Mijn leive meiden Lola en Evi hebben op hun eerste verjaardag de laatste borstvoeding gekregen. Ik heb ontzettend gehuild, ik zal het heel erg missen, twee van die kleine koppies aan mijn borsten. Maar het is goed zo. Hier mijn ode aan 1 jaar tandemvoeden…
Dank jullie wel! Ze zijn gemaakt door manlief…die echt een LIEVE man is. Vol begrip. Hij wist dat ik mooie fotos nodig had om er afscheid van te kunnen nemen. En heeft daar alle tijd voor genomen. En zei dat ie de “laatste keer” nog wel 3 x over wou doen als “DE foto” er niet bij zat…haha de lieve schat. Dat was dus echt niet nodig. Ten eerste omdat de fotos prachtig zijn, en ten tweede om dat de laatste keer voor mij ook echt de laatste keer was. De knop is om. Als ik ze nu weer aan zou leggen stop ik nooit meer denk ik… :mrgreen:
ik voedde op verzoek, wat neerkwam op zo’n 5x per dag per kind. Maar de laatste weken had ik het ivm het naderende einde van de BV terug geschroefd naar 2x per dag en de laatste week 1 x per dag. Vanmorgen heb ik mijn rechterborst afgekolft omdat die bowlingbal proporties aan het aannemen was. Verder geen last. De meiden blijven natuurlijk proberen of ze wat mogen sabbelen, maar helaas…de campina is gesloten!