Novemberstoppers 2007 (deel5) Veel succes meiden!!!!

Hey meiden,

Liekie, :hug: voor jou! Het is een rottijd waar je nu in zit en ik snap dat je snel wil dat donderdag achter je ligt. je wilt vooruit kunnen kijken, aan positief kunnen ‘werken’ en dat kan nu niet. Sterkte meid deze dagen.

Simba, het zou idd ook goed je ongi kunnen zijn. Wat Britt al zegt dat je na een mk soms geen eisprong hebt en dat er dan wel een ongi aankomt, zou nu dus goed kunnen. Ik hoop het, want dan zou je cyclus wat beter zijn. Voor jou ook een knuffel :hug:

Britt, wij zeuren hier niet hè :naughty: Wij delen hier vreugde, verdriet, onzekerheid en gewoon alles :-* Die buikpijn is zo herkenbaar. Ik was dan ook bang dat het misging, maar het hoort ook écht bij een zw.schap! Gisteren werd het hier ook al gezegd dat het zo verrekte veel op elkaar lijkt en dat is zo verwarrend. De verschillen zijn soms zo klein: dezelfde buikpijn, dezelfde steken. Alleen er is één groot verschil met een menstruatie: je hebt nu ee positieve test! :-* Hou je daar aan vast meid, ondanks je onzekerheid :hug:

Marije, gisteren sprak ik een kennis die nu bijna 14 weken zwanger is. Vorige week hebben zij een echo gehad waarbij het hartje prachtig klopte, maar ze vertelde dat ze daarvóór heel onzeker was, want de klachten leken te verdwijnen, haar buikje werd weer platter enz. Ik moest meteen aan jou denken :-* Dat het buikje eerst weer platter wordt had met de darmen te maken en is dus echt normaal… :hug:

Voor alle andere meiden ook een :hug: en een :-* !

Vanmorgen heb ik controle bij de gyn gehad en op zich was alles wel goed. Alleen die harde buiken moet ik echt op letten van hem. Hij wilde ook mijn bm-mond meten ivm mogelijk vetrijken van de bm-mond (dat zou beteken dat de harde buiken overgaan in weeen en dat er al ontsluiting kà n ontstaan). Maar het zat gelukkig potdicht en mijn bm-mond was nu 3 cm en dat was heel mooi. Wel moet ik alle activiteiten die mij harde buiken bezorgen stoppen oeps, sorry Ewout, dat wordt maanden geen seks meer…of ik moet daarna een rustdag inlassen :think: :mrgreen:

Ook kwam uit het bloedonderzoek dat mijn hb gezakt was van 8.4 naar 6.8 :o Vandaar dus mijn moeheid… :zzz: Dus ik mag 2 maal daags aan de ijzertabletten :? Nou ja, alles voor het goede doel.

Hij wil me wel goed in de gaten houden met frequente controles. Bloeddruk was prima trouwens.

Nou, ik ga een broodje eten met Aron en zelf ook even plat daarna (ik denk buiten op m’n ligstoel!)

Tot later :-*

Marietje, bedankt!! :-* Doet me echt goed. En ik weet ook wel dat buikpijn er bij hoort, maar nu maakt het me zo onzeker. Ik was na mijn tweede miskraam zo relax maar heb het gevoel dat ik het nu nog een beetje aan het verwerken ben. Loop de hele dag met het gevoel van “laat het alsjeblieft goed gaan ik kan echt geen derde miskraam aan”. Maar we kunnen niets anders dan afwachten.

:-* :hug: voor Britt

Britt, we slepen je er wel doorheen meis. En echt, ik vind het geen gezeur! :hug:

Liekie, knuffie voor jou,meis!

Marietje, dankjewel, dat stelt me wel een beetje gerust! :-* Heb vandaag trouwens weer een enorme buik :oops: :mrgreen:

Enne…

Ik zou het een ramp vinden, maanden geen seks :silenced:

Maar wel heel verstandig hoor, dat je het nu rustig aan doet! :-

Simba, vervelend dat je cyclus zo “raar” doet… Goed dat je naar de HA gaat! :hug:

Rebecca, wauw, meteen al over de 5 weken heen, dat gaat lekker! :smiley: Maar heb je een echo gehad, dat ie dat zo kon zeggen? Of gewoon rekenwerk aan de hand van jouw cyclus?

Hier vandaag doodmoe. Maar heb ook erg veel stress gehad, de afgelopen dagen.

Gesprek gehad op de school van Joor. En hij komt toch wel in een ok klas hoor. In de parallelklas zitten kinderen die op een ander vlak erg veel aandacht vragen. Hier zitten nog een paar goeie leerlingen in, daar kan hij lekker mee samen werken. Die die k#tjochies hebben hun lesje wel geleerd, ze moesten voor de hele klas hun excuses aanbieden en het huilen stond hen nader dan het lachen, verder hebben ze een flinke donderpreek gehad en worden ze goed in de gaten gehouden :clap:

Joris is zelf ook niet bang meer.

Ik ga maar eens de keuken opruimen en eten koken. Vind mezelf zo goed vandaag :angel: Heb voor 3 dagen eten verzonnen en gekocht, heerlijk, hoef ik voorlopig even niet naar de super.! :dance:

Hé, dikke knuffels voor iedereen!

:-

Buikje in SF :wink:

@liekie, :hug: ik hoop dat deze week snel voorbij voor je is

en je dan snel mooi nieuws te vertellen hebt :-

@britt, meid je zeurt absoluut niet, het niet gek dat je nu heel onzker bent

schrijf hier lekker van je af en voel je hier niet schuldig over :-

@marietje, fijn dat alles goed was bij de vk

rustig aan doen he meid :-

@mees, hoe is het met jou

ga je morgen nog testen???

@rebecca, zweef je nog op een wolkje rond :wink:

@marije, wat goed zeg dat de school er zo mee opgaat :thumbup:

doe maar lekker rustig aan meid :-

ik heb toch het idee dat het misschien mijn ongi kan zijn

dat zou wel snel zijn zeg naar 27 dagen

ben blij dat mijn cyclus niet gek doet (als het doorzet natuurlijk)

maar de buikpijn was goed aanwezig vandaag :wink:

straks weer voetbal kijken :mrgreen:

en zal mijn foto is posten :mrgreen:

nou meiden hier komt tie :wink:

ik in eksfeer :mrgreen: :mrgreen:

Hai meiden,

Simba ~ Wat een leuke foto!! Leuk om ook bij jou nou een gezicht bij de naam te kunnen plakken :wink:

Britt ~ Zoals de meiden voor mij al aangaven, we slepen je hier echt doorheen hoor lieverd. Het is heel moeilijk en heel onzeker voor jou. Ik heb sinds afgelopen vrijdag krampen en daardood dacht ik dat het voor ons misschien wel eens raak zou kunnen zijn. Ik heb het gisteren ook gelijk aangegeven bij de arts en die zegt dat het heel normaal is. :hug: Houd je sterk meis, het gaat helemaal goed komen.

Marije ~ Ik ga zo even kijken in het SF, meestal zie ik niet alle foto’s als ik op werk ben, dus misschien moet ik vanavond even kijken. Maar ik ben blij te horen dat je vandaag toch weer een lekker buikje hebt! Het gaat ook voor jou helemaal goed komen. :-*

Liekie ~ :hug: Sterkte meissie, het is ook allemaal niet niks heh

Marietje ~ Heerlijk dat alles goed was bij de VK!

Mees ~ Heb jij inmiddels al getest? :pray:

Ik ben gisteren dus bij de arts geweest en die bevestigde de zwangerschap door middel van een test. Hij zei dat hij niet eens meer een bloedtest hoefde te doen, omdat de test heel erg positief aangaf. :smiley:

Gelijk gisteren ook maar een afspraak gemaakt bij een ob/gyn (volgens mij de verloskundige). Mijn beste vriendin haar schoonmoeder werkt als assistente van een ob/gyn, dus die afspraak was snel gemaakt.

Vanavond wordt ik gebeld, dat is een gesprek van ongeveer 20 minuten waarin ze alvast wat informatie van mij opnemen en dan heb ik mijn eerste afspraak op 17-07 staan. :smiley:

Het enige waar ik wel een beetje van baal is dat we dan waarschijnlijk alleen maar naar het hartje zullen luisteren. Meestal doen ze hier alleen een echo rond de 20 weken. :? Maar goed, misschien kan mijn vriendin haar schoonmoeder iets regelen :wink:

Hé meidjes,

Mell, fijn dat je weer zo’n mooie korte cyclus hebt, vééééééél beter dan 80 dagen!

Ellen :thumbup: :thumbup: voor een posi test voor jou morgenvroeg

Britt meid, we snappen de onzekerheid die jij moet voelen heus wel, na de vorige twee keren, zeur er hier maar lekker op los, dan kan je daarna proberen wat te relaxen voor je beebje. :hug:

Liekie wat een vreselijke dag om naar uit te kijken :hug: sterkte hoor meid.

Marietje aan de pillen, niet zo leuk maar hopelijk krijg je daar dan tonnen energie voor terug :wink:

Marije gelukkig ziet Joris z’n nieuwe klas helemaal zitten, da’s het belangrijkste. Wat wij denken is bijzaak, wij moeders maken ons toch altijd zorgen, als er geen reden toe is, verzinnen we ze wel :wink: :lol:

Ilse Haha, die Lucas en de buik, hoe grappig!

:clap: :clap: voor de badkamer. Hier is die nog steeds in renovatie :roll: dus ik hoef die niet te kuisen :lol: Gelukkig is het einde in zicht; nog het plafond en de muren schilderen, binnen enkele weken worden de meubels geleverd, die moeten dan nog aangesloten worden en dan is ze eieieieieieieieieieindelijk klaar en…kunnen we aan de rest van het huis beginnen. :wall: :wall:

Rebecca spijtig dat ze alleen naar het hartje luisteren, hopelijk kan die schoonmoeder van je vriendin toch iets forceren, zou wel leuk voor je zijn.

Simba leuk dat we je eindelijk eens zien, ja, jij ben wel ‘een echte’ in die outfit, en die pretoogjes daarbij :-*

Hier nog 11 dagen en we gaan op reis, joehoe, voel me net een kind dat op de Sint wacht; ik tel elke dag af, ik heb er zo’n zin in.

Eergisteren heb ik nog eens ovulatietesten besteld, zou graag weten wanneer m’n ei geweest is en wanneer ik mijn ongi dan toch ongeveer mag verwachten de volgende keer :? (hopelijk géééééén 48 dagen :pray: )

Vrijdag gaan m’n man en ik shoppen voor een bikini (de eerste die ik zal kopen…euh…ooit) Vroeger kocht ik altijd badpakken en dat is ook alweer :eh: :think: 13 jaar geleden. Ik mijd zwembaden sinds meer dan 10 jaar, ik zwem niet zo graag en associeer dat altijd met de stank van chloor en vieze ronddrijvende plakkers in het water. :sick:

Maar nu in Portugal zal er wel 'n zwembad zijn en is er kans dat het 40° C wordt, dus koop ik me een bikini zodat ik op z’n minst wat kan afkoelen in het water als het zo warm wordt.

@Simba83 wrote:

nou meiden hier komt tie :wink:

ik in eksfeer :mrgreen: :mrgreen:

Wat een bekend gezicht… maar ik zal vast gek zijn.

Leuke foto !!! :thumbup:

Nu weer achter de tv gekluisterd neem ik aan :mrgreen:

@anijs, waar ga je heen op vakantie,

al heb je dit volgens mij weleens verteld

Nu weer achter de tv gekluisterd neem ik aan

haha achter de laptop en de tv :mrgreen:

Hey hoi hoi,

Zo kom ook weer uit mijn werk piepen.

Net heerlijke kersen naar binnen gewerkt, op de markt gekocht vanmiddag sappig en zoet mmmmm kan die hele kilo in 1 keer wel op maar probeer me in te houden :oops:

Rebecca, jeetje dat gaat bij jullie wel heel anders. ik hoop dat je wat kan regelen dat je toch voortijdig even kan spieken.

Marije mijn buikje lijkt ook steeds platter en dan weer groter. Maar ons beebje zit eigenlijk het liefst helemaal bovenin maar zakt ook vaak helemaal naar beneden, mischien heb jij ook zo’n mega beweegelijk beebje in je buik.

Marietje wat vervelend dat je hb zo gezakt is, floradix en rosivice ferro helpen ook goed.

Liekie heel veel sterkte de komende dagen. :hug:

En Britt, je zeurt niet :-*

@Simba83 wrote:

@anijs wrote:

Maar nu in Portugal zal er wel 'n zwembad zijn en is er kans dat het 40° C wordt, dus koop ik me een bikini zodat ik op z’n minst wat kan afkoelen in het water als het zo warm wordt.

@Simba83 wrote:

Nou ik ben er ook weer, dit keer moet ik wat voor een vrijgezellen feest maken (stukje tekst met foto’s) alleen mijn inspiratie is weg… :think:

@zasje wrote:

@Simba83 wrote:

@anijs wrote:

:oops: :oops: :oops:

hoezo ben 2 dingen tegelijk aan het doen hihi

@zasje wrote:

@Simba83 wrote:

Nou ik ben er ook weer, dit keer moet ik wat voor een vrijgezellen feest maken (stukje tekst met foto’s) alleen mijn inspiratie is weg… :think:

wat ben je van plan, of weet je nog helemaal niet wat je ervan wilt maken???

Op haar naam wil ik leuke dingen van ons verzinnen.

Bijv:

Zoals de t van lekker theetjes drinken samen.

En een stukje tekst hoe zei in mijn leven is gekomen.

Maar kan gewoon nisk leuks en grappigs bedenken…ikki niet meer kunnen denken :roll:

is wel leuk via de naam

wij doen vaak een abc als een stagiaire ofzo weggaat

welke letters moet je nog misschien kunnen we je helpen :wink:

De letter N

de n van nieuwgierig, natuur, nieuws,

:think: :think: :think: