Novemberstoppers 2007 (deel5) Veel succes meiden!!!!

@anijs wrote:

Hé meiden,

ik moet tante Ilse hier dankbaar zijn voor de raad, toen je schreef dat je verbaasd was dat er zoveel zalf in pastte ben ik toch maar even de bijsluiter gaan herlezen en blijkbaar had ik een stuk overgeslagen want ik deed maar een half centimetertje in dat kokertje :wall: :doh: :wall:

werk dichterbij. Nu ja, we komen er wel, uiteindelijk :mrgreen:

Ohw der kan zoveel meer in dat kokertje. :lol: :lol:

Geen idee wanneer liekie juist moest, maar ik zit ook vol ongeduld te wachten. :shifty: :shifty:

Ben net terug van bij mijn doopmeter. Was haar verjaardag, heb haar een bloemetje gebracht.
Lucas is in slaap gevallen in de auto en ligt nu in de zetel verder te pitten. :wink:
Ik ben begonnen aan het afwrijven van het raam in de badkamer. da's nog bruin en zou eigenlijk wit moeten worden.
Maar mijn papier is op om te wrijven, en Lucas slaapt, dus ik kan nu nergens heen. En ben verplicht om te stoppen. Jammer hoor. :liar:

liekie ???

ik moest gisteren heen :inlove: alles was inorde :thumbup:

alleen ik had weer een te lage bloeddruk ik moest mezelf wel goed in de gaten houden want het was nu zo laag dat ik ook wel eens onverwachts kon flauwvallen :shock: ik had een bloeddruk van 105/45 en nou weet ik niet wat een normale bloeddruk is?

maar goed als alles maar met mijn kindje goed gaat dan vind ik het prima.

en de kleine heeft er geen last van vertelde ze mij.

zo even jullie weer op de hoogte gesteld ik kom denk ik vanavond wel even reageren.

groetjes :-* :-* :-* petra

@britt wrote:

Zasje, hoe is het verder met jou?

En sporten :dance: :clap: :clap: Goed zeg!

nou doe het niet voor mijn plezier het moet, had vandaag echt geen puf.

Het is meer op fysio basis wel met gewichten enz in de sportzaal.

Dat komt omdat ik in 2002 een auto ongeluk heb gehad en een whiplash heb gekregen.

Verder hier alles goed dankje. Met jou ook alles goed??

Britt wanneer ik denk dat mijn nod is wel euh…ooit :think: :eh:

Wanneer ik vind dat ik lang genoeg gewacht heb…altijd :mrgreen:

Ik probeer mezelf niet gek te maken en iedere dag nog een dag langer uit te stellen om te testen. 8)

Simba we willen onder andere een kruidentuin aanleggen en dan workshops geven; cosmetica maken, koken met kruiden…Dit in combinatie met de organisatie van kruidenwandelingen, uitgewerkte wandelzoektochten…En daarnaast ook zoveel mogelijk zelfbedruipend leven, dus zelf groenten en fruit kweken…

Petronella :shock: oei, oppassen hoor, dat je jezelf niet bezeerd en goed dat je kindje het uitstekend maakt.

Zasje o vervelend zo’n whiplash, m’n moeder heeft er ook veel last van gehad en daardoor ook artrose gekregen.

Ilse ja, ik heb het ondertussen ondervonden, hoeveel er in dat kokertje kan

en er ook weer uit :shock:

Liekie alles goed gegaan?

heeey meiden!!

Zo weer ff een berichtje van mij!

Ik ben de laatste dagen er moe geweest. Ik merk ook dat ik me ni zo goed kan consentreren op wat er geschreven is!

maar ik kom jullie ff allemaal een dikke knuf geven!!! :-

de kijker is trouwens nog steeds serieus geintereseerd in ons huis :dance: Hij wil nu eerst de papieren van de vereniging van eigenaren inzien, en dan wil hij een bod gaan doen!!

spannend!! :pray:

@liekie ??? :pray:

xx :-

Liekie, ook ik zit vol spanning te wachten… :shifty:

Hoop dat alles goed is en dat je dat aan het vieren bent :pray: :-*

Meissies, kom later terug. We zijn net terug uit Ballorig, heb verder 2 klote dagen gehad met R. maar vanmorgen flink gehuild, geknuffeld en het lijkt weer de goeie kant op te gaan.

Nu even verder geen puf.

Dikke kus voor jullie!

Liekie??? Ik begin me nu toch echt wel een beetje zorgen te maken!!! :pray: :pray:

ik begin me ook wel een beetje zorgen te maken :pray:

maar volgens mij heeft ze nog steeds geen internet thuis

hopelijk komt ze snel even langs hier

mell meisi knuffel terug :-* en mooi dat die kijker geintereseerd zijn hopen verkoop je het huis snel :pray:

zasje goed op je zelf passen en niet te veel overbelasten hoor :-

liekie meid hou ons niet zo in spanningggggg :? :? :?

groetjes petra :-

marije meid sorry ik had je over het hoofd gezien maar bij deze

een dikke knuffel :-*

Hé lieve meiden,

Daar ben ik dan eindelijk.

Helaas heb ik weer geen goed nieuws…

Vanochtend bij de vk geweest en ze ging gelijk kijken, omdat ik natuurlijk superzenuwachtig was en ze wist dat het vorige keer niet goed was.

Ze kon uitwendig niets zien en weet het eerst aan m’n te volle blaas, maar daarna zag ze nog niets. Toen had ik al zoiets van, dit is weer mis.

Ze heeft toen inwendig gekeken, maar er was alleen een leeg vruchtzakje en een beetje weefsel te zien en verder niets.

Dat was dus weer flink :cry: :cry: :cry:

Gelukkig had ik vandaag vrij genomen en hoefde ik niet naar m’n werk, maar uiteindelijk ben ik zo’n beetje de hele dag vanuit huis aan het werk geweest en daar had ik eigenlijk helemaal geen zin in, maar het werk moest af. Het is dan wel wat makkelijker op afstand, want niemand hoeft dan te merken dat er iets aan de hand is. Maar morgen zal wel ff klote worden. Ik wil het ook niet aan veel mensen kwijt, want dan krijg je alleen maar dat iedereen het in de gaten gaat houden en daar heb ik niet zo’n zin in.

Maandag heb ik een afspraak bij de gyn en dan wordt het denk ik een curretage. Het ziet er niet naar uit dat het los komt (je weet het natuurlijk niet) en ik denk ook niet dat ik er heel lang mee rond wil lopen. Dan maar weg en weer opnieuw beginnen.

Kortom ik voel me ff K*T!!!

Jeetje Liekie, wat erg!!! Ik vind het zo vreselijk voor je!! Heel veel sterkte deze tijd. Waarom nou toch?

liekie, meid wat erg weet gewoon niet wat ik moet zeggen

waarom nou toch wordt er helemaal verdrietig van,

veel sterkte meis :hug:

Vanaf mijn werk zit ik steeds te spieken naar een berichtje van Liekie en nu lees ik dit…

Ik ben er helemaal van uit het veld geslagen :cry: Meis, waarom nou toch?

Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen…

Ik wil je een dikke knuffel geven en je heel veel sterkte wensen. Meis, neem de tijd hoor (wat ik toen ook al tegen Britt zei).

:hug: :cry:

Marietje

Tja, het is gewoon ff moeilijk nu hè. Uithuilen en opnieuw beginnen dus maar.

't liefst wil je nu dat het dan weg is en dat je weer gelijk verder kan, maar ja dat moet ik dus nu afwachten.

Britt, ben jij na de curretage nog gaan vloeien eigenlijk? En moest je daarna nog wachten? Jij bent wel helemaal onder narcose geweest toch? Denk ook dat ik dat beter vind dan het te moeten meemaken.

Liekie ~ Woorden schieten opnieuw te kort… :cry:

:-* :hug:

Na de curretage heb ik bijna geen bloedverlies meer gehad. Je mag in principe ook meteen weer zwanger worden. Ze raden wel aan een maandje te wachten zodat je weet wanneer precies je laatste menstruatie is geweest, maar medisch gezien waren er geen enkele bezwaren. Dus…wij hebben ook niet gewacht. De curretage is mij 100% mee gevallen!

liekie meid de woorden schieten mij tekort :frowning: :frowning: ik heb iederekeer als ik zoiets lees tranen in de ogen :cry:

ik hoop dat het snel achter de rug is :hug: :hug:

veel liefs petra :-*

:hug: :hug: Liekie meid, ik vind het zo rot voor je :cry: Sterkte!

Liekie … ik word er helemaal stil van … wat klote zeg … ik kan je enkel maar steunende woorden geven en een dikke knuffel. :hug: :hug: :hug: