@Roos wrote:
Ik heb die haken ook. Al lang geleden gekocht maar nooit opgehangen en nog in de verpakking. Zou ik ze met dit argument nog terug kunnen brengen?
Ja hoor! Evt printje bij van de terughaalactie of zoiets als bewijs.
@Roos wrote:
Ik heb die haken ook. Al lang geleden gekocht maar nooit opgehangen en nog in de verpakking. Zou ik ze met dit argument nog terug kunnen brengen?
@belle wrote:
Quinten gaat het goed mee. Zelf ben ik nog steeds regelmatig onzeker als hij zijn vinger niet goed gebruikt (hij klemt bijvoorbeeld tegenwoordig zijn potlood helemaal verkeerd vast).
Verder vandaag bericht gehad van onze rechtsbijstand: de tegenpartij heeft aansprakelijkheid voor het letsel van Quinten erkend :shock: .
Wow zeg. Dat erkennen is al een heel grote stap :thumbup:
Misschien anders toch nog eens met Quinten naar de fysio gaan als je er onzeker over bent :hug:
Je kunt het proberen Roos. Ik heb hier ook nog een dichte verpakking liggen (waar ik echt misselijk van word als ik hem zie).
Ik wil in ieder geval de peuterspeelzaaljuffen vragen er ook eens naar te kijken hoe hij het met zijn handjes allemaal doet bij het knutselen. Misschien hebben zij ook nog tips hoe ik het Quinten kan leren om zijn potloden weer goed vast te houden.
Om weer fysio in te schakelen vind ik erg moeilijk :oops: , maar ik houd het in mijn achterhoofd.
Je kunt de fysio altijd eens laten beoordelen. Dan hoef je hem nog niet eens in te schakelen. Misschien heeft hij goede tips voor jullie, die jullie gewoon thuis kunnen doen.
In ieder geval bedankt voor dit topic Belle. Bij ons worden ze dus niet opgehangen en daarmee misschien heel wat leed bespaard.
Heel veel sterkte met de verwerking van wat jullie overkomen is en ik hoop dat Quinten op een dag vergeten zal zijn wat er gebeurt is en dat hij zijn beide handen goed kan gebruiken.
:shock: … dan blijkt dus dat onze dochter er nog goed vanaf is gekomen… Vanavond stond ze bij de handdoekenhaakjes te prutsen , stak haar vingertje erin en begon te springen…haar vingertje schoot naar beneden in de gleuf en raakte bekneld! Ik heb haar er direct (zo voorzichtig mogelijk) uitgetrokken en de schade lijkt tot nu toe mee te vallen. Het was alleen het topje, aan beide kanten flink ingesneden. Maar wat een schrik en verdriet bij onze kleine meid.
Vervolgens sla ik aan het zoeken op internet, en vind ik dus dit topic op kok. Ik wou dat ik het eerder had gelezen! De haken hingen al in ons huis (we hebben het een paar maanden geleden gekocht) en ik had er niet bij stil gestaan wat een veiligheidsrisico ze met zich mee brengen. Een ding is zeker: ze gaan er uit, en wel vanavond nog!
Belle, bedankt voor dit topic! Een :hug: voor jullie zoontje, ik hoop dat het weer helemaal goed komt met hem!
Pfff, wat een geluk dat het alleen om sneetjes aan de zijkanten van je dochters vingers lijkt te gaan. Hopelijk heelt het snel. Goed dat de haken er meteen af gaan.
Over 2 weken (zondag 13 september) is het een jaar geleden en dan denk je toch veel vaker aan het ongeluk. Was dus wel even slikken om je berichtje te lezen Tinkerbell (maar gelukkig met een relatief goede afloop). Ook voor jou en je dochter een dikke knuffel :hug: .
Mijn man zei al toen ik dit bericht liet lezen: “zal helaas vast nog wel vaker voorkomen dat er ongelukken met de nog aanwezige haken gebeuren”.
Ik wijs er inmiddels op als ik ze ergens zie. Je ziet de mensen schrikken. Of ze ze verwijderen is uiteraard niet aan mij, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Toch zag ik ze laatst in een reclamefolder staan ergens. Ik weet niet meer waar.
Stom eigenlijk!
En volgens mij stonden ze laatst dus doodleuk in de folder van de ALDI te koop (of de Lidl) :shock:
@Wawa wrote:
En volgens mij stonden ze laatst dus doodleuk in de folder van de ALDI te koop (of de Lidl) :shock:
En zo is het ineens precies een jaar geleden dat het ongeluk gebeurde (vanmiddag rond 14.00 uur) .
Ventje heeft er niets van in de gaten, maar zelf ben ik misselijk en met hoofdpijn opgestaan. Hopelijk is deze dag snel voorbij.
:hug:
@belle wrote:
Je kunt het proberen Roos. Ik heb hier ook nog een dichte verpakking liggen (waar ik echt misselijk van word als ik hem zie).
Ik wil in ieder geval de peuterspeelzaaljuffen vragen er ook eens naar te kijken hoe hij het met zijn handjes allemaal doet bij het knutselen. Misschien hebben zij ook nog tips hoe ik het Quinten kan leren om zijn potloden weer goed vast te houden.
Om weer fysio in te schakelen vind ik erg moeilijk :oops: , maar ik houd het in mijn achterhoofd.
zag bij karwei of praxis ze weer in de folder staan… :shock:
@Pitje27 wrote:
zag bij karwei of praxis ze weer in de folder staan… :shock:
@Cell wrote:
Maar ik wil er niet aan denken wat er was gebeurt als die vingergleuf er nog had gehangen… :shifty: