ik lig intussen op bed met mij laptop
nog met een half oog de nabeschouwing te kijken
nee die foto van mij heeft daar nog niet gestaan haha
hij komt van de week
Ben er benieuwd naar de foto.
Ahh heerlijk luxe (hier toch stiekum jaloers)
ja dat is echt super een laptop,
kan niet meer zonder :silenced: :oops:
hoe is het met je platen al bijna uitgeprint???
Haha ja die zijn al lang uit geprint ja is op van dat transparante papier dat je dan op een lamp kan leggen en dan komt het op de muur geschenen.
Ben nu alleen een beetje me eigen lekker wakker aan het houden… Neej ik ben over mijn slaap heen :think:
wel een heel leuk idee om zo te maken op de muur
ben wel heel benieuwd naar het resultaat
en dat is minder dat je over je slaap heen bent
maar misschien valt het mee als je in je bedje ligt
Ik ben ook wel benieuwd of het lukt. Ik heb het eigenlijk nog nooit gedaan op een muur. Ik doe wel geboorteborden maken en dat gaat goed maar ach je moet eens wat uitproberen.
Zit ondertussen ook met mijn gekke neef te msnen
haha kan hij je ook wakker houden
wat leuk zelf geboorteborden maken zeg
heb je ze hier ook een keertje geshowd of niet???
wij hebben overal behang
dus ik ga hier straks voor een mooie sticker
al ben ik wel al af en toe aan het zoeken
kan ik nog niets leuks vinden :think:
Ja voor verhuur en verkoop.
Ja heb ze als eens geplaatst maar waren verwijderd vanwege reclame (was in een ander topic)
Laatst wel een hele leuke via mp gezien met het slaapliedje met schaapies “slaap kindje slaap” , was nu in de aanbieding.
Bij de kruit vat nu ook muurstickers te koop zag ik laatst. ( zijn wel kleintjes)
We hebben al 3 pagina’s vol gekletst :oops:
sorry allemaal :oops:
hihi ja we hebben al heel wat geklets, wel gezellig :mrgreen:
die stickers heb ik gezien maar vond ik te klein
en dat gedichtje vind ik ook erg leuk
jammer dat het topic met je borden weggehaald is
ik ga zo maar is afsluiten,
morgen weer op tijd eruit
boodschappen doen en de bovenverdieping schoonmaken
nu al zin in :liar: :liar:
Hmm heerlijk poetsen …
Was me ook al aan het voorbereiden op de slaap man lief is morgen de hele dag en heb inderdaad ook genoeg op de planning staan.
Een hele fijne nachtrust ik vond het ook erg gezellig
:-* truste
het was zeker erg gezellig
weltrusten :-*
Zo, nachtbrakers, jullie kunnen ook kwekken zeg :shock: :lol:
Liekie, wat heftig, meissie! Balen dat je pas donderdag terecht kunt :?
Wel fijn dat je meteen weer zwanger mag worden! En dat je dan sneller een echo krijgt.
Zasje, wat een drukte meid! En natuurlijk blijf je hierbij horen. Je denk toch niet dat we het zomaar zouden accepteren als je hier weg zou blijven :mrgreen: :-
Marietje, tot de 15de week… dat geeft hoop. BIJ Elske hield ik het nl de hele zwangerschap door :roll:
Simba, jaaa, dinsdag een foto van jou! Leuk!
Rebecca, nog niet ongesteld geworden?
Mell, ben je idd thuis gebleven gisteren, of toch nog even weg geweest?
Anijs, meis toch, ik ken het als je niet meer kunt ontspannen en das niet goed! :hug: Kun je niet genieten van een lekker muziekje of een mooi boek?
Enne… jouw schrijfsels zijn vast niet gedelete… :-
Hahaha, de kleintjes zijn aan het spelen dat ze elkaar gaan verschonen en dat ze naar de wc gaan… de broeken zijn al uit, gelukkig hebben ze de luiers en rompers nog aan
Nou, ik duik nog even op de bank
Ikkom straks nog ff gluren.
:-*
Goedenmorgen schattebouten!
Ik ben net thuis, ben vanavond met en collega naar de film geweest. Dan had geen zin om mee te gaan, dus we waren met zijn tweeen. We zijn naar de happening geweest met Mark Wahlberg. Was op zich wel een goede film. Beetje vaag maar wel goed.
Die was om 21.45 uur zo een beetje afgelopen en toen heb ik Dan gebeld om te kijken wat hij aan het doen was. Hij was aan het gamen en dus besloten wij om the incredible Hulk erachteraan te pakken. Die vond ik echt super! (Maar goed, ik ben een echte superhero fan! Laatst ook Iron Man in de bios gezien )
Hoe is het hier met iedereen? Ik zag dat Simba en Zasje aardig doorgekletst hebben vandaag en Marije al weer vroeg uit de veren is?
Nou meisjes, ik ga mijn bedje in ik spreek jullie later
:-*
p.s. nog geen ongi
Hé meisjes!!
Zo hier is gisteravond aardig wat afgekletst idd!
Wel gaaf hè dat het 4-1 is geworden gisteren Hier ook aardig wat gejuicht. De katten schrokken zich rot dus die zijn gevlucht.
:mrgreen:
Rebecca nog niet ongesteld? Spannend!!
Ik was vanochtend al weer vroeg bezig om hier de boel aan kant te maken voor de Open Huizen Dag. Tot 15 uur moet ik verplicht thuis blijven, bleh! Maar ja, hopen dat het wat oplevert.
Verder gaat het hier nu wel ok. Woensdagavond zal het wel weer spannend worden, maar nu heb ik er even rust van. Ik weet in ieder geval wanneer het gaat gebeuren nu.
:-* :-*
Hahaha, lekke rgekletst meisjes. :mrgreen: :mrgreen:
Gewonnen met 4-1 :shock: :shock: :shock: Wat hebben die mannen gegeten??? Ze doen het goed hé, hoorde dat ze met 6 punten op 1 staan van hun rang (ofzoiets).
Zasje: Hier ook net de ooievaar op zo’n transparant papier gezet, machien om te vergroten staat ook klaar, maar ik vind nergens het stuk hout waarop ik de ooievaar zou tekenen. :wall: :wall: Word toch wachten tot Steve thuis komt. :roll:
Liekie: We gaan duimen hoor dat het wat oplevert open huizendag.
Rebecca: Spannend nu de ongi nog steeds uitblijft. Duimen draaien ook volop hoor voor jou.
Wel gezellig zo om effe twee filmpjes mee te pikken. :dance:
Marije: Wat leuk zeg dat jouw kids zo lief samen kunnen spelen. Ik kijk ook al uit naar zo’n momenten. :dance:
Lucas is aan het slapen bij oma en opa. Ik ga zometeen een skijken of de kaboutertjes misschien langs gekomen zijn om de rest van de badkamer te doen. :shifty:
Deze ochtend nog effe wat kleertjes gescoort in de Zeeman. Twee t-shirts van Cars voor zoonlief en drie truitjes en drie broekjes voor dochterlief. :lol: Nu moet ik er echt mee stoppen. :oops: Alhoewel … :think: :lol:
Gisteren nog een lading boxpakjes gewassen en geplooid. De kast begint mooi gevuld te geraken. :dance:
ga nu maar eens iets doen in huis. :liar: :mrgreen:
haha ja het was erg gezellig hier
en voor we het wisten waren de pagina’s vol :mrgreen:
@ilse, ik weet ook niet wat ze gegeten hebben maar ik hoop dat ze het blijven eten tot 29 juni :mrgreen:
wat leuk dat je toch nog zo goed geslaagd bent
ga je nog wat showen aan ons :lol:
@rebecca, wat leuk 2 films kijken in de bios
nog geen ongi
wanneer ga je testen???
nou de boodschappen zijn weer binnen
zo nog even op pad voor een vaderdagcadeautje
en dan met de stofzuiger richting de bovenverdieping
Jaaaa, ik ga showen. :mrgreen: :dance:
Ohwkeeeee, wie kan me helpen. Ben ten einde raad
Maar euh … wie weet er waarom het me niet lukt om verder te doen aan de badkamer. :wall: :wall: :wall: :wall:
Er staat al bijna een hele week een emmer, spons, vezeldoek en zeep klaar … maar ik geraak er niet aan. Ik wil er twintig keer aan beginnen. Stap dan gezellig de badkamer binnen, ga gaan plassen en ben vervolgens weer weg. :shifty: :shifty:
Ik word er zelfs pissig van, want zolang die badkamer niet gedaan is, kan ik aan niks anders beginnen. En laat ik nu net zin hebben om de slaapkamer wel te doen. :roll: :roll:
Zow … tot zover mijn gezever over de badkamer. :oops:
ilse ik herken je helemaal
weet je nog dat ik 2 weken geleden riep ik moet de badkamer doen
nou je raad het al … emmer en spullen staan nog steeds klaar!
maar goed ik kan je dus ook niet verder helpen,
vind het ook zo ongelovelijk $^%#karwei om die douche te doen
maar wel leuk dat je je spulletjes gaat showen :mrgreen: