mooi darmen buikje al hoor
Haha, mijn moeders reactie was : ‘zo was mijn buik precies bij jou met 5 maanden, maar dan wat lager :P’
Dan had je moeder ook geen grote buik?
Mijn buik met 22 weken.
nee idd… dacht ik ook al Ze is dan ook heeel anders gebouwd dan ik
hoi hoi!
ik heb nu ook al vaak last van mijn rug. doet echt zeer dan en moet dan liefst echt even gaan liggen. lastig als ik op het werk ben wel…
middagje shoppen geeft bij mij hetzelfde effect hoor… dat wordt nog wat straks als die buik er echt zit!
Mijn buikje was eerst wel wat dikker dan nu, maar dat waren mijn darmen ja. Nu begint er heeeeeeeel langzaam een klein buikje boven me schaambeen te komen. Kan echt niet wachten tot het wat groter is en ik lekker kan gaan pronken.
hier ook last van lage rugpijn! en ja ik heb ook al een buikje, of het me darmen zijn?? geen idee! me moerer zei vandaag dat ik al een echt zwanger buikje begin te krijgen! maar moet het op me werk nog even geheim houden :oops: :oops: toch lastig als je zo trots bent op dat buikje!
Ja dat vond ik ook heel moeilijk de eerste weken. Gelukkig mogen ze het nu allemaal weten. Achteraf had maar 1 collega al gedacht dat ik zwanger was. de rest had het niet verwacht.
ik ga de vk volgende keer vragen of ze geen oefeningen ofzo voor mn rug heeft, dat het minder wordt.