Het ziet er een beetje vies uit, maar het smaakte echt lekker!!!
Hahaha hier thuis heb ik chocolade en niet eens aan gedacht vanavond, knap he!!!
Ah het komt gewoon niet op het voordeligst uit op de foto…maar als het maar lekker is euhm was :lol:
Nicje toch :lol:
:lol: :lol:
Hier gistermiddag de chocolade keurig in de supermarkt laten liggen (zelfs die bij de kassa lag … chocolade/sinasappel). Ik had nog steeds brandend maagzuur (gelukkig maar, anders …).
@Mutti wrote:
Hier gistermiddag de chocolade keurig in de supermarkt laten liggen (zelfs die bij de kassa lag … chocolade/sinasappel). Ik had nog steeds brandend maagzuur (gelukkig maar, anders …).
Vandaag herkansing Mutti

haha… ik ga zo naar de winkel (en heb geen brandend maagzuur)
of :twisted: ? :lol:
Ik heb mezelf vandaag goed in de hand, ik voel het 8) :mrgreen:
(Vanavond ga ik uit eten en dan zal ik een lekker dessert nemen en aan jullie denken )
:evil: Als ik je omver kon duwen zou ik het nu doen
BOEM
knaagt aan een paar rijstwafels hoor ik chocolade?? mmmjammmm … soulfood noemen ze dat toch…
beeldt zich in dat het chocoladerijstwafels zijn
@mv2kids wrote:
knaagt aan een paar rijstwafels hoor ik chocolade?? mmmjammmm … soulfood noemen ze dat toch…
beeldt zich in dat het chocoladerijstwafels zijn
heb je geen cacao? :mrgreen:
Oooow chocorijstwafels!!! (Die van aldi, die ze nu al 100 jaar niet hebben omdat er 150 jaar geleden een brand bij de fabriek is geweest :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: ) :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ja Marieke,
Met cacao kun je hele leuke dingen doen haha :lol: :lol:
Ik zit nu heerlijk aan de ouderwetse tofees/chocolaatjes van Quality Street. Mijn zoontje was al boos, hij mocht er maar één en mama wel zes! Ja maar mama is veel groter en de baby in de buik wil er ook één … ok mama … pfff, kom ik weer goed weg :mrgreen: Hij roept al wel de hele tijd “dikke mama” :think:
oh mutti :drool:
die van mama is groter gebruik ik ook en mama geeft bv dus eet voor twee :oops: :mrgreen:
O, ik ben erg :oops:. Geen toetje in huis … en nu zijn mijn grote en kleine vent op de fiets richting supermarkt op speciaal voor mama …
BEN & JERRY’S CHOCOLATE FUDGE BROWNIE te gaan kopen :drool:
Als dat geen liefde is :inlove:
ik zit nog steeds alle paaseitjes op te eten,
:mrgreen: heel goed voor de lijn hahahahaha
:drool: :drool: :drool:
ik ben aan het lijnen, dus ik knaag ook op een rijstekracker. En wat heb ik het koud en heb ik een zin in chocola.
Mijn kast ligt vol met eitjes. Alle winkels ruimen de paaslekkers op, dus voor een paar cent kan je zoveel chocoeitjes kopen.
Maar ik moet er af blijven. :roll:
@Mutti wrote:
O, ik ben erg :oops:. Geen toetje in huis … en nu zijn mijn grote en kleine vent op de fiets richting supermarkt op speciaal voor mama …
BEN & JERRY’S CHOCOLATE FUDGE BROWNIE te gaan kopen :drool:
Als dat geen liefde is :inlove:
Zeker wel dat dat liefde is :inlove:
En is hij helamaal op of heb je wat bewaard voor vandaag? :mrgreen:
Hier is alle chocola op

:think: chocoladeijs of dove :think:
Bestaat er geen ijsvariant van dove :drool: ?