Wat is dat toch met die badkamers van ons :wall: :wall: :mrgreen:
Lijstjes op eerste pagina zijn ook weer aangepast.
@Ilse81 wrote:
Wat is dat toch met die badkamers van ons :wall: :wall: :mrgreen:
Die zijn gewoon vreselijk om schoon te maken :mrgreen:
Ik probeer het gewoon steeds bij te houden als ik aan het douche ben met spray en schuursponsje lekker alles af soppen en dan lekker zelf douche :lol:
Ja en de rest doe ik als ik de peuter in bad doe vind ie wel gezellig anders sta je er ook maar bij te koekeloeren.
Straks naar de verloskundige ben wel heel benieuwd. Bij de 20 weken echo lag het kindje in een stuit dus wil eigenlijk wel weten of dit nog zo is. Stiekum hopend op een echo natuurlijk

Ik sluit me aan bij de woorden van de andere meiden dat wij zeker het verdriet van jullie niet vergeten en inderdaad hopen dat jullie snel zwanger zijn. Hoop dat deze zomer weer een hoop nieuwe positieve testen zal geven. Rebecca heeft al de goede eerste stap gemaakt :thumbup:
Hier zit ik nog steeds te schuiven met de babykamer meubelen, het is gewoon zo’n rot hokie dat ik niet weet wat de juiste plek moet worden arghh :evil:. Maar zolang de meubels niet staan kan ik dus ook niet verven en het schiet gewoon allemaal niet op. Baal ook als een stekker dat ik echt alles alleen moet doen. Zaterdag de hulp van mijn Papa maar ingeroepen om een kleding kast voor onze peuter te halen. Mijn man heeft hem gisteren in elkaar gezet dus nu kon ik de kleren over verhuizen en alles schoon maken. En nu zitten de babykleertjes in de was :inlove: :inlove:
:-* Zasje
Ach meisjes…
Krijg traantjes in m’n ogen van jullie.
Weet je tuurlijk willen we allemaal graag zwanger zijn en tuurlijk hebben een aantal van ons het ff moeilijk, maar wij weten ook wel dat jullie met ons meeleven! Voor mij is dat in ieder geval heel fijn; zeker omdat er best veel zijn die weten hoe het voelt als het ff niet allemaal zo loopt als we willen.
En het is echt ook fijn om te lezen over jullie zwangerschappen hoor, ECHT! Dan weten we tenminste wat ons straks te wachten staat
Nee gekheid, jullie leven met ons mee, maar wij ook met jullie hoor!!!
En de positieve dingen houden de negatieve dingen in evenwicht, toch?!
Ik vind alleen wel dat dat lijstje met zwangeren nu maar eens meer moet worden, want ik vind het wel frustrerend dat het steeds er 1 bij en er weer 1 af is. We schijnen niet boven die 6 uit te kunnen komen en dat MOET veranderen!
En ik wil ook weer snel naar de andere kant, maar ja moet ff geduld hebben… Britt is nu ff m’n voorbeeld dus je moet zwanger zijn meis!
OK, ik ben ongeduldig en heb dus ook niet kunnen wachten…
Heb dus een test gedaan!
Bij deze even een foto.
hoera voor rebecca :: Gefeliciteerd meid :: het is je gegund :-*
britt ik wil niet veel zeggen maar als ik goed kijk ben je :: :: ZWANGER :**: joepie :dance: :dance:
Gefeliciteerd meid :-* :-*
Ja, dat geloof ik ook! Maar ik heb donderdag pas mijn nod dus het kan nog alle kanten op. We moeten maar rustig afwachten! En ik ben zo relax, dus dat is geen enkel probleem :liar: :liar: :liar: .
Wow BRITT, DA’S EEN ECHTE STREEP!!! GEFELICITEERD, LIEVERD!!!
Gaat goed, deze maand!!! :dance: :dance: :dance:
ik vind het wel spannend hoor
hoe voel je je nou?
ik kan me voorstellen dat je je een beetje dubbel voelt :-*
Ik had zere borsten en ben de laatste dagen zo moe dat ik echt het gevoel had dat ik zwanger was. Maar ik wou niet teleurgesteld worden als ik ongesteld zou worden. Dus ik dacht, ik kan beter een test doen, dan zie ik dat de test negatief is en dan kan ik weer met beide benen op de grond gaan staan.
Maar nu is hij dus gewoon positief. Ik vind het zooooo spannend. Ben ook heel erg bang dat ik ongesteld ga worden. Of niet en dat het dan nog mis gaat. Maar ik kan er niet veel aan doen en moet afwachten. Weet alleen niet of ik nu heel blij ben dat ik de test heb gedaan. Weer een hele zorg er bij!
Ben ook gewoon nog heel erg gereserveerd en spring dus ook nog geen gat in de lucht zoals Rebecca. Maar dat is misschien wel logisch. Het is en blijft gewoon spannend.
ik hoop dat het dit keer goed zit :-* :-* het is je zo gegund
wel postief proberen te blijven hoor
Lieve schat! Van harte gefeliciteerd!!!
Ik kan niet slapen en zit om 03.00 uur in ene achter de computer te lezen dat jij ook een positieve test in handen hebt!! :dance:
Ik kan me overigens wel voorstellen dat je nog even rustig blijft enzo. Je hebt tenslotte al het nodige nare achter de rug. Maar probeer langzaam aan toch stiekem een beetje te genieten.
Britt van harte gefeliciteerd !!
Ik hoop dat het nu dan ook echt zo mag zijn. Ik snap best dat je heel voorzichtig bent. Dikke knuf
:-* Zasje
Britt: Omdat jij nog eventjes voorzichtig bent, zeg ik toch al een voorzichtige gefeliciteerd!!! Ik ga heel hard duimen dat de ongi toch uitblijft en deze zwangerschap mag uitbloeien tot een mooie en goede zwangerschap.
Dus meissie, de duimen zijn op jou gericht hoor. :-*
Zou dit het begin zijn vannog meer mooie streepjes op de testen. Oooh ik hoop het zo. Dit heeft ons echt weer volop goede moed vind ik. :dance:
@zasje wrote:
Straks naar de verloskundige ben wel heel benieuwd. Bij de 20 weken echo lag het kindje in een stuit dus wil eigenlijk wel weten of dit nog zo is. Stiekum hopend op een echo natuurlijk
Hier lag ze de laatste keer ook nog in stuit. Ik ben enkele dagen vreemd geweest in mijn buik, dat ik dacht dat ze gedraaid was. Aan de schoppen kan ik het niet uimaken, want ze schopt me overal. :mrgreen: Lucas die lag van in het begin goed. Ma ja ... deze is al van in het begin eigenwijs, dus verwacht er niet teveel van. :roll:
Zasje ~ Spannend opnieuw naar de verloskundige! Succes vandaag!
Ik ga nog even terug mijn bedje in. Voor ik het weet loopt de wekker weer af
WHAAAAHHH!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
Britt super meid!!
GEFELICITEERD!!!
Ik begrijp wel dat je nog ff geen gat in de lucht springt (ik denk dat je steeds voorzichtiger wordt, 't is niet meer zo als de 1e x). Maar we hopen wel dat het nu gewoon allemaal goed gaat hoor!!
Wel grappig dat ik zei dat je zwanger moest zijn en het dan ook nog bent
Nou Ellen nu jij, dan gaan we die trend van 6 echt doorbreken!
En Zasje veel succes bij de VK!
:-* :-*
WOW Als het aantal zwangeren hier in dit tempo aangroeit :shock: :lol:
Rebecca en Britt Gefeliciteerd!!!
Het is jullie van harte gegund!!
Ik duim dat alles goed verlooptvoor Britt, het is jouw maand, meid!!! :thumbup: :thumbup:
En Rebecca; ik had het ook wel al gedacht, hoor, dat het raak zou zijn voor je :-*