Novemberstoppers 2007 (deel5) Veel succes meiden!!!!

ga door ga door… :lol:

Jeetje zit ook ondertussen foto’s te zoeken wat is dat lastig eigenlijk als het op een schijfie staat. Alleen blijf je gauw lang hangen om alle foto’s te bekijken. :eh:

Is het nou 2-0 ??

komen er nog een paar

nasi, nadenken, naturel chips

die n is best lastig zeg

@zasje wrote:

Is het nou 2-0 ??

jaja we hebben weer gewonnen

ook italie is door, ben benieuwd of we ze nog tegenkomen in de halve finale

n van nederlands elftal :mrgreen:

Als je de gehele naam weet zal je denken onbegonnen zaak allemaal moeilijke letters :mrgreen:

@Simba83 wrote:

@zasje wrote:
Is het nou 2-0 ??

jaja we hebben weer gewonnen

ook italie is door, ben benieuwd of we ze nog tegenkomen in de halve finale

Wat goed van ons elftal :thumbup:

succes zasje, met te knutselen verder!!!

ik ga mijn bedje opzoeken

weltrusten allemaal!!!

Goeiemorgen :zzz:

Simba, wat een leuke foto van jou! :-* Vind het zo leuk om een gezicht te zien bij alle verhalen.

Goh, toch nog 2-0 geworden? Ik dacht dat er geen doelpunt was gevallen, het was zo heerlijk rustig in de wijk :mrgreen:

Hier was de nacht helaas om 4 uur afgelopen, maar dat kwam omdat ik Bentie de tiet wil afleren… De makkelijkste weg was geweest hem lekker te laten lurken,maar dat wilde ik dus niet,dús schreeuwde hij de boel bij elkaar :roll:

Maarrrr, ik ben wel trots op hem, want hij slaapt al 2 weken meestal door tot in elk geval tegen vijven… En dat is zo’n verbetering!!!

O ja, R. heeft morgen vrij genomen om toch mee te kunnen naar de VK, omdat ik het zo spannend vind. Lief hè! :inlove:

't Is wat hè, met die donderdag… ook al een spannende dag voor Liekie en Britt :hug:

Petronella, ik ben wel erg nieuwsgierig naar jouw buikje… foto?!! 8)

Ik kom later nog wel even buurten.

Fijne dag, lieffies! :-*

@Cathy S. wrote:

!!!

Petronella, ik ben wel erg nieuwsgierig naar jouw buikje… foto?!! 8)

nou het staat er op hoor :wink:

wel goed van je mannetje zo goed door slapen, en ja een speentje afleren is moeilijk :hug:

is wel lief van R dat hij vrij genomen heeft.

zasje is het nog wat geworden dat knutselen met het alfabet??

liekie en britt nog even een extra knuffel wat duren die dagen toch lang hè :hug: :hug:

nou ik moet weg dus ik kom later nog wel eventjes weer :-*

Goeimorgen kletswijven :mrgreen: :mrgreen:

Anijs: Volgens mij wil Marije de tiet afleren en niet het speentje. :mrgreen:

Marije: Wat super zeg dat benten het zo goed doet in de nachten. :dance: :dance: Nu nog eventjes doorbijten met de bv, want dat zal vast moeilijk worden. :think: Leuk dat R. meegaat morgen. Hier is Steve nog nooit meegeweest omdat he tnooit past emt zijn werk en zo en omdat ik het niet zo erg vind om alleen te gaan. :oops: 30 juni moet ik weer en als ik dan juist tel moe tik drie weken later opnieuw en dat valt dat in het verlof van Steve, dus dan kan ie wel mee. :dance:

Simba: Wat leuk om je eens in het echie te zien. En oranje staat je goed hoor. :smiley:

Verder kan ik niet terug lezen :wall: :wall: Dus zal hierbij blijven.

Gisteren een duwtje gedaan met de auto. :doh: :cry: :cry: Vangrails kun je dus niet verplaatsen met een auto :shifty: Resultaat is een boze man, een kras in de auto en een stuk kapotte bumper. :cry: Gevolg bij mij was flink overstuur de hele avond en veel tranen. :roll:

Zatderdag ook al een duwtje gedaan, dat was toen ik probeerde om een boompje te verplaatsen.

Kan je dus ook niet hé met een auto. :wall: :wall:

Had toen gelukkig enkel maar een deukje in de nummerplaat, dat was geen zo’n ramp.

Maar nu dus wel grotere ramp. Straks maar effe de garagist bellen om te kijken wat ie eraan kan doen.

:twisted:

:frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

Simba en Zasje, kletsmadammen :lol:

Ilse haha, 't was Petronella die dacht dat het een speentje was hoor, ik dacht heus wel onmiddelllijk aan de tiet van Marije :lol: :lol:

Zo verstrooid en dan versteld dat je overal tegenaan knalt :eh: :lol:

Ik ken dat, stiekem ben ik blij dat wij er geen meer hebben, hoef ik me ook geen zorgen meer te maken dat er plotseling paaltjes voor springen als ik parkeer enzo :shifty:

Ellen balen, meid :hug: Kop op, onze tijd komt heus, we kunnen het, het bewijs daarvan loopt immers al rond in onze huizen :wink:

Marije :hug: :-* Lastig als je ze iets moet afleren, foute dingen pikken ze dan wel weer zo op. Volhouden hoor, dat is de kortste pijn. Gelukkig dat hij nu wel weer wat langer slaapt tegenwoordig

Groetjes,

anijs

heey meiden,

mees :hug: :hug: :hug:

simbaWat leuk om eens een gezicht te zien!!! :mrgreen:

jij & zasje kletskousen!! :lol: :wink:

marietje meid, doe maar voorzichtig met je harde buiken!!maar jeetje… maanden geen sex :shock: :hug:

rebecca :dance: :inlove: 5 weken!!! Whoehoe!!!

liekie :hug: dikke knuf voor jou meid. hoop dat t snel raak mag zijn voor je!!

britt kom maar op met je ‘onzekere gezeur’ :smiley: daar zijn wij voor meid!!

ilse laat die boompjes en vangrails eens met rust!! :naughty: :wink:

Balen van je auto zeg! maar vast niets wat niet gemaakt kan worden toch?!

marije fijn dat t opgelost is op school voor joris, en vooral dat hij zelf niet meer bang is!! Kan hij met een goed gevoel aan zijn volgende schooljaar beginnen straks!!

anijs in de weer met ovutesten?? bij mij was het erg duidelijk, ik had een piek van bijna 2 dagen (toen in mn cyclus van 80 dagen nog) en 12 dagen erna kwamen :evil: :twisted: . Hou je ook je temp bij??

petra zo ff buikje kijken is sf!! :mrgreen:

zo denk dat ik t hier toch allemaal wat beter moet gaan bijhouden!! dat was weer 5 pagina’s bijlezen :mrgreen: heerlijk!! hihi

Hier begint de verveling een beetje toe te slaan. Maar ik kan nog zo weinig :? uurtje de stad in en ik ben kapot!! hahaha gelukkig slaap ik veel! gaat de tijd ook weer wat sneller!

Gister nieuwe schoentjes gekocht (paar nr 86 gok ik zo… :oops: ) dus ben weer helemaal happy!!

xx :-*

goeiemorgen…

zasje en ik veel kletsen :snooty: :snooty: :lol:

@marije, wat lief dat je mannetje morgen mee gaat :-*

@mees, :hug: :frowning:

@ilse, meis wat een pech met je auto

hier ook weleens tegen een paaltje aan gezeten

hoop dat de garage het snel weer kan maken

@mell, paar 89 pas ooooooh :shock: :mrgreen:

hihi ik heb hier meer een tassentic maar ik kan mezelf de laatste tijd aardig in de hand houden :wink:

heb vandaag echt een “nergens zin in” dagje

lekker lang blijven liggen vanmorgen

zometeen maar is wat eten en dan de stofzuiger erdoor heen

en verder doe ik vrij weinig denk ik :wink:

@Ilse81 wrote:

Anijs: Volgens mij wil Marije de tiet afleren en niet het speentje. :mrgreen:

ja dat was ik ik ging er zomaar vanuit dat het een speentje was en niet meteen bij nagedacht dat het dat ook kon zijn :oops:

:-* :-*

Hihi,

daarbij zijn alle misverstanden rond de tiet van marije opgelost. :lol: :lol:

Ben ik dan de enigste die met gemak maanden zonder seks kan. :think: :think: :shifty: :shifty: Ja echt hoor.

Sinds ik in het begin van de zwanegrschap bloed verloren heb doen we het niet meer. :oops: :oops: Allé niet meer zo, maar wel anders. :think: Beetje hand en span werken (noemen jullie dat zeker :think: ) Dus al bij al kan manlief niet klagen.

Toen ik zwanger was van Lucas deden we bijna niks. Hij stond meermaals meerdere maanden droog. :roll: :shifty:

Mell: 89 paar :shock: :shock: Ik heb er hier drie paar staan, waaronder 1 paar pantoffels en 1 paar slippers. :roll: :lol:

Simba: Jij een nergens zin in dag, ik een ergens zin in dag. :mrgreen:

Nou de garage gebeld, morgennamiddag mag ik langs. Die kras kan vast weg gedaan worden, maar die krak erin niet. Manlief opgebeld … alhoewel lief ik nu even weglaat :evil: :evil: tja … die was maar weer eens kwaad. En begon er weer over dat ik onvoorzichtig was geweest en niet had opgelet en bla bla bla.

Opnieuw potje janken voor mij. :roll: Komt ie af dat ik niet opnieuw moet janken en bla bla bla … :wall: :wall:

Ik heb hem gezegd dat ik voor hem hoop dat ie nooit tegen iets aanknalt hoor. Want dan is het mijn beurt om effe op zijn kop te zitten. :evil:

Oooh, ik kan hem nu even echt niet hebben hé. :frowning:

De badkamer is gedweilt en de kleine berging ik. Alles is aan eht drogen , ik effe bijtanken en straks de grote berging dweilen en beginnen aan het washok.

Heb Lucas in bed gestopt, maar die zei dat ie niet ging slapen. Het is nu wel stil op de gang, maar toch heb ik het idee dat ie aan z’n deur staat. :roll:

Ik kijk maar even niet hoor, want als ik me toon, is het helemaal gedaan. :doh:

Ik hoor het vanzelf wel als ie het beu is. :lol:

ilse troostje ik heb ook zn man ik had laatst ook perongeluk een duek er in gereden en boos dat hij was :evil: tja ik zei sorry hoor ik heb nooit wat en heb ik een keer wat staat meneer op zn achterste poten :inlove: en als hij zelf wat heeft (vaker dan mij) dan hoor je hem niet.

ik geef je een dikke knuffel want ik weet met hormonen en dit soort dingen combineert niet :hug: :hug:

hij moet er wel een beetje rekening mee houden dat je wel zwanger bent hoor (makkelijker gezegt :? ) :-*

ilse, meis volgens mij zijn (bijna :wink: ) alle mannen

hetzelfde die van mij was ook zo boos over een kras die ik veroorzaakt had

hij was bijna niet te zien, (onderkant bumper) maar hij was vreselijk sjagie alsof ik hem er expres opgezet had :eh:

over zijn eigen deukjes en krassen zijn ze alleen nooit zo boos :think:

knuffel voor jou meis :hug: :hug: