Ik heb er ook een goed gevoel over. Maar dat is dus ook echt gebaseerd op niks!!
Ik moet zeggen dat ik ook voor mezelf wel een goed gevoel heb… :oops: :oops: zo fout, zo fout, zo fout. Ik probeer mezelf ook elke keer weer met beide benen op de grond te krijgen maar het luk tniet altijd. Ik wil niet teleurgesteld worden als ik ongesteld ga worden, de kans is natuurlijk ook niet heel groot dat ik direct na mijn mk zwanger ben. Maar ik hoop het zo dat ik er bijna in ga geloven…
HELP!
Simba, heb je nog geen neg test gehad na je mk?
britt het zou geweldig zijn als je nu gelijk weer positief test
en als je het eenmaal in je hoofd hebt, dan krijg je het er ook niet zomaar uit he
Het zou inderdaad geweldig zijn! Maar het zou helemaal geweldig zijn als we allemaal zwanger zijn!!!
@britt wrote:
Simba, heb je nog geen neg test gehad na je mk?
nee hij wordt steeds lichter
hoop morgen op een neg test
Ik moet ook oppassen om er niet teveel mee bezig te zijn! Het moet geen obsessie gaan worden.
Meiden, ik ga mijn filmpie maar eens opzoeken! (en mijn zak met nootjes…)
@britt wrote:
Ik wil niet teleurgesteld worden als ik ongesteld ga worden,
Dat heb ik dus ook…ik wil volgens mij veels te graag!
Heel eerlijk gezegd heb ik er sinds mijn krampen eigenlijk ook een beetje een goed gevoel over. Het voelde wel als menstruatie krampen, maar toch ook weer niet. Ik weet niet, het is heel moeilijk te omschrijven. Maar ik ben toch zo bang om te hopen dat het echt misschien wel eens raak zou zijn.
Simba, wat vervelenv dat je lijf nog hcg heeft, maar als hij de vorige keer al heel licht was dan zou hij nu wel neg zijn denk je niet?
Rebecca, precies!! Je wilt geen teleurstelling, maar als je een neg test hebt dat is het niet pos maar ook nog niet definitief neg natuurlijk!
Simba ~ Hopelijk heb jij snel ook een negatieve test zodat jullie verder kunnen :-*
Britt ~ Veel plezier met je filmpje!
FIjne avond nog!
En Rebecca, jij nog een fijne dag en succes met testen morgen!! :mrgreen:
hahahahaha, we zullen zien
meiden fijne dag en avond nog
doeggggg
Oowww Rebecca, spannend hoor! Zeker als het anders voelt!
Please ga nou testen?!! Dit kunnen we niet aan! :mrgreen:
Enne hoe zit het nou met dat hcg. Hoe lang nadat het uit je lichaam is duurt het dan voor je je eisprong kan krijgen. Is dat al direct? Ik weet het niet meer zo, maar volgens mij heb ik toen getest nadat ik terug was uit Egypte en dat was natuurlijk minimaal een week later, maar wel gelijk negatief. Aangezien ik gelijk weer een cyclus had van 28 dagen moet het wel vrij snel daarna zijn geweest denk ik.
Nou ik heb m’n vriendje uitgezwaaid en ga nog ff terug m’n bedje in. Dan hoop ik later een positieve test te zien hiero
@liekie wrote:
Nou ik heb m’n vriendje uitgezwaaid en ga nog ff terug m’n bedje in. Dan hoop ik later een positieve test te zien hiero![]()
Ik hoop het ook! Ik weet alleen nog steeds niet of ik ga testen. Ik heb wel de test gehaald vanmiddag…
Ik weet het echt niet. De hele week had ik niet het gevoel dat het raak was en nu sinds gisteren twijfel ik en voelt het anders op de een of andere manier. :roll:
Liekie, ik had anderhalve week na de curretage nog een pos test, maar werd wel precies vier weken na de curretage ongesteld. Maarik geloof dat je ook niet altijd een eisprong hebt na een curretage. En ook nu na mijn mk had ik nog wel een pos test daarna en toch precies 14 dgn na mijn mk een eisprong.
Rebecca, spannend hoor!
hoi hoi
@rebecca,
nou hier vanmorgen weer een test gedaan en
helaas nog steeds licht positief (wel weer lichter dan vorige week)
ik las dat dat wel tot 8 weken kon duren :shock:
dus daar ben ik nog wel even zoet mee
ben er intussen wel achter dat mijn lichaam er vaak wat langer over doet om alles weer normaal te krijgen
nadat ik vanmorgen best een soort sjaggie was na de test
heb ik mijn bui afgereageerd op de douche
resultaat is dat ik nu een blinkende douche heb :mrgreen:
Ooo Rebecca, wat maak je het spannend! Die menstruatie krampen
na een orgasme
ken ik van tijdens de zwangerschappen
Verder een super knuf voor iedereen! :hug:
We zijn vandaag heerlijk op de fiets naar het bos geweest. Het was prachtig weer, niet zo heet, regelmatig een zonnetje… Ongeveer 20 km gefietst (in totaal dan hè) en en stuk om de heide gewandeld.
Verder ben ik erg zenuwachtig voor donderdag… dan heb ik de eerste afspraak bij de vk en ik ben zooo bang dat het toch mis is… Heb zoveel ongesteldheidspijn, mijn buikje is geslonken, nah ja, maak me gewoon zorgen. :? Merk dat ik er ook heel weinig mee bezig ben, ben bang om me aan het kindje te hechten, want straks gaat het weer mis… Gelukkig heb ik tot donderdag aardig wat afleiding, met 2x psz, naar de stad, en gesprek op Joris’ school.
Ik ga er weer vandoor, ladies. Fijne avond!
:-*
Rebecca, heb je nog een test gedaan??
Marije, ik kan me voorstellen dat het spannend is donderdag!! Maar j emoet wel uit blijven gaan van het positieve!!
Lieve schatten!!!