oh neeeeeee!!!!

zoals mutti al zei het :twisted: zegt ga langs de winkel en koop dove als je dochter gaat halen. Een beetje erbij kan nu toch geen kwaad meer



Het :angel: zegt nee niet doen joh.



:think:

Ooow het is ook best wel weer voor warme choco melk… Zucht… ik kan het ook maken MAARHET MAG NIET!!



ik MOET nog 12 kilo… Al vindt mijn moeder het wel goed zo… NEE!! het mag niet !! Hoe op hou op hou op hou op hou op!!! zoekt smiley met de handen op de oren

en gaat aan 4e fles water…

Volgend jaar op dit moment mag ik ook niet meer :cry: Dan zit ik aan de wortels en komkommer. Maar nu ben ik 5 maanden zwanger … en dan MOET je gewoon af en toe chocolade hebben. Van mij hoeft het niet hoor :liar: , maar ik hoor een stemmetje in mijn buik die erom roept.

Inderdaad, vingers in je ogen en heel hard LALALALALALALALALALA roepen…



Ik werk op kantoor en er is niemand :mrgreen:

Morgen ga ik weer heel hard werken, nu had ik even de tijd voor mezelf, voordeel als het niet zo heel druk is. Helaas is dat over een maand of 2 wel weer anders, dan word ik gillend gek… :roll:



Maar nu nog even niet hahaha :lol:

@Mutti wrote:

Volgend jaar op dit moment mag ik ook niet meer :cry: Dan zit ik aan de wortels en komkommer. Maar nu ben ik 5 maanden zwanger … en dan MOET je gewoon af en toe chocolade hebben. Van mij hoeft het niet hoor :liar: , maar ik hoor een stemmetje in mijn buik die erom roept.




Gewoon aan toegeven, je wilt toch het beste voor je kind :mrgreen:

En morgen heel verbaasd reageren als je de koelkast open doet … hé … het klepje van het vriesvakje is kapot … hoe kan dat nou?

Gewoon aan toegeven, je wilt toch het beste voor je kind


Ja, juist, dat stemmetje... stemmetje, kindje, toegestaan!! :thumbup:
mmm en als je geen kindje in je buik hebt?? :think: Kun je dan buikspreken? Want ik hoor dat stemmetje ook :shifty:

@miriam wrote:

@Mutti wrote:
Volgend jaar op dit moment mag ik ook niet meer :cry: Dan zit ik aan de wortels en komkommer. Maar nu ben ik 5 maanden zwanger … en dan MOET je gewoon af en toe chocolade hebben. Van mij hoeft het niet hoor :liar: , maar ik hoor een stemmetje in mijn buik die erom roept.




Gewoon aan toegeven, je wilt toch het beste voor je kind :mrgreen:




Hij of zij kan er beter nu aan wennen, dan heeft hij/zij er ook geen last van tijdens het bv :mrgreen:

Mutti

En morgen heel verbaasd reageren als je de koelkast open doet … hé … het klepje van het vriesvakje is kapot … hoe kan dat nou?




Waarschijnlijk heel een collega al eerder chocomel in de vriezer gemaakt :think: :mrgreen:

ga beeb in pak hijsen en in defietskar doen op weg naar school door de regen, neem nog een chocolaatje mee voor onderweg (die ik natuurlijk voor ik de poort al door ben op heb :roll: ) zie ik wel of ik nog langs de supermarkt ga :mrgreen:



zwaai zwaai

@Nicje wrote:

Gewoon aan toegeven, je wilt toch het beste voor je kind




Ja, juist, dat stemmetje… stemmetje, kindje, toegestaan!! :thumbup:

mmm en als je geen kindje in je buik hebt?? :think: Kun je dan buikspreken? Want ik hoor dat stemmetje ook :shifty:




Tuurlijk joh. Zijn je vrouwlijke hormoontjes die je hoort :mrgreen:

Haha



Ik ben ff weg, zo weer terug voor ik wegga, dan laat ik weten of het ijsje gelukt is…!!

@miriam wrote:





Gewoon aan toegeven, je wilt toch het beste voor je kind :mrgreen:




Precies, je wilt natuurlijk niet het risico lopen dat men je als een slechte moeder betiteld die zich totaal afsluit voor de behoeften van haar nog ongeboren kind.

:lol:



Pffff … ik word gelijk gestraft voor mijn chocolademelk (en ontbijtkoek, en druiven en peer) … brandend maagzuur :?



Ik ga maar even iets doen met beweging (dan zakt het misschien een beetje).



Doei, doei

Lekker toch, een stuk chocolade!! Geniet er lekker van zou ik zeggen :smiley: Het is zelfs gezond af en toe een stukje chocolade, zeggen ze :wink:



Ik ben aan het dieten en ik hou het nog goed vol :thumbup: Alleen ik heb een cake gebakken van het weekend en daar heb ik wat van gehad, maar dat vergeten we even voor het gemak :smiley:

Het is een echte aanrader!!!



Ik heb chocolade-ijs gemaakt!! Het is heeeeeerlijk!!!

@Nicje wrote:

Het is een echte aanrader!!!



Ik heb chocolade-ijs gemaakt!! Het is heeeeeerlijk!!!




:mrgreen: foto



ik heb me ingehouden knap he

Hahahaha en heb je al wat gekocht dan?

Beloofd is beloofd :mrgreen: