Novemberstoppers 2007 (deel5) Veel succes meiden!!!!

Wahaha Simba wij hebben duidelijek dezelfde ziekte. :mrgreen:

zal er iets aan te doen zijn :think:

of is er een pilletje voor :think:

wie helpt ons???

sorry ben een beetje in een vervelende bui :mrgreen:

Tja meiden, dan zit er nix anders op dan…

jullie huis te koop zetten en aan de Open Huizen Dag mee doen! :mrgreen:

Heb vanochtend namelijk de badkamer gesopt en alleen omdat het echt moest omdat er misschien mensen zouden komen.

Nou er is er wel 1 geweest. Yeah. :?

hmmmmmmmm :think: :think:

maar ja liekie ik heb een huurhuis

dat mag je officieel weer niet te koop zetten :think: :think:

:lol: :lol: :lol: :lol:

nee heb het nog even uitgesteld maar denk dat ik me er toch straks aan ga overgeven

jammer trouwens dat je maar 1 kijker heb gehad

dan is jou huisje elke keer blinkend schoon of niet???

Liekie, die ene kijker moet maar net geinteresseerd zijn! Er hoeft maar 1 je huis te kopen. Waren ze wel enthousiast?

Ilse, tja de badkamer, ik heb geen oplossing voor je. En Cars shirtjes bij de zeeman, ik moet ook eens gaan kijken!

Rebecca, spannend zeg!! Wanneer ga je testen? Ik vind dat jij het nog lang uithoudt!

HIer gaat alles zijn gangetje. Ik ben vandaag heel erg druk geweest in de tuin, planten verwijder, wortels eruit gehaald, gedeelte omgespit, planten verplaatst en het gras gevertecuteerd. Ik ben dus moe!! Manlief is vanavond tot laat weg dus ik heb een paar leuke filmpjes gehuurd!! Ga ik nu mijn kindjes op bed gooien, daarna nog ff met de computer en dan op de bank liggen en filmpje kijken!!! :dance:

Hey waar zijn jullie nou???

hier :mrgreen:

wat ga je voor filmpjes kijken???

Ik ga denk ik Serendipity kijken. Ik heb ook Ocean’s thirteen (vervolg van Oceans’s eleven en twelve) met George Clooney, maar die wil manlief ook graag zien. En die houdt weer niet van die softe romantische films en ik wel!! DUs die ga ik kijken. Heb trouwens vier films gehaald, dus ben de avond wel zoet!

Hoe is het met jou momenteel? De ergste klap al verwerkt?

Goedemorgen meiden!

Ilse, Simba ~ Hier nog iemand die al ruim 2 weken de badkamer wil soppen, maar ook hier komt het er maar niet van. Ik kan me er niet toe zetten!! Misschien moeten we met zijn allen afspreken dat we het allemaal tegelijk doen :mrgreen:

Britt ~ Welke film ga je kijken? Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, ik zat eraan te denken om mijn langste cyclus af te wachten.

Liekie ~ Maar 1 kijker gehad? Dat is balen meid, vooral als je daarvoor de hele middag thuis moet blijven.

Nog steeds geen ongi te bekennen. Tot twee keer toe dacht ik wel dat het per direct zou losbarsten… Gisteren voordat ik weg ging naar de film hebben dan en ik het nog even gezellig gehad laten we maar zeggen :inlove: Na mijn orgasme… :oops: …kreeg ik zo een ontzettende kramp, een lange aanhoudende kramp die steeds erger leek te worden. Het leek op een menstruatie kramp die zo erg was dat ik dacht dat ik per direct mijn :evil: zou krijgen.

uiteindelijk trok het weer weg. En vanacht om 03.00 uur werd ik wakker met opnieuw dezelfde kramp. Uiteindelijk was het best verwarrend want het leek op een menstruatie kramp, maar het leek ook een beetje op een kramp alsof ik heel nodig naar de wc moest, maar dat was toch echt niet het geval. :roll:

Ik weet niet, ik heb dus wel het idee dat mijn duivels er gewoon aan zitten te komen :?

Rebecca, spannend zeg!!!

Ik zou het liefste nu al gaan testen…maar ja…dat is een beetje dom als je 5 dagen voor je nod zit! :oops: Maar de vorige keer had ik ook heel vroeg een positieve test, ook een paar dagen voor mijn nod.

@britt, hier gaat alles wel oke hoor, en met jou???

hoop nu eigenlijk dat het snel weer raak is

en andere kant is de angst er ook

ik begon ook 2 dgn voor mijn nod te testen haha

je bent niet de enigste die ongeduldig is :wink:

@rebecca, meid je houd het spannend

en knap hoor dat je zo lang kunt wachten

ik kan het niet :wink:

serendipity is erg leuk :thumbup:

Britt ~ Ik weet niet of ik het vol kan houden hoor. Ik zit er nu al aan te denken om vanmiddag eventueel een test te kopen zodat ik die morgen kan doen. Ik heb nu namelijk helemaal nergens geen last meer van.

Ik heb vanacht trouwens de hele nacht gedroomd over positief testen. Iedere keer als ik wakker werd en vervolgens weer in slaap viel droomde ik er gewoon weer over!

Ik vind dat je gewoon een test moet kopen en die morgenvroeg moet doen!! Jij kan misschien wel wachten, MAAR WIJ NIET!!! :wink:

Ik heb nog even op kok terug gelezen om te zine hoeveel dagen ik pos getest had voro mijn nod, het was vier dagen. Ik word er trouwens niet vrolijk van om al mijn positieve verhalen over een positieve test te lezen. Maar goed… maakt niet uit!

Ja, ongeduldig zijn wij he? Is ook niet goed, want de natuur gaat zijn eigen gang! Ik hoop voor jou dat je snel een eisprong kan spotten!!

@britt wrote:

Ik vind dat je gewoon een test moet kopen en die morgenvroeg moet doen!! Jij kan misschien wel wachten, MAAR WIJ NIET!!! :wink:

ben ik het helemaal mee eens :mrgreen:

je kan ons toch niet zo in spanning laten,

en ik moet je zeggen dat ik er een goed gevoel over heb :pray:

@Simba83 wrote:

@britt wrote:

ben ik het helemaal mee eens :mrgreen:

je kan ons toch niet zo in spanning laten,

en ik moet je zeggen dat ik er een goed gevoel over heb :pray:

Ik hoop zo dat je gelijk hebt! Ik zou ook heel graag willen testen, maar ben bang voor opnieuw een negatieve test.

Maar ik denk dat als ik vanmiddag boodschappen ga doen, ik in ieder geval wel een test ga aanschaffen. Of ik hem morgen zal doen, dat is een tweede, maar dan heb ik hem in ieder geval in huis. :wink:

ik snap je gevoel hoor, ik vond de neg. testen ook erg moeilijk

zullen we allebei testen morgen,

ik wil erg graag met een streep, en jij de test met 2 strepen :wink: