Novemberstoppers 2007 (deel5) Veel succes meiden!!!!

Zo, en dan nu eindelijk even tijd voor jullie :oops:

Zasje, Sabine, moeilijke situaties… Ik heb om veel minder het contact met mijn beste vriendin op een laag pitje gezet. Toevallig laatst alles uitgesproken, maar dat vond ik niet makkelijk. En bij haar kinderen was het alleen maar zo dat ze als gekken door het huis stuiterden, alles te voorschijn trokken en niet meer opruimden en er doorheen gilden als ik met mijn vriendin aan de telefoon zat.

Moeilijk hoor, ook om te zien dat moeders ze niet corrigeert.

Mijn kindjes zijn redelijk braaf (hihi, toevallig hoor), maar trekken wel overal kasten en lades open, niet uit stoutigheid, maar omdat het zo interessant is… Maar daarom vind ik dat nog niet goed en zal ik niet net doen alsof ik niks zie of zo.

Britt
, gaaf, zo’n moorddiner! Leuk dat je toch een lekkere dag hebt gehad!

Ai Ilse, wat een nacht! En goed naar je lichaam blijven luisteren hoor. :hug:

Lekker Marietje even bijtanken. En vanaf woensdag korte diensten, heel verstandig! :hug:

Rebecca, ook al zo moe :hug:

Anijs, meissie, ik ga zo hard duimen dat je zwanger bent! :-

Net als voor de rest!

Hier wel een leuke week voor de boeg. Vanmiddag met R. uit naar de supermarkt :mrgreen: Woensdag met de kids naar Ballorig in Meppel en donderdag het lang verwachte gesprek op de school van Joor.

Ga nu maar eens wat in huis doen… zucht… heb toch echt niet dezelfde kuishormoontjes die Ilse had hoor :mrgreen:

Fijne dag, ladies!

:-

hier ook aan het kuisen geslagen! :smiley:

( leuk woord trouwens!)

maar niet van de hormonen,maar omdat ik het huis graag schoon achter wil laten als we op vakantie gaan.

manlief gaat zometeen de ramen wassen.

de was draait en de bedden zijn weer verschoond.

de beestenboel moet nog een grote beurt krijgen en zo ook de beneden en boven etage.

een boel werk,mar liever nu dan dat ik op vakantie moet denken: ik moet straks nog zo veel poetsen…

zojuist nog een baby kraai gered uit de berging.

was per ongeluk naar binnen gevlogen.hij zat op de wasmand met daaronder onze kat op de loer.

arm beest!

nu zit hij weer in de boom voor ons huis gelukkig.

zaterdag hadden we nog een baby duif op bezoek.

zat ,s morgens voor de voordeur.

hem in de tuin gezet waar hij steeds zijn moeder opzocht,maar die had zoiets van: opzouten! je bent oud genoeg!

een dag heeft die zielig alleen gezeten.toen besloot hij toch maar voor zich zelf te gaan zorgen en vloog uit!

gelukkig maar,want de kraaien hadden hem al in de gaten toen hij op de grond bleef zitten en deden allerlei pogingen om hem te pakken te krijgen.

maar dan sprong zijn moeder toch voor hem in de bres!

mooi om te zien! i love beestjes!

ga straks zeer zeker een zwak krijgen voor die zwerf katjes op mallorca.

Sabine: jaja zoveel babyvogeltjes bij jullie … een teken??? :think: :smiley:

Is idd heel leuk om je huis helemaal aan de kant te hebben hé als je vertrekt. Kom je dan gezellig terug thuis in een net huis. :dance:

Marije: Klinkt idd als een heel leuke week :dance: :dance:

Ga straks de lakentjes voor het wiegje en ledikantje strijken. :smiley: Heb ze zaterdag gewassen en ga nu alle snetjes strijken en in de kast doen. Heb ook al allerlei pyjamaatjes uitgekozen uit d edozen van Lucas en die gaan binnenkort ook de machine in en dan netjes in de kast.

Manlief vind het te vroeg :roll: maar ah, kan maar gedaan zijn hé. :wink:

zasje :hug: :hug:

anijs :pray: :pray: hopen op een positeve test

voor iedereen een dikke :-

hier alles weer eeen beetje op orde gisteren een groot feest gehad voor mijn jongste zoon die is officieel vandaag jarig maar we hebben het gisteren gehouden we hadden mooi weer dus iedereen in de tuin :smiley: .

ik moet nu nog de rest van alle troep opruimen met een paar uurtjes heb ik weer visite (heb ik op dit moment eigenlijk geen behoefte aan ik ben van te moe van gisteren maar goed.

nou vertelde mijn schoonzusje gisteren dat ze 6wk zwanger was :dance: :dance:

gezellig ik heb ook een vriendin die nu 12 wk zwanger is ik vind dat zo leuk kun je er gezellig over praten met z`n allen. :smiley:

zo ik heb mijn chocolade mousse op :drool: ga nu even kuisen :wink:

groetjes petra :-
:-* :-* :-*

Hallo

Zasje, ik vind dat je dat niet hoeft te pikken hoor, ik ken ook wat van die kinderen, gelukkig niet van vrienden maar eerder kennissen. Ik vind dat altijd moeilijk, je wordt er zo kwaad van dat ze die kinderen gewoon maar laten doen en dan nog gaan vergoelijken ook. En als dat dan nog ergens anders is, ok, maar in m’n eigen huis zou ik dat ook niet toelaten. Zoals Marietje het al zei, hebben die kinderen dat besef niet en ligt het bijna altijd aan de ouders.

Dus zeker praten met je vriendin, hoe zou zij het vinden als jij met jouw kind wat van haar zaken zou komen vernielen in haar huis?

Liekie o, wat fijn dat je samen met je schoonzusje bent uitgerekend. Toen ik zwanger was was eigenlijk niemand van onze vriendenkring al aan kinderen begonnen en ik miste het toch een beetje, het kunnen delen met iemand die het ook meemaakte op dat moment.

Nu kunnen jullie samen gaan winkelen en mekaar wat raad geven, gezellig!

Simba leuk, op cursus, altijd eens wat anders, nu ja, of het leuk is hangt ook meestal van de lesgever af.

:hug: jammer van je positieve test hoor, meid.

Sabine lief hé die beestjes :inlove: . En grote schoonmaak, zouden wij hier ook dringend eens moeten doen :wall:

Leuk dat die waarzegster dat zei maar ik hoop toch echt dat ze het mis heeft en die andere 9 maanden van het jaar voor jou toch minstens even vruchtbaar mogen zijn. :mrgreen:

Marietje geniet van je vrije dag, rust hem maar lekker helemaal vol. Leuk dat je het vanaf nu wat rustiger kan gaan doen op 't werk.

Ilse Hier liep er gisteren ook eentje vrolijk rond tot in de late uurtjes (kan niet slapen, raam toe, dorst, bang en blabla). Deze ochtend was hij nog moe, naar eigen zeggen kwam dat omdat hij niet MOCHT uitslapen.

Dat is het voordeel van de kleuterklas, dan moeten ze nog niet echt gaan.

Niet teveel hooi op je vork nemen, hoor, doe maar rustig aan, je lichaam weet het zelf wel best, zeker daarnaar luisteren!!

Marije wat is Ballorig? Hihi veel plezier met jullie uitje :mrgreen:

Ik zit nu op dag 27 van m’n cyclus, m’n NOD ligt dus tussen morgen en 20 dagen later :roll: En dan mag ik hopen dat dat er deze keer géén 48 zullen zijn want het is hier voorlopig gedaan met de klus.

We zitten beiden met een schimmelinfectie :oops: we hebben vorige week al een zalfje gehad en het is bijna beter maar nog niet helemaal, vooral bij manlief is de huid nogal wat geïrriteerd en kwetsbaar, zo bleek gisteren na het klussen; een bloedend scheurtje :shock: En nee, zó hard gingen we er nu ook niet tegenaan :mrgreen: Anyway, het ding moet nog dienen dus om te vermijden dat hij helemaal aan flarden gaat, schaffen we het klussen de rest van de week af, tot het helemaal genezen is.

Gisteren kwam ik op het sublieme idee me eens te gaan wegen om te zien hoeveel kilo’s er nu werkelijk zijn bijgekomen sinds ik gestopt ben met roken, moest toch even slikken: 11!!!

Iedereen tegen wie ik het vertel beweert wel dat het niet te zien is maar ja, ik voel het wél, mijn buik en kont laten zich al niet meer in een aantal broeken wringen. Waren die kilo’s er nu maar een halve meter meer naar boven bijgekomen, daar was ik veel minder rouwig om geweest :mrgreen:

Petronella,

onze berichten hebben vast gekruist.

Gelukkige Verjaardag voor je zoontje!

Chocolademousse :drool: :drool:

En wat een zwangerschapsclubje bij jou, leuk voor jullie!

Anijs: Welke zalf gebruik je?? Hier is mijn infectie helemaal weg (na drie dagen), ik gebruik wel nog de zalf tot al mijn kokertjes op zijn. :wink:

Ilse,

het was dezelfde zalf, denk ik, iets met gyno en dan er nog iets achter. Ja, en ook met van die kokertjes, bij mij is het trouwens ook zo goed als gedaan maar het duurt wel wat langer; heb hem van vorige maandag. En de infectie heb ik sinds de week ervoor donderdag maar ja, met het weekend kon ik niet naar de dokter…

In het begin deed ik het twee keer per dag en nu nog 1 keer maar die kokertjes gaan er wel vandoor. Ik heb er nu nog 6 en dat moet het dan doen.

Gelukkig was de jeuk wel al over van de 2de dag want man, dan sta je serieuze werkgesprekken te voeren en dan voel je opeens zo’n dringende behoefte om te krabben op ongepaste plaatsen dat je je aandacht er echt niet meer bij kan houden! :wall:

Wat is het hier rustig :think:

Ik was eigenlijk ook op weg naar bed, mar wilde even spieken of Britt nog gepost had over de vk…ben benieuwd.

Petronella, gefeliciteerd met je zoontje :dance: :-*

Ik kom morgen wel uitgebreid terug meiden, ik ga nu echt naar bed, want elke avond (lees nacht) lig ik er veel te laat in :doh:

Liefs, Marietje

Goeiemorgen meiden,

Jaja, mijn kanjers hebben zowaar eens een nachtje doorgeslapen! Benten tot 5 uur en daarna naast mij nog tot half 7 en Elske tot half 8! :dance:

Ben ik helemaal Petronella vergeten te feliciteren: GEFELICITEERD MET JE ZOONTJE!

Britt, hoe was het gisteren?

Spannend Anijs, bijna je NOD!

En vervelend joh, een schimmeltje :hug:

Ballorig is een grote speelhal, met springkussens, ballenbakken, klimtoestellen, etc.

ALs het nou morgen erg warm en mooi weer is, dan gaan we picknicken, anders dus naar ballorig.

Verder weinig te melden. Gisteren weer eens knallende ruzie gehad :? Erg jammer, want het ging zo ontzettend goed hier… Ach, komt vast door de hormoontjes :angel:

Wat was het gisteren warm hè :shock: Had dat totaal niet aan zien komen…

O, Benten wil ook kleien, net als Elske… ga dat maar even regelen.

Tot later, lieve meiden!

:-*

Anijs: Oooooh, meid zooooooooooooooooooooooooo herkenbaar. is idd dezelfde zalf. Is van daktarin. :wink: En hie rheb ik hem ook vorige week maandag gekregen. De jeuk gaat idd goed en vlug weg, gelukkig, want idd je zou je eht liefst helemaal openkrabben. :oops: Hier mocht ik maar één keer zalf inbrengen. :wink: Vind dat er daar nog best veel zalf in gaat. :think: :lol: Hier liep ik er al wat langer mee (15 weken), dus je kan gaan geloven dat ik me nu als herboren voel. :mrgreen:

Petra: Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje. :dance:

Marije: Geweldig dat beide kids doorgeslapen hebben. :dance: :dance: Dan zat ik daar vannacht aan je te denken. Lucas werd twee maal wakker rond 02u00 ongeveer en toen dacht ik nog van … hoe houd Marije dit vol. :wink:

Britt: Hoe is het geweest?

Idd gisteren heel erg warm en tegen 15u30 brak er hier een onweer los. :o En laat ik nu net een schijterd zijn voor onweer. :wall: :wall:

Alle stekkers uit de stopcontacten gedaan (behalve de tv) en maar in zetel gezeten met Lucas op me schoot.

Kind zat met zijn handen voor zijn oren. :frowning: Hij is uiteindelijk in slaap gevallen op mijn schoot. :wink:

Ons Chloë (onze laatste zwangere geit, mezelf dan niet meegerekend :shifty: ) is gsiterenavond bevallen van twee zwarte geitjes. :inlove: :inlove:

Vandaag komt mijn mams normaalgezien een handje helpen in de badkamer. Maar heb ze nog neit gehoord, ze zal het toch niet vergeten zijn zeker? :think:

Oké, dit is toch echt helemaal ongehoord dames :naughty: :naughty: :naughty:

Van 9u17 tot nu geen enkel ander bericht??

Nou dan ben ik maar weer genoodzaakt om het roze op het scherm te laten zegevieren. :dance: :dance: :dance:

Mijn mama komt vandaag niet. Ze heeft rijgpijn. :frowning: Beetje te druk geweest met haar verjaardag.

We hebben van d ekinderen een boek gegeven van het kruidvat. Zo’n fotoboek.

En ik had daar allemaal de foto’s ingedaan van haar kleinkinderen (nu al drie). :wink:

En blij dat ze was. :smiley: Tja, ze zeurde steeds dat ze geen foto’s kreeg van haar kleinkinderen. Dus heb er maar meteen een boek van laten maken. Ze heeft di enu waarschijnlijk al 100 keer bekeken. :lol:

En nu we toch bezig zijn.

Ik heb al lakentjes en dekentjes gewassen en gestreken en die liggen nu in de kast.

Oh en als je de deur opentrekt dat ruikt dat echt heerlijk hé. :smiley:

Verder moet er nog veel gebeuren, veel te veel volgens mij en veel te weinig tijd. :wall: :wall:

Als ik kijk dan vind ik drie maanden nog zoooooooooooooo lang klinken. maar als je dan 12 weken neemt, dan vind ik dat echt wel kort. :eh: Houd geen steek, want blijft even lang duren, ma ja. :roll:

Binnenkort weer enkele dames met hun nod voor de deur.

Ik ga alvast verschrikkelijk duimen voor enkele positieve testen deze maand. :pray: :pray: :pray:

Oké, nog een laatste om het af te leren en dan zit ik trouwens aan 4300 berichten.

Zou toch graag aan de 5000 geraken voor ik beval. Lijkt me leuk. :lol:

Vraag me af of ik ooit aan 10000 berichten ga geraken. :think:

Er is al wat geschreven weer op pagina 21, zou ik nog effe doorlullen tot aan pagina 22 :think:

Wahaha, had maar één berichtje nodig om een volgende pagina te hebben. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ga nu stoppen en effe euh … geen idee wat ik ga doen. :think: :think:

Oh, ik ga lasagne eten. :drool: :drool:

Zeg, weten jullie dat ik uit verveling topics zit te lezen, waar ik helemaal niks te zoeken heb. :oops: :doh:

sorry hoor meid maar er zijn mensen die hebben andere dingen te doen :stuck_out_tongue: :wink:

iedereen nog bedankt voor alle felicitaties :-* het was supper het weer zat ook goed mee dus we hebben buiten gezeten.

maar ik ben wel blij dat het weer voorbij is man wat een drukte pffffff

ik had op èèn dag wel ±26 mensen incl kinderen. :shock: had ik niet verwacht.

zo nu ga ik even mijn zoon halen van de peuter.

groetjes petra

@petronella wrote:

sorry hoor meid maar er zijn mensen die hebben andere dingen te doen :stuck_out_tongue: :wink:
:oops: :oops: :wink:

Petra: Wat een drukke bende zeg, maar leuk dat jullie hebben kunnen buiten zitten. :wink:

Bah heb net mijn lasagne op en die is me niet bevallen. :sick: