Novemberstoppers 2007 - Welkom Arend!!

bedankt sabine

sabine meid das best moeilijk om dan of je wil of niet je moeder onder

ogen te komen.

heb je geen sleutel zodat je naar binnen kan als ze er niet is???

voor jou ook even dikke knuffel :hug: :-*

Petra, wat een gedoe bij het cb. Ruben gedraagt zich daar volgens mij nooit zoals hij thuis is. Daar zeggen ze nooit iets van, hoeft ook niet want die muts hoef ik echt niet op de kofft!!

Anijs, niet ziek geworden??

Kwam even bibben, later kom ik terug om te reageren :wink:

petra, nee heb geen sleutel van mijn moeders huis. mijn zus wel. die heeft al bijna 2 jaar geen contact meer met mijn moeder maar nog wel de sleutel.

ze wil ook haar spullen daar op gaan halen. mischien gaan we samen.

maar dan wel als mijn moeder er is,anders gaat ze helemaal flippen als we er zijn in haar afwezigheid :?

erger erger…stijn heeft weer een kindje te spelen en het gaat weer mis. :evil:

wat is dat toch? stijn is steeds boos en dat meisje wil naar huis omdat wij geen nintendo hebben :wall:

niks aan zo als er kindjes komen spelen :thumbdown:

morgen komt een jongetje spelen. als dat ook niet lukt, is dat spelen hier voorlopig af gelopen. doe niks dan me ergeren en politie agent spelen.

bah :?

Hallo meissies :inlove:

Anijs, wat ontzettend verdrietig allemaal hè! En dat je man de ouders van de kindjes kent… dat maakt dat het nog dichterbij komt. Hoe is Tristan eronder?

Enne… nog niet uit de namen? ALs we je even moeten helpen… :angel:

Wat stoer van Tristan dat hij bij de bevalling wil zijn! Ben benieuwd of hij er ook daadwerkelijk bij zal zijn en hoe hij het vindt!

Niet ziek worden, hoor, meis. :hug: Oe, als ik nu lees: rusteloze benen, dan mis ik het zwanger-zijn toch niet :?

Petra, nou, jouw meisje is in elk geval super gegroeid op jouw melk! :dance:

Maar wat een doos zeg, die wijkverpleegkundige :roll: Dat is wel het laatste waar je op zit te wachten. Je zou toch zeggen dat zo iemand wel kinderen gewend is en dat ze weet dat het heel normaal is dat kinderen ergens anders, anders zijn dan thuis en zeker niet altijd zin hebben om opdrachtjes uit te voeren.

Meid, twijfel niet aan jezelf, je hebt gewoon een heerlijk eigenwijze peuter :-*

Sabien, vervelend, weer een niet geslaagd speelafspraakje :? Kan me voorstellen dat je het even zat bent.

Hier zijn de kindjes weer aardig zichzelf. Ze eten nog slecht, vooral Elske, maar ze zijn de hele dag heerlijk aan het spelen :inlove: Met de poppen, met de stempels, kralen, klei. Super gewoon!

Zelf nog niet de helft gedaan van wat ik wilde. Lily heeft last van een knetterkontje en een pruttelbuikje: krampjes dus. Heb wel voor het eerst sinds maanden weer eens geschreven. Niet veel, maar was leuk om te doen!

Ga zo verder met het eten: stamppotje snijbonen met draadjesvlees :drool:

Eet ze allemaal,

Kus!

Hé daar!

Bedankt voor jullie knuffels!

Toch fijn om te horen dat jullie mijn moeders reactie ook niet zo tof vonden. Ach, ik denk dat ze het zelf gewoon echt niet doorheeft en dat zij alleen maar met haar hoofd bij haar nieuwe kleinkind zit, maar is soms gewoon niet leuk dat je maar voor lief wordt genomen.

Merk idd ook wel dat sinds m’n vader een herseninfarct heeft gehad dat ze ook heel erg met zichzelf bezig zijn. Dat begrijp ik ook wel, maar wij zijn er ook nog. Ze willen wel dat we komen, maar zorgen eigenlijk dat je daar minder zin in hebt door geen belangstelling meer te hebben. Dat is bij jou moeder denk ik ook zo hè Sabine?

Maar ook bij ons geldt: wij hebben lekker elkaar en ze zoeken het allemaal maar lekker uit! :stuck_out_tongue:

Sabine, ik herken het wel hoor van die vriendschappen. Op zich heb ik wel een paar goede vriendinnen, maar die wonen allemaal niet in de buurt. En als je verder uit elkaar woont dan spreek je elkaar gewoon minder vaak. Dus ik mis dat ook wel dat je gewoon ff makkelijk zegt ik kom ff buurten of we gaan ff sporten ofzo. Vroeger had ik ook altijd wel zo’n clubje met wie we leuke dingen deden, maar het was ook altijd wel veel gezeik en nu is het eigenlijk helemaal uit elkaar gevallen.

R. kent weer heel veel mensen, maar dat zijn dan ook meer bekenden. Die zie je dus ook nooit en je hebt er al helemaal niets aan. Dat is weleens jammer, maar wederom: we hebben elkaar!

Wel fijn om te horen dat het bij de meesten van jullie ook zo gaat. Volgens mij is het idd wel iets van deze tijd ook. Iedereen is zo met zichzelf bezig.

Marije, gelukkig begint het alweer een beetje beter te worden met de ziekenboeg.

En shoppen… tja voor mij is het geen straf! :smiley:

Britt, lekker zeg die ‘mixed signals’. Daar word je niet echt geruster van. Hoop maar dat ze snel normaal gaan doen in het ziekenhuis en dat je kindje maar snel mag komen!

Petronella, fijn dat het zo goed gaat met je meissie!

En lomp zeg dat ze zo reageerde op het gedrag van Dennis. Shit, zit je met dat mens opgescheept. :?

Anijs, het blijft bizar hè dat hele gedoe. En voor jullie is het helemaal raar; zeker nu het ook nog bekenden zijn. Het is gewoon niet te bevatten.

En balen dat je zo slecht slaapt en dat je je niet fit voelt.

Dat van die rusteloze benen herken ik helaas. Gelukkig word ik er nog niet door uit m’n slaap gehouden.

Marietje
, mooi dat het kussen helpt bij Merijn!

En wat spannend voor Aron. Maar hopelijk helpt het hem wel, want steeds ziek zijn is ook niks.

Rebecca, fijn dat het zo goed gaat met de beeb! :smiley:

Het aftellen is al begonnen hoor!

Simba, fijn dat jij ook weer beter in je vel zit!

Hier alles verder goed. Begin het zo langzamerhand wel een beetje op m’n heupen te krijgen. Heb het gevoel dat er nog zoveel geregeld moet worden, maar er komt niet veel uit m’n handen…

Wil eigenlijk ook al spullen kopen, maar mss kan ik ook weer beter de negenmaanden beurs afwachten, want daar zijn mss dan juist weer aanbiedingen… En zo hink ik lekker verder op 2 gedachten :mrgreen:

En dan ga ik weer denken, wat moeten we eigenlijk allemaal hebben? Paniek! Tja, dat heb je hè met zo’n groentje :mrgreen:

Nou meissies, ga ff lekker relaxen!

Fijne avond nog!

:-*

Anijs, dikke knuffel hoor :hug: Het hakt er hier al flink in, bij jullie zal dat nog wel erger zijn. Het is ook niet te bevatten :cry:

Hopelijk word je niet ziek meis :hug: En wat bijzonder dat tristan bij de bevalling wil zijn!

Marije, fijn dat de kiddies weer wat beter zijn en zo lekker spelen. Hopelijk is Lily ook niet meer zo verkouden dankzij je bv :wink:

Draadjesvlees… :drool: maak me gek!

Oooh en shoppen…da’s zooooo leuk :dance:

Liekie, lekker snuffelen op de 9maanden beurs! Je hebt de tijd nog hoor meid, laat je niet gek maken. Vroeg jij nou over die babymeubeltjes van mijn broertje en schoonzus :think: Ik ben het even vergeten :oops: Want dan pb ik je even.

Petra, fijn dat linda zo goed gegroeid is! Geeft dat je meer zekerheid over je bv?

Wat een akelig gevoel geeft dat mens je zeg, over Dennis :thumbdown: Laat je niet gek maken hoor. Jij kent je kind beter dan wie ook!

Sabien, balen zeg dat dat speelafspraakje weer niet soepel liep :wall: Hopelijk gaat het morgen wel goed.

Kan me voorstellen dat je niet graag naar je moeder gaat :hug:

Ik heb vandaag weer gewerkt, van 16.00 tot 20.00 uur en het was heerlijk. We hebben een nieuwe oppas erbij, omdat mijn andere oppas niet meer op dinsdag kan. Nu past de dochter van een goeie vriendin van mij (vrienden van ons) hier op. Ze is zooooo enthousiast over Aron en Merijn, dat ik bijna naast mijn schoenen ga lopen :oops: :mrgreen:

Vandaag heeft ze lekker gewandeld met de jongens (Aron op het plankje) en eendjes gevoerd. Ze is zo’n heerlijk enthousiaste meid. We boffen wel hoor!

Werken ging ook prima. Ik moest eigenlijk tot half 9 en dan ergens rond zeven uur ga ik altijd even een half uurtje kolven. Maar nu had ik het kolven overgeslagen en ben ik om 20.00 uur naar huis gegaan en kon ik Merijn lekker live voeden thuis En…meneer had zomaar zijn hele luier vol gepoept bij papa Op de 4de dag! Dus het gaat beter!

Zo en nu ga ik nog even voeden en dan lekker m’n bedje inkruipen…met warme kruik :thumbup:

O ja, kreeg vandaag mijn TriCotti binnen :dance: Helemaal SUPER!

marietje, fijn dat het werken je weer beviel :thumbup:

anijs, ja vriendinnen…ik vind het nu best zo. :wink:

ik moet zeggen dat ik de laatste paar jaar ook heel graag op mezelf ben. ben best graag alleen.

vind het heerlijk als richard late heeft en stijn ligt om half 8 in bed om dan alleen te zijn. da,s echt mijn tijd :mrgreen:

Goeiemorgen dames,

Liekie, morgen alweer 20 weken joh! :shock: Wanneer heb je de 20 weken echo? Enne… weet het niet meer, maarruh… mogen wij het ook weten? Je-weet-wel, jongetje of meisje? :pray: :mrgreen: (ik denk meisje)

Hier net als Liekie nesteldrang, maar dan een beetje anders :mrgreen: Wil alles weggooien, voor de troep die dan overblijft een vaste plek, dus ik moet mapjes en schapjes gaan kopen :wink:

Maria, wat super dat jullie zo’n goeie oppas hebben! :dance: Dan ga je ook met een gerust hart weg hè.

En jij ook de tri-cotti binnen… Ik ga de mijne denk ik weer doorverkopen :? Hij is gewoon te groot, Lily hangt te laag. Wel balen, want op zich vind ik het systeem wel prettig, wil dus wel op zoek naar een kleinere maat.

Sabien, fijn dat je geniet van je avondjes alleen. Heb ik dus helemaal niet. Gelukkig gaat R. echt nooit ? avonds weg, maar hij moet soms nog wel hier thuis wat werken, en dat vind ik dan zoooo saai :zzz:

(en dan te bedenken dat ik altijd dacht een kerel te willen die alleen in de weekenden thuis zou zijn :silenced: )

Ik ga vandaag maar weer verder opruimen in huis en nu echt de kleertjes mat 62 van zolder halen :shifty: Verder mogen de kindjes vanmiddag zelf hun eigen pizza maken, meestal doe ik dat gewoon en dan kijken ze en snoepen ze mee, maar ze mogen nu zelf deeg uitrollen, saus smeren en versieren. :smiley:

Verder dompel ik ze ook maar eens onder in bad, door al het ziek zijn mochten ze dat even niet (bang voor kou vatten en zo), nu is het hoog tijd om ze weer schoon te boenen. :sick: :mrgreen:

O, Liekie, Maria, als jullie zo van shoppen houden, zal ik dan maar mijn maten en wensen doorgeven? Kunnen jullie een nieuwe garderobe voor me uitzoeken… en ook voor de kinderen graag :angel: :mrgreen:

Lieve schatten, ik ga wat doen.

Knuf!

marije, lekker! zelf gemaakte pizza :dance:

Hhhmmm, lekker pizza!!! Hoe laat kunnen we aanschuiven??

En ik shop ook graag!!! Heerlijk!! Alleen heb ik de puf niet zo… :think: EN evt via internet shoppen dan?

marije, heb volgens mij dat shirtje met het kroontje bewaard :think:

ben alles aan het wassen nu, kijken of ik ,m nog tegen kom.

zal wel een week aan het wassen zijn :smiley:

heb meer dan ik dacht! :shock:

Hé meidjes,

Petra er is al heel veel over geschreven, over de dader maar telkens moeten ze dat weer terugnemen, hij blijkt zelfs helemaal niet geschminkt te zijn, etc…in elk geval intriest ook voor die ouders die toch geprobeerd hebben hulp te krijgen voor hun zoon en daarop bot vingen…

Wat een mens van het cb, dat is toch wel heel normaal peutergedrag van dennis, hier heb ik dat toch ook in elk geval een periode meegemaakt dat tristan thuis echt een engeltje was en telkens we naar de winkel gingen opeens het varken begon uit te hangen :shock: Nu is hij thuis ook veel extraverter en opener en bij vreemde volwassenen verlegen.

Daarom ga ik dus niet naar het cb maar gewoon bij de ha op controle, ook al moet ik daarvoor betalen. Met tristan ben ik 1x in het cb geweest, die arts bleef maar wringen aan zijn beentjes en zorgelijk kijken en gaf dan niet eens uitleg :eh: als kersverse moeder vraag je je dan toch af of er iets mis is dat ze je niet willen zeggen? Ik vond hem ook niet echt aangenaam in de omgang, was duidelijk een vervelende routineklus voor hem, in het cb komen zitten.

Sabine wat vervelend dat je terug contact moet opnemen met je moeder, gelukkig heb je steun aan je zusje en kan zij mee.

Wat vervelend dat het ook gisteren met het speelkameraadje niet vlotte, hopelijk gaat het vandaag wat beter en heeft stijn een leuke tijd.

Marije jahaaa die namen…ik weet er heus wel hele mooie en manlief ook…het zijn alleen niet dezelfde :mrgreen: Waarschijnlijk doen we zoals bij tristan; allebei een lijstje maken en dan zien welke naam op beiden voorkomt. Was het al een beetje beu aan het worden, ik wou maanden geleden al beslissen maar manlief leek niet geïnteresseerd. Nu is hij er dus zelf over begonnen, hij begint te beseffen alles nu wel erg dichtbij begint te komen. :wink:

Leuk dat je kindjes zich terug veel fitter voelen en zo lekker gespeeld hebben met mekaar.

Wat heb je geschreven? Ik ben niet nieuwsgierig hoor :liar:

Wat is draadjesvlees? :think:

En njammie zelfgemaakte pizza :drool:

Liekie :hug:niet zo leuk van je moeder, is wel begrijpelijk dat ze meer met zichzelf bezig zijn na je vaders ziekte maar je zou toch ook verwachten dat ze eerder blijer zouden zijn jullie te zien, in het besef dat alles eindig is? :eh:

En ik herken je tweespalt maar al te goed :mrgreen: Op internet vind je wel lijstjes met de spullen die je nodig hebt, ik heb voor mezelf gekeken wat ik daarvan ging kopen, een nieuw gemaakt en heb de voorbije maanden dan weer dit en dan weer dat gekocht, al naargelang ik iets aan een interessante prijs zag. Heb nu nog niet alles hoor :shifty:

Marietje super zo’n leuke oppas voor je kindjes, ben je wel helemaal gerust aan het werk :thumbup:

Hier alles redelijk ok. Tristan is toch niet teveel met het gebeurde bezig, hoewel het wel nog zou kunnen dat hij zijn terugslag nog eens krijgt; hij verdringt het nogal wat à l te makkelijk voor zijn doen, dus hem kennende is het nog even uitstel en komt het binnenkort opnieuw boven.

Gelukkig ben ik toch niet echt ziek, enkel verkouden, dat kan ik nog wel hebben. En ook een beetje last van waggelitis. :mrgreen: Heb volgende week een afspraak bij de kiné voor prenatale oef., hoop dat er wat voor het bekken bijzit want van het vele stilzitten aan m’n bureau krijg ik toch regelmatig last nu. :?

Vanavond komt de vroedvrouw die de bevalling ws zal doen omdat de andere zwanger is. Alles zal wel oké zijn, denk ik.

Dacht eraan zo’n houder voor de fiets te kopen dat de maxi-cosi meekan maar dat ding blijkt nu toch tachtig euro te kosten, vind ik wel wat veel voor die paar maanden. Zal wel alles te voet worden dan, tot beebje rechtop zit.

Ga nu even nog wat werken.

:-* anijs

anijs, herkenbaar die pijn in het bekken. :?

vooral na lang zitten of liggen en dan daarna moeten lopen.

is niet leuk :thumbdown:

bof wel een beetje vanmiddag :mrgreen:

stijns klasgenootje vind het leuk als stijn daar komt spelen vanmiddag.

jongetje woont bij ons de hoek om dus da,s lekker makkelijk :smiley:

hoop dat het goed gaat :pray:

maar dan heb ik tenminste vanmiddag even de rust :mrgreen:

lekker!

morgen is richard jarig.

dan komt eerst zijn familie.

helaas verspreid over de hele dag :?

heb het altijd liever in een keer.

vrijdag komt mijn vriendin met dat joch en zaterdagavond mijn zus.

zo komt hier niemand over de vloer en zo 3 dagen achter elkaar. :wink:

ik vier zelf al 2 jaar mijn verjaardag niet meer en vind het heerlijk zo! :thumbup:

Sabine, lekker hè die avonden alleen. Ik herken dat wel, maar ik geniet ook van de avonden dat de kids slapen en Ewout en ik samen voor de buis hangen.

Lekker drukke dagen voor jullie dus met die verspreide visite :? Ik vind verjaardagen van anderen ook altijd veel fijner dan van mezelf :wink:

O ja, geniet van je middagje rust :-*

Marije, lijkt me leuk hoor om voor je te shoppen! :wink: Ik kan nu zelf ook niet zo vaak de deur uit als ik zou willen, maar ik ‘shop’ nog weleens op de site van H&M. Ideaal, snel in huis, betalen via maandrekening en leuk spul.

Wat gaat Lily snel joh, dat ze al in maat 62 zit. Merijn zit daar nu ook in (heel soms in klein uitgevallen 68 )

Balen dat je de tricotti ‘moet’ doorverkopen, dat ie niet past. Die van mij is super, goeie maat en ik heb vanmorgen even zitten oefenen. Ik wil vanmiddag even een stukje wandelen met de kids.

Geniet van de pizza’s hè :thumbup:

Anijs, draadjesvlees is gewoon lekker :mrgreen: Het zijn magere runderlappen, stoofvlees. Eerst lekker aanbraden, dan kruidnageltjes erbij, beetje gesnipperde ui erbij en héél lang op laag vuur laten sudderen. Dan is het zo mals, dat het zo lekker uit elkaar valt (ik begin spontaan te kwijlen :drool: )

Fijn dat je toch niet ziek bent geworden, al is verkouden zijn ook niet leuk :hug:

Komt de vroedvrouw bij jou aan huis?

Hier verder een rustige dag. Vanmorgen lekker rustig aan gedaan, Aron lekker gebadderd. Merijn heeft heel lief gespeeld in de box en ze liggen nu allebei te slapen.

Mijn was hangt lekker te drogen, de zon schijnt…heerlijk!

Straks maar even een stukkie wandelen, moet nog naar de brievenbus.

Liefs, Maria

hihihi, marietje, grappig hoe jij al bijna gaat kwijlen van dat draadjes vlees!

ik schud me ervan! hahaha!

ben helemaal geen vlees liefhebber.

geef mij maar lekker een boterhammetje!

(smilies willen niet in beeld, jammer)

heeeey

@marietje, jou stukjes lees ik altijd met een lach, je schrijft zo leuk dat ik helemaal met je mee kan genieten :-*

@anijs, jeetje meid dat je man de ouders van de kindjes kent :hug:

het zal bij jullie zeker nog even bedrukt blijven, als ik zie hoe iedereen in mijn omgeving en werk reageert moet dat als je er zo dicht bij bent nog veel meer zijn :hug:

@petronella, niet twijfelen aan jezelf meid, is echt peutergedrag

“mama even testen met vreemden erbij”

eerder apart dat iemand van het cb dat weer niet zo ziet!

@liekie, lekker shoppen op de 9maandenbeurs, hij is erg leuk ik ben er 2 jaar geleden met mijn collega’s eroverheen gelopen!!

@marije, gelukkig zijn je kindjes weer een stuk beter, :hug: voor lily haar krampjes

@sabine, lekker dat je vanmiddag even een middagje voor jezelf hebt

hoe is het spelen van stijn gegaan???

hier een lekker vrij dagje

net even beneden alles gestofzuigd en gedweild

vanmorgen nog even met mijn ouders naar de intratuin geweest

vond dat ze weinig leuks hadden maar het was wel erg gezellig!!!

Hé meiden,

ja Marietje dat vlees ken ik wel, heet hier stoofvlees en er gaan hier ook laurierblad en een glas donker bier bij en op het einde een boterham besmeerd met mosterd om de saus te doen binden. Traditioneel wordt het hier met frietjes gegeten.

Geniet maar van het zonnetje, hier is er ook een lekker schijntje maar ik zit jammer genoeg binnen achter m’n bureau :?

De vroedvrouw komt hier inderdaad een bezoekje aan huis brengen vooraf; voor een tussentijds onderzoekje (hartslag, ligging en bloeddruk) en om wat praktische afspraken te maken, zoals wat we in huis moeten halen voor de bevalling. De rest van de controles doet de ha. Beiden zullen bij de bevalling zijn en achteraf 10 dagen langskomen ter controle.

Sabine fijn dat stijn mag gaan spelen, geniet maar van de rust! :thumbup: hopelijk heeft stijn een leuke tijd.

Simba aah vrije dagjes, altijd leuk :slight_smile: :thumbup:

Vanavond slaapt onze allerliefste zoon weer bij ons, hiephoi wordt weer lekker uitrusten :liar: . Hij heeft dat gisteren gekozen als beloning vandaag als hij flink was, normaal gezien mag dat niet in de week maar manlief had al toegegeven :wall: Die voelt zich gewoon schuldig omdat tristan nogal zijn beklag gedaan heeft dat hij papa niet genoeg ziet, philip gaat 's avonds nl. ook wel lopen of fitnessen en woensdag klimmen. Lopen en fitness is maar een uurtje maar voor tristan is dat bijna zijn hele avond dat hij er niet is, natuurlijk. En nu ik zolang altijd thuis ben geweest, wordt het contrast tussen mij en papa zien nog veel groter.

Al kunnen we uit sommige uitspraken wel afleiden dat er verdacht veel bemoeizuchtige-oma-woorden in zitten :evil:

Sm is weer op dreef, ze mocht (eindelijk!) iets komen doen bij ons in huis, wil ze natuurlijk weer alles tegelijk(was niet de afspraak), gaat het niet naar haar zin en blaft ze manlief dan maar 2x af op zijn voicemail omdat ze iets niet vind (dat er wel gewoon open en bloot klaarligt), hij vertikt het om haar terug te bellen.

Het eerste wat ze deze ochtend toen ze toekwam deed (ik stond nog in de badkamer) was naar buiten stuiven met een borstel om voor het huis de straat te gaan schoonmaken :roll: Zucht, eigenlijk geeft alles zelf doen zoveel minder stress dan hen laten helpen :wall:

spelen stijn ging gelukkig deze keer goed. :mrgreen:

moet maar af gaan op het verhaal van de moeder. :wink:

marije, heb het kroontjes shirt hier zonet gevonden :thumbup:

maatje 68.

hier nog eentje die naar de 9 maanden beurs gaat.

heb alleen geen cent te makken, dus ik vrees dat het bij kijken blijft en de gratis proef monstertjes :smiley:

de treinkaartjes hebben we gelukkig heel goedkoop via de actie van de blokker kunnen krijgen.

met dat rot loon van mij komen we iedere maand 400 euro te kort :?

zijn vandaag bij de gemeente gaan vragen of we voor een subsidie of zoiets in aanmerking kunnen komen.( onze spaar is zo goed als leeg)

maar helaas… :? zelfs met onze magere loontjes zitten we nog 500 euro boven het minimum om voor een bijvulling in aanmerking te komen.

balen :wall:

ga nu deze week al onze vvv bonnen misbruiken en het gekochte ruilen voor geld. zo heb ik dan 125 contant voor nood gevalletjes.

tis niet anders.

gelukkig kregen we vandaag ook bericht dat we van de stroom wat terug gestort krijgen. ook weer een meevaller.

tis iedere maand tellen of we er wel komen.

terwijl iemand zoals mijn zus de stad iedere week zowat leeg koopt.

fijn voor d,r ,maar dan komt ze alles hier showen. da,s minder. :?

ze weet dat wij niet zoveel te makken hebben maar zo weinig, daar weet ze niks van.