O shoot wel of geen streep??

allemaal GEFELICITEERD :-*

Kloos ook gefeliciteerd en mooie testen.



En dat je man/vriend hem te licht vind, is volgens mijn mannen eigen.

De mijne zei dat namelijk ook en durfde het in eerste instantie ook niet te geloven…

Kloos, gefeliciteerd :-* :-* :-* :inlove:



En dankjewel Bianca :-* :-* :inlove: Ja ik schreef al dat het bijna genant is om te melden dat ik wéér zwanger ben :oops: Maar ja, de vruchtbaarheid heeft hier ook nooit aan gelegen… Blijf alsjeblieft goed plakken beebje :pray: :pray: :pray: :pray:

alle zwangeren gefeliciteerd

Kimmie, wat lees ik nu? Super zeg! :inlove:

:pray:



De rest van de zwangere dames, ook allemaal gefeliciteerd natuurlijk :dance:

Hey meiden, GEfELICITEERD!! :dance:



Ik heb gister dus ook een kv test gedaan en na ong 10 min stond er inderdaad een licht roze streep. Kan ik nu zwanger zijn, want 's ochtends had ik een clearblue gedaan en die was negatief en 3 dagen ervoor een positieve etos test.



Ben dus een beetje de draad kwijt :oops:



Wou zowiezo volgende week nog een test doen. Want ben nu alweer 5 dgn overtijd :smiley:

overtijd, of ontpillen?



Hoor zeer slechte verhalen over de goedkope kruidvattesten.

Mensen testen er vals positief mee.

Zo ook vele andere testen eigenlijk…,



Daarom zweer ik bij clearblue eigenlijk!

nee, echt overtijd. Zou eigenlijk na Rowin met de nuvaring beginnen, maar heb het toen niet gedaan.

ik heb er nog nooit van gehoord dat je met de goedkope kruidvat testen vals positief kunt testen, ik gebruik deze testen zelf ook, maar nog never nooit geen vals positief gehad… ze hebben ook geen voorgedrukte streep, dus er kan alleen een streep komen als er inderdaad HCG in de urine zit… t kan dus zijn dat als je te vroeg test, hij positief is, maar een VMK blijkt te zijn…

ja ik heb ze toen ook licht positief gehad indd met een vroege miskraam.

Op een ander forum (toen ik erop google-de) stond dat mensen er vaker vals positief mee deden testen.



Hoelang testte je positief bij R. dan? Of ja na hoelang testte je positief haha?

Bij rowin teste ik pas positief met clearblue na 1,5 week. Haha heb alleen nu het geduld niet en omdat ik overal las dat de kv erg goed is en geen voorgedrukte streep had, dacht ik die eens te proberen.

De etos was ook zeer licht positief maar las dat die wel een voorgedrukte streep heeft. Op internet staan daar ook veel slechte ervaringen mee.

weet je wat de pest is? Bij de een werkt de ene test heel goed, en bij de ander juist helemaal niet…,



Bij mij werkte Predictor en Clearblue heel goed, en de rest dus echt niet :think:

En dat terwijl Predictor heel veel HCG nodig heeft om positief uit te slaan…,

@kiki1987 wrote:



Ik heb gister dus ook een kv test gedaan en na ong 10 min stond er inderdaad een licht roze streep. Kan ik nu zwanger zijn, want 's ochtends had ik een clearblue gedaan en die was negatief en 3 dagen ervoor een positieve etos test.



Ben dus een beetje de draad kwijt :oops:



Wou zowiezo volgende week nog een test doen. Want ben nu alweer 5 dgn overtijd :smiley:


hahah oeps…



Raar dat bij Clear bleu negatief aangaf terwijl die juist voor 99% betrouwbaar is. En wat Cin ook zegt. Als predicator veel HCG nodig heeft, vraag ik me af waarom de clear bleu het juist niet positief test!



Maar kan ook heel goed kunnen dat die laatste test van clearbleu misschien fout zn werk heeft gedaan? :think:



Nou meid, zet em op mocht het echt raak zijn! Niet op een goeie timing of wel? ivm je nieuwe baan! :slight_smile:

@nachtvliinder wrote:

Ik heb er nog maar een tegenaan gegooid :shifty: :shifty:



En ik heb met argusogen naar gekeken. :shock: ( die ja )

En ik zie toch wel weer hetzelfde streepje tevoorschijn komen…

Zo snel joh??? ik heb pas een paar weken mijn Mirena eruit gehaald…

Ik sta te shaken :slight_smile:




Super voor je hoor! Even een vraagje uit nieuwsgierigheid: Ben jij wel ongesteld geweest na het verwijderen van je spiraal?

nee ben helemaal niet meer ongi geweest na het verwijderen van de mirena.

Hij is er pas 3 weken uitgehaald :wink:



Vandaar die :shock:

hahaha

Wow, dan is er hoop voor mij. Ik ben mezelf gek aan het maken momenteel…

Niet jezelf gek maken dame… :hug:

@Mariiyelle wrote:

Raar dat bij Clear bleu negatief aangaf terwijl die juist voor 99% betrouwbaar is. En wat Cin ook zegt. Als predicator veel HCG nodig heeft, vraag ik me af waarom de clear bleu het juist niet positief test!



Maar kan ook heel goed kunnen dat die laatste test van clearbleu misschien fout zn werk heeft gedaan? :think:


ClearBlue is voor 99% betrouwbaar, maar mijn ervaring is dat deze ook een grotere hoeveelheid hcg nodig heeft dan bijvoorbeeld Kruidvat. Bij Pete testte ik pas 8 dagen na NOD positief. Negatief kan altijd nog positief worden…



Ik heb ook regelmatig testen van Kruidvat gedaan. Bij Luc en Stan positieve testen toen ik rond NOD zat, de eerste was een lichte 2e streep en paar dagen later een duidelijkere 2e streep. En een paar maanden terug een negatieve test toen ik wat klachten had en dacht zwanger te zijn, toen zag je helemaal geen 2e streep.



Ik heb begrepen dat Kruidvast verschillende soorten zwangerschapstesten heeft?

Een goedkope die niet zo betrouwbaar is.

En een verpakking van 2 testen (met pipet) voor 5 euro die wel goed zijn, deze heb ik zelf ook gebruikt.

Ok. :slight_smile:

ik heb ook de kruidvat test gebruikt met pipet…die is volgens mij best wel betrouwbaar hoor :slight_smile: had ook een vermoeden dat ik een keer zwanger zou kunnen zijn en toen gaf de test direct uitslag dat het niet zo was…geen streepje, helemaal niks…bij mijn dochter heb ik ook getest met deze test en die was direct duidelijk…



succes meis :-*