja, heb nu pfeiffer, plus we wonen nog niet samen, door de pfeiffer wil ik nog niet eens aan verhuizen dènken… dus kan nog wel even duren hier…
Ahahah hier ook 3 jarige opleiding gestart, maar ikben gestart toen nicolai 4 maand oud was zodat we na 2.5 terug konden beginnen. nu word het vanwille medicatie wss toch nog augustus 2010 :d
ze rammelen hier bijna mijn broek uit :mrgreen:
negeernegeernegeer
Ik wil ze nog een jaartje laten rammelen, ben benieuwd of ik het haal!
Nef, ik vind het zooo leuk voor je! Ik hou je banner in de gaten hoor :thumbup:
o gelukkig ben ik niet de enige die het in haar hoofd heeft gehaald een lang durende opleiding te starten :mrgreen:
ik moet ze minimaal nog 2 jaar laten rammelen
januari 2011 is het laten verwijderen van mijn spiraaltje het eerste wat ik ga doen
Kunnen we niet zwanger zijn en leren? En dan de bevalling precies voor de zomervakantie plannen… :mrgreen: plannen hè :doh:
oh erg he…
Ik heb de hele zwangerschap echt van de daken geschreeuwd… dit is de laatste! Hierna komt er echt niet 1 meer hoor… we zijn wel klaar nu… de achterbank is vol… enz enz enz :shifty:
Mies is nu bijna 5 maanden, ik geniet volop, hij is echt nog baby, ik heb gezworen dat ik hoe dan ook niet meer met een duowagen wilde slepen, kindjes kosten geld enz enz… maar ook hier kriebelt het toch ontzettend en als ik al die tegenargumenten niet zou hebben dan was ik bijkans t liefst morgen weer zwanger :oops:
Niet om het zwanger zijn, dat kan me gestolen worden, maar ik vind bevallen geweldig (ja echt, die oerkracht en dan zo een warm glibberig lijfje, oh ga meteen weer huilen als ik er aan terug denk en het is zo een moment wat razendsnel voorbij is, zou het wel een keer op film willen)
En ik zie mezelf gewoon wel als big mama met groot gezin :mrgreen:
Toch ga ik nog minimaal 1 jaar wachten zodat:
-Michel 2,5 is eer er eens een brusje arriveert en ik dus niet van alles dubbel hoef te hebben
-We voor die tijd eerst kunnen sparen voor een grotere auto
-Ik minstens 20 kilo kan afvallen en zo hopelijk fitter in mijn zwangerschap sta
-we een jaar rust krijgen, iets wat we elkaar hebben beloofd
-Peter ook naar school is zodat ik dan ook echt tijd heb voor weer zo een kleine
-Aniek goed kan leren fietsen, anders kom ik nergens meer.
Zo, dat zijn toch goede redenen om dat gekriebel nog even te negeren, toch?? :shifty:
Ik rammel ook…heel erg.
Sterker nog, ben zelfs al zwanger geweest (helaas geeindigd in een m.a.). Sindsdien heeft mijn vriend de kolder in zijn kop gekregen en heeft onze hele relatie behoorlijk op zijn kop gestaan. Gelukkig lijkt het nu allemaal weer de goede kant op te gaan, maar over het wel of niet gaan voor een vierde kindje is hij nog niet uit…
En ondertussen rammel ik stevig verder. En zal ik geduldig moeten afwachten tot het moment dat hij er wel weer voor wil gaan.
zit er voor mij echt niet in dat ik tijdens mijn studie weer zwanger kan zijn
doe de opleiding tot verzorgende en zou niet weten hoe ik dat zou moeten plannen
wahahahah plannen :doh: :wall: :mrgreen:
de afdeling waar ik nu zit is best strikt en heb een contrakt voor 3 jaar dus de duur van mijn studie
dus vind het een beetje eng om er dan bewust voor te kiezen
Nee dat gaat niet werken :wall: Bij mij ook niet hoor ben ik bang…
Dan rammelen we nog maar even…