Nu al namen aan het verzinnen

Ik ben ook nog niet zwanger , maar heb ook al een paar namen op een lijstje staan.



Voor een jongetje zijn we het er al over eens welke naam het word,

voor een meisje vinden we het nog moeilijk…

Wij vonden een meisjesnaam ook heel moeilijk.

Maar goed, kan nog alle kanten op tot die tijd :wink:

Hoi hoi,



Ook wij hebben al wat namen in voorraad.

Alleen mijn man vergeet ze elke keer weer :lol:



We hebben nu een naam voor een jongen en 1 voor een meisje.

Helemaal leuk!



Ik denk wel dat iedere vrouw al een naam in gedachten heeft nog voor ze zwanger is. :slight_smile: Dus inderdaad je bent niet de enige.



Groetjes Çoise

Wij zijn daar jaren van te voren al mee begonnen. :mrgreen: We hadden dan ook al jaren namen vast staan toen het eenmaal zo ver was…maar na de twintig weken echo vond ik die naam absoluut niet bij ons kindje passen. :oops: Met als gevolg dat ik een heel andere naam wilde, terwijl mijn man al jaren aan die andere naam gewend was en hij daar dus enige moeite mee had… Uiteindelijk zijn we er gelukkig wel uitgekomen. :wink:

herkenbaar, ik ben ook al bezig met mooie namen…al heb ik voor een meisje er al een aantal en voor een jongen nog maar 1, die vind ik veel moeilijker

Ik vind jongensnamen ook veel moeilijker dan meisjesnamen…

Hoewel… zijn minder leuke namen dan voor meisje, dus kiezen zou weer makkelijker moeten zijn…



toch??? :wink:

Woei! Manlief en ik hebben allebei 1 jongensnaam die we heel leuk vinden. Hij is inmiddels helemaal om en net zo enthousiast als ik bezig :slight_smile: Leuk leuk!

Wij schrijven ook al een tijdje namen op, terwijl we in april pas gestopt zijn met.

Dus denk dat er meerdere mensen “zo gek” als ons allemaal zijn :mrgreen:



Beter voorbereid zijn, :lol: niet?!

Ook wij zijn al een tijdje bezig met namen… Ik had ook al een naam voor een jongen maar m,n vriend vind het dus helemaal niks… Bij ons thuis hebben wij allemaal namen die je bijna niet hoord en dat wil ik ook… Maar hij is meer van de hollandse namen en daar heb ik weer helemaal niks mee! Voor een meid wist ik het ook al ik vond Liv heel mooi maar dat vind hij dus ook niks:( Pff… Haha… We komen er wel uit… Ooit… :stuck_out_tongue:

Gelukkig zijn wij het daar wel over eens. We willen liefst een nederlandse naam en niet zo’n exotische die je bijna niet kunt uitspreken of de rest van je leven de naam moet spellen.

Bij Levi had ik een lijstje met allemaal namen, en manlief heeft gewoon zitten strepen.

Toen we een top 3 hadden, hebben we er samen voor gekozen welke het zou worden.

En mocht ik weer een keer aantellen, dan zal dat wel weer op dezelfde manier gaan.



wij hoduen wel van de apartere namen, niet de op en top Hollandse.

een meisjesnaam hebben wij al (staat al jaren lang vast) jongens naam komen we nog niet uit haha maar goed we hebben nog even de tijd :mrgreen:

wij hebben ook wel een aantal namen die we erg leuk vinden! op het moment dat ik zwanger ben, gaan we daaruit kiezen!

ik ben zo blij dat wij niet de enige zijn die namen klaar hebben liggen! De jongensnaam lag al vast, maar de meisjes naam heeft best wat voeten in aarde gehad. Gelukkig hebben we twee hele mooie namen nu, dus zwangerschap…kom maar op!!! :dance:



xx

Jolanda