oh neeeeeee!!!!

Oh nee mijn Dove Caramel is op :shock:



heb alleen nog mars, snickers, bounty is mijn blikje snoep :mrgreen:

WAT een ramp!!! :shock: :shock: :o :o



(ik heb alleen maar minitomaatjes, een banaan en een appel :cry: )

veel beter voor je gezondheid. :mrgreen: maar ik vind die dove zo :drool:

Ik heb een doos Merci gekregen van 1 van mijn klantjes vanmorgen… Superlief, MAAR ER MOET NOG 12 KILO AF! :evil: :evil: :evil: :mrgreen:

oh nee :shock: das nie best :lol:

@~Marion~ wrote:

Ik heb een doos Merci gekregen van 1 van mijn klantjes vanmorgen… Superlief, MAAR ER MOET NOG 12 KILO AF! :evil: :evil: :evil: :mrgreen:




bewaren voor iemand anders die je eigenlijk moet bedanken maar steeds vergeet :think: :shifty: :oops: dat heb ik eens gedaan :oops:

marsjes zijn nu ook op :mrgreen: :oops:

@~Marion~ wrote:

Ik heb een doos Merci gekregen van 1 van mijn klantjes vanmorgen… Superlief, MAAR ER MOET NOG 12 KILO AF! :evil: :evil: :evil: :mrgreen:
Zal ik mijn adres even Pben :mrgreen: is brievenbus post :thumbup:

:lol:



8)

Haha… er is zelfs een speciale hyves site van :lol:



Maar uh … de winkels zijn nog wel even open hoor. Speciaal voor jou een digitaal exemplaar.

Ooooooh slecht zeg!!



Ik heb inmiddels de banaan en de tomaatjes al op en verlang nu echt naar een heerlijk stuk chocolade…

En bedankt he :roll: :twisted: :mrgreen:

:lol:

@Mutti wrote:

Haha… er is zelfs een speciale hyves site van :lol:



Maar uh … de winkels zijn nog wel even open hoor. Speciaal voor jou een digitaal exemplaar.




:drool: :drool: :drool: :drool:

@Nicje wrote:

Ooooooh slecht zeg!!



Ik heb inmiddels de banaan en de tomaatjes al op en verlang nu echt naar een heerlijk stuk chocolade…

En bedankt he :roll: :twisted: :mrgreen:




hihi

Ik krijg gelijk zin in chocola :shifty: :drool:

Ik geloof ook dat ik voor het eerst sinds tijden weer ongesteld moet worden dus ik laat die 30kg overgewicht( :think: ) voor wat het is en fiets zo naar de (snoep)winkel! :drool:

Ik ook hoor … ik trok net de snoepla open … 1 minizakje gummiebeertjes (kan ik mijn jochie niet aan doen, die heb ik hem al beloofd voor vanmiddag), een ontbijtkoek, rijstewafels en een pak crackers :? “Gelukkig” kan ik nu niet naar de winkel, want mijn zoontje ligt net lekker te slapen.



Ik ga me maar storten op een peer met wat druiven. Is in elk geval zoet.

Ik pak maar ff een kiwi :roll: .

ik heb een kopje thee erbij en dan een chocolaatje in je mond smelt het heerlijk weg 8)



Kan ik zo van genieten helemaal als ik weet dat jullie het niet hebben :twisted: :mrgreen: :wink:

Ik mis wat bij mijn peer en druiven :think: … aha … ik weet het …

ik heb een kopje thee erbij en dan een chocolaatje in je mond smelt het heerlijk weg

Kan ik zo van genieten helemaal als ik weet dat jullie het niet hebben
Oooooooooh wat sleeeeeeeeeeeeeeeeeeeecht¬!!!!! :naughty:

Als ik je zou kunnen omduwen, zou ik het NU doen :twisted: :twisted: :twisted: :lol:

Hahaha Mutti, ja zoiets mis ik hier nu ook :roll: :wink:

oooooh zo’n chocoladefontein



:drool: :drool: :drool: :drool: :drool:



ik wil er een :inlove: