hoi hoi
ik kom straks terug ga eerste even eten
maar ilse je moet ons niet zo nieuwgierig maken hoor
er zijn al heel wat mooie namen genoemd met een L
ik vind lisa lianne lara lynn lotte lieke lieve ook erg mooi
een van onze favoriete meisjesnaam staat er ook tussen :mrgreen: :mrgreen:
en hebben we hem intussen al genoemd :mrgreen:
tot straks :-*
Hallo dames,
Steve is nog een beetje aan het werken buiten, dus ik kan nog effe bijlezen.
Marije: Lotte stond op ons lijstje, maar is het niet geworden.
Liekie: Zo, wat spannend allemaal. En idd zoals Marije zegt is het misschien heel goe dom van het negatieve uit te gaan. Als het dan toch nog positief moest zijn, dan ken je je er alleen maar beter bij voelen. Ik duim zowiezo voor jou dat alles goed komt. :hug: En idd een geod idee om die ziekte eens aan te kaarten bij de gyn.
Marietje: Ook jij wint geen prijs. :lol: De naam zit er niet bij. Zow, een grote voetbalfan dan?
Anijs: wat balen zeg dat je ongesteld geworden bent. :hug: :hug: Lieslotte hoor ik wel graag, maar die naam is niet bij ons opgekomen. :think: En mijn God, die drie kinderen. :shock: :shock: :shock: :wall: :wall:
Heb vandaag weer meoten lachen met Lucas.
Ik had hem gisteren gezegd dat als het zonnetje schijnt hij in zijn zwembad mocht (want hij bleef maar vragen wanneer ie erin mocht.)
Komt ie vandaag thuis van school.
“Mama zonnetje schijnt, Lucasje broek afdoen en zwembad.”
Ik zeg nog van … nee jongen, het is niet warm genoeg.
“Maar zonnetje schijnt.”
Ja, daar had ie wel gelijk in.
Ik zeg dat ie maar beetje in het zand meot spelen. Dus ik loop naar binnen om mijn kaartjes te halen waar de naam nog moet opgeschreven worden.
Hoor ik er eentje lachen en roepen: “Kijk mama, Lucasje toch zwembad, is niet koud, zonnetje schijnt.” :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Was ie in zijn zwembad gekropen. Had zijn broek en t-shirt afgedaan en in ondergoed zwambad in. :doh: :mrgreen: :mrgreen:
Ben achter een handdoek gegaan en heb hem toch even laten spelen in zijn zwembad, kind vond het zo leuk. En ja … het zonnetje scheen. :roll: :lol:
Daarna in een lekker warm bad gedaan en in bed.
Hij ligt nu al een uurtje knock out. :dance: Mama gaat zometeen maar wat kaartjes aan de doopsuikers hangen.
Oh ja, ben ook klaar met het raam in de badkamer. Is helemaal geschildert, dus morgen badkamer kuisen en doorstrepen op mijn lijstje. :dance: :dance:
zo daar ben ik weer
@liekie, wat spannend nog meid
wel fijn dat je er met je moeder over hebt kunnen praten :hug:
@anijs, dikke knuffel voor jou meid
wat ongelovelijk balen dat je ongesteld bent geworden :hug:
@ilse, hihi die lucas toch ook
wat een heerlijk ventje is dat!!!
@marije, wat goed zeg van joris dat hij een klas overslaat
jullie zullen wel apetrots zijn, goed zeg van hem :thumbup:
@marietje, wat lekker zo’n weekendje, klinkt erg gezellig!!!
ik ben helemaal klaar voor de wedstrijd,
vlag hangt buiten en ik ben nog gesmickt van het kdv haha
ik hoop dat we gaan winnen
joepie!!!
1-0
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
joepie!!!
2-0
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
:dance: :dance: :dance:
joepie 3-0
he meissies waar zijn jullie nou???
dacht dat er een boel achter de pc kropen ipv voetbal kijken :mrgreen:
JOEHOEOEOEOEOEOEOE!!! 3-0!!!
Heerlijk zo’n voetbalvondje en helemaal met zo’n fantastische wedstrijd :dance: :dance: :dance:
Nu ga ik naar mijn bedje.
Wil alleen nog even gauw Liekie een knuff geven :hug: . Bah, wat spannend meis! Ik duim voor je!
Voor iedereen een :-* en tot morgen!
Marietje
Hai lieverds ~ Ik kom jullie allemaal even een dikke :hug: geven, gewoon omdat jullie allemaal zo lief zijn.
Ik weet dat ik de laatste dagen niet echt veel geschreven heb, maar heb wel iedere dag even bij gelezen!.. Heb echt een aantal dagen last van zo een blah gevoel… :? Ik weet niet waar ik het aan kan wijten. Gewoon een paar dagen even niet echt lekker in mijn vel gezeten denk ik. Jullie kennen het vast wel. Er is niets gebeurd waardoor ik me rot ben gaan voelen, maar heb gewoon een paar dagen het idee gehad dat ik op het punt stond van huilen en niets is goed, alles kan beter bla bla bla bla bla…
Maar ik voel me inmiddels wel weer beter, dus dat is mooi En mijn mannetje is verschrikkelijk lief voor me geweest de laatste dagen :inlove: dus wat dat betreft heb ik niets te klagen.
Ik ga proberen om vanaf morgen weer wat actiever mee te kletsen! Voor nu voor jullie allemaal een dikke :-*
Goeiemorgen!
Hé Rebecca, ik was er al bang voor dat je niet zo lekker in je velletje zat :hug:
Voor jou nog 3 dagen tot je NOD, spannend… duimen draaien!
Fijn dat je mannetje zo lief voor je is! :-
Voetbal… tja, ik hoop
dat ze er zo snel mogelijk uit zijn :silenced:
Men, wat veen takkeherrie bij elk doelpunt, alsof ze al kampioen waren. Luid toeteren, met auto’s door de straten sjeesen en toen de wedstrijd afgelopen was werd er flink wat vuurwerk afgestoken… Dan denk ik echt: doe ff normaal joh! :roll:
En als ze eruit zijn, dan ga ik lekker al die oranjekoeken voor de helft van de prijs kopen :twisted:
Zoooo, dat waren mijn frustraties
Benten zat net tot aan zijn voeten onder de poep… het is me gelukt het zonder kotsen schoon te maken, hahaha. En dat zegt wat. Want de laatste dagen gaat het weer helemaal mis met mijn eten en overgeven
:sick:
Ilse, die Lucas, hahahaha. Natuurlijk: zonnetje schijnt, dus lekker zwemmen :inlove:
Ik ga zelf maar eens wat eten…
Fijne dag, lieffies!
:-
Goeimorgen lieve meiden,
Wat is het een mooi weer :dance: :dance: :dance:
Lucas lekker naar school zonder jas, want het is echt heerlijk warm. :dance:
Ik volg het EK gebeuren eigenlijk niet, want volgens mij doet België niet mee. :think:
Wel leuk dat Nederland gewonnen heeft. :dance:
Rebecca: Even een hele dikke knuffel voor jou. We hebben het allemaal wel eens hé dat bah gevoel. Ben blij dat het al iets beter gaat met je. En hier nog eentje dat hard gaat duimen hoor voor jou. :hug:
Marije: Wat ben jij lekker duivelachtig :lol: :lol: :lol: De oranje koeken kopen aan de helft van de prijs. Hahaha, die vind ik zo goed.
Kan het zijn dat Zasje vorige week ook naar de vk moest?? Of ben ik niet meer mee. :think:
Verder weinig te melden. :roll: Niks gebeurt. Nog niks gedaan, maar dat komt nog.
Liekie, wat een onzekerheid weer! Ik zou volgens mij helemaal gek worden. Bij mij groeide de vruchtzak gewoon door omdat mijn lichaam nog gewoon “zwanger” was. Ik hoop voor je dat het bij jou anders is!! Ik zou het echt niet meer houden van onzekerheid, je gaat toch weer hopen. Ook al weet je dat je niet teveel hoop moet hebben om jezelf te beschermen. Sterkte hoor!!
Rebecca, bij jou is het spannend de komende dagen! Ik hoop dat je snel weer lekker in je vel zit. Als we iets voor je kunnen doen, je roept maar!
Ik heb het ook niet zo op voetbal moet ik eerlijk zeggen. Ik volg het allemaal niet zo!
Ik ben ook een beetje aan het balen. Volgende week donderdag mijn nod. Ik kan niet zo goed tegen die wachtweken. Ik hoop zo dat ik zwanger ben, ik word soms helemaal gek van mezelf. Ik wil niet weer een teleurstelling en als ik ongesteld ga worden dan is dat toch wel even flink balen. En dan druk ik me nog voorzichtig uit :oops: . Ik hoop zo dat we allemaal zwanger worden deze maand!!! Maar ik kan niet tegen dat wachten!!! Zo…bij deze even mijn frustraties! :mrgreen:
Hoi meiden!!
3-0!!! Joeppie!!!
hahaha wat heerlijk… elke dag voetbal kijken. en oranje die italie verslaat!! :dance: i love voetbal!! hahaha (dus vanaf nu oranje letters hoor meiden… tot we kampioen zijn!! :lol: )
Goed zeg Marije van Joris!! Heb je weblog gelezen. heftig geweest met Elske :hug: gelukkig is alles weer goed!!
Ilse je maakt me veelste nieuwesgierig met die naam!! :naughty: :lol:
ik vind zelf lieve ook echt schattig!! :inlove:
Anijs balen van de :evil: :twisted: … ik hoop dat t deze ronde raak mag zijn!! :hug:
jeetje Liekkie wat een onzekerheid allemaal meis :hug: Ik snap dat je van t slechtste uitgaat, anders is t weer zon teleurstelling. Dikke knuf & kus voor jou!! :-
rebecca ook ff een dikke knuf & kus voor jou!! :-
britt ik snap je frustraties van t wachten zeg!! wat dat aan gaat is t voor mij wel ff lekker dat t nu gewoon niet mag. Even rust aan mn hoofd!! maar hoop dat je snel zwanger bent!! iedereen trouwens!
De makelaar belde vandaag. Die kijker ziet er toch vanaf. Hij had er geen goed gevoel bij :? Ik heb echt het idee dat het door die makelaar komt! 2 jaar te koop… nog nooit een bod gehad!! Kan toch niet?? Heb net wat andere makelaars gebeld, en wat afspraken gemaakt. Hopen dat die iets voor ons kunnen betekenen!
Zo straks ff mn vlag op t balkon hangen (had em gister als rok aangedaan!! hahaha) en met mn overbuurman oranjevlaggetjes spannen
(van zijn balkon naar t onze). leuk omdat onze straat midden in t centrum is. Veel balkons zijn al oranje, en er hangen al veel vlaggetjes!! Zo gezelllig!!
xx
gisteren niet echt voetbal gekeken ik had verwacht dat het ze niet zou lukken.
ik heb gisteravond maar weer eens de troep opgeruimd ik heb de laatste tijd geen zin ik ben erg moe.
dus ik hang ook niet meer zovaak achter de comp. sorry meiden :oops:
verder wil ik nog wel wat knuffels kwijt aan jullie :-* :-* :-* :-* :-*
anijs meid echt balen :hug:
britt niet te veel aan denken meid (ik heb makkelijk praten :wall: ) :hug:
groetjes petra
Mell: Heb je niet aan ons gedacht om een foto te nemen van jou in aoranje vlaggenrokoutfit. :lol: :lol: Dan maar een foto nemen van het versierde balkon hé.
Je hebt groot gelijk hoor dta je effe wat andere makelaars contacteert. jeetje zeg, het zag er allemaal goed uit en toch springt het af. :wall: :wall: Heeft di emakelaar daar iets aan dat het huis lang te koop staat? Want anders zou je idd denken dat ie er voor iets tussen zit. :evil:
Petra: Geen sorry hoor, als je moe bent, dan ben je moe en is het te begrijpen dat je op zo’n moment nie tgraag achter de pc hangt. :hug: Ik wou dat ik wat van mijn energie naar je toe kon sturen, want ik heb er momenteel nog steeds veel. :lol:
Britt: Ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen. Oh en als het zou helpen hé met hcg’tjes te strooien, dan zou ik de hele dag niks anders doen. Ja, zou er zelfs het kuisen voor aan de kant zetten.
oow heb ik idd niet aan gedacht om een foto te maken!!
hahaha nou vrijdag spelen ze weer, jullie houden em te goed!!
en een vriend van me zei net dat makelaars er wel wat aan hebben als een huis lang te koop staat, want dan hebben ze in iedergeval voldoende aanbod… zou ik wel heel erg vinden als ze daarom dr best niet meer doen. Want t is veel geld!!
petra knuffel terug!! :-*
Hey Mell en Simba, :-* omdat jullie ook het EK volgen :lol:
En voor de andere meiden ook gewoon een :-* hoor, omdat jullie gewoon lief zijn.
Maar ik heb dus super genoten gisteravond en een nieuwe zak oranje m&m’s ligt alweer klaar voor vrijdag :drool: :lol: Ja, ik volg dus normaal niks van sport. Echt niks! Maar met het EK en WK ben ik wel lekker fanatiek :lol: :thumbup:
Marije, wat balen dat je miselijkheid weer zo heftig is :hug: Wel een dikke :-* omdat je vandaag 12 weken bent :dance:
Enne…die oranje-koeken voor de helft koop ik hoor. Maar dan om nog heel lang te kunnen vieren dat we kampioen zijn geworden :dance: :lol:
(en omdat ik ze waanzinnig lekker vind)
Rebecca, :hug: voor jou. Hoop dat je je steeds beter gaat voelen. Fijn dat je mannetje zo lief voor je is. En ik duim ook voor je hoor meis , nog 3 daagjes!
Britt, oh, ik kan me je ook zo goed voorstellen: ik hoop echt dat je gewoon weer zwanger zult zijn deze maand en dat het goed gaat! Het is echt moeilijk om er niet aan te denken. Ik ken dat
:hug: voor jou!
Mell, wat klte zeg dat de koper afhaakt en helemaal als het door de makelaar komt :wall: Het zag er zo veelbelovend uit!
Ik ben benieuwd naar je oranje outfit :mrgreen:
Ilse, uh…nee, Belgie doet idd niet mee. Maar dan ben jij toch gewoon voor je buurtjes :dance:
Lekker dat het bij jullie nu ook mooi weer is! 8)
Petra, knuffel terug meid. Geef maar lekker toe hoor aan je moeheid. Ik merk zelf dat ik 's middags ook weer zo moe ben, net als die eerste weken
Liekie, hoe is’t met jou? :hug:
Zasje, en met jou? Moest je naar vk vorige week (zoals Ilse aangaf)?
Aron slaapt nog lekker en ik heb net even lekker buiten gezeten. Ik denk wel dat ik Aron zo maar wakker ga maken. Vanmorgen heeft hij zowaaar tot 9 uur geslapen en ik dus ook :thumbup: Heb hem dus vanaf gisteravond half 8 tot vanochtend 9 uur niet gehoord, ondanks al het gejuich van gisteravond.
Verder vanavond een lekkere overschotel brocoli-gehakt-puree klaarmaken. heb er nu al zin in :drool:
Tot later meiden :-
Marietje
@mell ik vind je oranjeletters helemaal stoer
en op dagen dat we moet kleur ik mijn tekst ook oranje,
ik vind het helemaal leuk, vlag hangt hier ook buiten
wat balen van je huisje, en ik hoop dat een andere makelaar je wel kan helpen je huisje te verkopen
@marietje, ik vind voetbal buiten het ek en wk ook niet leuk
maar nu ben ik weer zo heerlijk fanatiek
als we doorgaan na deze poel ga ik buiten de oranje vlaggentjes ophangen :silenced: :mrgreen:
@marije,hoe is het met elske???
hoop dat de misselijkheid snel wegtrekt
nou ja wel fijn dat het vandaag goed ging
@petronella, geef niets meid neem lekker de tijd om uit terusten
dikke knuffel terug :-
@ilse, nee belgie doet niet mee
jammer hoor ben ook altijd voor de belgjes :lol:
maar ik begreep wel dat er een hoop in belgie voor nederland waren :dance:
@britt, ik kan ook niet tegen dat wachten hoor
bleeeey en op zulke momenten baal ik er helemaal van dat we weer opnieuw moeten beginnen
@rebecca, een dikke knuffel voor jou omdat je niet zo lekker in je velletje zit :hug: :-
ik ben morgen weer lekker vrij
wil een hoop doen in huis maar of het gaat lukken :think:
mannetje staat de koken en het is bijna klaar
luxe hoor al 2 daagjes kookt hij morgen mag ik weer :mrgreen:
Mell, balen dat je hui snog niet verkocht is. En als je geen goed gevoel mee rhebt bij de makelaar is het nooit verkeerd om eens rond te gaan kijken vind ik!
Simba, heerlijk twee dagen niet koken. Laat je maar lekker verwennen! Ben je nu ook aan het tempen? Hhmmm :think: had ik al eens gevraagd geloof ik…
Marietje, m&m’s zijn zo heerlijk!!! En nu ze in het oranje zijn een grotere reden om ze te kopen! Lekker dat Aron zo goed kan slapen!
Ruben is hier al twee dagen ziek. Ik zit eigenlijk een beetje op de waterpokken te wachten omdat dat rond gaat op het kdv. Maar hij krijgt nu allemaal pukkeltjes, vind het alleen nog niet op waterpokken lijken. Hij is vandaag wel gewoon naar het kdv gegaan omdat wij moesten werken. Als hij ziek is nemen we gewoon vrij, maar als hij alleen wat koortsig is en verder goed en lekker aan het spelen is dan kan hij ook daar zijn. Ik werd tussen de middag gebeld en toen had hij inderdaad nog koorts maar hij was zo superlief en leuk aan het spelen en je kon absoluut niet aan hem merken dat hij koorts had, dus hebben we hem daar maar gelaten. Toen vanmiddag mijn mobiele weer ging dacht ik dat het het kdv was, maar het was de bso over Thijmen, hij was hondsberoerd, kon alleen maar liggen en had zijn ogen helemaal dik en rood en ontstoken. Alsnog vrij genomen vanmiddag om Thijmen op te halen. Tja…zo kan je druk zijn. Twee mannetjes met koorts op bed, hopelijk slapen ze lekker en zijn ze morgen weer wat beter. Thijmen heeft namelijk morgen een podiumavond op school en zijn klas moet ook een voorstelling geven en die wil hij voor geen goud missen!!
Wat een verhaal over ons leventje in Zwolle!! Hoop dat ik jullie niet verveel!!
Lekkere avond allemaal!
heeey britt
beterschap voor je 2 mannetjes
waterpokken begint meestal met vlekjes en daarna komen er een soort pukkeltjes/blaasjes op.
ik hoop dat ze snel weer opgeknapt zijn
ik ben weer aan het tempen,
mijn temp is heel gelijk maar nog geen ei gespot
ben benieuwd hoelang het gaat duren??? :think:
Hoe lang is het nu na je miskraam dan? Net zo lang als bij mij toch? Ongeveer drie weken?