Officiële veiligheidswaarschuwing rvs-handdoekhaken p.9

Oh nee meid, wat erg!! :shock: :cry: :hug:

Voel je zeker niet schuldig, een ongeluk zit in een klein hoekje…

Heel erg veel sterkte en een dikke zoen voor je zoontjes! :-*

ow wat vreselijk!!! wij hebben ze niet, maar ik vond ze wel altijd mooi, maar nu dus niet meer. dank je wel voor de waarschuwing!!!

Och wat erg…

bedankt voor de waarschuwing

oh wat vreselijk zeg mijn maag draait er van en wordt er helemaal verdrietig van zoiets vreselijks waar het kleine mannetje zn leven lang aan herinnerd wordt :hug:

en zulke dingen komen hier er absoluut nooit in!!!

wens jullie heel veel sterkte en vooral beterschap dat hij er hopelijk niks vervelends aan overhoud angst voor artsen en dat het voor hem geen belemmering wordt voor zn ontwikkeling en motoriek.



:hug: :hug: :hug:

Ach jee, wat ontzettend sneu voor je zoontje! :hug:

Ik heb deze haken idd ook, maar als er hier straks een kleintje rondbanjert zal ik er zeker rekening mee houden!

ik heb ze ook :shock:

En een heel avontuurlijke zoon dus ze gaan er bij straks ook vanaf :shock:

Iemand uit onze kennissen kring heeft het zelf eens ondervonden hoe scherp die dingen zijn :naughty: Dan wel geen blijvende schade maar wel een flinke jaap en ik hoor het van meerdere dat die dingen echt scherp zijn :?





Tjee wat verschrikkelijk naar voor je zoontje zeg! En dat is zacht uitgedrukt :frowning:

oh wat erg zeg!! dat ze die dingen mogen verkopen!!! :think:

ik zou contact opnemen met de fabrikant…



beterschap voor je zoontje wat vreselijk zeg… :-*

Jeetje wat heftig zeg :shock:

Wat zul jij geschrokken zijn!



Beterchap met je mannetje!!



Hier hebben we ze ook en ook nog eens op kindhoogte :?

Op kindhoogte is niet anders, omdat ze alleen op de zijkant van een kast kunnen, verder geen muurtjes ofzo waar het op kan.

Ben er nu zeker over aan het nadenken hoe het eventueel anders kan.

Haakjes zijn denk ook niet alles, als je daar met je hoofd tegen aan valt, is ook weer heel gevaarlijk.

Willen jullie eens mee denken??

@Pumba wrote:

Ik las je titel en wist meteen waar het over ging


Dat had ik idd ook en ondertussen zat ik héél hard te hopen dat het niet zo was :cry:



Wat ontzettend erg zeg, vreselijk… Ik kan me zo goed voorstellen dat je je er heel rot onder voelt (en dat zal nog een understatement zijn ben ik bang… Als je zelf iets hebt, is dat erg vervelend, maar als er iets met je kind is gaat je dat door merg en been). Toch zijn dit in mijn beleving dingen die je gewoonweg niet kunt voorzien.



Wij hebben ze niet, dit type handdoekhaken. Ik zie ze wel vaak liggen in winkels en was dan toch wel geneigd om ze eens mee te nemen. Dat gebeurt nu zeker niet meer. En als we ergens anders op visite zijn, zal ik er extra alert op zijn. Dank voor je terechte waarschuwing, al had ik veel en veel liever gehad dat dit jullie gespaard was gebleven :hug:

wij hebben ze ook hangen in de keuken, gekocht bij de Aldi…

zal mn partner eens vragen of hij ze er af wil halen

Ik las de titel en dacht, oh iemand is niet tevreden over de haakje en baalt ervan dat de handdoek er steeds afvalt o.i.d, ik dacht en daar reageren 4 pagina’s mensen op??? ik dacht meteen oh, dan is het iets anders, iets ergs,…



zoiets ergs als dit had ik niet verwacht! Bedankt voor je waarschuwing en sterkte! Beterschap voor je mannetje!

Ongelooflijk zeg, door ogenschijnlijk eenvoudige handdoekhaakjes… :shock: :frowning:



Sterkte voor je manneke :hug:

:shock:

Och jeetje wat erg!

:hug: Heel veel beterschap voor je zoontje, maar eigelijk voor jullie allemaal want dit moet voor jullie allemaal een plekje krijgen natuurlijk!

Sterkte voor je mannetje :hug: :-*



Wij hebben ze ook in de douche hangen stuk of 6 gelukkig op onze hoogte, dat Y.eline er niet bij kan. (en we hebben ook geen stoelen ofzo boven staan waar ze op kan klimmen :wink: )

Ik voel helemaal met jullie mee…

Onze dochter is op 1 oktober jl. bijna 2 vingertopjes kwijtgeraakt van haar rechterhand. Ze gleed van de salontafel af en die klapte om met haar vingers tussen vloer en tafel. Het was voor driekwart door, ze hebben alles gelukkig weer goed kunnen hechten. Gelukkig is de doorbloeding goed gebleven en is het niet gaan ontsteken. Ik lees nu in jouw verhaal hoe naar dat kan zijn…

Maar wat een schrik he :cry:



Dan heb je voor je gevoel je hele huis kidsproof gemaakt en krijg je zulke nare ongelukken door handdoekenhaakjes en salontafeltjes! Wie verzint dat nou…

Heel veel sterkte voor je ventje en heel goed van jullie dat jullie de fabrikant ingelicht hebben!

Jeetje zeg, arme kleine man! Heel veel sterkte voor jullie!



En ik ga die rotdingen er NU afhalen bij ons in het toilet!

Vreselijk voor de kleine man! :hug:

Wat ben ik geschrokken!

Wij hebben de haakjes hier ook in keuken, bijkeuken en badkamer staan.

We halen het vandaag nog eraf!



Bedankt voor de tip Belle en ondanks dat je niet meer vaak op kok komt, ben ik erg blij dat je ons toch hier attent op maakt. Heel veel sterkte voor je zoon, en vooral je oudere zoon ook met zijn nachtmerries. Wat zo ontzettend sneu en zielig… :hug: :-* Mijn maag draait al oneindig om als ik eraan denk hoe het uit heeft moeten zien. :hug:

Ik las het topic en dacht eerst aan een andere haak. Die hangt bij mijn zwager en zus in het toilet en heb ik een keer bij het bukken naar voren vanaf het toilet mijn hoofd aan hopen gehaald :shifty: (hoe krijg ik het voor elkaar :doh: Is zo’n handdoekjehaakje met daadwerkelijk een haak en van metaal en voelde dus ook b)



De haakjes hadden wij ook, maar vielen in het toilet steeds van de muur en later boven in de badkamer ook. Ik geloof dat er nu nog eentje hangt Hoog en je moet reiken, dus never nooit niet dat een kind daarbij kan.

Toch denk ik dat deze maar op het lijstje moet om ook vervangen te worden.

Jak jak jak. Heel veel sterkte in elk geval :-



:-
Liefs, Evelien :vlinder: