Kiki. wanneer doe je weer testen? Want de streepjes zouden dan alleen maar duidelijker moeten worden natuurlijk!
@Ramona1986 wrote:
ik heb er nog nooit van gehoord dat je met de goedkope kruidvat testen vals positief kunt testen, ik gebruik deze testen zelf ook, maar nog never nooit geen vals positief gehad… ze hebben ook geen voorgedrukte streep, dus er kan alleen een streep komen als er inderdaad HCG in de urine zit… t kan dus zijn dat als je te vroeg test, hij positief is, maar een VMK blijkt te zijn…Ik moet eerlijk zeggen dat die kruitvat testen wel vaker vals positief testen.
Zelf heb ik dat namelijk een paar keer gehad. Had dan echt een streep (laat zeggen binnen een klein kwartiertje) maar werd dan wel ongesteld.
En later bij de Gyn bleek dat ik samen met mijn vriend een nihille kans heb om zwanger te raken. Dus een vroege miskraam geloof ik dan niet
de enige test die mij negatief aangaf terwijl ik wel zwanger was was de CB digitaal.
En hoewel ze zeggen dat je niet naar de streepjes op de stick mag kijken… stonden daar dus wel 2 strepen, duidelijk zat te wezen, maar in het schermpje stond niet zwanger.
Etos test was bij mij vaag, terwijl de Kruidvat test er heel snel een duidelijke 2e streep opknalde :thumbup:
@Jannigje wrote:
@Ramona1986 wrote:ik heb er nog nooit van gehoord dat je met de goedkope kruidvat testen vals positief kunt testen, ik gebruik deze testen zelf ook, maar nog never nooit geen vals positief gehad… ze hebben ook geen voorgedrukte streep, dus er kan alleen een streep komen als er inderdaad HCG in de urine zit… t kan dus zijn dat als je te vroeg test, hij positief is, maar een VMK blijkt te zijn…Ik moet eerlijk zeggen dat die kruitvat testen wel vaker vals positief testen.
Zelf heb ik dat namelijk een paar keer gehad. Had dan echt een streep (laat zeggen binnen een klein kwartiertje) maar werd dan wel ongesteld.
En later bij de Gyn bleek dat ik samen met mijn vriend een nihille kans heb om zwanger te raken. Dus een vroege miskraam geloof ik dan niet
Ja dat heb ik dus ook vaker gelezen, zulke dingen…,
maar volgens mij ligt dit ook per persoon hoor…want de kruidvattesten zijn bij mij altijd heel duidelijk…heb nog nooit iets geks er mee gemaakt…en dat terwijl de ander juist zweert bij clearblue testen…
zo zie je maar weer bij mamarije ook dat het verschilt per test…apart eigenlijk :think:
ja gek he? Je zou eigenlijk denken (aangezien HCG toch wel hetzelfde is neem ik aan), dat alle testen hetzelfde zouden reageren bij mensen, maar helaas!
Vraag me soms ook echt af, hoe dat kan. Maar daar zullen we wel nooit antwoord op krijgen :lol:
Ja echt heel apart! Maar ik probeer pas over een paar dagen de test te doen. Ben bang dat ik me anders helemaal gek ga lopen maken.
en heb je vandaag getest, of wacht je langer?
zie dat jij zwanger bent!!!
wat leuk!!! gefeliciteerd!!!
inmiddels dus 23 weken zwanger :inlove:
ff dit topic omhoog gegooid, misschien dat debz25 er wat aan heeft :-*
en ik 24 :mrgreen:
Ik ga voor je duimen debz25 :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Van harte
Bij mij heeft het jammer genoeg niet zo mogen zijn. Ik heb een echo gehad en daar waren 2 bolletjes tezien Helaas heb ik een paar dagen beide vruchtjes verloren…
Wat denken jullie?
gisteren middag een zwangerschapstestje gedaan 4 dagen voor mijn nod.
is hij positief?
Dit was de resultaat na 3 minuten.
Ik heb mijn nod pas 31 januari en ik ga op 31 januari er een nieuwe test tegen aan gooien.
groetjes Bianca
Ik zie een heel licht streepje volgens mij!
Positieve test hoor!!
yes, gefeliciteerd!
zo’n streep had ik ook. Jammer genoeg is het bij mij mis gegaan
nee sorry ik zie hier geen streep in…
Streep staat er hoor…
Hopelijk binnenkort donkerder.
De KV testen hebben het bij mij in ieder geval altijd goed gehad (zowel positief als negatief) :thumbup: