ode aan 1 jaar tandemvoeden...en afscheid van de BV

Mijn leive meiden Lola en Evi hebben op hun eerste verjaardag de laatste borstvoeding gekregen. Ik heb ontzettend gehuild, ik zal het heel erg missen, twee van die kleine koppies aan mijn borsten. Maar het is goed zo. Hier mijn ode aan 1 jaar tandemvoeden…











































dan hier ook nog maar: je bent een held en dit zijn de mooiste bv-foto’s die ik hier ooit heb zien langs komen volgens mij.

Wat een prachtige foto’s :inlove:

Heb je die door iemand laten maken, of manlief ?





En natuurlijk een applaus dat jij je 2 meisjes zolang hebt kunnen voeden :clap: :clap: :clap:

Echt in een woord GEWELDIG

wat een mooie foto’s



heb je die zelfgemaakt, of de fotograaf

Ow ik wil hier ook nog even reageren…



Je foto’s raken mij echt…



Heb bewondering voor je…



Prachtige grieten hoor… die 2…



En petje af voor jou… :inlove:

Dank jullie wel! Ze zijn gemaakt door manlief…die echt een LIEVE man is. Vol begrip. Hij wist dat ik mooie fotos nodig had om er afscheid van te kunnen nemen. En heeft daar alle tijd voor genomen. En zei dat ie de “laatste keer” nog wel 3 x over wou doen als “DE foto” er niet bij zat…haha de lieve schat. Dat was dus echt niet nodig. Ten eerste omdat de fotos prachtig zijn, en ten tweede om dat de laatste keer voor mij ook echt de laatste keer was. De knop is om. Als ik ze nu weer aan zou leggen stop ik nooit meer denk ik… :mrgreen:

Wauw wat een prachtige foto’s zeg :inlove:



Ontzettend knap dat je je meiden een jaar lang bv hebt gegeven :clap: :thumbup:

Wow, wat een prachtige foto’s, de tranen springen gewoon in mijn ogen.



Wat geweldig dat jullie zo lang hebt kunnen genieten van de tandemvoedingen.

Echt verreweg de mooiste foto’s die ik heb gezien!

Super!!!

Prachtige foto’s!!!

Ik vind die staande waarop ze beiden met een handje de borst vast hebben echt prachtig!

Voedde je nog veel? Hoe gaat het nu? Heb je er last van en heb je het idee dat de meiden het missen?



Ik ben met 7/8maanden gestopt omdat mijn mannetje niet meer wilde. Vond ik ook moeilijk. Hij beet (had toen 8 tanden) en werd pisnijding.

wow Esther, wat een geweldig mooie foto’s!! :shock: :inlove: en wat superlief zeg, 2 van die kleine meisjes aan je borst :inlove: :inlove:



en knap hoor, 1 jaar tandemvoeden!! respect!!! :clap: :clap:

ik voedde op verzoek, wat neerkwam op zo’n 5x per dag per kind. Maar de laatste weken had ik het ivm het naderende einde van de BV terug geschroefd naar 2x per dag en de laatste week 1 x per dag. Vanmorgen heb ik mijn rechterborst afgekolft omdat die bowlingbal proporties aan het aannemen was. Verder geen last. De meiden blijven natuurlijk proberen of ze wat mogen sabbelen, maar helaas…de campina is gesloten! :wink:

Oh dat lijkt me wel moeilijk als ze er nog om ‘vragen’. Bij mij was het meer van zijn kant dat het over was… Succes!

Wauw wat een schitterede foto’s , een traan biggelde langs mjn wang…SCHITTEREND :clap: !!!



Super knap een tweeling 1 jaar lang gevoed.

Wow gave foto’s :inlove: en :clap: voor jou omdat je ze een jaar gevoed hebt!

wat een mooie foto’s :inlove: toppie gedaan meid! :clap:

:inlove: :clap: voor jou en je dochters.

Geweldig. Die dat ze elkaar aan kijken is zo lief :inlove:

dank jullie wel allemaal! :-*

Ow, wat een gave foto’s. Geweldig. Gefeliciteerd met het behalen van de mijlpaal!

Ik vind het super van je :clap: :clap:

Onwijs goed gedaan :dance:



En je foto’s zijn stuk voor stuk prachtig :inlove: