dat filmpje :inlove: ben supper nieuwgierig naar wat er in zit
Goeiemorgen dames! :-*
Britt, wat een geweldig filmpje :inlove: Wat een kleine druktemaker.
Sterkte met de ziekenboeg, lieverd! :hug: Wij lopen niet weg.
Anijs, ooo, gelukkig is mijn zoon niet de enige die groot inzet :mrgreen:
Wat vervelend dat Tristan zich zo verveeld op school. Kan me voorstellen dat als hij niet uitgedaagd wordt, de motivatie bij hem verloren gaat.
Hier heeft Joris het op zijn vorige school ook een tijd gehad dat hij zich enorm verveelde… mocht toen als extra uitdaging koffie halen voor de leerkracht :shock: :evil: (je laat een grote kleuter toch niet met hete koffie sjouwen :naughty: ) Joor werd ook minder geïnteresseerd, was (zo zij hij later) totaal niet meer trots op zichzelf en werd vervelend thuis.
Nu op deze school wordt hij dus flink aan het werk gezet, heeft zoals je weet een klas overgeslagen en kan nu gewoon goed meekomen, maar moet er wel wat voor doen. Hoop dat het gesprek wat oplevert :hug:
Zo, hier had onze Lil gisteren een primeur: ze was mijn eerste kind dat werkelijk tot aan haar nek onder de poep zat :mrgreen: R. had niks door, dus gaf de doorgelekte Lily aan mij, zodat ik en ons bed ook onder de poep zaten. HAhaha, en dat om 11 uur 's avonds. Alles weer schoon gekregen en mientje volgetankt, daarna heeft ze zowaar een paar uur in haar eigen wiegje geslapen! :dance: (meestal slaapt ze dus nog naast mij)
Heb trouwens even een stapel foto's gespamd in ons SF. :angel:
Gisteren mijn wandelwagen geboend. Die had nl een tijd buiten gestaan (wel onder de carport, maar toch... De band met veel moeite weer over het wiel gekregen.. kreeg ik dat kreng niet opgepompt. :twisted: Konden we nog niet met z'n allen naar buiten. :roll:
Ik ga er weer vandoor.. Heb niet zoveel zin in deze dag. Ben moe en wil slaaaapen :zzz:
Benten slaapt trouwens een stuk beter joh! Hij slaapt nu regelmatig door, en als hij wakker wordt is een knuffel en een slokje water genoeg, hoef niet meer eindeloos naast hemt e zitten/liggen/hangen. DIt is vooral dankzij R. die hem even heeft aangepakt toen hij voor de zoveelste keer wakker werd en de hele tent wakker brulde. Maar ik ben wel reuze trots op onze kleine vent :inlove:
Nou ga ik echt :mrgreen:
Kussies!
Britt wat een leuk filmpje van je buik :inlove:
Sabine hoe is het met je? Je volgende gesprek zit er alweer aan te komen (misschien), zie je er niet teveel tegenop?
Marijewat jammer dat jullie niet aan de wandel konden :?
Goed van Benten dat hij nu wat makkelijker inslaapt :thumbup: blijft anders toch niet haalbaar voor jullie allemaal, zeker nu met Lily erbij.
En wat een lekker grapje van Lily :mrgreen:
Ik ben echt een lafbek, heb het dus niet over m’n hart gekregen gisteren te vertellen tegen m’n moeder dat ze geen meter wordt :shifty: :doh: vindt het zo moeilijk. Het blijft een levenslange ellende als je ouders uit mekaar gaan en jij blijft er toch altijd tussenzitten Anders zijn ze gewoon blij dat 1 van hen gevraagd wordt, zelfs al is dat de partner, nu is het altijd de Ander die je vraagt. :roll:
Vanavond een kijkdoos knutselen met tristan want hij moet morgen een spreekbeurt geven; ze moesten een lievelingsboek kiezen, daarrond een kunstwerkje maken en dan een spreekbeurt doen. Z’n 'lievelings’boek dat hij koos is pas sinds gisteren uitgelezen :eh: Hij dacht nog even -liever lui dan moe- er weg mee te komen door gewoon een tekening te maken maar dat is hier een no-go, hij kan maar beter een beetje zijn best doen :snooty:
zo, ga eens in actie schieten, ben eigenlijk pas om 12u wakker geworden :oops: manlief heeft tristan vanochtend naar school gedaan zodat ik kon uitslapen. Nu, echt fris loop ik er nog niet bij, vannacht verschillende keren wakker geworden, waaronder met kuitkramp, die spier is nu nog stijf dus pikkel ik nu een beetje rond :mrgreen: en mijn linkerbovenarm is ook al stijf, god weet hoe ik daaraan kom :think:
Tot later!
waggelijs
zo, ben ik weer even…
heb niks bij gelezen,sorry :oops:
vandaag voor het eerst echt op de been. gaat gelukkig al beter.
alleen erg pijn in mijn rug. ( van het hoesten denk ik)
stijn gister voor het eerst weer naar school. ging wel oke, alleen erg moe.
ga zo even mijn valkparkiet op halen bij mijn zus. die staat daar nog sinds we naar center parcs vertrokken.
beestje zal zich wel gedumpt voelen
maandag inderdaad gesprek bij uwv. tenminste…als ze weer niet gaan afbellen :?
net buiten een vreemd gesprekje gehad met de buurvrouw van een paar deuren verder :think:
ze vond me erg dik en dacht dat we een tweeling gingen krijgen. :mrgreen:
( dik?? krijg nog gewoon mijn winterjas dicht hoor!)
toen zei ze: zal me niks verbazen als er toch 2 inzitten.
dus ik: hoezo? heb er echt maar 1 zien zwemmen hoor!
en zei: denk dat er een dood vruchtje achter je kindje zit…
hoe luguber kan je zijn zeg!
maak me maar bang zo!
zij had dat ook gehad zei ze.
tis zo een heel leuk mens,maar zulke dingen kun je beter niet zeggen vind ik… :thumbdown:
Sabine, fijn dat het weer wat beter gaat. Maar wat een buurvrouw zeg! Dat is toch niet normaal, dat soort dingen zeg je gewoon niet. Belachelijk! Maar goed, laat ik me er nou maar niet druk over maken, maar ik vind het wel stom!
Anijs, die tristan! Is het allemaal nou nog gelukt met de kijkdoos?
Marije, wat fijn dat Benten beter slaapt! Scheelt toch een boel. En wat een poepgedoe bij jou zeg!
Vanmiddag ben ik bij de verloskundige geweest. Mijn glucose in het ziekenhuis was inderdaad ook te hoog en ze heeft meteen een afspraak gemaakt voor morgen bij de gyn. Dus morgenochtend naar de gyn en dan horen we wel hoe of wat verder.
Goeiemorgen lieve meiden!
Anijs, het lijkt me ook erg moeilijk om je moeder te vertellen dat zij geen meter wordt :hug:
Is het gelukt met de kijkdoos van Tristan?
En beweeg je al weer wat soepeler rond? Of ben je nog steeds zo stijfjes aan het waggelen
Sabien, wat een rare buuf :shock:
Ik had zoiets toen ik hoogzwanger was bij de kapper, dat ze in een half uur tijd alle horror verhalen over bevallingen die misgingen aan me vertelde :twisted: :wall: Rare mensen.
Britt, o, wat balen dt je glucose te hoog was
:hug: Succes vandaag bij de gyn!
Simba heb je inmiddels een afspraak bij de gyn?
Hier gisteren een moeilijk dagje voor Mientje. Ze deed erg moeilijk aan de tiet, ze had er echt ruzie mee :lol: Boos dat ze kan worden! :shock:
Maar ik denk dat ze het midner lekker vond smaken omdat ik gisteren ongesteld ben geworden. Daar had Elske ook altijd veel last van. Gelukkig heeft Lillebil vanmorgen weer rustig en goed gedronken.
Meissies, fijne dag verder!
Hé meiden,
Britt niet zo fijn dat je glucose te hoog is, hopelijk kunnen ze je verder helpen :hug:
Sabine wat een griezel zeg, je buurvrouw sommige mensen denken echt niet na wat een impact hun woorden hebben :roll:
Marije o jee, gelukkig heeft ze je tiet nog heel gelaten
De kijkdoos is afgeraakt (om 11u 's avonds) toen lag zoonlief natuurlijk wel al een hele poos in bed. Het knip- en plakwerk duurde toch wat langer dan ik had ingeschat :shifty:
Kom ik er gisteren ook achter dat nog geen enkel kind iets speciaal gedaan had, ze hebben allemaal gewoon een tekening gemaakt of gewoon wat prentjes uit het boek uitgeprint :o Nochtans stond in hun briefje dat de vorige jaren er al leuke dingen waren gemaakt, zoals powerpoints, poppenkast, boetseerwerkjes,…maar zelfs het dochtertje van de juf had gewoon een tekening. En ik mijn hoofd maar breken over iets origineel (in de kijkdoos kunnen nog een paar dingetjes ‘bewegen’). Nu ja, het was in elk geval avondvullend entertainment voor het hele gezin :lol:
Vandaag mijn rugzak toegekregen, die is uit hennep gemaakt en er zit een sleutelhanger bij met een joekel van een hennepblad op, zal die maar niet gebruiken, ze gaan hier meteen andere associaties krijgen dan een pleidooi voor natuurvriendelijke grondstoffen :lol:
Vannacht geen kuitkrampen gehad maar ook niet goed geslapen.
Zei ik gisteren tegen t: nog ‘maar’ 66 dagen voor je broertje of zusje komt, kijkt die mij aan alsof hij het hoort donderen en zegt: ‘dat is wel nog héél erg lang, hoor!’ En ik die leefde op hoop! :mrgreen:
Hang hier al de hele ochtend voor de pc, ga nu écht wel eens iets zinnigs uitvoeren, zoals de afwas van gisteren ofzo. :shifty:
Groetjes,
anijs
sabine fijn dat je weer beter bent en er zijn rare mensen op deze wereld :think:
britt hopen dat ze je helpen kunnen :hug:
marije nu al zinnig wat ze eet dat belooft wat straks :mrgreen:
hallo, ben ik weer! :mrgreen:
heb alles bij gelezen en fotomateriaal bewonderd en zo :thumbup:
maar op alles reageren lukt me niet :mrgreen:
griep is hier bijna vertrokken. stijn en ik hebben nog een lelijke hoest maar voor de rest gaat het wel.
voor de rest eigenlijk niks bijzonders…
maandag dan naar het uwv. durf het bijna niet meer aan te kondigen :mrgreen: straks gaat het weer niet door.
en donderdag heb ik een gesprekje in het ziekenhuis over mijn bevalling omdat ik er zo vreselijk tegenop zie.
we gaan even alles door spreken en ik kan eventuele wensen aan geven.
in de hoop dat de meeste angst zo zal vertrekken.
ben echt heel erg bang. de bevalling van stijn heeft toch een behoorlijke impact gehad.
ben zo blij als het straks achter de rug is he.
zo, nu ga ik maar even wat taakjes verrichten hier in huis!
tot later!
wow…wat rustig hier…eng!
Ha lieve meiden,
Wat een stilte hier :shifty: Allemaal een winterslaap aan het houden?
Anijs, wat jammer dat de rest van de klas zo weinig werk had gemaakt van de opdracht :?
Hihi, die sleutelhanger zou ik juist wel gebruiken, lijkt me lachen :mrgreen:
Sabien, meis, ik wist niet dat je angst voor de bevalling zo groot was. Supergoed dat je een gesprek in het ZH krijgt daarover! Ik hoop dat ze wat van je angst kunnen wegnemen :hug:
Heel veel succes morgen bij het UWV! (als het doorgaat )
HOe is het met de andere meiden?
HIer alles goed.
Morgen de eerste schooldag van Elske… vind het zo spannend, mijn kleine meisje naar de grote school. Ze mag de komende weken steeds 3 dagdelen wennen en dan na de voorjaarsvakantie volledig.
Verder weinig te melden… Lily is wat huilerig de laatste dagen, maar de draagdoek doet wonderen. En ze heeft vannacht zowaar een paar uur in haar eigen wiegje geslapen!
Vanmiddag de bovenverdieping aanpakken, Joris past dan beneden even op Elske en Benten, (lees: die gaan lekker dollen met z’n drieën ;))
R. werkt, ik neem Lily mee naar boven.
Ben trouwens een draagdoek via marktplaats aan het kopen. Eentje die bestaat uit 2 kokers die je diagonaal om je schouders hangt en dan een losse buikband die je er omheen knoopt. Lijkt me simpeler dan elke keer die meterslange doek omknopen. Ben benieuwd, voor 15 euro mag ik 'm hebben.
Ga even proberen wat te doen.
Liefs!
oh, gelukkig! marije is er ook nog! :mrgreen:
waar is de rest?? :think:
Hallo,
ik ben gewoon hier hoor, Sabine.
Goed dat je een gesprek in het zkh krijgt zodat je wat geruster naar je bevalling toe kan leven want het begint voor ons ook stilaan dichterbij te schuiven, hé?
Marije wat leuk, morgen Elskes eerste dag in de grote school! Popelt ze zelf een beetje om te gaan?
Ik zie er tegenop om morgen weer aan het werk te gaan, heb hier de laatste 2 nachten al ellendig slecht geslapen. Ben zooo moe.
Ga nu even een ellendig grote strijk wegwerken.
Groetjes, anijs
heeeey meiden
hier ben ik ook…
@anijs, hopelijk valt het mee om weer te werken morgen
en slaap je vannacht ook weer goed,
doe rustig aan meid :hug:
@sabine, succes morgen met je gesprek
ik heb er vertrouwen in dat het goed komt meid :-
@marije, morgen 1ste schooldagje voor elske spannend!
lekker dat je zo goedkoop een draagdoek heb kunnen kopen
succes met soppen vanmiddag!
@mell, hoe is het met je kamertje
@britt, hoe was het bij de gyn???
wij hebben net saampjes het schaatsen gekeken, blijft leuk!
ga van de week bellen voor een afspraak
de laatste week geen tijd gehad op mijn werk om te bellen
en ik wil eigenlijk ook niet weer een kamertje zoeken of in de wc bellen
dus dat wordt dan woensdag pas maar dan kan ik wel even rustig ervoor gaan zitten en hoef ik niet te zenuwen of er iemand binnenkomt… dus wordt vervolgt!
fijne zondag meiden :-
Sorry niet bijgelezen :oops: :oops:
Maar …
IK MAG MORGEN WEER GAAN WERKEN!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Voorlopig is het voor één week
en …
HET IS IN DE SCHOOL HIER IN HET DORP DEZELFDE SCHOOL ALS WAAR LUCAS NAARTOE GAAT.
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Dus ik ben er deze week niet of weinig.
veel plezier ilse!!!
leuk dat je naar dezelfde school gaat als lucas, werk je op verschillende scholen dan??? :oops: nooit zo goed begrepen denk ik :oops:
Lucas gaat hier naar Boezinge naar school.
Ik ga normaal naar Lo of Reninge en naar elke andere school die me opbelt. Heb nog geen vast werk, dus ook geen vaste school.
Lees nu pas dat ik nog niet eens heb verteld hoe het bij de gyn was. Sorry, schaam me diep!
De gyn heeft de diagnose zwangerschapsdiabetes gesteld. Ik ben nu op dieet en moet volgende week vrijdag een nieuwe dagcurve prikken. Is die boven de 7 dan moet ik terug naar de gyn en dan ga ik de molen in, langs de internist, mogelijk instellen op insuline en dan moet je ook bij de gyn onder controle blijven en ik het zkhs bevallen. Is de dagcurve onder de 7 dan kan ik bij de vk blijven en gewoon thuis bevallen.
Maar dat dieet valt nog niet mee…pfff…best strak allemaal en ik heb gewoon de hele dag door honger! Eet netjes magere yoghurt zonder wat er in, blehh! Maar beter dit drie weken volhouden en lekker thuis bevallen dan naar het zkhs en de molen in. Ik moet dus ff doorzetten. En als het niet zo goed meer lukt dan kom ik gewoon lekker bij jullie zeuren!!!
SAbine, heel veel sterkte morgen!! Hoe laat moet je?
Ilse, leuk zeg dat je weer werk hebt voor een week!
Marije, zo’n draagdoek lijkt me inderdaad ook wel heel erg handig. Ben wel benieuwd wat je nu hebt dan voor een doek. Misschien moeten wij eens zoiets aanschaffen voro straks. Hou me maar op de hoogte van je nieuwe doek, ik ben benieuwd!
Anijs, veel sterkte morgen met werken! Als het niet gaat dan gaat het gewoon niet he? Succes!
anijs, succes morgen! :thumbup:
marije, succes op school morgen met je kleine spruit :mrgreen:
ik had bij stijn ook een draagdoek. vreselijk onding. :thumbdown:
heb ,m verkocht en nu zo,n monkey draagzak gekocht. benieuwd of die makkelijker in gebruik zal zijn
ilse, toi toi toi met je job de komende week! :thumbup:
britt, oei, zwangerschaps diabetes. da,s balen meid :?
morgen moet ik om half tien bij het uwv zijn. of ze moeten nog gaan afbellen morgenochtend. maar dan knal ik uit elkaar denk ik :evil:
Hai meiden!
Hier gaat alles goed! Vrijdag ochtend op controle geweest en alles zag er goed uit. De hartslag van de kleine was perfect en heb ook mijn eerste binnenwaardse onderzoek gehad. De kleine ligt mooi met zijn hoofdje naar beneden en alles zit nog dicht
Blijkt dat ik toch ook een weekje verder ben dan gedacht. Volgens mijn menstruatie zou mijn uitgerekende datum op 14 februari liggen en volgens de echo’s die ik gekregen heb zou het 21 februari zijn. De arts gaat uit van 14 februari en laat mij uiterlijk doorlopen tot 21 februari en dan gaat hij inleiden. We zijn al die tijd uitgegaan van 21 februari Ga zo mijn banner dus maar even aanpassen
Sabine ~ Lekker laten afbellen joh en zo nog een paar keer door laten gaan, dan weet je zeker dat je niet meer aan het werk hoeft, omdat je zo goed als gaat bevallen Nee hoor meid, ik hoop dat het morgen doorgaat en dat je een begripvolle arts hebt!
Britt ~ :hug:
Simba ~ Ben benieuwd woensdag meid. Lekker rustig aan doen inderdaad en bellen wanneer je niet gestoord zult worden. :hug:
Ilse ~ :dance: Fijn dat je weer een weekje mag werken! Veel plezier!
Marije ~ !5 euro voor zo een doek is niet verkeed! :thumbup: