O shoot wel of geen streep??

dank je wel meiden…

Maar wanneer zou ik nu moeten tellen om te kijken hoever ik ben??



Ik heb 2 aug de mirena eruit laten halen… Dus dan zou ik daarna mijn eiersprong hebben…( Duidelijk gevoeld en geklutst;) )

Dat zou betekenen dat ik 3 weken en 1 dag ben.



Maar ik was die week ervoor ongi… En als ik moet tellen van mijn eerste dag van mijn laatste ongi ben ik nu dus 4 weken …



Vandaar ook waarschijnlijk de vage strepen… :mrgreen:

In principe moet je rekenen vanaf de de 2e dag van je laatste menstruatie.

Ikzelf was de laatste keer op 27 juli ongesteld. Mijn NOD zou morgen zijn, maar zelf heb ik al een paar dagen geleden positief getest.

nacht vlinder heb je al weer getest ben namelijk erg benieuwd…lijkt op mijn verhaal namelijk :shifty: :shifty:

Ben ook wel benieuwd :mrgreen:

Ik heb vanochtend weer getest en kreeg hetzelfde resultaat. Dus weer een licht streepje. Ik neem aan dat als lichaam geen hcg aanmaakt er geen 2e streep tevoorschijn komt. Ik kan voorzichtig melden dat ik zwanger ben. Vol ongeloof hoor want heb pas 3 weken geleden mijn mirena eruit gehaald. Ik denk dat ik volgende week een clear-blue koop en dat sal the moment of truth zijn. Hi hi





Dank je meiden voor de felicitaties Xx

Spannend Nachtvlinder… en idd als er geen hcg in je urine zit, komt dat streepje ook niet. Maar dat je nog kan wachten tot volgende week :shifty:

Haha ik kan niet meer doen lijkt me. Ik ga ook op van de zenuwen hi hi

Je kan het altijd iets vervroeg naar het weekend :wink: Dat klinkt dichterbij dan volgende week :lol:

Zou een cb dan wel het hcg oppikken. Ik vind die krengen nogal wat kosten en vind het dan zo zonde haha

Ik had de gewone digitale van cb. Zonder hoeveel weken. daar zitten er 3 in. Ikzelf testte met 4 dagen voor NOD positief getest.

Hihi ik ga je toch on spanning houden :shifty:

Kijken hoelang ik mijn nieuwsgierigheid kan onderdrukken :wink:

Ik blijf je gewoon even volgen :mrgreen: En misschien zie ik je bij de meimama’s

Gefeliciteerd hoor :-* :-* :inlove: :inlove: Hier dezelfde test (KV bedoel ik dan) :lol: (wel 5 a 6 dagen voor mijn NOD :shifty: ) Maar hij is nog lichter dan de jouwe, want ik van een afstandje zie je het niet goed op de foto, alleen dichtbij :wink: Ennuh… KV heeft geen indroogstreep ofzo hoor, dus ook al komt ie pas na een half uur, een streep is een streep ook een hele lichte!!!





24-08-2010 3,2 weken

:-* o jeah nog een zwangere we kunnen beter verhuizen naar de mei mama’s hihi

Mijn test is ids zo licht. Haha tzal mijbenieuwen. :inlove:

:lol: :lol: Gewoon doen :thumbup: Garanties heb je helaas nooit, maar we leven nu en nu ben je zwanger en uitgerekend in mei 2011 toch :inlove: :inlove: :-*

@Kimmie1976 wrote:

:lol: :lol: Gewoon doen :thumbup: Garanties heb je helaas nooit, maar we leven nu en nu ben je zwanger en uitgerekend in mei 2011 toch :inlove: :inlove: :-*




Idd gewoon doen :mrgreen:

waaat Kimmie?!!?! Wat lees ik nu, gefeliciteerd :inlove:

Hahahah gekke meiden…

Ik verhuis hoor… :wink:

En ik denk dat ik niet eens een CB nodig heb :wink:



Ik denk dat de cb nu ook wel positief aangeeft :inlove:

gaaf nachtvlinder!! :inlove: :inlove:



weten jullie het zeker met betrekking tot kruidvat test geen indroogstreep?? ik twijfel nogal :shifty: :shifty:



ik heb vannacht om 4 uur een test gedaan…had mezelf voorgenomen dat het woensdag mocht…en aangezien ik er rond 4 uur uit moest om mn meisje te voeden…moest ik ook plassen…dus ik dacht huppakee aan de slag…potje in de aanslag, pipetje erbij…en wachten maar…helaas zag ik niet meteen wat, en ik was zo moe…dat ik het hooguit 2/3minuten vol gehouden heb om te wachten en ben vervolgens in bed gegaan…

om half 8 ging ik naar de badkamer en daar zag ik vervolgens de test liggen…wilde hem weggooien, want sja…hij was toch al verknald…maareh moest van mezelf nog ff kijken…en wat zie ik :shock: een heel klein licht streepje…zelfde als op de foto van jullie, alleen mij lukt het niet om er een foto van te maken :? …

aangezien het bij mij wel 3 uur heeft gelegen…vertrouw ik het niet helemaal…en hou ik een slag om de arm… :shifty: :shifty:

vandaar dat ik even benieuwd was hoe het met nachtvlinder was gegaan…en nu ik ook een test van kimmie lees…denk ik…het zou toch niet :shifty: :shifty: