O shoot wel of geen streep??

Misschien een 2e test doen, terwijl je wakker bent? Ik ha dook een heel licht streepje. Wie weet kwam die bij jou wel binnen de 5 minuten, maar heb je dat niet meer meegekregen. :pray:

Kloos :shock: :smiley:

Kruidvat heeft echt geen indroogstreep hoor! Ow spannend!!!



Ik wil ooooooook…

Kloos :shock: :dance: :pray:

Ik ga voor je duimen kloos!! :pray:

Tja kloos ik weet het ook niet meid. In alle eerlijkheid: Ik had net zo’n lichte streep als de dames hier die later echt positief testte, maar ik zag het streepje wel gelijk opkomen toen de urine optrok in de test. En dus niet minuten later. Ik zou met een paar dagen nog een testje ertegen aan gooien. Tot die tijd duimen we hier allemaal natuurlijk :pray:

Kloos, hioer ook pas na een half uur hoor :shifty: Maar ik heb ook een test van zondag die ook na een dag nog steeds spierwit was hoor :wink: En ik heb ook een keer gebeld erover en zij hebben geen voorgedrukte streep die moet verkleuren ofzo (dit gebeurt namelijk als je een indroogstreep ziet). De streep ontstaat echt alleen maar als er HCG op het stofje komt, anders absoluut niet :hand: En joh, anders doe je morgenochtend nog een testje toch :dance:



Mijn CB geeft overigens nog negatief aan, maar dat had ik eerdere zwangerschappen ook, dus daar maak ik me niet druk om :wink:



mamaMarije, dankjewel :inlove: :inlove: :inlove: :-* :-* :-* Gaaf he!!! :inlove: :inlove:

Wauw! :shock: Wat een zwangeren :inlove:

Gefeliciteerd meiden! Superrrrr! :dance:

Gefeliciteerd meiden !!!





Ik had ook een super lichte test en ik had testen van matcare





Dit is de link naar mijn topic, gelijk het eerste bericht staat de eerste test



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=91957



Dankjewel en jij ook nog he :-* Ik heb jouw topic idd gezien, maar toen was je er inmiddels al uit :lol: mooi hoor na bijna 2 jaar :shock: :inlove: :inlove: :inlove:

@Kimmie1976 wrote:

mamaMarije, dankjewel :inlove: :inlove: :inlove: :-* :-* :-* Gaaf he!!! :inlove: :inlove:




Ja helemaal super :thumbup:

Ons ‘ene keer na de curettage’ kindje is inmiddels 21 maanden oud… hoop dat jij dus over een maand of 8 ook een geweldig geboorte berichtje mag tikken hier (of iets eerder in jouw geval misschien/waarschijnlijk).



Dit beebje moet lekker blijven plakken!

wouw dames… gefeliciteerd allemaal.



:inlove:

hey meiden…ik ga idd morgenochtend nog maar een test doen…vind het wel spannend :shifty: :shifty: heb er nog steeds een dubbel gevoel over…ergens denk ik dat het echt wel kan, maar aan de andere kant :? :? zit inmiddels al dag 38…dus tis niet dat ik heel vroeg test denk ik… :think:

Spannend Kloos! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

inmiddels getest en binnen een minuut was het duidelijk :inlove: :inlove: streepp van gisteren was wel erg licht hoor! Vergeleken met nu is het een stuk donkerder!! Ben helemaal happy :inlove: al geloof ik t nog niet helemaal…manlief vindt t streepje nog wel te licht… :?



hierbij de foto

Overduidelijk lieve Kloos! Een heeeeeeele dikke gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

thnx meis… :-* :-* en nu jij he!!! :pray: :pray: :pray: :-* :-*

Ja, dat zou mooi zijn! Dan uiteindelijk toch nog samen bij de meimama’s :wink:

mooie test kloos!! :inlove:



Gefeliciteerd meid!! :dance:

mooie test kloos!! :inlove:



Gefeliciteerd meid!! :dance:

@Kimmie1976 wrote:

Gefeliciteerd hoor :-* :-* :inlove: :inlove: Hier dezelfde test (KV bedoel ik dan) :lol: (wel 5 a 6 dagen voor mijn NOD :shifty: ) Maar hij is nog lichter dan de jouwe, want ik van een afstandje zie je het niet goed op de foto, alleen dichtbij :wink: Ennuh… KV heeft geen indroogstreep ofzo hoor, dus ook al komt ie pas na een half uur, een streep is een streep ook een hele lichte!!!





24-08-2010 3,2 weken





wauw kim GEFELICITEERD moet er gewoon van huilen :cry: :-

ik ga heel hard voor je :pray:



wat ben jij vruchtbaar zeg :wink:

hou je vast kleine beeb :-