Novemberstoppers 2007 (deel5) Veel succes meiden!!!!

Nadeel met hem is dat hij met moeite één keer in de week de auto gebruikt. Hij gaat werken met een camionette van het werk (waar hij overigens al twee keer mee tegen een muurtje gereden is :roll: ) en verder gebruikt ie onze auto meestal maar de zondag. Dus veel kan hij niet tegenkomen hé ermee. :twisted:

En vrees dat ie niet echt eraan denkt dat ik zwanger ben en zo minder kan hebben … mannen hé. :evil:

Oh en een kleine joepieeeeeeeeeeeee want ik denk dat Lucas slaapt. :dance: :dance: :dance:

Ik laat hem wel niet te lang liggen, want anders dan slaapt ie vanavond niet makkelijk in. :roll:

Hé, wat komen mijn tieten vaak voorbij hier :mrgreen: :lol:

Ow, Ilse, botsing gehad! :hug:

Hier is het wel een beetje omgekeerde wereld… Ik zou niet weken zonder seks kunnen (ok, manlief ook niet, gelukkig :mrgreen: ) en als we al een auto hadden zou het R. absoluut niks kunnen schelen of er krassen of butsen in zitten. Heb geen auto/voetbal man :inlove:

Ellen :hug: balen meis! :-

Yo, Mell, zoveel schoenen :shock: :lol: Hier ongeveer net zoveel als Ilse, inclusief sloffen :mrgreen:

Vervelend dat je nog zo snel moe bent, meis, hoop dat het snel beter gaat! :hug:

Hier trouwens ook geen tassentic… heb er eentje voor als ik een jas heb waarvan de zakken niet groot genoeg zijn, maar ik prop liever alles in mijn jaszakken 8)

Goh, ben ik wel een vrouw? :think: R. vraagt het zich ook weleens af :mrgreen:

Ik ga maar eens eten koken :shifty:

Fijne avond, ladies!

:-

@Cathy S. wrote:

Goh, ben ik wel een vrouw? :think:

Jaaa, want je hebt tieten. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nog drie pagina’s te gaan en dan zitten we alweer aan een nieuw deeltje. :dance: :dance:

Of zouden het er nog twee zijn??

Neej, nog steeds drie :wall:

Woehoe toch nog twee :dance: :dance:

Ik ga maar eens mijn zoontje van tussen eht zand gaan uitvissen en in bad droppen. :dance: :dance:

Daarna boterhammetje geven en bed in. :wink:

Kan ik aan mijn strijk beginnen die ik maandag ging doen. :eh:

Ohja … Simba … het is aan jou hé om de volgende twee bladzijden vol te kletsen.

Jammer dat het geen voetbal is, anders kon je samen met Zasje kletsen. :mrgreen:

Alheowel … een uitdaging, kan je twee bladzijden vol kletsen op je eentje. :shifty: :shifty: :mrgreen:

Ziezo, Lucas is gewassen en heeft gegeten. Hij ligt nu op bed. En ik hoor hem al niet meer.

Kind heeft deze namiddag geslapen tot 15u00 en is dan de hele tijd buiten geweest.

In de zandbak, rijden met zijn loopauto en fietsen met zijn driewieler. Hij was echt super braaf. :dance: Ik heb ondertussen buiten verder geschildert aan de ooievaar. :wink:

Nu nog even wat dingen in orde brengen voor de belastingen. En dan maar eens aan het eten beginnen. :wink:

Fijne avond nog allemaal en tot morgen. :smiley:

Ilse, en ligt je mannetje schoongewassen in zijn bed? Balen van die deuk zeg!

Marije, succes morgen!! Het komt vast helemaal goed! Wel gezellig dat je man mee kan!

Simba, ben je je nergens zin in dagje nog een beetje doorgekomen??

Mell, vervelend dat je nog zo moe bent! Ik hoop dat je snel weer meer energie hebt!

Hier gaat het wel goed! Nog geen bloed gezien! (lekker positief he??) Maar ik ga toch met angst en beven naar de wc elke keer. Als ik morgen en vrijdag nog niks heb kunnen ontdekken dan doe ik zaterdag nog een nieuwe test en dan zal ik echt wel zwanger zijn…

@Ilse81 wrote:

Ohja … Simba … het is aan jou hé om de volgende twee bladzijden vol te kletsen.

Jammer dat het geen voetbal is, anders kon je samen met Zasje kletsen. :mrgreen:

Alheowel … een uitdaging, kan je twee bladzijden vol kletsen op je eentje. :shifty: :shifty: :mrgreen:

:naughty: :naughty: :snooty: :snooty:

dan zit ik straks echt vast aan de titel kletstante

ik hou me gewoon het stilletjes

:shifty:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

misschien zaterdag weer is er weer voetbal :mrgreen:

Wohw moet van 1 dag ff 4 bladzijden teruglezen…

Ga meteen proberen te reageren.

Simba, wat een gave foto van jou zeg. Mooie meid ben je :thumbup: !!

En heerlijk hè die EKsfeer :slight_smile:

Rebecca, heerlijk dat de test bij de ha zo positief was! Hopelijk krijg je toch nog ergens een echo tussendoor.

Anijs, wat heerlijk dat jullie naar Portugal gaan. Ik zit net te bedenken dat Ewout en ik voorspeld hebben dat de EKfinale tussen Portugal en Nederland zal zijn…dat zal leuk worden als jij daar wat van meekrijgt, maar dan vanuit portugal :lol: 8)

Zasje, ik ga de Ferro maar weer es kopen :sick:

Al inspiratie voor het vrijgezellenfeestje?

Marije, wat lief van R. dat ie morgen met je meegaat :-

Ik duim voor jou, voor Liekie en voor Britt :hug: :-

En wat goed dat Benten het steeds beter doet met doorslapen. 't Is idd een kwestie van de langste adem hebben als mama zijnde…zucht…dat kost je wel een paar nachten :hug:

Ilse

Anijs: Volgens mij wil Marije de tiet afleren en niet het speentje.
volgens zij Anijs dit niet, maar Petronella :lol: haha, ik vind dit echt grappig worden :lol: Stelletje zwangere mutsen :silenced: :mrgreen: (zie net dat ik een beetje late reactie heb...hihi)
Oh en boompjes en vangrails willen verplaatsen met de auto :doh: Volgens mij is Ewout heel blij dat ik nog geen rijbewijs heb :wink: Kan me wel voorstellen dat dat tranen geeft bij je :hug: helemaal als hubbie dan zo vol onbegrip is :evil:
En maanden droog staan :think: Uhm, nee dat gaat hier ook niet lukken ben ik bang... Ewout schrok gisteren echt hoor toen ik tegen hem zei dat we maanden geen seks mochten hebben. Totdat ik begon te lachen... :lol: :angel: We houden dat allebei toch niet vol, als het maar niet dagelijks is :mrgreen:

Oh Ellen, :hug: Ik hoop toch echt dat het snel raak voor je zal zijn :hug:

Hihi Mell, ja als je maar 85 paar schoene hebt móét je nieuwe hebben :angel: Héél herkenbaar :wink:
Hopelijk krijg je snel meer energie :-*

Oooh ik pies bijna in mijn broek van de lach :lol:
"ben ik wel een vrouw?"
"Ja, want je hebt tieten!"
:lol: :lol: :lol:
Ik ben wel van de tassen en schoenen :oops: Beetje veel vrees ik :oops: :wink:
Ilse, eet Lucas altijd eerder dan jullie?

Britt, we blijven voor je duimen hè meid! Op en mooie test zaterdag die een nog veteere streep laat zien!

Hier een dagje thuisgebleven met een fikse verkoudheid: kop vol snot, traanogen, zere keel, gewoon blêh!
Het gaat nu wel wat beter. Ik ga zo even wat fruit eten...lees: een wafel met verse aardbeien en veel slagroom :drool: :drool: :drool: (is ook fruit toch? :angel: )

Tot later meisjes :-*

@rebecca, hoe voel je je meid, nog lekker aan het genieten van je test

@ilse, lekker hoor dat lucas zich buiten zo heeft vermaakt

@britt, ik snap je gevoel goed hoor meid :-*

@marije, knuffel voor jou, succes morgen en genieten van je kleintje

@liekie, sterkte morgen meid, denk aan je :hug:

nou de kubussen staan hier

maaar ze zijn wel erg groot en diep :shock:

daar schrok ik thusi wel van, dus die komen niet aan de muur :roll:

beetje miskoop maar we gaan er wel weer een plekje voor vinden

en worden ze voor wat anders gebruikt :think:

@marietje, :hug: hoop dat je je snel weer beter voelt

en geniet maar lekker van je wafel met fuit, klinkt erg goed :drool:

Poeh Ilse, heb even goed gekeken, maar de tieten zitten er idd nog… ben ik dus toch een vrouw… snap ik meteen R.'s interesse in mij :angel: :mrgreen:

Heerlijk dat Lucasje zo zoet is geweest vandaag!

Britt, meis, jouw test was net zo duidelijk als mijn laatste test, en dat terwijl ik mijn testen pas veel later deed. Ik geloof dus helemaal dat je hartstikke goed zwanger bent! Dikke knuf! En we wachten de mooie foto van een nog duidelijkere test af, zaterdag!

Marietje, ook al zo verkouden. Hier is het vandaag ook toegeslagen, bah, bah, bah! :?

O, en zo wil ik ook wel fruit eten :drool:

En arme Ewout zo laten schrikken :naughty: :mrgreen:

Vanmiddag toen ik in bed lag, kwam R. (hij werkte thuis) Benten brengen toen ie wakker was geworden. En toen heeft de kleine vent nog een uur naast me geslapen zonder ook maar te zeuren om de “tieties”. Super, hoop dat ie er nu snel vanaf is. En de volgende gaat helaas voor hem/haar niet langer dan een jaar BV krijgen.

:angel:

Ga even bankhangen en dan lekker naar bedje toe. Morgen ben ik 10:50 aan de beurt, maar ga daarna met R. en de kids eerst lunchen in de stad, ben dus pas later die middag op het forum.

Dikke kus en welterusten alvast!

Simba, jammer dat de kubussen zo groot uitvallen, maar je kunt ze vast nog een mooi plekje geven. Ze zijn nl wel heel leuk!

Marije, ik zal aan je denken morgen om 10.50 :-* En daarna even lekker genieten met R en de kids :dance:

Lekker hoor dat benten nog even lekker bij je heeft gelegen vanmiddag.

Ik spam hier nog even mijn grote oranjefan 8) Ik heb hem vanddag “AANVALLUHHHHH” geleerd :lol: , zie hier het resultaat…

dat is zeker een oranjefan

leuke foto :inlove:

oooooooohhhhhhhhhh marietje wat een leuke foto mooi mannetje :inlove:

ik hoop dat je je snel weer beter voelt

lekker zeg wafel met aardbeien en slagroom :drool: :drool: (en dat ik zeker ook fruit :wink:

vandaag een doosje met kersen gekocht :drool: :drool:

en een doosje met druiven maar die zijn zo goed als wel op gegeten door mijn twee boefjes :? nu heb ik bijna niks meer :cry: