Novemberstoppers 2007 (deel5) Veel succes meiden!!!!

MArije, jeetje dat is even schrikken. Heel veel sterkte en hopelijk hebben jullie snel meer duidelijkheid!!

Sabine, een hele fijne vakantie en lekker genieten!! En niet te veel relaxen er is ook werk aan de winkel!!

Liekie, die extra kilo’s krijg je er door de hormonen ook nog eens gratis bij! Ik heb dat inderdaad ook. Vind het nu ook moeilijk om echt af te gaan vallen omdat dat bij een eventuele volgende zwangerschap weer niet goed is. Succes!

Petronella, ik had inderdaad ook al harde buiken bij 15 weken, kan dus prima, alleen wel luisteren naar je lichaam!

goeiemorgen…

@sabine, een hele fijne vakantie meid, geniet ervan!!! :-

@marije, meis hopelijk mogen jullie vandaag weer naar huis :hug:

@liekie, ik snap je gevoel, ergens wil je het nog helemaal niet geloven :hug:

leuk de wii, even afleiding als je zulke spelletjes speel :-

:-* voor iedereen!!!

Goeimorgen allemaal,

Sabine: Vele plezier op Mallorca, geniet ervan en van elkaar. :inlove:

Marije: We denken aan jou en aan je meisje hoor. :hug: :hug: Hopelijk is d enacht een beetje meegevallen, voor zover dat kan in een ziekenhuis. :frowning:

Liekie: Je weet het hé, huil maar lekker uit, je kan je sterk houden, maar een mens moet idd ook af en toe kunnen uithuilen hé. :hug: Ik ga in ieder geval dubbel duimen hoor nu voor jou. Het is je zo gegund. :hug:

Wel leuk dat jullie nu de Wii hebben, zou ik ook wel willen, maar weet dat manlief dit nooit zou kopen, dus ja …

Voor de andere meiden wil ik ook even een dikke knuffel geven. Ik hoop dat dit verre het einde is van slecht nieuws in ons clubje en dat we met z’n allen op een positieve en leuke manier de zomer kunnen ingaan. Dat we nu met z’n allen kunnen genieten van positieve dingen. Want sommigen onder ons hebben gewoon al teveel moeten meemaken. Dit mag niet meer.

Oké en nu even over een andere boeg …

Is wel moeilijk hoor om zo tussen het vele verdriet dan leuke dingetjes te schrijven. :oops: :oops:

We hebben gisteren Chloë buitengelaten met haar twee kleintjes. Oh en wat vond ze het leuk om weer gras te kunnen eten. Zina en Zora die gingen meteen gaan kijken wie die twee nieuwtjes waren. :lol:

Heb ze meteen ook maar eens bekeken en we hebben één betje en één bokje.

Dus normaalgezien, als ze allemaal groot genoeg zijn, dan gaan we moeten afscheid nemen van de bokjes. :roll:

We willen namelijk nog even verder kweken met de betjes die we nu hebben en als die bokjes daar tussen lopen … tja … het is niet de bedoeling dat de zoontjes op hun moeder gaan zitten hé. :wall:

Heb ook foto’s genomen en ga die deze namiddag effe in ons topic zetten. :wink:

Enkele dagen geleden ook een lijstje (lees lijst :shock: ) gemaakt met alles wat ik nog moet doen. Was de laatste dagen een beetje mijn energie kwijt en wist niet waar ik eerst mee moest beginnen. Maar nu ik dat lisjtje heb, weet ik opnieuw waar ik sta en heb ik opnieuw de energie om verder te doen. :wink:

Ilse, het is alleen maar fijn om de leuke dingen te horen hoor!

Anders wordt het hier zo’n depri gedoe. Ben blij dat er ook nog leuke dingen zijn! :inlove:

Enne, voel jij je weer helemaal goed? 't schiet al lekker op zo hè! Nog maar 79 daagjes als ik het goed zag.

Heey meiden,

Jeetje Marije wat schrikken!! Ik hoop dat het niks ernstigs is, en dat je kleine meid maar snel weer naar huis mag. Dikke knuf voor jullie :hug:

Liekie nou meid wat een tegenslag idd weer :frowning: :hug: Maar ik ben er van overtuigd dat jullie tijd echt komt. Vaak na een aantal tegenslagen komt er een goede tijd!! Je zal t zien meid!! :-* (dit is trouwens ook wat ik altijd tegen mezelf zeg… na al die tegenslagen hier!)

@ Petronella helaas weet ik (nog) niks van harde buiken :mrgreen:

Sabine zal ondertussen wel lekker op mallorca zitten… heeeerlijk!! Geniet er van meid!! (hoewel als je dit lees ben je natuurlijk al weer terug :lol: )

ilse wat leuk al die kleine beestjes om je heen zeg!! ik zou er ook wel een paar willen!! maar gaat zo moeilijk op een balkonnetje he?? :lol:

Ik ben hier de afgelopen maand aan het tempen geslagen. Na die onregelmatige tijd wil ik nou toch wel eens kijken of ik het allemaal een beetje in kaart kan krijgen. Ik heb mn temp bijgehouden op fertilityfriend… en wat ziet mijn oog???..

eisprong op dag 15!!! :dance:

Zou t nou toch goed gaan komen met mn cyclus!?

xx :-*

@mell, meis wat fijn dat je je ei gevonden hebt

met deze zal je op dag 29/30 ongeveer ongesteld moeten worden

ik vond mijn ei de vorige keer op dag 18!

ik hoop dat je cyclus nu zo mooi blijft!!!

@ilse, leuk meis nieuwe foto’s van je geitjes :inlove:

ik vind ook dat wij met zijn allen ons portie wel gehad hebben

nu alleen nog maar mooie dingen :pray:

ik ga mijn soep in een pan gooien

en dan vanmiddag maar is wat in huis doen

moet nog stofzuigen, de douche doen en wat strijken

ben benieuwd of dat allemaal gaat lukken :think:

Simba: Zo zo, jij gooit zomaar met je soep :naughty: :naughty: :mrgreen: Ik zou gaan voor stofzuigene n strijken, de rest is gene leuk werk (douche kuisen, doe ik niet graag). :mrgreen:

Mell: Zou nog zo leuk zijn hé als het goed zit met je cyclus. :dance: Maar het ziet er in ieder geval al goed uit. :wink: Tja en idd enkele geiten op je balkon … zou beetje raar gaan hé. :lol:

Liekie: Ja, ik begin mezelf terug te vinden. :smiley: Krijg weer orde in mijn leven, want was de laatste tijd het spoor een beetje bijster. :eh: :roll:

Ik heb zonet de houtkachel aangestoken. :shifty: :shifty: :shifty: Was me hier toch veel te koud hoor. Ga die effe laten branden tot de kilte uit huis is en dna kan die rustig doven. :wink:

"Ilse81 wrote:
Ik heb zonet de houtkachel aangestoken. :shifty: :shifty: :shifty: Was me hier toch veel te koud hoor. Ga die effe laten branden tot de kilte uit huis is en dna kan die rustig doven. :wink: [/color]

ik zit er net aan te denken om mij korte broek maar aan te trekken het is hier wam 8) in huis zelfs al 23gr buiten veel zon :D

hier is het ook lekker warm, om wat te gaan doen in de tuin zelfs te warm. is het bij jullie zo koud dan ilse???

enne ik heb dus nog niets gedaan… geen zin

ga maar met de douche beginnen die is inderdaad het ergste

Liekie huil het maar lekker van je af, meid :hug: hopelijk kan je snel verder. Veel plezier met de wii

Sabine: prettige reis!!! en als je dit leest: welkom thuis!!! :mrgreen:

Ilse leuk!! net wat we nodig hadden!! Ilse op de kuistoer, gaan we ons hier weer allemaal hopeloze slonzen voelen :wink: :smiley: :smiley:

Mell joehoe voor je ei!

Petra wow, is het zo warm bij jullie? Hier is het ook amper 17°

Marije? Al nieuws?

Inderdaad, al meer dan genoeg pech geweest hier in ons clubje, dit is wel meer dan we verdienen en het wordt tijd dat het geluk voor ons allen eens keert en in het bijzonder voor Britt, Liekie, Simba en Mell :pray: een happy maand op alle vlakken voor jullie, meiden. :-*

Als ik eens ga spieken bij de decemberstoppers dan zie ik dat daar nog maar 2!!! :shock: mensen niet zwanger zijn en eigenlijk vind ik dat zóóó oneerlijk, want WIJ waren hier eerst.

Een beetje onnozel, ik weet het maar het steekt me wel.

Ik ben mezelf hier al aan het wapenen voor de teleurstelling deze maand, denk dat ik nu bij een negatieve test wel een potje zal janken. :eh: De voorbije maanden had ik altijd veel hoop en deze maand kan ik dat even niet echt opbrengen om mezelf in ijdele hoop te gaan wentelen dus ik ga nu even uit van het omgekeerde, namelijk dat het niet is.

Groetjes,

anijs

anijs ja stom is dat hè dat zij eerder zijn dan jullie :x

ik heb eigenlijk "tja ik weet niet hoe je het eigenlijk zeggen moet maar " ik ben blij dat ik zwanger ben maar tegen over jullie die nog druk bezig zijn vind ik het eigenlijk best moeilijk om het er over te hebben,

het klinkt misschien raar maar ik voel me in bepaalde opzichten toch ook weer tja ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen ik hoop dat jullie mij begrijpen.

verder ben ik heel moe vandaag de kinderen werken ook niet mee :x

en dan wil ik ook nog naar het dorps feest vanavond dom hè :wall:

ik heb vanacht heel slecht geslapen we haden gisteravond wat woorden wisseling en op dit moment kan ik niet veel hebben en ik neem het mee naar bed (ik ben een echte dromer )

maar èèn geluk de kinderen zijn weg te slapen dus ik kan morgenochtend een beetje uitslapen :zzz:

zo jullie even weer met wat gezeur opscheep zettten sorry moest dit even kwijt :-*

groetjes petra knuffeltje voor iedereen

heeey meiden

@anijs, ik snap je gevoel goed

ondanks dat je het hun ook gunt

willen wij ook allemaal zo graag

ik ga heel hard voor je duimen :-

@petronella, ik begrijp wat je bedoelt

maar het moet je niet weerhouden om over je kleintje te praten hoor

dat horen we heel graag!!! :-

wanneer krijg je weer een echo???

@marije, meid denk aan jou en je kleine meid :-*

Anijs, ik vind dat idd ook zo opvallend dat het bij hun zo snel gaat. Is niet eerlijk! :mrgreen:

Maar ja joh onze tijd komt nog wel! En jouw tijd hopelijk heel snel.

Hoop jij maar niet dan doen wij dat wel voor je. :wink:

En Petronella, gewoon blij zijn hoor! Het is toch hartstikke mooi allemaal!

En wat ik ook al zei, als het hier alleen maar depri gedoe is houden we het ook niet vol toch?

M’n schoonzusje vond het ook zo rot dat het bij mij nu mis is, omdat het dan zo moeilijk is dat zij tegelijk met mij is uitgerekend, maar ik ben blij dat het bij haar goed gaat! Nu kan ik tenminste toch nog van het baby-gebeuren genieten! Tuurlijk herinnert het mij er dan misschien eraan, maar dat zou ik anders toch ook wel hebben dus.

Nee hoor meis, gewoon lekker alles vertellen!

Mell, hoe voel jij je? Alweer een beetje fitter?

Ik lees later bij hoor, lieffies! :-*

Elske en ik zijn lekker weer thuis! Elske is weer helemaal vrolijke, gezellige, eigenwijze Elske. EEG en bloed is niks uitgekomen. Het kan zijn dat het wel een epileptische aanval is geweest, maar dat ie niet te zien was op de EEG, en we krijgen over 3 weken de uitslagen van de stofwisselingstest en suiker.

@marije, fijn dat jullie weer thuis zijn :-*

en er niets te zien was op de eeg!

ga nu even eten, net al boodschappen gedaan

kom straks nog wel even buurten :lol:

Marije, heerlijk zeg dat jullie weer thuis zijn!!

Petronella, ik snap je prima!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook heel erg jaloers op jullie ben. En dat is absoluut niet vervelend bedoeld. Ik wil ook graag zwanger zijn, en jullie zijn het. Maar ik gun het iedereen van harte!! En ik vind ook dat wij als groep elkaar zo fijn kunnen steunen. We zijn blij voor iemand als alles goed gaat maar leven ook mee als het niet goed gaat. Dus…lekker blijven schrijven over je zwangerschap. We willen het echt graag weten!! Onze tijd komt nog wel!

En dat het dan bij de dec stoppers zo snel gaat…tja…Mooie en knappe kindjes maken kost gewoon tijd! Ik weet het niet, wie weet hoe het zit bij de oktober-stoppers. Het maakt ook niet uit, wij zijn wij en we veranderen er toch niets aan!

Lieve meiden!! Een fijne avond en tot morgen!! :-*

Hey meiden,

Ik doe al de halve avond over het lezen en schrijven hier, maar Aron was erg aan het huilen en leek nogal van slag. Ik denk dat ie erg last had van de warmte.

Maar hij ligt nu lekker te slapen gelukkig.

Liekie, hopelijk kunnen jullie idd gauw verder. Zou toch geweldig zijn als je gauw een mooie zwangerschap mag mee maken :pray: :-

Marije, fijn zeg dat jullie weer thuis zijn. Maar epileptische aanval vind ik wel heftig hoor als dat het geweest zou zijn :o

Hopelijk vallen de uitslagen van de onderzoeken mee.

:hug: voor jullie!

Ilse, ik heb de foto’s gezien en wat zijn ze cute :inlove:

Fijn ook dat het met jou weer wat beter gaat!

Ik hoop ook echt dat ons lijstje snel helemaal op ‘zwanger’ mag staan! Ik gun het iedereen zo en weet ook hoe onwijs moeilijk het is om telkens weer ongesteld te worden of een negatieve test te hebben. Vóór Aron gebeurde ons dat ruim 5 jaar. Ik hoop voor niemand dat het zo lang moet duren, maar dat iedereen dit jaar zwanger uit mag gaan :-

pff meiden…Sabine zit nu lekker op mallorca 8) :mrgreen:

Fijne avond meiden,

:-* Marietje

Ik zal straks een proberen bij te lezen. Heb een verslag van onze afgelopen 2 dagen gemaakt op mijn blog, zie wwwknop, voor wie het wil lezen.

:-*

Marije heb ff je blog gelezen. Zo dat was een heel gedoe allemaal zeg!

Maar wat heb je een schatten van kinderen!

Joris is ook echt een kanjer zoals hij dat allemaal oppakt. Vind ik echt heel wat hoor voor een jongen van 10! Of vergis ik me?

Hallo allemaal,

Marije: Ben blij dat jullie terug thuis zijn, nu nog effe resultaten afwachten. :wink: Ga zometeen je blog effe lezen. :wink:

Britt: :hug: Idd soms is het moeilijk voor ons om te schrijven, willen wij niemand kwetsen, maar het is voo rjullie vast ook moeilijk te lezen. :wink: Maar zoals je zegt, wij zijn wij, en we zijn een echt clubje die omgaat met elkaars verdriet en elkaars geluk. :wink:

En dat amakt ons clubje lekekr speciaal. Vriendinnen door dik en dun, in goede en kwade dagen, … (oh, klinkt net alsof we aan het trouwen zijn. :lol: )

Anijs: Nee hoor, jullie zijn gene slonzen. :wink: Wacht maar … binnen hier en drie maanden ga je me wel anders horen piepen. :lol: Ik profiteer er egwoon van om alles aan de kant te krijgen. Ik probeer een ritme te vinden om straks goed te kunnen draaien in het huishouden. Want ik denk dat ik het nog wel zal weten eens ik er twee heb en full-time ga gaan werken. :oops:

Vandaag opnieuw zo’n koude dag. Ik meot me inhouden of ik steek de kachel weer aan. :oops: Ma ja, Lucas is thuis en ik heb het veiligheidshek al weggehaald van voor de kachel. Zou niet willen dat ie er nu tegen loopt of zo. Dus ik doe maar effe een ectra trui aan. :wink:

:wink:

Niet te geloven dat het bij jullie zo lekker warm is. :smiley: