Oh my G....spin in de boerenkool !!

owww… brrrrrrrrrrrrrrrr… heb je het nog opgegeten…?

:silenced: :hug:

*en rilt verder… :shifty: *

:sick: :sick:

zo heb ik dus een keer een rups in de broccoli gehad, alleen die vond ik pas toen ik al best veel had gegeten… :sick:

Ieuw…mijn nekharen gaan helemaal overeind staan :shock: .

Ik heb wel eens een dikke groene rups meegekookt met de broccoli. Ik zag 'm op het bord van mijn tafelgenoot liggen, net voordat hij zijn vork erin wilde prikken. Kon toen echt geen hap meer door mijn keel krijgen

Haha, Heleentje was bij dezelfde groenteboer geweest denk ik!

Oooh Gatverdegatver!

Dat heb je toch niet echt opgegeten he?

BBBAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!

Uhwwww bah, krijg er gewoon rillingen van.

Smaakte het wel goed :silenced:

Ik heb wel eens een spin in m’n vliegtuigvoer gehad :shock: :sick:

Ik met m’n spinnenfobie, aaaaaaaaah :x

Ik heb er nog 1 gehad. :sick:

Een wesp in de voorgesneden verpakte ah andijvie :silenced:

Ben net terug van een vergadering en mijn maag rammelt :?

Ik heb toch 5 happen gehad en heb toen een paar crackers met kaas gemaakt. Mark heeft een flink bord opgeschept en opgegeten en hij heeft het ook aan Eva & Chris voorgeschoteld.

Maar het idee alleen al :sick: :silenced: Het beeld van die roodgekookte spin, hij zag er gewoon griezelig uit en het was zeker geen kleintje !!

En terug naar de Aldi, tja…het kan gebeuren natuurlijk. Misschien zat er eerst alleen een klein eitje in en is de spin groot gegroeid in onze boerenkool :mrgreen: … :shifty:

Ik geloof ook dat ik vannacht slecht ga slapen…

Dit is niet goed voor m’n zwangerschaps misselijkheid :sick: :smiley:

@Heleentje wrote:

zo heb ik dus een keer een rups in de broccoli gehad, alleen die vond ik pas toen ik al best veel had gegeten… :sick:

En bedankt, ik heb voor morgen broccoli gehaald, die ga ik nu heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed na kijken :eh:

:lol: :smiley: :lol: :smiley:

Gatverdegatver zeg :sick:

Zou echt geen hap door mijn keel krijgen…

@juulisjuul wrote:

@Heleentje wrote:

En bedankt, ik heb voor morgen broccoli gehaald, die ga ik nu heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed na kijken :eh:

Eet smakelijk alvast :mrgreen:

Wij gaan het morgen ook eten, maar het heeft heeeeeeeeeeeeeeel lang geduurd voordat ik het weer kocht. En ja, het wordt nog steeds goed nagekeken :mrgreen:

brrrrrrrrrrrr ik kan echt niet tegen zulke dingen hè. :sick:

Ik zou daar echt geen hap van eten…

He gadver… Terwijl het zooooooo lekker klonk wat je aan het koken was… Jammer zoiets he?

@Heleentje wrote:

@juulisjuul wrote:
@Heleentje wrote:

Wij gaan het morgen ook eten, maar het heeft heeeeeeeeeeeeeeel lang geduurd voordat ik het weer kocht. En ja, het wordt nog steeds goed nagekeken :mrgreen:

Weet je wat ook erg handig is, dat doe ik meestal, als de groente schoongemaakt is en in het water in de pan zit ff een hele flinke scheut zout erin gooien en zo een paar uur laten staan (liefst een hele nacht) dan komt alles wat dood is boven drijven :sick: en dan kun je het daarna nog een paar keer goed spoelen en dan zit er iig niks meer in je eten :mrgreen: !!!

da’s wel een goed idee :thumbup:

was het lekker trouwens? :mrgreen:

Ja hoor, smaakte goed en gelukkig geen spinnen of rupsen gezien !!!

Misschien wel geproefd :shifty: :shifty:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@juulisjuul wrote:

@Heleentje wrote:
@juulisjuul wrote:
@Heleentje wrote:

Weet je wat ook erg handig is, dat doe ik meestal, als de groente schoongemaakt is en in het water in de pan zit ff een hele flinke scheut zout erin gooien en zo een paar uur laten staan (liefst een hele nacht) dan komt alles wat dood is boven drijven :sick: en dan kun je het daarna nog een paar keer goed spoelen en dan zit er iig niks meer in je eten :mrgreen: !!!

dat adviseert de groentenman mij ook altijd, goeie tip hoor ! :thumbup: