Oh my G....spin in de boerenkool !!

Dus ik sta nu lekker te koken…pannetjes staan op het vuur, spekjes worden al lekker bruin en de worst ligt op zijn buik.



Ik zou even roeren in de pan met aardappelen en boerenkool en zie ineens iets roods met sprieten drijven. Ik vis het uit de pan en leg het op de snijplank en spring een eind achteruit als ik zie wat het is :shock: :shock: :shock: :shock:



:sick: :sick: :sick: Een grote rode spin ! Althans, ik heb 'm gekookt en is net zo rood geworden als een kreeft ! :o :shock: :sick:



Is het heel gek als mijn eetlust spontaan verdwenen is ?



Het heeft in de zak boerenkool van de Aldi gezeten…



Eetsmakelijk ! :shifty:

gadverdamme!!! :sick: ik zou gelijk m’n boerenkool wegkieperen. :sick:

Nou…we gaan het wel eten denk ik :think:

Brrrrrr getver :shock: :shock: :shock:

Ik ben als de dood voor die beesten :shifty:

Ik zou het ook niet opeten :sick:

Brrrr, wat vies!!

Vooral schrikken zeg!

Bah, tijdens het eten zou ik er de hele tijd aan moeten denken, stel dat je een poot proeft… :silenced: :lol: :wink:

De friettent zou ik héél snel bezoeken !!!

Ik ben niet bang voor die beesten, maar zou geen hap door mijn keel kunnen krijgen na dat gezien te hebben…

Eet smakelijk… (gelukkig heb ik het al op)

Ik slik net de laatste hap boerenkool weg hier. Gelukkig lees ik het nu pas… brrrrrr :shock:

en euh, smaakte het? :mrgreen:

Gatverdamme !!! Dat heb ik een keer met een bloemkool gehad, er zat een hele dikke rups in :sick:



Die heb ik gelijk weggefl*kkerd !!!

Oh krijg helemaal kippevel, wat een geluk dat je geroerd heb zeg.

bahhhhh…



ik zou dan niet meer willen eten :lol:

:sick:

Gatverdarrie :sick: :shock: (ze zijn toch nooit alleen ?? :roll: )

dat had bij mij meteen in de prullenbak gelegen :shifty:

:shock: Ik heb net boerenkool gegeten uit een zak van de aldi…Heeft wel een weekje inde vriezer gelegen, dus evt. toevoegen waren vast al dood :mrgreen:



Maar goed dat ik het nu lees en niet voor het eten :lol:

aaaah bahhhhh :sick:





ik had dat dus echt nie meer gegeten :shifty: :snooty: :hand:

Ik ben ook niet bang voor spinnen,zou dat echt niet opgegeten hebben :sick:

Kan altijd iets achtergebleven zijn!!!



Ik sneed een keer koolrabi doormidden,toen kroop er een levende maai opeens op de tafel :shock: :shock: :shock:

Gatverdamme… nee, dat had ik ook niet opgegeten! Dan had ik wel een pizzaatje in de oven gegooid of zo :smiley:

:shifty: :silenced: Ooo bah! Wat ongelovelijk vies!!

:sick: …



uhhh… je zou bijna aan een halloween-actie denken … gratis spin erbij … :shifty:

oooh bah :sick:



Ik had spin en boerenkool terugekieperd in de zak en teruggebracht naar de aldi.



Zo heb ik eens keer maden in de manderijnen gehad en een verroeste schroef in mijn kipkerriesalade :eh:

O jakkes ik zou het ook niet meer eten en morgen teruggaan naar de Aldi :sick: