Novemberstoppers 2007 (deel5) Veel succes meiden!!!!

bah had je je er zo op verheugd om lasange te eten en dan krijg je er last van.

bekent verhaal alleen zal het mij nooit gebeuren met lasagne :sick:

hebben jullie nou ook z`n pokke weer???

hier regent het kei en kei hard :frowning:

@ilse, de roze stukjes zijn er weer :lol:

wat leuk zo’n fotoboek van alle kleinkids

@marije, heerlijk dat je kids en jijzelf een nachtje hebben kunnen doorslapen, hopelijk deze nacht ook weer een goede nacht!

hoe vole je je verder meid, nog misselijk??

@petronella, nee nog geen regen of onweer te zien

gisteren ook pas rond 11 uur sávonds

nog gefeliciteerd met je zoontje, drukke dag zo te lezen

hier 2 cursusdagen achter de rug, erg leuk en leerzaam

al vind ik de praktijk erbij doen en oefenen er wel het leukste

de theorie was soms een beetje lang vooral vandaag

maar goed examen gedaan en over een paar weekjes de uitslag :pray:

morgen een druk dagje,

smiddags 2 vergaderingen en wil ook nog even naar de action

ga is aan het avondeten beginnen wordt anders wel erg laat :wink:

Hey meiden!

Sorry, heb lang niet van me laten horen. Nou ja…1 dag geloof ik. Maar jullie hebben me vast en zeker gemist toch? :wink:

Maar goed, gisteren bij de verloskundige. Eerst 50 minuten tussen de dikke buiken moeten wachten. Ik zat al in de stress want Thijmen moest opgehaald van school, maar gelukkig heb ik daar een oma voor kunnen regelen op het laatste moment. De verloskundige heeft een echo gemaakt en het leek allemaal wel goed. Ze zij het nogal vaag, dus ik had er nog een beetje een twijfelachtig gevoel bij. Je baarmoederwanden moeten helemaal tegen elkaar aan liggen, maar er zat nog een klein kiertje tussen. Er kunnen dan nog wat stolsels zitten, maar het kan volgens mij ook zo zijn doordat het niet de eerste zwangerschap is, dat je baarmoerder gewoon wat gaat lubberen (beter je baarmoeder dan de rest…). Maar goed, geen rest van een vruchtzakje meer te bekennen. Ik vond het gisteren toch nog wel weer even pittig. Na deze miskraam was ik nog redelijk relax, maar ik moest wel even slikken toen ik naar huis ging. Het was weer zo definitief.

Maar dan nu even goed nieuws. Ik bedacht me gisteren ineens dat ik nog ovulatietesten in de kast heb liggen en dat ik die nu maar moet gaan beginnen omdat ik anders mijn eisprong kan missen. Gisteren dus gedaan en die was niet helemaal positief, maar vanavond nog eentje gedaan en die was helemaal duidelijk. Ik krijg dus (als de test klopt) de komende dagen weer een eisprong. Ben daar wel blij mee. Mijn lijf is nog redelijk op orde dus. Mijn lichaam heeft enige moeite met zwanger blijven, maar vier weken na de curretage werd ik ongesteld en nu twee weken na mijn miskraam een eisprong. Dat doet mijn lijf dan wel weer netjes.

Thijmen en Ruben zijn bekaf. Ze liggen we nu al dire kwartier in mijn zijn te moe om te gaan slapen. Zo lastig, ik laat ze gewoon even schreeuwen, maar aan de andere kant is het ook wel weer zielig. Maar ja…als ik er nu bij ga zitten dan kan ik morgen weer en wordt het alleen maar erger. Dus ff volhouden en hopelijk vallen ze snel in slaap.

Simba, jij bent wel druk met je werk! Wat voor cursus heb je gedaan?

Petronella, hier was het vanochtend echt slecht weer. Veel onweeer en heftige regen. We zijn er dus maar niet op het fietsje door gegaan en hebben netjes gewacht, dan maar 5 minuutjes later op school.

Marije, hopelijk nog veel meer goede nachtjes voor jou!!! Hoe is het verder met je?

Ilse, balen dat je moeder niet kon komen. Heb je al een foto van je geitjes in ons sf gezet?

Marietje, op tijd naar bed jij!!

Anijs, hopelijk zijn je klachten snel over!!

@britt, ik heb een bhvcursus gedaan (bedrijfshulpverlening)

ach morgen een vergadering, donderdag werken en vrijdag alweer weekend…dus valt mee met de drukte :wink:

kan me heel goed voorstellen dat het een pittig ochtendje was,

je zit daar ook echt niet fijn tussen alle buiken in :hug:

maar aan de klus weer jij, fijn dat je cyclus zo goed blijft!

Heb jij ook al enig idee hoe het met je cyclus is? Je was toch aan het tempen?

vanaf vorige week is hij rond de 36.3/36.4

dus eigenlijk wel regelmatig

nu weer wachten op een piek :wink:

Ik hoop echt voor je dat die piek snel komt!! En dat je snel een positieve test in handen hebt!!!

Ik hoop het voor ons allemaal!!! :pray: :pray: :wink:

Hoi Meiden,

Ik ben er ook nog :lol:

Britt wat een moeilijk moment moet dat voor je geweest zijn kan me best voorstellen dat je met een brok naar huis ging. Ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat het allemaal schoon is nu. Ik hoop dat je je eisprong een mooie zwangerschap gaat geven.

Simba wat goed dat je weer aan het temp. bent. Ik hoop voor jou dat je eisprong ook weer snel komt.

Op de andere meiden reageer ik vanmiddag of morgen even. Ik heb niet zoveel tijd moet namelijk zo sporten :eh:.

:-* Zasje

Goeimorgen,

Petra: Gisteren geen slecht weer gehad. Was wel drukkend warm, maar geen regen en geen onweer. :dance: Een geluk, want ben daar niet zo aan aan dat onweer. :shifty:

Simba: je hebt het ook druk gehad met vergaderingen en cursusdagen. :o Oh en je bent aan eht tempen. Nou ik hoop dat je vlug een piek hebt hoor. Moet je temp. dan veel stijgen?

Britt: Moet idd heel moeilijk geweest zijn maandag bij de vk. :hug: Wel positief dat je binnenkort je eisprong hebt. Je lichaam herstelt zich heel netjes hoor. :wink: En hebben je mannekes dna vlug de slapa te pakken gekregen?? Ze kunnen dat hebben hé, doodmoe zijn en er niet aan wilen toegeven. :roll:

Zasje: Alles oké verder?

Liekie: Veel succes bij de vk vandaag. :wink:

Hier is alles al weer aan de kant. :dance: :dance:

Straks eens effe lijstje maken met wat er nu nog allemaal moet gebeuren voor het beebje er is. :wink: Van doopsuikers halen en maken tot wat er nog allemaal gekuist moet worden. Hoop op deze manier wat structuur te vinden, want momenteel heb ik veel tijd om iets te doen, maar weet niet waar te beginnen. Dus hoop dat zo’n lijstje me een beetje helpt. :wink:

Lucas was gisteren doodop. Rond 17u30 zatten we samen in bad. Zijn zussie die was heftig aan het schoppen. En je kon het ook duidelijk zien.

Dus ik effe zijn handjes genomen en op mijn buik gelegd. En ja hoor, kleine miss gaf en enorme schop en ik zag zijn gezichtje helemaal opklaren. :inlove: :inlove:

Eénmaal uit bad met badjas aan in de zetel. Ik had zijn boterhammetjes bij hem gezet.

Na vijf minuten was het stil en lag ie te slapen. :inlove: :inlove:

Steve was thuis iets na zessen en die heeft hem in bed gelegd. :wink:

@britt wrote:

Ilse, Heb je al een foto van je geitjes in ons sf gezet?

Nope, nog geen foto's genomen. het is te donker in hun hok en ze blijven netjes in een hoekje zitten, dus daar schiet ik ook niet mee op. :wall:

Hey Ilse, bij ons in Nederland heb je een flitser op je camera!! :wink: :wink:

Zasje, hoe is het verder met jou?

En sporten :dance: :clap: :clap: Goed zeg!

@britt wrote:

Hey Ilse, bij ons in Nederland heb je een flitser op je camera!! :wink: :wink:

Wahahaha, bij ons in België ook, ik ga het eens proberen, maar weet niet of ze duidelijk zullen zijn. :wink:

Hé meiden,

ik moet tante Ilse hier dankbaar zijn voor de raad, toen je schreef dat je verbaasd was dat er zoveel zalf in pastte ben ik toch maar even de bijsluiter gaan herlezen en blijkbaar had ik een stuk overgeslagen want ik deed maar een half centimetertje in dat kokertje :wall: :doh: :wall: Tja, zo zal het lang duren natuurijk :roll:

En zusje schopt haar broertje nu al, oei :shock: dat belooft voor later :wink: :mrgreen:

Tof idee zo’n fotoboek, hier krijg ik die opmerking ook vaak te horen, dus misschien een idee voor oma’s verjaardag :think:

Simba :thumbup: voor een goede uitslag op je examens!! En voor een snelle eisprong!

Britt :hug: vreselijk dat je zo lang moest wachten tussen al die buiken. Gelukkig is alles wel schoon vanbinnen.

Zijn je mannetjes nog wat snel in slaap geraakt?

En wat goed, alweer zo netjes op tijd je eisprong, klus ze meid!!

Marije :hug: het kan ook niet altijd goed gaan, dat wordt ook saai op den duur, we hebben dat contrast ook weleens nodig, het goedmaken wordt dan des te leuker :mrgreen:

Gisteren hebben m’n man en ik ons eens samengezet om onze verhuisplannen wat concreter te maken en te bepalen wat we nu juist willen opzetten in de ardennen. We willen concreet van start gaan in maart 2010. Dat betekent dat we tegen dan ook alle werken in ons huis die echt wel noodzakelijk zijn, moeten doen. Ondertussen moeten we ook nog wat cursussen volgen. Dat wordt dus zweten!! Waarschijnlijk neemt m’n man wel een jaar loopbaanonderbreking en verhuist hij al naar daar als ons huis verkocht is terwijl ik bij mijn schoonouders ofwel bij mijn vader blijf wonen (die weten voorlopig wel nog van niks :eh: :think:).

Zo kan ik mijn werk nog wel aanhouden en kunnen we nog terugvallen op een inkomen en zo kan hij daar fulltime werken zonder dat hij tijd moet besteden aan de praktische rompslomp van een gezin. Het weekend kan ik dan met het/de kind(jes) naar daar. Na dat jaar neem ik ofwel halftijdse loopbaanonderbreking of zoek halftijds of 3/4 werk dichterbij. Nu ja, we komen er wel, uiteindelijk :mrgreen:

Groetjes aan iedereen :-* :-* :-*

Anijs

Anijs, hoe is het nu verder met jou? Wanneer denk je dat je nod is? Of beter gezegd, wanneer vind je dat je lang genoeg hebt gewacht en ga je testen? Leuke plannen hoor voor de Ardennen, maar er komt inderdaad nog heel wat bij kijken!

De mannetjes zijn gisteravond uiteindelijk rustig gaan slapen. Gelukkig maar!! Ik ben al een paar weken niet fit en heb dat geweten aan de miskraam, maar ben nu ook misselijk, beetje diarre. Hoop niet dat ik ziek ga worden…mijn lijf moet ff hard werken en een eitje bevruchten!

liekie hoe was het bij de vk?

Liekie??? :pray:

heeey meiden

ik spiek ook al of we al wat gehoord hebben van liekie,

ik hoop dat intussen een mooie echo gehad hebt meid!!

@britt, gelukkig dat je mannetjes toch zijn gaan slapen

hopelijk word je niet ziek meid!!

@anijs, spannend meid om alles concreter te gaan maken

wat willen jullie precies gaan opzetten in de ardennen???

@ilse, ik ben ook wel weer benieuwd naar de nieuwe kleine geitjes!!

wat een lief moment moet dat geweest zijn dat lucas zijn zusje voelde schoppen :inlove:

ik ga even opschieten voor de vergadering

tot straks :-*

Ik kom vanavond uitgebreid reageren, maar wilde even weten hoe het met Liekie bij de vk was… :pray:

Marietje

Liekie laat ons veel te lang in spanning zitten. Hoe laat had ze een afspraak? Weten we dat?