Novemberstoppers 2007 (deel5) Veel succes meiden!!!!

Liekie ~ Even een dikke :hug: voor jou. Ik kan je helaas geen advise geven, maar als ik het advise van Loesje101 zo lees, dan zou ik persoonlijk kiezen voor de narcose. Meid heel veel sterkte morgen!! Ik denk aan je.

Marije ~ Wat naar dat Joris gepest werd! Tegenwoordig pesten de kinderen zo ontzettend snel. Wel heel fijn dat de school gelijk heeft ingegrepen en dat de jongens hun excuses hebben moeten maken. Hopelijk is het daarmee gelijk afgedaan.

Ilse ~ Jammer dat je niet zo veel inkopen hebt gedaan. Maar ik ga er van uit dat dat nog helemaal goed gaat komen :smiley:

Anijs ~ Leuk dat je bericht gepuliceerd wordt!

Simba ~ Hopelijk is je ei toch geweest, zodat je een niet al te lange cyclus hebt!

Morgen mijn NOD. Zoals ik al eerder aangaf, ik heb niet echt het idee dat ik zwanger ben. Ik voel niets anders dan normaal (behalve de pijnlijke borsten) Ik weet dan ook nog niet wanneer ik eventueel ga testen. Misschien wacht ik mijn langste cyclus van 38 dagen af…

Rebecca, spannend zeg!! Het zegt nog helemaal niets dat je niets voelt! Ik hoop het zo voor je :pray: :pray: .

Loesje, krijg jij nu maandag een echo? Ik dacht dat ik dat gelezen had. Maar dat is toch nog eigenlijk veel te vroeg om iets te kunnen zien? Ben je misselijk dat je zo weinig eet?

Marietje, het lijkt me nooit overbodig om de gyn te bellen en advies te vragen. Geniet van het voetballen!

Simba, ik hoop dat het mee gaat vallen met de lengte van je cyclus!!

Liekie, dikke knuf voor jou! Heb je nou toch nog echt hoop? Of heb je die ondertussen niet meer? Ik heb zelf dus een curretage gehad en dat is me 100% mee gevallen. Ik werd om 9.00 uur al geholpen en mocht 16.00 uur weer naar huis. En niet omdat ik zo beroerd was, maar ik moest wachten tot de gyn was geweest en die had het druk en was mij een beetje vergeten. Maar goed…ik lag daar heerlijk in een bedje te relaxen. En lichamelijk gezien was ik alleen heel erg moe, maar verder voelde ik me goed. Ook het vloeien viel me reuze mee! Succes vandaag!

Thijmen zijn podiumavond ging gewoon door. Wel leuk om te zien! Die kleuters zijn dan toch nog echt kleine droppies tussen al die andere grotere klassen. Thijmen heeft geen woord gezongen maar stond de hele tijd met het touwtje van zijn paraplu in zijn mond. Ze moesten laarsen aan en een paraplu mee en dan gingen ze regenliedjes zingen. Maar Thijmen niet!

Goeiemorgen dames :inlove:

Liekie, heel veel succes vandaag, meissie! Ik denk aan je! :hug:

Britt, o wat herkenbaar… dat grietje van mij is ook altijd de enige die haar mond houdt bij het liedjes zingen op school… en thuis doet ze onwijs enthousiast mee :lol:

Marietje, jemig klinkt heftig, die harde buiken… Ik had er zelf ook altijd veel (en al vroeg) last van, maar dat ze een dag aanhielden… nee, dat niet. Verstandig dat je morgen even gaat bellen.

Ga even nog een broodje naar binnen werken…

Fijne dag en ik kom zo nog wel even langswaaien.

:-*

@liekie, sterkte vandaag meis, denk aan je :-

@rebecca, ik voelde ook helemaal niets,

mijn duimen draaien door voor jou :-

@britt, wat leuk zo’n opvoering door kleuters,

zal erg vast erg lief en leuk hebben uitgezien!

mijn ei is het niet geweest, vanmorgen weer een lage temp

ik ga maar is even eten, en dan aan de slag met de stofzuiger

doeggg :-*

Goeimorgen meiden,

Liekie: Ikzelf zou eigenlijk ook voor narcose gaan, zeker na de uitleg van Loesje. :wink: Wat je ook kiest, ik denk heel veel aan je hoor. En hierbij nog eens een dikke knuffel voor jou. :hug: Ik hoop dat je na al deze tegenslag dan eindelijk eens mag genieten van veel positiefs in je leven. :hug:

Britt: Wat leuk dat ie toch heeft kunnen meedoen met zijn podiumavond. :smiley: Oh en wat zijn ze dan idd heel klein hé als je ze bekijkt met de andere kinderen. :inlove:

Rebecca: De duimen draaien hier voor jou hoor. :pray: :pray: :pray: :pray: Je hoeft id niks te voelen hoor, deed ik ook niet, ja pas na een week of werd ik moe. :wink:

Marietje: Idd maar eens bellen met de gyn. je weet maar nooit hé, klinkt in ieder geval niet lekker steeds die harde buiken. :hug:

Nou, gisteren mijn eerste (en hopelijk laatste) misselijkheid gehad. :roll: Ik lag in de zetel te geneiten van beebje, toen ik plots vreselijk pijn kreeg in mijn buik. Ik was al bang en dacht aan weeën (geen idee meer hoe ze voelen, … dus ja :roll: ) Ik werd heel erg ongemakkelijk en besloot om toch maar even naar het toilet te gaan.

Ja hoor, daar ent op tijd om alles eruit te gooien. :wall: :wall: Nadien voelde ik me wel weer gewoon goed.

Nu hopen dat het van nu voort niet gaat beginnen met misselijkheid. :?

Oh en gisteren even zitten kijken bij het topic:aangeboden hier op het forum.

En heb er zo’n leuk winkeltjes gevonden met meidekleren. :dance: :dance: Allemaal hele mooie setjes en in goede kwaliteit voor neit veel geld. :wink:

Gisteren gekeken en opgeschreven wat ik allemaal leuk vind en vandaag alles besteld. :smiley:

Nu nog betalen en dna wachten tot het binnen komt. :dance: :dance:

Heey meiden,

Simba; hoop dat je snel je eitje vindt meid!! En idd ondertussen flink klussen!! :mrgreen:

zasje; oow wat jammer dat je maar 1 fototje hebt :frowning: maar ja het belangrijkste is dat t allemaal gezond is inderdaad!!

ilse; doe maar niet meer dwijlen dan!! Jammer dat je niet geslaagd bent voor kleertjes!! wel leuk die topics hier waar ze kleertjes aanbieden. heb ook al een paar x gegeken. zitten leuke dingen tussen!!

anijs hahah je hebt idd gelijk dat ook crackhoertjes enzo kindjes kunnen krijgen. Maar heb nu al een paar x gehad dat mn cyclus heel raar doet wanneer er iets mis is met mn lichaam… dus denk ook echt dat wanneer die goed loopt mn lichaam op dat moment ook goed is… (hahaha klinkt dat een beetje logisch?? :think: )

Ik ben ook benieuwd wat er gaat gebeuren met de verhalen die je ingestuurd hebt zeg!! leuk als t gepubliceerd wordt!! (Als t zo is moet je t wel ff laten weten hoor! want dan ga ik t tijdschrift wel even kopen natuurlijk :mrgreen: )

Marije heey… niet zo negatief he!! We gaan winnen vanavond!!! :angel: :mrgreen:

maar jeetje wat sneu voor joris dat die kinderen zo lelijk hebben gedaan! Ik hoop dat t wel mee zal vallen allemaal als hij eenmaal in de klas zit!! wel fijn dat de school er gelijk iets mee doet!

Marietje goed dat je even belt voor de zekerheid!! beter 10x te veel bellen denk ik dan als 1 x te weinig!!

liekie :hug: ik denk toch ook dat ik voor de narcose zou gaan… zou t liever niet bewust meemaken

loesje wanneer moet je naar de vk?? wel handig dat je er door je werk allemaal zo veel van weet!!

rebecca :pray: :pray: :pray:

britt hahah die thijmen :lol: schattig!! zie em al staan met zn touwtje in zn mond!! :inlove:

Ik heb vanavond een etentje staan met een stel vriendinnen. We zouden eerst uit eten gaan, en dan daarna voetbal kijken in een kroegje (dat ga ik sowieso niet doen, moet ik te lang staan). Maar ik zit nu ook ernorm te twijfellen of ik wel mee ga uit eten. Ten eerste omdat lang rechtopzitten toch wel pijnlijk nog is voor mn litteken. Maar ten tweede omdat ik van de helft van die meiden niks gehoord heb toen ik in t ziekenhuis lag!! Ik heb van 3 meiden een berichtje op hyves gehad na 4 weken ofzo!! En dat was t!! Ik was eigenlijk een beetje teleurgesteld. En heb nu niet zon zin om daar schijnheilig een beetje gezellig te gaan zitten doen! Als ik ga ga ik voor 2 meiden die wel echte vriendinnen zijn… pffff twijfel!!

oow ja… toch maar even een banner aangemaakt… hahaha je weet maar nooit nu!! K heb trouwens er pijnlijke (.)(.) :lol:

Oe Mell… ik vind het wel heel spannend bij jou hoor, hahaha, zul je net zien :lol:

Tja, over dat etentje… zou het ook moeilijk vinden hoor. En je 2 echte vriendinnen, zouden die het niet snappen als je het ze uitlegt?

Liekie, hoe was het meis?

Tof Ilse, dat je leuke meidenkleertjes gevonden hebt!

Simba, hè, vervelend als je weer zo n lange cyclus krijgt.

O ja, stofzuigen… moet ik hier eigenlijk ook zo even doen. :? :mrgreen:

Hupke, Ellen, hoe is het met jullie?

Kussies!

ja die vriendinnen snappen t wel. die hebben ook niet zon zin in die andere meiden. pfff… denk dat ik maar ni ga…

Mell: Idd als die niet eens een berichtje kunnen sturen of zo :evil: Wel tof dat je andere twe evriendinnen het wel snappen. :wink:

Nou, ik moest deze morgen naar de RVA, da’s waar ze controleren of je werkt en zo en of je nog recht hebt op werkeloosheidsuitkering.

Pfff … viel weer eens tegen hoor. Stelletje zeikerds. :wall:

Ik heb van 2005 tot nu mooi gewerkt en veel interims gedaan. Ik was tevreden, hun niet. :roll:

Ze zouden ene sanctie nemen en mijn dopgeld afpakken.

Tja … ware eht niet dat we die 400 euro toch nodig hebben … anders kunnen ze die steken waar de zon nooit schijnt. :wink:

Toen begonnen ze dat ik meer werk moest vinden, langere perioden moest zien te pakken krijgen en bla bla bla. desnoods moest ik maar overwegen om uit het onderwijs te stappen en iets anders doen. :doh:

Daar denk ik zelfs nog niet aan. :wink:

Het gaat heir in België gewoon niet goed in het onderwijs, ze hebben te weinig jobs voor de teveel keuterleidsters. :wink: Maar de jaren die nu komen tonen verbetering, dus ik ga nog even door.

Maar blijkbaar begrijpen zij dat niet zo goed. :hand:

Ah, het heeft me weer nutteloze energie gekost en vele traantjes, maar ben er nu al weer over.

hoi hoi

@mell, lastig hoor je keus voor vanavond

snap heel goed dat je er geen zin in hebt

en zeker niet als hun niet eens de moeite namen om te vragen hoe het met je gaat!

@ilse, zulke mensen bij die instellingen zien ook nooit hoe hard je je best doet en hoe graag je je werk doet! snap dan ook niet waarom ze zo negatief doen!

meis trek het je niet teveel aan :hug:

hier net de eerste helft van mijn huiskamer

opgeruimd, gestoft, gestofzuigt en gedweild

pfffffffffffffffffffffff wat een werk zeg!

ga zo maar weer gauw verder met de 2de helft :wink:

Ilse, meis, dat soort instanties zijn gewoon STOM! :evil:

Dikke knuf en laat het van je afgleiden! :hug:

Simba, wow, de tweede helft is aan de beurt… hier is het bij de eerste helft gebleven :mrgreen:

Heb vanmiddag wat gedut op de bank terwijl Benten sliep en Elske tv aan het kijken was :oops:

Straks cakejes met ze bakken en soep maken.

Heb gisteren trouwens voor het eerst sinds tijden weer eens met smaak gegeten: aardappelkroketjes en een salade, heerlijk!

Helaas kwam alles er na een paar uur weer uit :sick:

Mell, lekker thuis voetbal kijken dan, is je mannetje er ook? Of ben je dan alleen?

O, ik ga Bentie evne uit bedje halen.

:-*

ahhhhh!!!

typ ik jullie een heel verhaal,wil ik het verzenden verdwijnt mijn verhaal spoorloos!

grrrrr…

maar goed dan maar even kort de groetjes vanuit mallorca,en de rest typen we wel weer bij thuiskomst!(internetten is hier best duur)

daaaag!!

hier alles goed, bij jullie ook?

@sabine, wat leuk dat je een berichtje achterlaat hier

internetten is daar inderdaad duur, ik kroop er ook soms even achter

maar niet te vaak want best prijzig!

genieten jullie maar lekker daar van het mooie weer en het warme zonnetje, hier is het weer lekker regenachtig :frowning:

2de gedeelte is ook achter de rug :dance: :dance:

iemand nog een tip om een suede poef te lijf te gaan

heb nu schoonmaakazijn gebruikt ben benieuwd hoe dat afloopt :wink:

Hé meidjes,

Marije wat een rotkindjes zeg, gelukkig reageerde de school onmiddellijk en kordaat, arme Joris…M’n neefje is ook 'ns gepest van ‘vuile neger’ enzo (hij is half aziaat) maar hij durfde het niet zeggen en het arme joch is uiteindelijk zelfs depressief geworden en veranderd van school. Hij was wel wat ouder, 13.

En jeezes,meid, je raakt die misselijkheid maar niet kwijt :shock: :hug: gelukkig gaat het er nu wel al met smaak weer in

Marietje hoe is het met je buikje, alweer zacht vandaag :mrgreen:

Liekie ik denk dat ik het in jouw plaats ook niet zo bewust zou willen weten en voor narcose zou kiezen. Sterkte, hoor :hug: :hug:

Britt haha ja, altijd schattig die kindjes op een podium. Tristan hangt hier thuis ook graag het showbeest uit maar op een podium wordt hij bloedserieus en staat daar met een uitgestreken gezicht de act zo perfect mogelijk uit te voeren. Dan ben ik daar aan 't wuiven en lachen en hij zonder verpinken en heel serieus verder doen. Voel ik me dan onnozel :roll: :mrgreen:

Ilse de RVA, ja, dà t is weer de instantie, toppunt van ambtenarij, die mensen zijn zo gefrustreerd van daar zelf ganser dagen niks te doen op hun bureau dat ze dan maar wat andere mensen uitkafferen. Bah, hier is het net zo, ben er zelf nog niet geweest maar mensen die ik ken zijn er niet over te spreken. Trek het je niet aan, hoor meid. Ik heb zelf een vriendin die werk zoekt als kleuteronderwijzeres, ook al enkele jaren en die doet ook elke interim die ze kan maar heeft nog altijd geen vast werk, dat is er gewoon niet en de vrije banen raken eerst ingevuld door vriendjespolitiek. Daarbij zou je wel al een grote dommerik moeten zijn om, als je niet graag hard werkt, werk te zoeken als kleuteronderwijzeres :roll: notabene. Ik heb daar echt respect voor, want jullie moeten echt hard werken. Dus laat ze daar op de RVA hun mening maar steken waar de zon niet schijnt! :lol: :mrgreen:

Mell ik zou daar ook moeite mee hebben, ik kan ook niet goed schijnheilig doen, tenslotte was dat toch niet zoveel moeite om even iets te laten weten van die mensen? Als die 2 vriendinnen er ook geen zin in hebben, waarom doen jullie dan niet iets met jullie drietjes? Lekker gezellig en geen vervelende mensen om je heen!

Simba poetsen maar! Misschien als je genoeg beweegt, schiet je ei wel los :lol: :lol:

Sabine geniet maar hoor, ginder

Hier niks interessants te melden,nog niks gehoord van die tijdschriften, misschien hebben ze heel hard DELETE gedrukt toen ze mijn schrijfsels lazen, kan ook :lol: :mrgreen:

Ben een beetje overwerkt en heb het weekend zoooooo hard nodig. Tegenwoordig heb ik nogal moeite met ontstressen en heb ik van vrijdag op zaterdag 's nachts nachtmerries :wall: Lekker ontspannend. :roll:

Sabine: Volgens ons mis je ons gewoon verschrikkelijk. :lol: Want je kan het niet laten hé om te komen spieken. Is wel heel leuk hoor om te lezen dat jullie het super geod hebben daarzo. :dance: :dance:

Anijs: Thanks meid. :wink: Hopelijk geen nachtmerries dit weekend maar enkel maar daghengsten. (ben beetje flauw weet het :oops: :lol: ) Op z’n Nederlands gezegd … ik ben melig. :shifty:

Simba: Zo hé, jij bent er dus met mijn kuishormoontjes vandoor. :naughty: :naughty: Gaat wel lekker hé dat kuisen. Maar heb zelf eigenlijk geen idee hoe je een suede bank te lijf gaat. :think:

Marije: Heerlijk dat je effe hebt kunnen slapen. Wel lief van je meissie dat ze maam ook even laat slapen hé. Hier hebben we een duiveltje dat dan doodleuk je ogen komt opentrekken. :wall: Zo eindelijk eens met smaak kunnen eten, wel jammer dat eht er even later weer uitkwam. :frowning:

Ik ben daarnet met Lucas achter nog twee dozen doopsuikers gegaan hier bij ons. En hopla 30 euro voor twee dozen, terwijl ik er in die andere winkel 22 euro voor betaald zou hebben. :wall: :wall:

Vanavond dus d elaatste doopsuikers maken en dan kan ik dat ook schrappen van mijn lijstje. :dance: :dance:

De badkamer die is nog steeds niet gedaan, verder dan een kast uitkuisen ben ik niet gekomen. :oops: Maar morgennamiddag gaat Lucas naar oma en opa toe en dan kan ik op het gemak verder doen.

Daarstraks was Lucas buiten bij Steve. Die was in de kippenren takken aan het snoeien.

Hoor ik plots een kleine knul zeggen: “Mama … Lucasje ben kip. Tok tok tok”. :mrgreen:

Ik lag plat van het lachen. :roll:

Moest verder gelijk nog iets zeggen en ben het vergeten. :wall: :wall:

@ilse, je mag mijn kuishormoontjes weer terug hoor

ben het wel weer even zat met dat schoonmaken haha

maarrre bedankt voor het lenen :mrgreen:

@anijs, hihi nou dan ga ik hier nog maar even rondspringen als mijn ei daarvan loskomt :mrgreen:

hoop dat je een droomvrije nacht zal hebben,

en aan jezelf denken he meid niet te hard werken :hug:

zo ik ga zo mijn smink opdoen haha

vriendlief verklaard me voor gek maar

heb het beloofd aan mijn kids op het kdv

en moet naar mijn collega zelfs een foto sturen die gelooft me niet haha

@ lieke … hoe was het en hoe gaat het met je???

@Britt… ne ben gelukkig nog totaal niet misselijk, maar was gewoon te druk om te eten!! Slecht he… zeker nu!!!

@ Mell… nou maanden krijg ik een inwedige echo bij een gyneacologe in mijn ziekenhuis. Mag er op haar poli even tussendoor. Na mijn verhaal over mijn bloeding rond mijn NOD zei ze dat ik eventjes kon langskomen voor een inwendige echo, over er zeker van te zijn dat het niet met die bloeding alweer fout is gegaan! Maandag ben ik iets meer dan 5 weken en en zal er niet meer te zien zijn dan een vruchtzakje en zo, maar als dat er zit betekend het op dit moment dat het goed zit in ieder geval.

Heb er een goed gevoel over, want de zwnagerschapstesten worden steeds duidelijker en positiever. Blijf maar testen deze week om te kijken of het HCG opbouwt… Nou volgens mij gebeurt dat wel…

Maar ondanks een goed gevoel wel even spannend maandag natuurlijk!

xxx loesje101

Simba: FOTO van jezelf MET schmink. :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Hé meisjes,

Bedankt voor al jullie lieve en nuttige berichtjes! Heb gisteren ook nog even zitten lezen hier op het forum en zag eigenlijk ook alleen ervaringen met narcose en had toen al zoiets van dat is al heftig genoeg. Bewust meemaken is nog heftiger. Fijn om te horen dat jullie er ook zo over denken!

Vanochtend eerst een echo gehad waaruit bleek dat er nog wel wat groei was, maar dat het natuurlijk gewoon helemaal niet goed was. Waarschijnlijk is het al heel vroeg mis gegaan, misschien al voor de 5e week. Daarna naar de gyn (ik had nu weer een andere) en er gingen ook gelijk 2 verpleegkundigen mee die helemaal druk in de weer gingen. Wij hadden zoiets van wat gaat er nou gebeuren?! Wist dus niet hoe snel ik uit moest leggen dat we nog een beslissing zouden nemen hoe en wat. Was dus wel duidelijk dat ik het niet polyklinisch wilde! :stuck_out_tongue:

Nu kan ik helaas pas donderdag terecht voor de curretage. Wel balen, maar ja nog ff volhouden. De gyn zei wel dat ik na de curretage niet hoef te wachten ofzo en dat we gewoon voor een 3e zwangerschap kunnen gaan. Én ik krijg eerder controle vanaf week 6. Dat is dan wel weer fijn vond ik.

Nou nu weer ff aandacht voor jullie hoor!

Anijs spannend van je verhalen. Ben echt benieuwd! Wij willen die verhalen dan wel lezen natuurlijk dus ff seintje geven als het geplaatst wordt.

Sabine, jij kan ook niet zonder hè! Het forum werkt verslaven, haha!

Marije ik hoop dat je snel weer met smaak eet en dat het dan ook eens binnenblijft!

Enne, ze moeten van je zoon afblijven! Goed dat je dat gelijk hebt aangepakt!

Ilse oneerlijk hè zulke instanties! Dan wil je werken is het wéér niet goed. Er zijn er genoeg die te lui zijn om wat te doen. Laat ze die lekker aanpakken. Bah!

Enne zelfs hier op het forum word je dus in de verleiding gebracht. Ben nu ook wel nieuwsgierig geworden.

Mell ik zou lekker niet gaan als ik jou was. Zo kost het je alleen maar extra energie. Jammer dat sommige mensen zo kunnen tegenvallen hè, maar in dat soort situaties leer je wel je vrienden kennen.

Ben wel benieuwd of jij nu straks misschien wel zwanger bent!

Loesje, GEFELICITEERD!!!

Leuk dat je hier weer komt schrijven!

En bedankt voor je uitleg. Vind het juist fijn om te horen hoe het in z’n werk gaat. Heb ook veel aan de andere berichtjes gehad trouwens meiden.

Rebecca :pray: :pray:

Marietje hoe is het? Doe je rustig aan?

Britt leuk hè die kleintjes. Heb ff een tijdje pabo gedaan en vond de kleuters ook echt het leukst. Nog zo lekker onbevangen!

Simba, maak je voor ons ook een mooie foto?! Wij kijken hier ook enthousiast voetbal hoor! Ik sta nog steeds bovenaan in de poule op m’n werk :mrgreen:

Zasje, fijn dat alles weer goed was. Ga je ons nog verklappen wat het gaat worden?

Dikke kus allemaal! :-*

Ga nu ff voetbal kijken. Spannend straks!!