Het is heel raar… ik ben net 4 weekjes zwanger…
Ik zat vorige week al in mijn buik te porren, dat ik vond dat mijn buik opgezet/dik was (terwijl ik net 10 kilo kwijt was, en ook mijn buik weg was!)
Daarna viel ik ook nog eens flauw, en deed ik een testje, en was ik zwanger…
Maar nu…
Het is ongelovelijk, maar ik heb 2 uur gewinkeld, en ik liep erbij als een hoog-zwangere! Pijn in mijn onderrug (en dus beetje ondersteunen) en soort ganzepas omdat ik zo’n spierpijn in mijn bovenbenen had! (heb ik normaal met menstuatie dus ook heel erg, en kan dan nouwelijks lopen van de kramp)
Naast dat is mijn buik echt een buik zegmaar, helemaal opgezet zegmaar…
Lijk wel 4 maanden zwanger hahaha
vooral toen ik net de gekochte buikband van de prenatal omdeed (moest mezelf alvast een cadeautje geven ) zat dat heerlijk comfortabel, en super mooi om mijn buik…
Ik snap er niks van…
Ik ben toch echt pas 4 weekjes!! (oke, 4 weekjes en 3 dagen )
Allereerst: gefeliciteerd met je zwangerschap!! :mrgreen:
Dat je buik opgezet is is omdat het je darmen zijn :mrgreen: maar meid, geniet ervan… Je bent zwanger (pril) maar zo mag je je ook gaan voelen! :dance:
Dank je
Zoiets had ik al gelezen inderdaad
hihi…
Ik had ook al heel snel erg last van mijn rug. Gelukkig werd dat na verloop van tijd beter… Het is gewoon 1 van de kwaaltjes die erbij horen.
En ik vond ook dat mijn buik opzette, wat ook zo was… Maar zoals Mariiyelle al zei dat zijn je darmen. Maar goed, maakt niet uit wat het is, het blijft leuk
Na verloop van tijd zul je wel weer last van je rug krijgen maar dat komt ook omdat je buik groeit en door alle andere factoren, zitten/staan… etc
In ieder geval gefeliciteerd en geniet ervan! :dance:
Tuurlijk… Ik had bij 8 wkn ook een buikje… Had een foto van gemaakt maar diep in me hart weet ik dat het niet de baarmoeder is… Maar zwanger is zwanger dus darmen of geen darmen… het is leuk :mrgreen:
Ja ik ook en ik dacht jeeeej wat een buik! Maar goed in vergelijking met nu was dat niks :lol:
@Sennapen wrote:
Ja ik ook en ik dacht jeeeej wat een buik! Maar goed in vergelijking met nu was dat niks :lol:
Eerlijk gezegd had ik tot week 20 geen buikje… pas na 20 wkn begon het langzaam te groeien… En vooerbij 30 weken ging het echt erop lijken dat ik zwangere buikje had… Nu ziet iedereen het wel.
Oke dat kan natuurlijk ook.
Bij mij was er geen verbergen meer aan. Bij 15 weken zag je al een duidelijke bolling en hij is nu ook al groot. Ben echt benieuwd hoe ik er uitzie aan het eind. Want ze zeggen wel eens dat je op het laatst idd erg gaat groeien!
Jij bent trouwens ook al bijna uitgerekend! Spannend hoor! :dance: :lol:
@Sennapen wrote:
Oke dat kan natuurlijk ook.
Bij mij was er geen verbergen meer aan. Bij 15 weken zag je al een duidelijke bolling en hij is nu ook al groot. Ben echt benieuwd hoe ik er uitzie aan het eind. Want ze zeggen wel eens dat je op het laatst idd erg gaat groeien!
Jij bent trouwens ook al bijna uitgerekend! Spannend hoor! :dance: :lol:
Ja klopt! Hoe dichterbij het komt, hoe zenuwachtiger we worden. Dit is namelijk onze eerste kind en alles gaat dan ook veranderen… Dan ben je ineens papa & mama :inlove:
Bij iedereen verschilt het idd… Geniet ervan :mrgreen:
Haha, ik snap hoe je je voelt! Wij vinden het ook al zo spannend! :mrgreen: :mrgreen:
Ook ons 1ste kindje :inlove: :inlove:
Ik zou zeggen, geniet jij er nog maar even van, rustig aan! En het komt allemaal goed No worries! :lol:
Voordat jullie het weten hebben jullie je wondertje in jullie handen en ach alles komt vanzelf wel, geen stress!
Ja, mijn buik zit ook wat hoog haha de darmen dus
Gaat nog wel even duren voordat de baarmoeder-buik zichtbaar word hihi…
Geheel offtopic: Wat een vreselijk grappig onderschrift heb jij :lol: :lol: :lol:
haha thanks :P:P
@Affie wrote:
Geheel offtopic: Wat een vreselijk grappig onderschrift heb jij :lol: :lol: :lol:
haha… Dat had ik niet eens door van haar :lol: Wel geinig ja!
Sennapen: gaat goedkomen! :mrgreen: Tis nu afwachten wanneer ze van zich laat horen :inlove:
Haha ja! :mrgreen: :mrgreen:
Kan echt maar 1 ding zeggen!SPANNEEENNND! hihi! :inlove:
Alleen afwachten op morgen… Vorige week lag ze in de stuit, naar het ziekenhuis om het te laten draaien, volgende dag weer bij vk geweest voor controle om te kijken of ze wel weer goed lag… Dat was dus het geval maar dan afgelopen Zondag weer gedraaid en maandag geweest en bleek het hoofdje niet ingedaald te zijn… Ze lag zelfs ver boven me bekken dus morgen kijken naar de oorzaak! bang voor een keizersnee. daar zie ik echt tegenop :?
maar dat zien we morgen wel verder
Zie je daar nog erger tegenop dan bevallen??
Ik weet niet hoor, ik ben er nu niet heel erg mee bezig want het duurt nog heel lang en wil nu nog niet in die stress zitten .
Hopelijk valt het allemaal wat mee en kan het allemaal via de natuurlijke weg
Bevalling zie ik zelf niet tegenop maar keizersnee wil k niet… Ga geen week daar liggen maar als het moet dan moet het maar maar liever niet :silenced:
Maar jij hoeft je idd nu er niet over ga nadenken want zo ver is het nog niet…
@Mariiyelle wrote:
@Affie wrote:Geheel offtopic: Wat een vreselijk grappig onderschrift heb jij :lol: :lol: :lol:
haha… Dat had ik niet eens door van haar :lol: Wel geinig ja!
hijs weg :P
@Mariiyelle wrote:
Tuurlijk… Ik had bij 8 wkn ook een buikje… Had een foto van gemaakt maar diep in me hart weet ik dat het niet de baarmoeder is… Maar zwanger is zwanger dus darmen of geen darmen… het is leuk :mrgreen:
Nou… heb gewoon eens een foto gemaakt van mijn enorme darmen-buik! haha, dan snappen jullie wat ik bedoel