Novemberstoppers 2007 (deel5) Veel succes meiden!!!!

heeey meiden,

hehehe wat veel gekletst weer meiden :mrgreen:

britt ik zie een streep :shock:

even een voorzichtig juichje!! :dance: :inlove:

:pray: ik ga heeeel hard voor je duimen!!

liekie nog reacties gehad na openhuizendag? (die ene hele kijker :? ) Echt zo raar, onze makelaar heeft niet gevraagd of we mee wilde doen daarmee!! kom ik er in ene achter dat t openhuizendag is en doen we gewoon niet mee!!

marije heel begrijpelijk dat je zenuwachtig bent voor de vk, alles is vast goed!!

hoi mees!!! gezellig dat je er af en toe bent toch?!?!

ilse 30 weken alweer!1 :dance: (en je ni schuldig voelen hoor!! iedereen is hardstikke blij voor je! en ik vind t superleuk om te lezen wat je allemaal aan t doen bent voor de bevalling en t beebje!!)

simba jij al een negatieve test gehad???

rebecca kan je t al een beetje geloven dat je zwanger bent??? :inlove:

Nou meiden… even over die badkamers… de mijne moet ook nodig weer gesopt worden!1 ook hier staan de emmers klaar :mrgreen:

Ik ben trouwens vannacht ongesteld geworden!!! dus waarschijnlijk toch op dag 15 een eitje gehad, en ni op dag 19!!

echt mooi een cyclus van 27 dagen :inlove: hahaha na die 80 ben ik hier super blij mee!!!

xx

Mell: Kan het geloven dat je blij bent dat je cyclus zich weer netjes gedraagd. :wink:

Ik ben klaar met alle wasjes. Allé ja, er zit nog één in de machine, de rest hangt te drogen buiten. Heb net twee manden geplooid en vanavond ga ik strijken. :wink:

Da’s dan ook allemaal weg. :dance:

Nu even niksen en straks ertegenaan gaan met euh … de badkamer :lol:

Heb bericht gekregen dat het geld voor de kleertjes aangekomen is, dus ik ga met een beetje geluk misschien deze week nog de kleertjes hebben. :dance: :dance:

Gisteren nog eens de kast bekeken en gezien dat ik kwa kledij voor maat 56 bijna niks heb.

En pyjamaatjes maar 62 heb ik ook niet echt.

Dus dat word binnenkort nog even winkelen. Maar wacht nu wel de herfstcollectie af. :wink:

britt jij ook gefeliciteerd !!! :dance: :mrgreen: :inlove: :lol: :-* (al is het een voorzichtig streepje, een streep is een streep hoor!!)

hier nog even afwachten… :pray: :pray: :pray:

Wanneer ga je testen?

ik denk woensdag ofzo…vorige keren testte ik ook pas heel laat positief

Lieve Britt,

even voor jou dit berichtje:

Ik wil je ondanks je voorzichtigheid toch een dikke virtuele knuffel geven :-* . Ik zie ook een goeie positieve test, maar snap ook zooo goed je niet-juich-stemming. Ik bid, hoop en duim dat het deze keer helemaal zal gaan. Het is je zo onwijs gegund na de laatste 2 teleurstellingen. Dikke knuff :hug: :-*

en toch een super felicitatie :wink:

Marietje

Mell, fijn dat je weer een normale cyclus hebt :dance: (hoewel een zwangerschap ook leuk geweest was :wink: , maar ben nu ook blij voor je!)

Zasje, ben benieuwd hoe het bij de vk was? Ik dacht trouwens dat kindjes nog alle draairuimte hebben tot een week of 30 :think: Ik moet morgen weer voor controle naar de gyn, ben benieuwd.

Ellen, mijn duimen draaien voor jou meid :-

Rebecca, nog lekker aan het genieten op je rose wolk :inlove: :-

Ilse, en? en? en? Is je badkamer klaar??? :lol:

't Wordt bijna saai…maar de mijne moet ook alláng weer schoongemaakt worden. Zaterdag maar even aan hub vragen. Die kan dat altijd zo goed enzo :angel:

Ik hoop net als de andere meiden, dat we nu een hele lange reeks positieve testen, groeiende buikjes en mooie berichtjes krijgen :pray: Voor iedereen van dit lieve clubje!

Hier een hele goeie nacht gehad. Aron kwam om 7 uur voor zijn papfles en viel daarna weer naast mij in slaap. Toen ben ik ook weer ‘even’ gaan slapen en ik werd om 10 uur ineens wakker :shock: Toen lag Aron nog te slapen naast mij!

Nou, geeft niks, konden we allebei wel gebruiken, want ik denk dat hier de griep langs gaat komen :frowning: Ik heb zo’n hoofdpijn en een héle zere keel en holtes…

Ik vreet me klem aan vitamientjes :wink:

Liefs, Marietje

vanavond kom ik even uitgebreider reageren. Voor nu wilde ik even laten weten dat ik bij de dokter ben geweest en hij heeft de zwangerschap geconfirmeerd. Ik ben iets over de vijf weken heen en mijn uitgerekende datum zou op 15 februari liggen.

ik kom straks uitgebreider terug

maar wil voor nu britt even feliciteren

meid wat een geweldige mooie test :-

snap dat je nog wat voorzichtig bent,

maar deze keer moet het helemaal goed gaan :-

Bedankt voor jullie steunende woorden en felicitaties.

Rebecca, heeft de huisarts ook een test gedaan nog?

Simba, al een ei gespot? Ik hoop zo voor je dat jij ook een pos test hebt binnenkort!

Maria, jullie hadden het inderdaad wel even nodig blijkbaar! Hopelijk gaat de griep voorbij!

Ik ga ff spinnen!! Spreek jullie morgen weer!

daar ben ik weer…

@ilse, hoe is het met je badkamer meid, nog gelukt vandaag???

@mees, ik duim ook voor jou meid, we willen graag nog een mooie test zien!

@britt, spinse vanavond, en nee nog geen ei gespot

@marietje, lekker hoor samen met je mannetje wat langer slapen

ik hoop dat jullie niet ziek worden :hug:

@liekie hoe is het met jou meis :hug:

@mell wat fijn meis dat je cyclus zo netjes is

@zasje succes bij de vk

ik ka niet verder terug lezen voor iedereen nog een dikke knuffel :-*

hier de laatste dagen wel veel hoofdpijn en puistjes

ook sorry voor dit lekkere praatje elke keer bij het afvegen bruin slijm

het lijkt niet op ongesteld zijn ofzo en las ook al dat het er wel bij hoorde

maar toch maakt het me onzeker of alles wel goed zit

wil zowiezo volgende week nog 1 test doen en dan richting dokter even voor een bloedtest, kijken of de hoeveelheid hcg daalt

@Simba83 wrote:

hier de laatste dagen wel veel hoofdpijn en puistjes

ook sorry voor dit lekkere praatje elke keer bij het afvegen bruin slijm

het lijkt niet op ongesteld zijn ofzo en las ook al dat het er wel bij hoorde

maar toch maakt het me onzeker of alles wel goed zit

wil zowiezo volgende week nog 1 test doen en dan richting dokter even voor een bloedtest, kijken of de hoeveelheid hcg daalt

Simba, ik ben het even kwijt, maar heb jij nou een curetage gehad, of was het bij jou nou spontaan gekomen de mk?

Ik zou namelijk bijna denken dat er misschien een tweeling heeft gezeten en dat je er 1 afgetoten hebt en de ander er nog zit. Maar bij een curetage kan dat natuurlijk niet.

O meid, ik hoop niet dat ik je nu in de war breng. Maar ik vind je cyclus nu zo vreemd verlopen. Nóg steeds positieve testen en licht bruinverlies klinken niet als een ‘normale’ cyclus.

Goed hoor om contact met de ha op te nemen. Gewoon een extra check.

Ik ga er vandoor, ben vanavond naar een afspraak.

Liefs, Marietje

Oeps, vergeet ik nog Rebecca een knuff te geven: wat gaaf dat je al over de 5 weken bent! Dat is leuk om zo je banner aan te passen (2 keer op 1 dag :wink: )

Wie weet een valantijnskindje :inlove:

@marietje, nee heb geen curretage gehad maar wel een inwendige echo door de gyn en er was niets meer te zien, en ook het slijmvlies was weg

dus ik neem aan dat de kans klein is dat ze een tweeling over het hoofd gezien hebben???

@rebecca, meid al over de 5 weken heen, super :-*

mooie banner :inlove:

Simba: Misschien toch je ongi die op komst is. Bij mij begint dta vaak ook met bruin bloed. :think: Hoe dan ook, als je niet zeker bent, idd gewoon langs de huisarts gaan voor bloedtest en zo, dan weet je gelijk ook meer. :wink:

Rebecca: Zow dan maak je effe een sprongetje van een week. :mrgreen: Leuk hoor en idd kans op een valentijnskindje. :inlove:

Marietje: Laten we hopen dat je de griep niet te pakken hebt gekregen hé. :wink:

Ellen: Mijn duimen draaien ook vollen bak hoor voor jou. :wink:

Jaaa, ik ben nog in actie geschoten hoor voor de badkamer. Ik vraag me alleen af waarom ik twee jaar geleden persé zo’n grote badkamer wilde. :wall: :wall: :wall:

Ik moet enkel nog het bad doen en dan is alles klaar. Ook alle tegels zijn afgewassen. :dance:

Na de douche kuisen was ik kapot. Lucas die zat ondertussen in bad.

Ik wreef over mijn buik en hij vroeg wat er was.

Lucas: “Mama is té?”

Ikke: “Oh, mijn buik doet een beetje pijn.”

Lucas terwijl ie wrijft oevr mijn buik: “stoute stoute stoute buik.” :mrgreen:

:inlove: :inlove: :inlove:

Morgen kom ik hier persoonlijk een vreugdedansje doen als mijn badkamer klaar is. :wink:

@Simba83 wrote:

@liekie hoe is het met jou meis :hug:

Tja hoe is het met mij? Ups en downs eigenlijk.
Gisteren het m'n vriendinnetje verteld. Die wist niet dat we voor een kindje gingen dus die vond het aan de ene kant heel leuk dat we er voor gingen, maar aan de andere kant was het natuurlijk helemaal niet leuk, omdat het weer mis is. Ze was dus een beetje in de war ervan.

Vandaag moet ik het m'n manager ook gaan vertellen, want ik weet natuurlijk niet hoe ik me na donderdag zal voelen en aangezien ik me de laatste tijd toch anders voel, gevoeliger enzo, is het misschien daarom ook wel handig dat ze het weet (Zouden het de hormonen zijn...?!). Zie er wel tegenop nu. Wil het kwijt, maar moet het juiste moment afwachten, want wil niet dat gelijk iedereen het weet... Pfff... lastig hoor.

Zal wel blij zijn als deze week voorbij is denk!
Dan heb ik daarna hopelijk ook weer snel positief nieuws te melden!
Las trouwens dat je na de curretage een week geen sex mag hebben... Dat vinden wij niet leuk... :oops:

Nou meisjes, fijne dag allemaal!
En Ellen, toch vandaag testen? :P

Liekie: :hug: :hug: :hug:

Liekie, ik hoop ook voor je dat deze week snel voor bij is!!

Simba, misschien word je toch wel gewoon ongesteld en heb je ei kunnen spotten. Soms heb je na een mk of curratage geen eisprong en is dit het eerste teken. Ik kan me alleen wle goed vorostellen dat het voro onrust zorgt! Sterkte!!

Ik hoop ook voor mezelf dat deze week snel voorbij is!! In ieder geval dat ik de donderdag kan passeren zonder bloedverlies. Ik heb buikpijn en dat maakt me onzeker. Normala als ik ongesteld moet worden heb ik nooit van tevoren buikpijn en dit is ook anders. Mijn lijf is nu in korte tijd ook voor de derde keer zwanger en misschien heb je dan ook wel meer last. Maar goed…toch wel goed veel spanning hier!!! En dat is dan ook weer niet goed natuurlijk!!

En ik heb het ook wel met jullie te doen eigenlijk!! De komende weken kunnen jullie weer naar mijn onzekere gezeur luisteren!! :wink:

simba :hug: :hug:

liekie :hug: :hug:

britt geeft niks hoor meid "dat gezeur"je moet het toch ergens kwijt :hug: :-* en misschien is die buikpijn alleen maar innesteling :pray: :pray:

Britt: Vinden wij helemaal niet erg hoor om naar je te luisteren. :wink: Lucht jij maar lekker je hart hier. Als het een kleien troost kan zijn … ik had ook een soort van zeurende buikpijn toen ik zwanger was. :wink: