Novemberstoppers 2007 (deel5) Veel succes meiden!!!!

Lieve Lieke,

Wat een kl#@te nieuws, ik wens je heel veel sterkte :hug:

:-* Zasje

liekie, heel veel sterkte toe gewenst meid :hug:

balen meid, vreselijk :cry:

neem de tijd om het te verwerken en ga straks weer met frisse moed verder.

zit hier met kippevel…schrikken meid. :hug:

hou je taai he!

oow liekkie :frowning: :cry: :hug:

wat erg voor je meid. Dit had ik niet verwacht. Ik hoop dat je t een plekje kan geven

hele dikken kus en knuf voor jou meid

:-*

Even kort, heb niks bijgelezen…

Elske is vanmorgen via de HAP doorgegaan naar het ziekenhuis. Ze werd om 5 uur wakker met hoofd-en nekpijn en was heel erg afwezig. Dat duurde (inmiddels waren we al wel in het ZH) 2,5 uur. Ze dachten aan een epileptische aanval en ze heeft vanmorgen al een EEG gehad. Omdat het niet zeker is hebben ze ook bloedgeprikt en een urinemonster genomen. Ze gaan testen op een stofwisselingsziekte, suiker en nog een paar dingen. Verder gaat ze vannacht aan een hartmonitor… Ik ga snel even wat eten en dan Reinoud aflossen die bij haar is.

Ze is nog nooit bij de dokter geweest en dan nu dit… erg geschrokken. Ik slaap vanavond bij haar en weet niet wanneer ik een update kan komen geven. Geen zorgen, ze heeft lekker gespeeld en is goed bij.

Later meer!

O mijn god, Liekie… wat vreselijk, lieverd.

Heel veel sterkte en ik denk aan je, meissie!

:hug: :hug: :hug:

marije veel sterkte en hopen dat je meisi snel naar huis mag :hug: :-*

ik had een vraagje kan ik nu al harde buiken krijgen??? :?

het is dan net of ik een soort strake band heb om mijn buik (af en toe)

groetjes petra

sabine veel plezier toegewenst straks en hopen dat je in bepaalde dingen voorzichtig gaat doen en in sommige dingen natuurlijk niet :wink: :wink: :lol:

groetjes petra

O god, Marije, :shock: wat een schok, zeg, hoop echt dat het niks ernstigs is. :hug: Knuffel voor je kleine meid. :hug:

jeetje marije!

dat is schrikken! :hug:

heel veel sterkte meid! :inlove:

Wat een verschrikkelijk nieuws krijgen wij allemaal over ons heen zeg :cry: :cry: :cry:

Marije, veel beterschap voor je meisje, ik hoop dat er vlug gevonden word wat er scheelt. Ik denk aan je hoor. :hug:

Petra: Volgens mij kan je al harde buiken krijgen hoor. :wink:

jeetje marije dat is schrikken

een hele dikke knuffel voor jou en elske :hug:

@Ilse81 wrote:

Petra: Volgens mij kan je al harde buiken krijgen hoor. :wink:

is dat niet een beetje te vroeg?

Hé meisjes,

Marije wat een vervelend nieuws! :?

Ik hoop dat het snel weer helemaal goed met Elske gaat en dat jullie snel weten wat het is :pray:

:hug: :hug:

Hier gaat 't wel redelijk. Was wel ff vergeten hoe rot je je ook alweer voelt als het mis gaat.

Maar heb vandaag gewoon gewerkt en hoewel ik er erg tegenop zag, gaf het uiteindelijk wel afleiding.

Hoop maar dat ik het snel kan afsluiten en dat we dan weer verder kunnen.

Moet wel zeggen dat het allemaal nog onwerkelijk is. Gewoon weer een droom weg.

Maar ja, we zijn gewend aan tegenslagen en we geven dus niet op! (zou niet weten hoe ook trouwens)

't wordt nu weer tijd voor mooie dingen, want het is nou niet echt zo dat het hier allemaal van een leien dakje gaat geloof ik hè.

Hoop dat er hier weer snel iemand komt met super mooi nieuws!

Lieve meiden,

wat een nieuws voor deze lieve club meiden hè.

Maar we zijn er wel telkens voor elkaar en dat vind ik super! Dus voor iedereen een dikke knuff :-

Marije, voor jou even een extra knuffel :hug: Poeh, wat schrikken meid! Gelukkig heeft ze wel lekker gespeeld. Maar ik ben wel erg benieuwd wat er uit de onderzoeken komt. Sterkte voor jullie als gezinnetje :-

Liekie, je klinkt dapper en als iemand die de moed niet opgeeft. Goed van je meis, maar neem ook de tijd hè voor je gevoelens. Je hebt nu 2 keer in korte tijd afscheid moeten nemen van een droom die even tastbaar was.

stertke ook voor jullie :hug:

Petra, harde buiken kunnen echt al wel hoor met jouw termijn. Ik had het deze keer ook veel sneller, mede daardoor (en mijn bloeddruk) werk ik nu voor de helft. Zie het wel als een signaal van je lichaam hè, dus kalm aan doen :-

Morgen ben ik er weer uitgebrieder.

:-
Marietje

dag allemaal!

tot over 2 weken!

ik moet naar bed. ons vliegtuig vertrekt om 6 uur.

voor alle zwangeren onder ons: geniet nog lekker van het groter wordend buikje!

voor de meiden die het nu even moeilijk hebben een dikke knuffel!

en voor alle klussers…succes!

ik zal zeker aan jullie denken op mallorca!

dag lieverds!

Een hele fijne vakantie Sabine!!! 8) 8)

Geniet ervan!

Sabine, fijne vakantie!!!

Lekker genieten hoor met elkaar :-*

Marije ~ Wat een schok ook voor jou zeg! Hopelijk mag je kleine meid weer snel mee naar huis. Ik denk aan jullie :hug:

Sabine ~ Fijne vakantie! Geniet er lekker van! En zorg ervoor dat je terug komt met een mooi wondertje heh :wink: :-

Liekie ~ Wat Marietje ook al zei, je bent een super sterke meid zeg! Maar neem inderdaad ook wel de tijd voor je gevoelens, laat het er lekker uit komen als je daar behoefte aan hebt :-
:hug:

Hé môgge,

Nou dat sterke valt reuze mee hoor. Heb al heel wat tranen gelaten! :cry: (nou is dat bij mij niet zo moeilijk, ben een echte jankerd :wink: )

Maar moet nu ff maandag afwachten en dan hoop ik dat we het kunnen afsluiten. Het zit natuurlijk nog heel de tijd in m’n gedachten, maar het meest vervelend vind ik nu dat ik me nog zwanger voel, want daardoor lijkt het of er nog wat groeit. Dan voel je je zo in de maling genomen. Ik dacht ook nog ff aan een bbz, maar de vk zei dat de kans wel heel klein is dat het zo zou zijn dat het een tweeling was waarvan 1 op de verkeerde plek. Mocht wel naar de gyn al als ik dat wilde, maar kijk het vandaag aan. Wil toch liever dat m’n vriendje erbij is als ik daar ben. Mocht ik nou pijn krijgen dan ga ik natuurlijk wel gelijk, maar meer als wat steekjes af en toe heb ik niet dus… Blijft wel raar hoor.

Zal straks best nog wel momenten verdrietig zijn, maar hoop gewoon dat het straks een keer goed gaat dus wil gewoon verder. Dan maar eerst een paar kilo afvallen voor dat ik zwanger wordt, want er kwamen wel steeds een paar kilo bij :wink:

M’n vriendje had woensdag besloten dat we de Wii gingen kopen (die wilde ik graag, maar hij niet) en dat vond ik wel heel lief. Gisteren hebben we hem nog ergens vandaag kunnen halen, want ze waren bijna overal uitverkocht en nu is hij er helemaal gelukkig mee! (ik ook wel hoor!) Grappig hè! :mrgreen:

Marije, hoe is het met jullie? Ik hoop zo dat het allemaal meevalt. :pray:

Dikke :hug:

Voor jullie allemaal trouwens, want julie zijn LIEF :hug: :hug: :hug: :-*