oh neeeeeee!!!!

@Nicje wrote:

Oooooooooh wat sleeeeeeeeeeeeeeeeeeeecht¬!!! :naughty:



Als ik je zou kunnen omduwen, zou ik het NU doen :twisted: :twisted: :twisted: :lol:







boem

Zo, hèhè :twisted: :lol: :twisted:

Zou een peer met cacaopoeder ook lekker zijn :think:

Hahaha ik heb hier ook chocoladepoeder staan, zullen we het proberen???



(of dat heel wanhopig :oops: )

Als je van die poeder chocolademelk maakt en dat invriest heb je chocoladeijs :drool:

Hihi… ga nu mijn peer schillen en proeven …



nee joh, hoezo wanhopig … alleen een beetje verslaafd

@miriam wrote:

Als je van die poeder chocolademelk maakt en dat invriest heb je chocoladeijs :drool:




Dat duurt te lang :mrgreen:

OK, ga ik chocolade-ijs maken, we hebben hier een heeeel klein vriesvakje hahaha



Maak wel een foto met mijn telefoon, moet ik thuis ff het kabeltje zoeken vanavond :lol:

en is t lekker?



neemt nog een bounty

@renzosmam wrote:

@~Marion~ wrote:
Ik heb een doos Merci gekregen van 1 van mijn klantjes vanmorgen… Superlief, MAAR ER MOET NOG 12 KILO AF! :evil: :evil: :evil: :mrgreen:
Zal ik mijn adres even Pben :mrgreen: is brievenbus post :thumbup:

:lol:



8)




Weet je wat? kom maar op! haha!

:snooty: dit kan ik niet aanzien… SOnja word zo boos op mij als ik me hieraan toegeef…Nee hoor ik heb helemaal geen trek in chocola nu :liar:

@Mutti wrote:

Hihi… ga nu mijn peer schillen en proeven …


:sick: .... bah wat vies. Ik nam een hap, al mijn vocht uit mijn mond werd geabsorbeerd, ik kreeg een hoestbui en ... het smaakt mega bitter. Niet doen dus, zonde van de peer :shifty:

Ik ga maar geduldig wachten tot zoonlief wakker is en dan naar de supermarkt.

Ik heb het poeder voor warme chocolade koud aangemaakt en in de vriezer gezet :thumbup:



(Trok alleen het deurtje van de vriezer kapot :oops: )

Foto’s volgen :smiley:

@Mutti wrote:

@Mutti wrote:
Hihi… ga nu mijn peer schillen en proeven …


:sick: .... bah wat vies. Ik nam een hap, al mijn vocht uit mijn mond werd geabsorbeerd, ik kreeg een hoestbui en ... het smaakt mega bitter. Niet doen dus, zonde van de peer :shifty:

Ik ga maar geduldig wachten tot zoonlief wakker is en dan naar de supermarkt.


:lol:

Mutti, heb je puur cacao gebruikt? Ja das wel bitter inderdaad :sick:

@Nicje wrote:

Ik heb het poeder voor warme chocolade koud aangemaakt en in de vriezer gezet :thumbup:



(Trok alleen het deurtje van de vriezer kapot :oops: )

Foto’s volgen :smiley:




:lol: hoezo verslaafd? :lol:

:think: Ik zou een bounty moeten kunne. maken. Ik heb cacaopoeder, melk, suiker, boter, kokospoeder … nee, toch maar gewoon even wachten.

@Mutti wrote:

:think: Ik zou een bounty moeten kunne. maken. Ik heb cacaopoeder, melk, suiker, boter, kokospoeder … nee, toch maar gewoon even wachten.




heb je eieren en meel? Chocoladecake :drool:

Ik ben alleen maar op het idee gebracht en aangezien ik iets nuttigs moest gaan doen, dacht ik, laat ik het eens proberen…



Heeft he-le-maal niks met verslaving te maken :naughty: :liar:



:lol: :lol: :lol:

@Nicje wrote:

Mutti, heb je puur cacao gebruikt? Ja das wel bitter inderdaad :sick:




Ja, dom hè :oops: Ik bedenk me nu dat ik ook gewoon een beker warme chocomelk kan maken :roll: