Nu al namen aan het verzinnen

Hoewel ik pas in augustus met de pil stop en dan zwanger hoop te raken van mijn 1e kindje… ben ik nu al bezig met het verzinnen en opschrijven van leuke / mooie namen.



Is dit raar? Of zijn jullie er ook al zo mee bezig?

Wij al meer dan twee jaar, en we zijn afgelopen maart gestopt met voorbehoedsrommel :wink:

ben ook nog niet zwanger maar de namen liggen al vast :mrgreen:

Ik vind het niet raar ofzo dat je er mee bezig bent, alleen ik nog niet :slight_smile:



Als jij dat nu al wil moet je dat gewoon lekker doen, maakt het uit of het wel of niet raar is :slight_smile:

wij weten de namen al wat we willen.

jongen is hier altijd een moeilijke want daar liggen we niet mee op 1 lijn dus die optie is nog altijd variabel.

terwijl meiden naam veel makkelijker voor ons is.

(in ons geval van een 2e omdat de 1e een leuke verassing was :wink: )

voor onze dochter lagen de namen ook al vast voordat ze in de maak was… :slight_smile: Dus toen ik zwanger was en we erachter kwamen dat het een meisje was, was het voor ons al meteen Elise ( daarvoor was het nog een BIB’je ) Heel veel vrienden van ons wisten ook al dat het beebje in buik dus Elise was :slight_smile:



En nu… zijn we nog aan het nadenken over namen voor een 2e. We hebben wel al wat bedacht, maar zijn er nog niet helemaal uit. maar niet vreemd dus :slight_smile:

Ik hield al vanaf mijn 16de een boekje bij waar ik mooie namen in schreef. Toen ik uiteindelijk moeder werd heeft geen enkele naam uit het boekje het tot ons lijstje gehaald :lol:



Maar nee ik vind het niet raar hoor… is toch leuk die voorpret!

Ook wij denken al maanden regelmatig al na over leuke namen (ik ga in mei met de pil stoppen). Meestal 's avonds als we gaan slapen zegt de een of de ander: Zeg, wat vind jij eigenlijk van …, voor een jongetje/meisje? Ik vind het heel erg leuk dat niet alleen ik er zo mee bezig is, maar mijn man ook :smiley:

we wij hebben ook al een paar namen klaar hoor :wink: en wij stoppen ook in augustus :wink:

Hoewel ik nog niet eens bezig ben met een 3e (en niet eens zeker weet of die er ooit nog zal komen) heb ik de jongensnaam al klaar liggen hoor :angel: Helemaal niets geks aan! Ga jij maar lekker brainstormen over dat soort dingen!

hahaha ben gelukkig niet de enige lees ik al… :slight_smile:

Ik had vroeger inderdaad ook al van die mooie namen-lijstjes. Hoewel mijn lijstjes van nu er totaal anders uitzien dan toen… blijkbaar verandert smaak nogal in combinatie met leeftijd.



Ten tijde van ‘Wie is de mol’ op tv, vond mijn man een lijstje met namen van wie ik verdacht. Toen vroeg hij wel even of dat niet een baby-namen lijstje was… want Paula of Jon vond hij toch helemaal niets als namen :wink: hahaha hij was er dus ook al wel een beetje mee bezig.

nano’s zusje heeft ook al een naam. nu nog even een vader vinden die met die naam akkoord gaat 8)

@fiep klophout wrote:

nano’s zusje heeft ook al een naam. nu nog even een vader vinden die met die naam akkoord gaat 8)




hahahahaha succes met zoeken!! :wink:



(ben wel benieuwd naar de naam trouwens. Maar dat is zeker een geheimpje??? ;-))

Ook wij zijn al een tijdje bezig met namen verzinnen, de jongens naam hebben we eigenlijk al vanaf de tijd dat we elkaar leerden kennen want het is mijn man’s tweede naam en die willen we allebei graag gebruiken.



Alleen de meisjesnaam moet nog verzonnen worden, we hebben al vele namen gehad die langs kwamen op tv maar daar is er nog geen goed van gekeurd. Tim weet al wel een naam maar die wil ik niet omdat een oud collega haar dochter ook zo heeft genoemd.

Ja, lastig is dat he? Dan heb je een leuke naam, maar dan blijkt je partner er weer een of andere nare associatie mee te hebben. Heette zijn ex zo als doopnaam ofzo… of de buurjongen die je vroeger pestte… of een klasgenootje/collega/kennis of wie dan ook…



Ik heb inmiddels twee lijsten; een voor een meisje en een voor een jongen. Mijn man heeft ze nog niet gezien… ben bang dat die stijl achterover slaat van verbazing dat ik daar nu al mee bezig ben.



Hoewel… hij kent me langer dan vandaag… dus hij zal misschien zoiets ook al wel een beetje verwachten. Dat hij over een maandje of wat vraagt: en schat… ben je er al uit?? :wink:

Ik denk dat het heel normaal is als je nu al een lijstje hebt en ik denk ook dat je man ondertussen al lang weet dat je zo’n lijstje hebt maar zich expres stil houd omdat hij er nu nog niet over na wilt denken.

hahaha ja dat zou goed kunnen. Staat namelijk gewoon op onze gezamenlijke pc. Die heeft hij vast wel eens gezien savonds als hij na mij op de pc zat ofzo.



Ach, we hebben nog ff de tijd om namen uit te zoeken :wink:

Wij hebben ook al wel een paar mooie namen in gedachten.

:inlove:

Voor een meid weten wij het ook al. Voor een jongen heb ik al wat ideetjes maar die worden steevast de grond in geboord door mijn man :mrgreen: …

Wij weten de namen ook al. Mijn man heeft een hele andere smaak en nu hebben we namen gevonden die we beiden echt super vinden :inlove: :inlove:



Maar zit wel in ons hoofd, wij houden geen lijstjes op de laptop bij.