Novemberstoppers 2007 (deel5) Veel succes meiden!!!!

britt het is donderdag alweer 3 weken geleden!!!

nog even een nieuwtje

loesje101 is ook zwanger

in het begin schreef ze met ons mee

en ik las vandaag een berichtje van haar

loesje als je dit leest gefeliciteerd meid

Dan was het toch op dezelfde dag bij ons. Bij mij was het namelijk ook donderdag drie weken geleden.

Loesje gefeliciteerd!!

@britt wrote:

Dan was het toch op dezelfde dag bij ons. Bij mij was het namelijk ook donderdag drie weken geleden.

22 mei, volgens mij vergeet ik die datum nooit meer

:frowning:

Die datum heb ik niet zo duidelijk in mijn geheugen denk ik. Nu nog wel, maar die slijt misschien wel. De uitgerekende datum onthou ik vast. Van Thijmen en Ruben weet ik die ook nog precies. Maar nu moet het wel goed gaan als ik weer zwanger ben, meer dan 5 uitgerekende data ga ik echt niet onthouden…

nee nu moet het goed gaan meid :hug:

de uitgerekende datum zal ook wel blijven hangen

vooral omdat je daar nog naar toe moet

ik hooop zo dat we allemaal snel zwanger zijn

we hebben het verdient :pray:

Britt en Simba, :hug: voor jullie allebei.

Hopen dat jullie snal wer zwanger zijn en de andere meiden ook :pray: :pray: :pray:

Britt ook beterschap met je mannetjes :hug:

@Ilse81 wrote:

Kan het zijn dat Zasje vorige week ook naar de vk moest?? Of ben ik niet meer mee. :think:

Bijna goed, vorige week had ik een termijn echo, maandag mag ik weer naar de verloskundige. Alles is goed gegaan tijdens de echo.

Hai lieverds,

Simba en Britt ~ Dikke :hug: voor jullie. Ik hoop zo dat jullie weer snel zwanger mogen zijn, maar dat het deze keer gewoon hartstikke goed gaat :clap:

(Ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen zijn, begin nu toch wel een beetje te balen dat het zo lang duurt :wink: )

Zasje ~ Fijn dat het bij de termijn echo allemaal goed was meid! :-

Mell ~ Wat k
t zeg dat de “koper” er van af heeft gezien! Ik kan me voorstellen dat je daar heel goed van baalt! Hopelijk heb je meer suces met andere makelaars!

Ilse ~ Ik ben toch ook wel hel erg nieuwsgierig naar de naam hoor! Heb hier al een aantal leuke namen voorbij zien schieten!

Marije ~ 12 weken alweer! Wat gaat de tijd toch ontzettend snel zeg!! Balen alleen dat de misselijkheid weer zo erg is. :hug: Hopelijk wordt het vanaf nu af aan een stuk minder!!

Nog 3 daagjes tot mijn NOD. Ik heb alleen zelf niet het gevoel dat het raak is. Ik heb wel weer last van pijnlijke borsten, maar ik ga er niet van uit dat dat iets zegt. Ik heb nu zo vaak pijnlijke borsten gehad dat ik daar maar niet meer van uit ga. :roll:

Goede morgen!!

Jeetje britt beterschap voor je 2 zieke mannetjes!!

Fijn zasje dat je echo goed was!! weet je al wat t wordt??? of wil je t niet weten??

rebecca :pray:

ik voer net mn temperatuur in op fertilityfriend. Die had voorheen aangegeven dat mijn eitje op dag 15 was. En nu opeens krijg ik een melding dat hij niet op dag 15, maar op dag 19 was. Een herberekening ofzo?? Ik snap er niks van.

Nou zou t opzich niet zo erg zijn. Maar we klussen nu met condoompjes. En op dag 17/18 dacht ik dus dat we wel veilig zouden zijn… en hebben we dus de condooms weer fijn opgeborgen…

ow ow…

:-*

Hey Mell, zul je zien dat je nu zwanger bent! Gewoon lekker afwachten en ik weet niet hoe het zit met dat berekenen door tempen. Maar als je wel zwanger zou zijn, kan dat dan kwaad? Gebruik je nu nog medicijnen die niet kunnen als je zwanger bent?

Rebecca, bijna je nod!! Spannend hoor! En tekenen wel of niet zegt inderdaad niet zoveel!

Zasje, fijn dat je echo goed was. Weet je wat het gaat worden?

Ik ben een beetje sjaggie! En eigenlijk om een domme reden. Ik heb gewoon niet het gevoel dat het deze ronde raak is. Ben nog steeds niet helemaal fit en heb gewoon nog steeds wat last van mijn baarmoeder. Dus ik kan me niet voorstellen dat er juist nu fijn een eitje gaat innestelen. En ik word er sjaggie van. Beetje stom natuurlijk want ik moet nog een week voor mijn nod! En nu al sjaggie omdat ik denk dat het toch niet gelukt is…tja…hoe raar kan een mens in elkaar zitten!

Goeimorgen schatten van mij :mrgreen:

Zasje: Fijn dat de echo goed was. :wink:

Loesje 101: Gefeliciteerd meid. Ik had je al een gepb’t hé. Je weet dat je hier ook nog altijd mag komen schrijven hoor. :wink:

Britt: Wat naar dat je twee knulletjes ziek zijn. Hoe gaat het vandaag met hen?? Hopelijk kan Thijmen zijn podiumavond op school meedoen. :wink: En verder nog effe een dikke knuffel voor je sjaggie gevoel meid. :hug:

Marije: Gefeliciteerd met je 12 weken :dance: :dance: :dance:

Mell: Ohw, zal je net gaan zien zeg. Wie weet … spannend is het nu wel hé.

Ik ga hier gewoon heel hard verder duimen voor jullie hoor dames. Volgens mij gaan we binnenkort wel enkele positieve zwanegrschapstesten tegemoet. :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Lucas is naar school, wat gaat hij graag zeg. Echt geweldig. :inlove: :inlove: Kind zal verloren zijn als het binnenkort twee maanden vakantie is. :roll:

Gisteren de badkamerkast uitgekuist waar Steve zijn werkerskleren in zitten. Hij had zoveel en klaagde dat de helft kapot was (gescheurde t-shirts en kapotte broeken). Nou we zijn er emt de grove borstel doorgegeaan en alles wat kapot is, is nu weg. :dance: :dance:

Alle kleren liggen wel nog op de keukentafel. :oops: Ga ze straks netjes terug in de kasten leggen en verder kuisen. :wink:

Deze namiddag mijn vriendinneke bezoeken die enkele weken geleden bevallen is van een zoontje. :inlove: Effe heerlijk een bakkie gaan doen en beetje kletsen. :wink:

Fijne dag allemaal. :-*

Wat goed zeg Ilse dat je weer hebt opgeruimd!! Gaat dat allemaal nog wel met je dikke buik!

Thijmen was inderdaad wel weer wat beter, hij is gewoon naar school. Ruben was ook wel goed te pas en zijn plekjes lijken weer te verdwijnen, dus geen waterpokken. Maar of Thijmen vanavond ook kan weet ik niet, hij kan nog wel eens gaan instorten in de loop van de dag.

Laten we hopen dat het lekker gaat met je mannekes vandaag. :wink:

Ja, moet zeggen dat die buik nog niet echt in de weg zit. :think:

Behalve om te seksen. :lol: :lol: :lol:

Zat gisteren zelfs nog met mijn hoofd in onze droogkast. :roll:

Ik heb een tijdje geleden een broek van Lucas in de droogkas gedaan. Daar zat een rood wascootje in en dat is gaan smelten. :evil:

Iedere keer ik een was droogte waren er rode plekken op. :wall: :wall:

Steve heeft gisteren heel d edroogkast uit elkaar gehaald en we hebben alle mogelijke gaatjes en buisjes en plekjes uitgeblazen en gezogen. Niks gevonden. :wall:

Denk er plots aan om in de droogkast te kijken tussen en rubbertje … en ja hoor … daar zat een klein rood stukje wasco. :dance: :dance:

Heb het eruit geprutst met oorstokjes. :roll: Moet nu nog effe proberen of ik met aseton de rest kan afkrijgen, want ik wil geen rode plekken meer zien op mijn was. :evil:

Hai meissies! :-

Britt, meis, een dikke vette knuf voor jou! Ik hoop zo dat je gevoel niet klopt en dat je wél zwanger bent!

Oe, Mell, nu maak je het wel heel spannend! Maar zou het echt kwaad kunnen als je nu zwanger zou zijn?

Ilse, actieveling! :-
Wat heerlijk dat Lucas zo graag naar school gaat!

Hier zijn we net terug van schoolreisje, het was geweldig! We zijn met een klein treintje door de stad naar het kermis-circusmuseum gegaan. Daar mochten ze Oud-Hollandse kermisspelletjes doen, een gipsen beeldje schilderen, in een ouderwetse draaimolen, een filmpje van kabouter Plop kijken en lekker wat chipjes eten en sap drinken.

Rebecca, ook een knuf voor jou! :hug: Hoop heel erg dat je snel zwanger bent, meis!

Zasje, fijn dat alles goed was met de echo! Weten jullie het geslacht nu ook?

Enne… mogen wij het dan ook weten… please? :pray: :mrgreen:

Ben het verder even kwijt, wat er allemaal geschreven is :oops:

O ja, wij zijn uit de jongensnaam… hihi, had niet gedacht dat we er zo tevreden over zouden zijn.

De meisjesnaam beslissen we wrs pas als we de echo gezien hebben, want we kunnen niet kiezen uit 3 combinaties, hahaha.

Ik ga eens even lunchen met mijn gespuis.

:-*

hoi hoi

@zasje, wat fijn dat alles weer goed was met de echo!!

@rebecca, mijn duimen draaien voor je meid :-*

@mell, jij maakt het nu wel spannend meid

@britt, knuff voor jou meid omdat je een beetje sjaggie bent

@ilse, jij bent weer druk met kuisen, moet je nog veel van je lijstje???

@marije, ga jij ons nu ook nieuwgierig maken met de namen hihi,

leuk hoor dat jullie eruit zijn

hier weinig te vertellen eigenlijk saai he :wink:

met mijn vriend’s familie hebben we een voetbalpoule opgezet

en ik sta nu bovenaan haha en dat met mijn voetbalkennis :mrgreen:

heb gisteren zelfs de wedstrijd van zweden gezien en aangezien ik gezegt had dat ze zouden winnen heb ik nog zitten juichen ook :oops: :mrgreen:

ik heb nu alweer zin in de wedstrijd tegen frankrijk,

mell en marietje (de rest natuurlijk ook) wat denken jullie dat we gaan doen vrijdag???

hallo lieve novemberstoppers!!

Een tijdje geleden heb ik al een PB tje gekregen waarin werd gevraagd hoe het met me ging! Heb toen gezegd dat ik snel weer eens hier mijn neus om de hoek zou steken! Schrref in het begin met jullie mee, maar jullie schreven zo veel en zo hard dat ik het gewoon niet kon bijhouden!!

Dus niet omdat ik jullie niet gezellig vond hoor meiden!!!

Kon gewoon niet zo vaak kijken en kreeg de helft niet mee :oops: :oops:

Dus toen ben ik langzamerhand gaan meeschrijven bij een ander clubbie…

Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien, ben ik zwanger!!! Ik weet het nog maar een paar dagen dus ben nog een beetje beduusd zeg maar!

Tís allemaal een beetje raar gelopen. Was al maanden bezig met ovulatietesten zo ook deze afgelopen maand…

Nou had ik vorige week woensdag mijn NOD en dinsdag begon het met bruinverlies. Woensdag ochtend zette het wel goed doorz eg maar en donderdag ook maar vrijdag was het weer over. Beetje kort voor mijn doen, normaal vijf dagen…

Dacht donderdag (terwijl ik ongi was, of dus toch niet) ik gebruik nog een ovu-test puur om te kijken hoe die er uit ziet tijdens mijn ongi. Toen verscheen al direct een tweede vage streepje. Vond dit gek maar dacht er weinig van. Zondagmiddag zomaar zonder reden mijn laatste ovutest gebruikt, wou deze maand toch weer verder met testen, en toen verscheen direct een dikke tweede streep op de ovutest. Vreemd want die hoorde er op dat moment niet te zijn!! Op internet gesurft en tja ze kunnen oook reageren op HCG hormoon. Natuurlijk meteen een zwnagerschapstest er achteraan… en direct positief.

Maandagochtend weer een gedaan, en dinsdagavond (ja sorry :oops: ) en ze werden steeds positiever!!

Maar ik werk in het ziekenhuis, en om zeker te weten dat het niet in een vroeg stadiun fout is gegaan(en dat dat dus die bloeding was) heb ik voor aanstaande maandag een inwendige echo… Maar aangezien de zwnagerschapstesten steeds duidelijker worden heb ik zeer goede hoop.

Erg grappig want heb deze maand absoluut niets anders gevoeld. De afgelopen maanden heb ik elke maand iets anders gevoeld en het was nooit raak… Nu alleen een beetje pijn hoog in mijn zij soms maar daar dacht ik niets van, nou fout dus haha!! :stuck_out_tongue:

Nu sinds maandag wel wat steekjes soms, in de buurt van mijn liezen en ook in de buurt van mijn baarmoeder en erg opgezette darmen!

Geen last van borsten, misselijk geuren en andere ongemakken, maar voel wel dat er iets gebeurt!

Dus dames geen syptomen kan erg goed!!!

Nou ik hou jullie op de hoogte verder!

Hoest met de rest van de dames…

Heb hier en daar wat meegekregen en heb begrepen dat simba en britt een behoorlijke shit-tijd hebben gehad… Dikke knuf :hug: voor jullie meiden en hopen dat het heeeel snel goed komt voor jullie!!

@Ilse… jij schiet ook al mooi op. Gaat alles nog goed?

Verder ga ik nu eens even een beetje teruglezen en kijken wat er nog meer allemaal gebeurt is!!

xx loesje101

Loesje: wat leuk om je terug te horen. :smiley: Oh en duidelijk onverwacht zeg je zwanegrschap. Leuke verrasing. :dance: Gefeliciteerd hé.

Simba: Jammergenoeg staat er nog heeeeeeeeeeel veel op mijn lijstje :oops: Ik twijfel sterk of ik het ga kunnen afmaken :roll:

Marije: Schoolreisje klinkt echt helemaal geslaagd :dance: :dance: Oh en ben benieuwd naar de jongensnaam. :mrgreen:

@loesje, leuk weer van je te horen!!!

geniet ervan meid

@ilse, je gaat vast een end komen

en ik vind het zowiezo al knap wat je allemaal doet meid!!!

komt vast helemaal goed met je lijstje

hoe is het met je geboortesuikers??

heey meiden,

Loesje JEEEEEJ!!! :inlove: :dance: :mrgreen: :clap: :inlove: :dance: :mrgreen: :lol: :inlove:

leuk om weer wat van je te horen!! (lezen… hihi)En super goed nieuws zeg!! echt heel fijn!! (we waren hier ondertussen ook wel weer toe aan goed nieuws, dus je komt op t goede moment terug;))

Enneh… als t niet lukt met terug lezen… hahaha dat overkomt iedereen hier regelmatig geloof ik :lol:

Simba wooow boven aan in de poule!! :thumbup: ik had 1-0 gezegd… en voor vrijdag… uhmz… ja frankrijk… altijd lastig. Toch ga ik voor de winst!! 1-0 (die 0 houden we met van der sar!! :mrgreen: )

Marije fijn dat t schoolreisje zo geslaagd was. wat heerlijk dat je namen aan t uitzoeken ben. hier mag ik er niet over praten tot ik zwanger ben!! hahaha :lol:

en tsja… of t kwaad kan als ik zwanger zou zijn… ik heb geen idee!!! t is niet optimaal. zeker niet gezien mijn conditie en toestand op t moment. Maar ja… ik vertrouw wel op mn lichaam, t zal niet zwanger worden als t het nog niet aan kan. ga ik maar vanuit!!

(toch stiekum wel leuk na zo’n moeilijke periode!! hahaha)

xx :-*

mell, ik had tegen italie ook gezegt dat het 1-0 voor ons zou worden

tegen frankrijk denk ik gelijkspel 1-1 al hoop ik natuurlijk weer op de score van afgelopen maandag :mrgreen: