Novemberstoppers 2007 (deel5) Veel succes meiden!!!!

Als jullie het goed vinden dan pas ik volgende week ergens het lijstje aan. :wink:

hoi meiden

@marije, ik heb net je blog gelezen,

wat een heftige daagjes moeten dat geweest zijn zeg

gelukkig ijn jullie nu allemaal weer thuis

en je hebt zeker kanjers van een kinderen!

@ilse, hier is het ook een stukje frisser aan het worden

maar hoef nog geen kachel aan te gooien :wink:

ga maar si een was aanzetten

heb me toch een partij hoofdpijn vandaag :frowning:

dus geen puf om van de bank af te komen

hallo allemaal!

hier ben ik even vanuit het internet halletje van het hotel op mallorca!

typ even snel een berichtje, ben even mijn post aan het checken!

alles goed hier! niks te klagen hoor!

hotel is super en zo ook het weer en het eten!

aan dat andere wordt flink gewerkt!!

we hebben nog een dikke 2 weken te gaan,dus tijd zat he!

nou, ik ga er weer van tussen!

groetjes allemaal en tot gauw!

doei!

groetjes vanuit een vrolijk zonnig mallorca!

sabine, wat leuk om een berichtje van jou te krijgen

vanuit het zonnige mallorca!!!

meis, geniet er lekker van met je gezinnetje :-*

Hé meiden,

Jeetje wat is het stil hier vandaag.

Allemaal leuke dingen aan het doen?

Ik heb het ff zwaar van het weekend. Vriendlief is aan 't werk en ik ben dus alleen. Dat geeft veel tijd om te denken ofzo.

Morgen naar de gyn en ik hoop dat ik snel de curretage kan hebben, want ik vind het echt moeilijk om nog het gevoel te hebben dat je zwanger bent. Vorige keer was het ook moeilijk, maar toen gaf m’n lichaam duidelijk aan dat het mis was en nu
 Je denkt bijna dat de vk het gewoon verkeerd gezien heeft, maar dat is natuurlijk niet zo. :?

Ben daarom blij dat ik morgen naar de gyn ga, want dan wordt het tenminste nog eens bevestigd en kan ik het echt gaan loslaten.

Nu lukt dat dus nog niet helemaal geloof ik.

Sorry hoor meisjes voor mijn depri bui, maar moest 't ff kwijt.

Heel weinig mensen weten het ook maar en ik twijfel nu ook of ik toch maar even m’n moeder zal bellen om het te vertellen en misschien m’n vriendin die weet nog helemaal van niets, ook niet van de 1e mk. Lastig hoor. Aan de ene kant wil je het wel kwijt, maar aan de andere kant wil je ook niet dat mensen zich er teveel mee bezig gaan houden, want dat verhoogt de druk alleen maar.

Pfff

Maar goed, hoe is ie bij jullie? Iemand nog wat leuks te vertellen? :mrgreen:

heeey liekie,

een dikke knufel voor jou meid :hug:

alleen thuis zijn is op dit moment ook helemaal niet fijn

hier wist ook niemand het, en daar had ik het ook moeilijk mee

het liefst wil je erover praten maar aan de andere kant ook weer niet

mijn ouders wisten niet eens dat we aan het proberen waren zwanger te worden, en bij mijn vriend zijn ouders die hadden de laatste weken al zoveel verdrietig nieuws gekregen en meegemaakt dat ik ze dit er niet ook nog bij wou geven.

meid klets hier zoveel van je af als je wilt, we zijn er voor je :-*

Lieve Liekie, een hele dikke knuffel voor jou!! Het is inderdaad heel erg verwarrend als je lijf aangeeft nog zwanger te zijn maar een echo iets anders verteld. Bij mij was het inderdaad hetzelfde. Ik had zelfs nog hoop voor de echo een week later, en dat terwijl het echt niet kon! Hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid over wanneer je geholpen kan worden. Ik denk dat het goed is om aan te geven dat je veel zwangerschapsklachten hebt, dan word je namelijk sneller geholpen. Ik moest het ook wel aan mijn werk vertellen omdat ik gecurreteerd werd op een werkdag van mij en mijn hele spreekuur moest afgebeld worden. Ik kon ook moeilijk ineens een andere smoes bedenken. En mijn tweede miskraam heb ik ook gewoon verteld aan mijn ouders en vrienden waar we veel mee omgaan. Ze weten toch al dat we bezig zijn om zwanger te worden door de eerste miskraam. Verder weet ook bij ons niemand het, maar ik vind het wel fijn om er met mensen over te kunnen praten als ik daar behoefte aan heb. Je moet gewoon zelf kijken waar je een goed gevoel bij hebt! Heel veel sterkte en doe rustig aan!!

Liekie ~ :hug:

:hug: liekie :frowning: :-*

Goeiemorgen lieffies!

Liekie, meissie, vind het allemaal zo oneerlijk! :hug:

En het gevoel dat je nog steeds zwanger bent is vreselijk
 Sterkte vandaag bij de gyn en ik hoop dat je snel een afspraak voor een curretage hebt! :-

Heb je er nog over kunnen praten gisteren? Blijf er vooral hier over schrijven hÚ!

Sabine, leuk om even van je te lezen! :smiley: Hoop dat je onwijs aan het genieten bent! :-

Ilse, nou ik wil best wat van de kou die jullie hebben :stuck_out_tongue: Gewoon even voor een paar dagen, en daarna weer lekker weer, zonnetje, wolkje, 21 graden :dance:

O lieverds, ik hoop ook zo ontzettend dat iedereen snel zwanger is! :hug: :-*

Ik snap dat het best moeilijk is om dan onze verhalen te lezen en helemaal het geklaag over misselijk zijn en boven de pot hangen, want ongetwijfeld zouden jullie dat graag willen, als jullie maar zwanger zouden zijn. :hug:

Nou, de knoop is doorgehakt en Joris gaat eenklas overslaan. Raar idee, nog 2 jaar basisschool en dan al naar het voortgezet onderwijs :shock: Hij moet in de zomervakantie de topografie van Nl leren en geschiedenis bijlezen, want dat heeft hij niet gehad, maar daarna kan ie dus lekker door naar groep 7.

Verder gisteren een erg zware dag gehad. Was totaal ingestort... het was natuurlijk een erg spannende week en dat in combinatie met de zwangerschap en wrs een kleine buikgriep zorgde ervoor dat ik totaal geen kracht meer had, was even heel naar. Maar goed, vandaag gaat het weer! :D

Hm, ik heb inmiddels anderhalf uur over dit berichtje gedaan, hahaha. Ga snel eens kijken of er in tussentijd meer is bijgeschreven.

Fijne dag meiden!

:-* Marije

Goeimorgen meiden,

Liekie:Veel succes vandaag bij de gyn. en ook heel veel sterkte meid. :hug:

Sabine: Je kan ons niet missen hé, zelfs al zit je op Mallorca. :mrgreen: Geniet er maar van hoor. :wink:

Marije: Meisje, beetje rustig aan hé. Denk aan jezelf. :hug: Zo en Joris een klas overslaan. :o Wat schitterend zeg voor je knappe knaap. :clap: :clap: :clap:

Hier een rustig weekendje gehad. Maar toch zo genoten van mijn twee ventjes. :inlove:

Zatderdag verder geschildert in de badkamer. Die is nu bijna helemaal af. :dance: :dance:

‘s Avonds gaan eten voor d everjaardag van mijn moeder. Was in een restaurant waar ze een ballenbad hebben en heel veel glijbanen en zo. Dus de kids die hebben we van heel de avond niet gezien. :lol:

Zondag naar de Euroshop geweest (is ene hele grote winkel hier niet ver van ons). :wink: Heb er nog een leuke roze badcape van Nijntje gekocht. :inlove:

In de namiddag samen met manlief ons terras afgekuist. Lucas’ zwembadje gezet (we hebben normaal een groter, maar zetten het dit jaar neit, i.v.m. dat ik uitgerekend ben tegen de tijd dat ik alles moet opkuisen :roll: ), zijn zandbak heeft ook eennieuw plaatsje gekregen en ons tuinset staat ook. We zijn helemaal klaar voor de zomer hoor.

Ondertussen is eht zonnetje ook tevoorschijn gekomen.

Ik ga effe foto’s nemen van ons terras. :wink:

Verder heb ik er staan in ons topic van me buikje. :wink:

Oh ja en nog belangrijk 
 we hebben een meisjesnaam. :lol: :lol: Ik ben nog steeds onzeker omdat het met dezelfde letter begint als Lucas. Maar het was echt de enigste die we graag hoorden. :roll:

O super
 een meisjesnaam! Mag ik een gok doen?

Lieke, Lucas en Lieke
 klinkt wel heel lief vind ik :inlove:

Wij hebben een waslijst met mooie meisjesnamen, maar een jongensnaam? Echt geen flauw idee :think: Maar we hebben nog even.

Ik en mijn broer heten trouwens allebei M.C. maar nooit echt last van gehad of zo.

O, en als ik mijn gokje weer moet weghalen, dan zeg je het maar hoor :mrgreen:

Nee hoor, mag blijven staan. Is toch verkeerd. :mrgreen:

Ah eigenlijk is het zo geen probleeem hé dezelfde beginletter. maar heb daar een beetje een degou van doordat mijn schoonmoeder al haar kids hun naam met een S deed beginnen. :oops: De eerste twee is dan ook nog eens ST en de laatste twee is SA

Je meot het maar vinden hé. :lol:

Hallo meiden,

Petronella en alle andere zwangeren; jullie hoeven je zeker niet schuldig te voelen en jullie moeten vooral niet ophouden met die zwangerschapsverhalen, zo voelen we ons tenminste toch een beetje mee zwanger :mrgreen:

Marije gelukkig gaat het al wat beter met Elske en zijn de andere uitslagen ook goed.

En o wat ben je vast supertrots op die supperslimme vent van jou!!!

Sabine, wat leuk, zo’n berichtje uit Mallorca; een beetje verslaafd aan ons :mrgreen:

Liekie :hug:

Ilse geniet maar dubbel van het zonnetje in je tuintje; voor mij erbij :mrgreen: ik zit hier binnen op kantoor :cry: :wink:

Vandaag weer kl@#* ongi’s gekregen. Had gisterenochtend al eens een test gedaan en die was negatief, heb toen al een potje gehuild. Maar heb deze middag dus de :evil: :evil: op bezoek gekregen, zat ik niet op m’n werk dan kwamen er vast nog wel wat litertjes bij in dat potje. Zo een paar keer per jaar is de pijn van m’n ongi’s bijna niet te harden en dit is dus zo één van die keren, grrrr

Ilse ik zie nog wel een Lieselotje voor jou.

En ik heb eens gehoord van een gezin die hun kinderen Onze, Lieve en Frauke genoemd hadden :shock:

Hey meiden,

Pff tis buiten zo warm, dat ik beter verkoeling kan zoeken bij jullie :lol:

Liekie, :hug:

Hoe was het bij de gyn meis?

Marije, doe maar rustig aan meid. Poeh heftig gisteren voor jou :hug:

Hopelijk heb je een rustige week voor de boeg.

En knap voor Joris dat ie een klas overslaat!

Ilse, ben benieuwd naar de terrasfoto! Heerlijk als dat op orde is.

En ik moest meteen aan 2 namenopties denken bij jou, waarbij ik ééntje heel sterk denk Lieve of Lois. Die eerste vind ik zo’n leuke Belgische meisjesnaam :inlove: )

Sabine, haha, ik moest echt lachen van je berichtje. Zit ze op huwelijksreis, gaat ze ons een berichtje sture. Lekker genieten meid :-

Anijs, :hug: wat kl
te van je ongi :cry: En dan ook nog zo’n pijn ervan hebben en op je werk zitten. Oh, wat kun je je dan down voelen. Dikke knuff voor jou hoor! :-*

Knuffeltje voor iedereen die 'm kan gebruiken nu :hug:

Hoe is 't met de andere meiden?

Wij hebben lekker weekendje bij mijn ouders gehad en 't was erg gezellig. Spelletjes gedaan, gewandeld, toostjes gegeten, lekker gekletst, gewoon heerlijk!

Ik zal foto’s in het sf zetten.

Ik mag straks werken van 4 tot 8. Ben ik precies op tijd voor de wedstrijd van Nederland :dance: :oops:

Liefs, Marietje

Och lieve Anijs toch, verdorie zeg! Ik had het zo gehoopt voor je! :hug:

Jank vanavond thuis maar lekker verder hoor. En geef de moed niet op, jullie krijgen vast nog zo’n lekker kind erbij! :-

Liekie, meis hoe was het vandaag bij de gyn? :hug:

Whahaha Anijs, die drie kindernamen op rij, hahaha.

Er woonden vroeger 2 broertjes, jaja, het waren echt jongens, in onze straat en die heetten Godalin en Zonnewende. Zonnewende heeft er later maar Sonnie van gemaakt.

Klinkt als een lekker weekend, Marietje!

Hihi, en jij zit vanavond dus voor de buis :stuck_out_tongue:

Ik stelde hier al voor om vanavond maar een Italiaanse avond te houden :mrgreen: Wij kijken allebei dus niet :mrgreen:

Rebecca, hoe gaat het met jou, meissie, je bent zo stilletjes. :-

Nou, Elske zit lekker bij de peuters, Benten slaapt, Reinoud was net gezellig bij mij, maar is weer aan het werk
 euh
 denk dat ik nog even een kwartiertje op de bank plof en dan Benten maar weer uit bed trommel.

Fijne middag allemaal!

:-*

Hé meisjes,

Ben ik weer.

Nou vandaag bij de gyn geweest. Hij heeft nog gekeken, maar zag dat het dooierzakje gegroeid was. Ik ben nog niet helemaal thuis in het geheel, want ik dacht dat dat het vruchtzakje was, maar goed :oops:

In ieder geval kwam het er op neer dat hij nog niets wilde ondernemen, omdat hij nu niet voor 100% zeker weet dat het niet goed is. 90% kans dat het niet goed is hoor, maar ja zo lang het niet zeker is wordt er niets weggehaald. Nu moet ik vrijdag dus terugkomen. Heb bloed laten prikken op HCG en HB en vrijdag wordt er nog een echo gemaakt en dan zullen we het zien. Als het niet goed is (waar ik van uitga) kan ik dan gelijk een curretage onder verdoving en anders maandag onder narcose. Tja, ik dacht zelf onder narcose, maar nu twijfel ik wel weer een beetje.

Nou ja, we zien wel.

M’n moeder ook ingelicht vandaag en die begon gelijk over of het niets te maken kon hebben met dat ik een virus op m’n 6e had gehad, waarvan ze toen niet wisten wat het was (ze dachten toen in 1e instantie aan leukemie, maar dat was het niet). Ze had later weleens iets gelezen en ze dacht dat dat het was en had de naam onthouden “De ziekte van Werlhof”, ook wel ITP genoemd. Ik gelijk zoeken natuurlijk. Nou weet niet of het gevolgen heeft, maar toch maar even aankaarten bij de gyn, want een aantal mensen die dat hebben staan wel strenger onder controle geloof ik.

Ga me er verder maar niet te druk om maken nog. Voorlopig hoop ik dat het gewoon domme pech is hoor.

Nou dat was ikke weer ff.

Hoe is 't bij jullie?

Ilse, ben benieuwd naar de naam.

Lieve vind ik ook leuk en Lieke natuurlijk! :wink: Of Lynn? En Lois is ook leuk ja!

Anijs balen van je ongi! Had gehoopt op goed nieuws van jouw kant :hug:

Marije wat goed dat Joris een klas mag overslaan. Vindt ie het zelf ook leuk, want lijkt me best spannend voor hem.

Enne, beetje rustig aan doen hÚ!

Marietje wat fijn dat je zo lekker hebt genoten. En hier wordt ook flink voetbal gekeken hoor! Tot nu toe heb ik nog alles gezien. Doe ook mee met een pool op m’n werk en sta tot nu toe bovenaan, hahaha! Zal na vanavond wel over zijn waarschijnlijk

Zo nu ga ik ff fotootjes kijken!

Voor iedereen een dikke :-*

Vind het fijn dat ik hier m’n ei kwijt kan! Bedankt meisjes

Jemig Liekie, nog steeds in spanning dus
 Ik denk dat het wel heel goed is dat je er vanuit gaat dat het mis is
 dan kan het in elk geval alleen maar meevallen mocht het anders zijn.

Maar goed dat ze er zo nauwkeurig mee omgaan.

Hoor je ook vrijdag pas de HCG uitslag?

Ja, Joris vind het leuk om een klas over te slaan, maar natuurlijk ook erg spannend. Morgen verteld de juf het aan de rest van de klas. En dan krijgt ie ook zijn rapport mee, waar ie heel zenuwachtig voor was. Ik zei dat dat niet hoefde, gezien zijn hoge cijfers, hahaha.

Ilse

Lieve vind ik idd een erg mooie naam, en Lotte.

Ik ga eten koken
 bleeegh
 hoop echt dat ik snel weer met smaak kan eten :sick:

Fijne avond alvast!