:dance: :dance: :dance: REBECCA!!! GEFELICITEERD, LIEVERD!!! :dance: :dance: :dance:
Wauw, wat een supernieuws! Ik wÃst het! 8)
Dank je wel!!! Ik zit nog helemaal te shaken!!! Ik kan het gewoon niet geloven!!!
WHAAAAHHH!!!
Rebecca!
!!!GEFELICITEERD!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Super zeg!! Dan zie je maar, eerst denk je het steeds en nu niet en nu is het zover! Joepie, weer goed nieuws gelukkig!
Enne Marije, ik hoop echt dat het gewoon goed is. We gaan wel uit van het positieve hoor. Je wordt ook wel onzeker van dat gedoe hier natuurlijk, maar 't moet nu gewoon allemaal goed gaan hoor. Daar gaan we wel vanuit! :hug:
:-* :-*
Enne Rebecca, aanpassen die banner!
Dat ziet er zo lekker blij uit
Woehoehhhhhoee !!
Gefeliciteerd Rebecca !!
Ik zat net te denken voor ik het topic opende het word wel weer tijd dat we weer goed nieuws krijgen. Fantastische meid !!
joepie :dance: :dance: :dance: :dance:
Rebecca, gefeliciteerd!!!
helemaal geweldig meid, ben zoooo blij voor je :-*
ben ik ook weer eens :oops:
Rebecca gefeliciteerd!!
Hier nog steeds aan het afwachten. Had vrijdag ongi moeten worden, maar nog niks te zien…
Verder heb ik het mega-druk dus ik kom af en toe wel even aanwaaien en kijken hoe het met jullie gaat, maar ik ben wel een beetje een passief lid van dit clubje, sorry…
Groetjes
Mees geeft toch niet dat je hier niet zo veel bent.
We vergeten je niet hoor meid!
Enne bij jou is het ook aardig spannend dan!
Is jouw cyclus een beetje regelmatig of niet? Ga je nog ff wachten of ga je ook snel testen?
OOOOOOOHHHH, Rebecca, meis. Heb traantjes in mijn ogen…
SUPER GEFELICITEERD MEIS!!!
Shake maar even lekker na :-* :thumbup:
Mees, ik duim ook voor jou meid! :thumbup:
Marije, die ongesteldheidspijn ken ik maar al te goed. Maar dat hoort ook bij de zwangerschap. Ik voor je dat je een prachtig hartje hoort of ziet kloppen donderdag! :-*
Simba, balen meid dat de test nog steeds niet neg was. :hug:
Tot morgen meiden,
ik moest gewoon even kijken of er nieuws was uit de USA
Ik duik mijn bejde in, ben doodmoe.
Liefs, Marietje
woooow rebecca!!! :dance: :inlove: :mrgreen: :dance: :inlove:
gefeliciteeeeerd!!!
xxx
ps kom morgen ff reageren meiden
Oh lieve meiden, ik kan het gewoon nog steeds niet geloven! Ik zit de hele dag al op een roze wolk :mrgreen:
Ik ga morgen de arts even bellen en kijken hoe of wat nu verder, zo spannend allemaal!! :dance:
Ik denk ik moet eerst even kijken of er nieuws is van Rebecca…
GEFELICITEERD!!!
Geweldig nieuws zeg!! Daar waren we ook wel eens aan toe!!
Mees, wanneer ga jij testen?? We zijn nu weer op de goede weg, dus laat maar snel een paar positieve testen volgen!!!
JAAAAA!!!
Wij willen POSITIEVE TESTEN zien!!!
Britt, hoe is 't met jou? Nog een paar daagjes. Hoe voel je je?
Hoe ik me voel? Nu al veel stress, spanning en de neiging om naar de winkel te fietsen voor een test gezien mijn gevoelige borsten.
IK WORD GEK!!!
En dit was de korte versie, maar zo voel ik me nu dus…
Goeimorgen,
Rebbeca: GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: :dance: Na het lezen van je ongesteldheidspijn zonder ongesteld te worden, had ik al zowiets van … ja hoor, daar zal het prijs zijn. En het is prijs!!! Woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee ben zo blij voor jou. :dance: :dance: :dance:
Mees: Wanneer ga je testen?? Het geeft toch helemaal niet dat je hier niet zoveel bent. We weten dat je er bent en het feit dat je ons nog op de hoogte houd is super hoor. Blijf jij hier maar lekker hangen.
Marije: Die ongi pijnen ken ik ook hoor. Het is idd een heel klote gevoel en die pijnen moesten eigenlijk andere pijnen zijn vind ik. Ze lijken veel te veel op ongi pijnen en maakt een mens verschrikkelijk onzeker. Het feit dat je zegt dat je denkt dat je buik slinkt … ik heb ook dat gevoel gehad, dus het is heel herkenbaar. Meid, blijf positief denken, het zit vast allemaal heel goed hoor in jouw buikje. :hug:
Simba: Zo, zie daar, dan gaat z eplots vans tart en blinkt de douche helemaal. Heb je soms nog ene beetje woede over … hier is er nog een douche. :oops: Maar nu effe zonde rgekheid … het moet verschrikkelijk moeilijk zijn om nu zo lang in onzekerheid te zijn. Ik hoop voor je dat je heel vlug ongi word en verder kan met jullie wens. :hug:
Ik ga er toch nog even over beginnen :oops: :oops: Voel me soms schuldig dat ik zoveel dingen schrijf over de aankomende bevalling en zo. Terwijl er hier zoveel meiden zijn die het moeilijk hebben
Ik weet dat jullie graag horen hoe en wat … maar toch wil ik laten weten dat ik jullie verdriet en jullie grote wens op zwanger worden niet vergeet
De doopsuikers zijn helemaal klaar nu. Steve die beweerde plots dat ik de naam niet duidelijk genoeg had geschreven. :wall: :wall: Hij vond mijn euh … o verkeerd geschreven. Hij deed eht toen voor maar he tleek meer op een a van hem. :doh:
Een o heeft toch een streepje omhoog hé als je de volgende letter eraan schrijft en een a heeft een straapje omlaag als je de volgende letter eraan schrijft. Waar een mens allemaal over kan zeveren hé. :wall: :wall:
Gisteren ook het geboortebord op hout gezet. Ik was helemaal niet tevreden en wou overnieuw beginnen. Manlief heeft me tegengehouden en vond het best mooi. :roll: Tja … daarin ben ik heel streng, het moet perfect zijn. :oops:
Hij heeft het gisteren nog uitgezaagd en ik ga vandaag wrijven enhopelijk al schilderen. :dance:
Oh en waarschijnlijk doe ik verder aan de badkamer. :lol:
@britt wrote:
Hoe ik me voel? Nu al veel stress, spanning en de neiging om naar de winkel te fietsen voor een test gezien mijn gevoelige borsten.
IK WORD GEK!!!
Hoe lang moet of wil je nog wachten met testen?

O, Britt, meis, ik hoop zo dat je zwanger bent! Moeilijk joh, die onzekerheid! Ben benieuwd hoe lang je het volhoudt om niet te testen :mrgreen:
Ellen, wauw, bij jou ook spannend dus! Wanneer ga je testen?
Hier alles ok, Kindjes hebben doorgeslapen tot 6:15… Waar een stevige boswandeling al niet goed voor is :dance:
Ilse, ik sluit me helemaal bij jou aan… Ik vind het ook moeilijk om het over mijn zwangerschap te hebben (hihi, vooral de kwaaltjes), en vergeet ook zeker niet dat een aantal meiden smachten naar zwangerschapskwaaltjes.
Meiden, ik denk veel aan jullie en hoop dat heel binnenkort iedereen van ons clubje zwanger is!
Enne… mijn badkamer moet ook hoognodig een poetsbeurt hebben… Hm, niet alleen de badkamer