maar… gelijkspel is al voldoende :mrgreen:
als we maar door gaan!!
haha inderdaad zolang we naar naar de kwartfinale’s doorgaan
en dan natuurlijk de finale, dat zal een feest worden :dance: :mrgreen:
hoe voel je je trouwens verder???
ja gaat wel goed hoor!!
ben alleen zo snel moe. ik merk dat alles energie kost, en moet echt mn tijd zo indelen dat ik af en toe kan rusten.
Maar heb er niet echt meer pijn aan. dus dat is erg fijn. En ik eet ook gewoon alles weer :dance: (op sambal na dan… dat laat ik nog maar eventjes staan )
Hoe is het met jou verder? Ben je al weer aan t tempen???
gelukkig dat het alweer een stuk beter met je gaat
hier weer druk aan het tempen, maar nog weinig wijs uit geworden
alleen dat mijn temp netjes 36.3 en 36.4 is
Loesje ~ leuk dat je toch nog even terug komt hier!! Hartelijk gefeliciteerd meid :dance: Zou leuk zijn als je hier weer lekker blijft schrijven!
Marije ~ Al uit de jongensnaam! Gaaf zeg! Ben nu wel heel nieuwsgierig aan het worden hoor naar al die namen.
Simba ~ Nog geen ei te bekenen meis? Ik hoop voor je dat je in ieder geval wel weer een redelijk normale cyclus hebt! :hug: Leuk trouwens zo een voetbal poule!
Mell ~ Spannend zeg! Dat zou toch stiekem wel een aangename verrassing zijn niet? En inderdaad het is net wat je zegt, als je lichaam het nog niet aan zou kunnen, dan wordt je vast ook niet zwanger.
Britt ~ Dikke :hug: voor jou hoor! Ik kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt. Ik heb het zelf ook. Ik vind het nu best lang duren en baal verschrikkelijk op de dag dat ik mijn ongi krijg
Ilse ~ Nog steeds lekker aan het kuisen meid! Gaat goed bij jou hoor. Fijn dat je buik in ieder geval nog niet in de weg zit.
Hier ook weinig te vertellen…ben aan het werk en wacht geduldig :liar: op mijn NOD… :roll:
@Cathy S. wrote:
Zasje, fijn dat alles goed was met de echo! Weten jullie het geslacht nu ook?
Enne… mogen wij het dan ook weten… please?:mrgreen:
Ja ik weet inderdaad wat het word. Al heb ik voor mezelf geen zekerheid want die man was een beetje nors en vond dat je niet kwam voor een geslachtsbepaling maar voor een medische onderzoek. Ik heb ook niet gezien wat het word hij zei het in het gesprek later. Ik wil straks nog een geslachtsbepalend onderzoek doen want een pretecho is veel te duur. Mischien dat de verloskundige nog eventjes wil kijken. Ik heb ook maar 1 fototje meegekregen :cry:. Terwijl vele hier hele 3d 4d echo's hebben gehad. Maar agh ik ben al helemaal super gelukkig dat verder alles gezond is :lol:
Goeimorgen,
Wat een k*tweer zeg :o :o Waar is dat zonnetje nu van gisteren. :wall:
Zasje: hier ook geen 3d of 4d echo’s gehad hoor. En het geven van fotookes was ook minder dan in de tijd van Lucas. :roll: Maar zolang alles goed zit hé. Al vind ik wel dat die man wat vriendelijker mocht zijn. :twisted: Zal ergens met zijn verkeerd been uit bed gestapt zijn zeker. :roll:
Simba: De doopsuikers liggen een beetje stil :wall: :wall: De naamkaartjes zijn geshreven en de groten deel is klaar. Ik heb enkel nog twee dozen doopsuikers te kort, dus kan de laatste 40 doosjes nog niet maken. :wall: :wall: Ik ga vandaag op zoek naar dezelfde doopsuikers hier bij ons in de winkel. Als ik ze vind, hoop ik tegen vanavond de doopsuikers klaar te hebben. :dance:
Zo, gisteren lekekr voor de tv gehangen, maar der was geen bal op tv. Ja een voetbal, maar dat zegt me niks. :lol:
Gisterenmiddag dacht ik nog effe vlug de living te dweilen. Orkaan Lucas was erdoor gegaan met fruitsap en dat maakt zo’n plakvlekken. :wall: :wall:
Moet zeggen, dat ik wel heel goed voelde dat dit één van de laatst ekeren was dat ik gedweilt heb. :roll: Het afstoffen en kluisen van kasten en zo gaat me nog lekker af, maar dweilen. Het word me toch zwaar. :oops:
Straks effe de stad in en een kadootje zoeken voor vrienden van ons die zaterdag hun geboortefeest geven.
Moet ook nog slips meehebben voor Lucas, zijn andere zijn allemaal kaduk. :roll:
Ga ook nog enkele t-shirtjes voor Lucas meebrengen, want kind heeft echt te weinig kleren. :oops:
Tja en als ik koop voor Lucas moet ik ook iets kopen voor … hé. :inlove: Dus we gaan nog eens neuzen in het roze spul. :dance:
Hé meiden,
wat wordt er hier weer veel geschreven en wat een oranjegekte hier :mrgreen:
Liekie Hoe gaat het nu met je?
Ilse Haha, die Lucas in 't zwembad, wat een koppigaardje :inlove:
En rustig aan hoor voor de rest, laat die man van je zich eens wat mans tonen, hij kan het heus wel, zóóó moeilijk is dat niet hoor. :mrgreen:
Veel winkelplezier straks!
Marije vervelend dat je nu nog steeds zo misselijk bent, meid.
Britt :hug: ja, ik voel me ook dikwijls zo tijdens die wachtweken, die zijn zo verschrikkelijk frustrerend, de dagen kruipen dan expres traag vooruit lijkt het wel.
Zijn je mannetjes nu al beter?
Mell 2 jaar zonder bod vind ik ook wat vreemd hoor, ik zou mijn licht ook eens bij een ander opsteken. Heb je van de andere makelaars al iets vernomen?
En dat je lichaam niet zwanger wordt als het niet helemaal fit is, dat weet ik nog zo niet; je hebt toch ook van die crackhoertjes die dan crackbabietjes krijgen en in landen met ondervoeding raken de vrouwen toch ook zwanger? :think:
Dus je kan nog hopen dat 't raak is :-*
Simba kom op, ei, maak Simba blij!!
Rebecca
nog maar 1 dagje.
Ik heb dat ook van die steken in mijn borsten, soms nemen ze echt gigantisch in volume toe :shock: . Maar ik heb al meerder malen ondervonden dat dat niks betekent en dà t betekent ook niks want je hoort zo vaak dat een zwangerschap gewoon begint met ongiverschijnselen :mrgreen: :mrgreen: Ik hoop écht heel hard dat het raak is voor jou!
Loesje Gefeliciteerd !!!
Zasje wat een vervelende reactie van die man, zeg. Maar van die 3 en 4D foto’s, ik ken toch ook geen mensen die dat krijgen :think: Nu ja, hopelijk krijg je dan toch wat zekerheid ivm het geslacht.
Hier heb ik m’n ongi’s redelijk hevig en ze zullen dus wel een tijdje duren, beetje balen want ik heb gemerkt dat het meestal opgaat dat hoe langer m’n ongi duurt, hoe langer mijn volgende cyclus. Ik denk dat ik deze cyclus niet al te geduldig zal uitzitten, ik ben nu al aan het denken wanneer ik de volgende keer zal testen :think:
Ik heb gisteren twee van m’n kortverhalen naar twee literaire tijdschriften opgestuurd, ik ben benieuwd…
Heb ook een boek over de klimaatverandering gewonnen; je moest een mailtje sturen en daarin vertellen waarom jij dat boek moest krijgen. Je mag het wel niet houden; het is de bedoeling dat je het leest en dan doorgeeft, vind dat zelf wel een leuk idee. Gisteren kreeg ik het bericht dat ik gewonnen had en of ze mijn tekst mochten afdrukken in hun ledentijdschrift. Het is dan wel geen literaire publicatie maar dan toch een publicatie :lol: :lol:
Ga hier nog wat verder werken want zit eigenlijk al de hele ochtend te prutsen en heb wel een massa te doen, foei voor mezelf :naughty:
Groetjes,
anijs
Halookes,
Anijs: Haha die man van mij … die draait zoveel uren voor eht moment dat ie amper thuis is.
Wel leuk dat je dat boek te leen hebt. :dance: :dance: Benieuwd wat het gaat worden hé met je twee kortverhalen. :dance:
Ben een beetje teleurgesteld in de winkels. :wall: :wall: Niet echt iets leuks gevonden.
De slips voor Steve zijn binnen. Da was makkelijk.
Het kraamkado is ook binnen, was ook makkelijk. :lol:
Heb drie t-shirtjes, 1 broek en 1 pyjama gevonden voor Lucas. Nu heeft ie gewoon alle t-shirts van de C&A collectie van Piet piraat. :lol:
Maar voor ons meisje niks gevonden. :wall: :wall: Ja één setje (maar da’s te weinig, ik wilde meer). :oops: :oops: Ik dacht dat mijn kast vrij vol ging hangen tegen de tijd dat ze geboren zou zijn, maar vrees van niet. Ik ga achteraf dan wel veel kunnen shoppen. :lol:
Daarbij had ik nog een leuk jeans broekje met leuk stoffen riempje vast en dat werd gewoon uit mijn handen genomen van een andere dame. :shock: :shock:
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik me zo laat doen. :wall: :wall:
Hai wijffies :-
Loesje, GEFELICITEERD MEID!
Gezellig dat je weer mee komt beppen :dance:
Simba, wat grappig dat je bovenaan staat in de poule…
Mijn voorspelling voor morgen is een nederlaag met 3-1 :twisted: Maar goed, mijn vorige voorspelling was 2-0 voor Italie, dus hecht er maar niet teveel waarde aan :mrgreen:
Mell, vervelend die moeheid… :hug: Hoop dat je snel weer helemaal de oude bent… en stiekem toch wel erg leuk als je zwanger zou zijn!
Rebecca, morgen jouw dag… spannend! Hoop dat je een knallend positieve test krijgt. Weet je al wanneer je gaat testen als je niet ongesteld wordt?
Zasje, flauw zeg, zo n norse gyn… Maar heerlijk te weten dat de kleine een gezond mannetje/vrouwtje is! (ik denk een meidje)
Liekie, meis trek je het nog een beetje tot morgen? Nog geen HCG uitslagen gehad ondertussen? :hug: Hoe laat moet je?
Wauw Anijs, wat super dat jouw tekst geplaatst wordt!
Hier ligt het schrijven redelijk stil… heb er even geen puf voor.
Ilse, jammer dat het shoppen niet zo geslaagd was.
Hier een kltenacht gehad, 2 uurtjes geslapen. Benten bleef wel lekker doorslapen, maar huilde een paar keer in zijn slaap, Elske werd een keertje wakker en begin van de nacht kwam R. buurten (dat was dan wel weer erg aangenaam :mrgreen: ), maar al met al ben ik 5x uit een beginnende slaap gehad en dat zorgde ervoor dat ik om half 3 nog niet sliep :roll: En half 5 was Benten wakker… nah ja, vanavond er maar op tijd in.
O, en verder werd Joor bedreigd door een groepje scholieren, waar hij volgend jaar bij in de klas komt :shock: Ze gingen om hem heen staan en zeiden dat als hij bij hun in de klas zou komen, hij vet in de problemen zou komen, want ze wilden geen k#tkoters in hun klas :shock:
Heb meteen de school gebeld en de kinderen zijn uit de klas gehaald, toegesproken en hebben Joris excuses moeten aanbieden.
Hoop dat het hiermee afgelopen is Maar de school neemt het in elk geval wel serieus.
Ga nog even een appeltje schillen voor de kindjes en ze dan in bedje kwakken…
Fijne avond allemaal!
:-*
:shock: :shock: Arme Joris. Komaan zeg, laat je knul met rust. Jeetje toch wat kunnen kinderen kwetsen.
Maar goed dat je meteen gehandeld hebt en dat de school het serieus neemt.
hoi hoi
ik heb weeekend!!! :dance: :dance: :dance:
@rebecca, meis nog 1 dagje spannend!!!
@zasje, wat jammer zeg dat die man een beetje sgachie was
@anijs, wat leuk zeg dat je dat boek “gewonnen” hebt
en ik hoop dat je verhalen in de bladen mogen hoor
heb je al eerder iets geplaats???
@ilse, die shirts zijn ook erg leuk van piet piraat
en was een asociaal mens zeg om dat zo uit je handen te rukken
@marije, :thumbup: wat goed dat de school er zo mee omgaat
en wat sneu voor joris dat die jongens zo reageren op hem :hug:
zo hier lekker weekend, morgen het een en ander is huis doen
morgenavond voetbal kijken :mrgreen:
Ha meissies,
ben ik weer. Ik ga teruglezen en reageren tegelijk (proberen )
Zasje, fijn dat alles goed was bij de echo! Was dit trouwens je 20-weken-echo? Wat bot dan zeg dat je maar één fotootje meekreeg en dat ie gyn zo stom deed over het geslacht willen weten :naughty: Pff, het kan ook heel anders. Wij hadden een erg vriendelijke echoscopiste en kregen alle fotootjes (4D) mee op schijfje. Kleine moeite voor haar, groot plezier voor de zwangere!
Rebecca, spannend morgen je nod…mijn duimen draaien voor je meis :-
Mell, 't zou toch wat zijn als je nú zwanger bent! Zou het stiekem wel erg leuk vinden :silenced: Wel mooi om te lezen dat je gewoon vertrouwen hebt in je eigen lichaam.
Ilse, leuk gisteren op ‘kraambezoek’. Voorproefje hè
Oh, wat balen zeg van dat rode wascootje :wall: Wel gelukkig dat je 'm gevonden hebt! Jammer dat het winkelen zo tegenviel.
Britt, is Thijmen zijn podiumavond nog doorgegaan?
Knuffel voor je sjaggie gevoel meis :hug: :-
Marije, leuk zeg zo’n schoolreisje! Klinkt erg geslaagd!
Simba, tot nu toe zit ik steeds redelijk goed met mijn voorspellingen (ik kijk bijna alle wedstrijden :oops: :oops: :oops: :mrgreen: ) En anders in ieder geval Studio Sport-zomer…
Vrijdag winnen we van Frankrijk met 2-1…watsh my words! :thumbup:
Eén sterke kanshebber, Duitshebber, ligt ws al wel uit (oké, ze hebben nog een kansje).
Enne…ik heb ook zin in morgenavond :dance:
Loesje, volgens mij hebben wij nog niet tegelijk hier geschreven (ik kwam hier denk ik na jou). Maar onwijs gefeliciteerd met zwangerschap!!
Simba, op welke cyclusdag zit je nu eigenlijk? Ben wel benieuwd of je temp snel gaat stijgen! Een mooi eitje en dan een mooie zwangerschap
Anijs, :hug: balen van je heftige ongesteldheid! Hoop echt dat je cyclus niet lang gaat duren en dat het raak mag zijn!!!
Gaaf dat jouw tekst geplaatst wordt!
Marije, idd een kl*te nacht :hug: Hopelijk gaat deze nacht beter.
Tjee, Joris bedreigd! Wat een schrik. Hopelijk hebben die lui ervan geleerd. Goed hoor dat je meteen actie hebt ondernomen :thumbup:
Hier verder alles wel prima.
Gisteren op kraambezoek geweest bij een mede okt 06 mama. Was erg leuk. Ik heb maandag gewerkt en hoef het weekend dus pas weer. Wel beide dagen om 7 uur beginnen, maar dan ook weer om half 1 vrij. Zaterdag ga ik dan mooi even liggen 's middags. Aangezien ik vrijdagavond tot zeker half 11 voetbal kijk :dance:
Ik heb deze week (vanaf zondag) nogal veel last gehad van harde buiken, soms gewoon één lange harde buik van een dag :shock: Sommige deden ook wel pijn. Maar ik heb de gyn nog niet gebeld. Want het lijkt wel steeds weer af te zakken. Ik heb besloten morgen voor de zekerheid even te bellen, aangezien ik het weekend moet werken. Ik wil geen risico nemen.
Nou, meiden ik ga even met een bakkie op de bank zitten. Even relaxen.
Liefs, Marietje
@marietje, groot gelijk dat je even de vk belt!
en ik hoop dat je de juiste uitslag voorspeld voor vrijdag
ik kijk ook veel wedstrijden en dat studio sportzomer vond ik van de week met ruben nicolai erg leuk, jammer dat je de herhalingen niet kan zien op internet!
@Marietje wrote:
Simba, op welke cyclusdag zit je nu eigenlijk? Ben wel benieuwd of je temp snel gaat stijgen!Een mooi eitje en dan een mooie zwangerschap
ik zit nu op dag 21 dus het wordt wanschijnlijk weer een wat langere cyclus
vanmorgen nog wel iets stijging maar ik denk niet hoog genoeg
gisterenavond wel wat buikpijn dus wie weet
Spannend meid! Gewoon elke stijging benutten :-*
Hé meisjes,
Hier ff een ego-berichtje van mij.
Morgen moet ik om 9 uur naar de gyn. en dan moet ik waarschijnlijk beslissen of ik een polyklinische curretage wil of onder narcose. Ik weet het niet…
Als ik het polyklinisch doe kan het denk ik ook morgen, maar dan maak ik het wel bewust mee en weet niet wat ik daarvan moet denken en als ik het onder narcose doe kan het denk ik pas maandag en ook dat vind ik spannend. Plus dat ik maandag een afspraak heb voor m’n werk en als ik dan niet kan moet ik denk ik wel uitleg gaan geven. Ik ga ervan uit dat ik na die narcose niet een uurtje later weer vrolijk rond huppel toch?
Weet dat ik de beslissing zelf moet nemen, maar wat zouden jullie doen in mijn geval?
Lekker hè zulke vragen, maar vind het echt lastig…
Morgen ga ik weer es ff op iedereen reageren hoor, maar moest 't ff kwijt.
liekie, ik pb je even, heb laatst gemaild met een gyn en misschien heb je er wat aan
wat ik wel begreep is dat je na 3 uurtjes weer naar huis mag en mijn vk zei dat ik eventueel zaterdag rustig aan moest doen maar ik lichamelijk maandag weer kon werken
Liekie, het is inderdaad heel persoonlijk welke keuze je maakt. Maar als het je helpt: ik zou zelf voor narcose gaan. Het lijkt mij te confronterend om het ‘mee te maken’. Ik zou ‘liever’ wakker worden als het achter de rug is.
Het liefst wil ik voor jou dat het helemaal niet nodig is :hug:
Ik zal aan je denken morgenvroeg :-*
Lfs. Marietje
goeieavond dames!
Even een laat berichtje van mij!
@marietje… nee klopt zijn elkaar hier nog niet tegengekomen!!!
@ Lieke… tja wat de curretage betreft… Ik werk als anesthesiemedewerker op de opratiekamer en doe dus de narcoses en verdovingen. Er komen bij ons dagelijks curretages voor en eigenlijk gaat 99% gewoon even onder narcose. Dit aangezien het feit dat het toch best een confronterende ingreep is, en geloof me het is normaal gesproken geen punt om te horen wat er gebeurt in de operatiekamer, maar bij een curretage is het toch anders. Je hoort zeker iets en iedereen vind dit toch vervelend bij een curretage. Zolang je gezond bent er er medisch gezien geen reden is om geen narcose te nemen, zou ik voor een narcose gaan. Vrouwen die een curretage hebben ondergaan ervaren over het algemeen weinig pijn na de ingreep. je bent hooguit een beetje suf en je voelt natuurlijk wel dat er iets is gebeurt. Echter, wanneer je niet misselijk bent (daar kunnen ze je ook wat voor geven tijdens de narcose) en je je goed voelt, mag je snel terig naar de afdeling en ook snel naar huis. De curretage zelf duurt hooguit 5 minuten…
Sorry beetje zakelijk verhaal, maar ja het is dan ook mijn beroep he… Wanneer je meer wilt weten dat kun je het me altijd vragen. Het is vervelend genoeg en het onbekende is altijd eng en vervelend…
Misschien dat het een beetje onzekerheid wegneemt als je er iets meer van weet! :hug: voor jou!
Hier weinig nieuws. Voel nog weinig, soms een beetje steekjes maar veel stelt het niet voor. Beetje opgeblazen darmen geloof ik, en een beetje duizelig vandaag, maar dat kan ook van te weinig eten komen!!! :oops: :oops:
Nou weltrusten meiden!!
xx loesje101