Officiële veiligheidswaarschuwing rvs-handdoekhaken p.9

Tjongejonge, ik had het natuurlijk al via Hyves ‘gehoord’, maar die foto’s laten pas zien hoe ernstig het voor het manneke is :cry:



En ook precies zijn wijsvinger hè :cry: , ik zit er tijdens het typen een beetje op te letten…en ik doe eigenlijk best veel met die vinger…



Kus voor je kleine man :-*

Mijn man is ze net aan t weghalen…

Zoiets zou ook mn zoon kunnen overkomen… :silenced:

jeetje wat erg dikke knuffel voor je zoontje :hug:



wij hebbne ze ook toch maar weghalen

wat erg voor je zoontje, dikke :hug: :hug:

goed dat de gamma ze al uit het schap heeft gehaald en de fabrikant op de hoogte heeft gesteld. Ben benieuwd of je nog reactie krijgt van hun.

Jeetje, wat heftig en vreselijk zielig voor jullie zoontje, maar ook voor jullie…Wat een schrik…

brrrrr, hier hebben we ze ook niet! Maar goed dat je waarschuwd. En ik zou zeker de fabrikant op de hoogte stellen!!!



En dan meteen een flinke schade vergoeding eisen!!!

wat een naar ongeluk zeg, en wat vreselijk sneu voor je zoontje …wat zul je ontzetten geschrokken en verdrietig zijn …zn mooie handje he



waar ik meteen aan moest denken is iets wat mn moeder ooit zei…

denk erom,…ongelukken gebeuren alleen waar je ze NIET verwacht…

ze had denk ik wel gelijk…kennisje van mij in amerika verloor haar tweejarige door het koordje van de luxaflex die voor t raam achter haar bedje hing, de kleine was gaan staan in t ledikant en had gespeeld met t touwtje

ze is zo met haar halsje erin terecht gekomen en is gestikt



bedenk het allemaal maar van te voren…

het is goed dat je deze waarschuwing neerzet! inderdaad NIET gebruiken of echt flink buiten bereik ophangen denk ik



veel sterkte voor jullie! :hug:

@kristalkindje wrote:

wat een naar ongeluk zeg, en wat vreselijk sneu voor je zoontje …wat zul je ontzetten geschrokken en verdrietig zijn …zn mooie handje he



waar ik meteen aan moest denken is iets wat mn moeder ooit zei…

denk erom,…ongelukken gebeuren alleen waar je ze NIET verwacht…

ze had denk ik wel gelijk…kennisje van mij in amerika verloor haar tweejarige door het koordje van de luxaflex die voor t raam achter haar bedje hing, de kleine was gaan staan in t ledikant en had gespeeld met t touwtje

ze is zo met haar halsje erin terecht gekomen en is gestikt



bedenk het allemaal maar van te voren…

het is goed dat je deze waarschuwing neerzet! inderdaad NIET gebruiken of echt flink buiten bereik ophangen denk ik



veel sterkte voor jullie! :hug:




Bah dat soort verhalen heb ik ook al vaker gehoord.



Zo deed mijn vriendin haar dochtertje van bijna 2 alleen in bad laten spelen, terwijl ze zelf de was aan het opruimen was… met de kraan open op lauw. Had kind zelf de kraan heter gedraaid…gevolg billen en boven benen verband…

Goh, dat is schrikken… ik heb die handdoekhaken jaren gehad, in de keuken, op kindhoogte ook nog! Gelukkig nooit wat gebeurd, ze waren er al af, maar nu ik dit zo lees blij toe!

Aaah jeetje wat erg zeg, wat een schrik moet dit vor jullie zijn geweest, ben ook blij dat je de mensen ook hierme wil waarschuwen, want een ongeluk zit inderdaad in een klein hoekje.



Arm manneke van jou zeg, gelukkig heeft hij nou minder pijn en begint hij aan het idee te wennen :hug: :hug: :hug:



Ook voor jullie een dikke knuffel :hug: :hug:



Hier hebben we ze niet maar wel bij mijn schoonmoeder, en die heeft ze op hoogte gehangen zodat ok de kleine kinderen van de familie eraan kunnen, daar ga ik zo dus even heen bellen dat ze ze maar of weg halen of heel hoog hangen.

Achossie :hug:

Hier komen die dingen er dus ook niet in :snooty:

Bedankt voor de waarschuwing en beterschap voor je zoontje.

Sterkte voor jou :-*

Ik las je titel en wist meteen waar het over ging: wij hebben ze ook. Mijn man had het al gezegd voor die tijd, maar ik dacht dat het wel mee zou vallen. Ze gaan er vandaag nog af!

jeetje… ik dacht eerst dat het een grapje was tot ik de foto’s in de spioler zag!!! :shock: wat ontzettend sneu voor je ventje en dan ook nog een ontsteking :frowning:

Ik had ze in ons andere huis en heb nu zuignaphaken, maar zat erover te denken deze weer te kopen, goed van je om ons zo te waarschuwen!!

:hug:



ik zag ze van de week hier in de gamma liggen volgens mij en vond het maar enge dingen en dat zijn het dus ook :thumbdown:

Ik schrijf al een tijdje niet meer hier op kok. Reden om dit toch te plaatsen is om ouders er bewust van te maken hoe verschrikkelijk gevaarlijk deze haken kunnen zijn als ze te laag hangen. En dus niet dat ze weg moeten, maar wel dat je je er bewust van moet zijn wat er kan gebeuren.

Ik wil dat dit geen ander kindje en geen andere ouder overkomt, want het was echt verschrikkelijk om mijn ventje zo gehavend te zien en met zoveel pijn :cry:. Ook de nasleep van alles is zo zwaar geweest. Nog steeds lig ik nachten wakker en zie ik de beelden van het ongeluk voor mijn ogen. Ook blijf ik me schuldig voelen dat dit gebeurd is. Mijn ventje lijkt alles nu redelijk te hebben verwerkt en er aan gewend te raken.



Mijn oudste zoon van net 4 jaar heeft trouwens alles zien gebeuren en je wilt niet weten wat dit in een kinderhoofdje doet. Hij heeft zulke erge nachtmerries gehad en vroeg zich allerlei dingen af zoals of je hoofd eraf kan vallen.



Dat de Gamma hier de haken uit de schappen heeft gehaald, is hun eigen beslissing. Het enige wat wij hebben gedaan is naar aanleiding van vragen alles vertellen aan de moeder van een klasgenoot van mijn oudste zoon. Zij werkt bij de Gamma en heeft alles op eigen initiatief in gang gezet bij de Gamma.

Wat erg…

En wat zal je geschrokken zijn…

:hug:



Ik heb ze ook…maar die hangen hoog…en mijn kids wassen hun handjes altijd in de badkamer…

Maar brrr…wat zal jij geschrokken zijn zeg… :frowning:

Ik liet het net aan mijn man zien en hij heeft die van ons gelijk weggehaald…



Hij schrok zo ontzettend van jouw foto’s…Stond te trillen op zijn benen.

:shock: ik heb ze ook.

Jeetje wat heftig zeg! Arm menneke! Fijn dat hij geen nachtmerries meer heeft, maar jeetje wat een lullig handdoekenhaakje al kan veroorzaken :shock: . (Hier gelukkig niet van die dingen in huis.) Daar hoef jij je echt niet schuldig over te vallen, wie verwacht nou dat zoiets gebeurt? Heel veel sterkte met de psychische nasleep :hug: . En bedankt voor je waarschuwing, ik zie dat er veel mensen zijn die er wat mee doen gelukkig!