Marietje, wat een pecht heeft Aron zeg!!
Anijs, dat is inderdaad even een baaldag. Ik hoop dat vandaag een betere dag voor je is!!
Sabine, gefeliciteerd!! Heb je een leuke dag gehad? HIer was het gisteren nog wel mooi weer!
Gisteren heb ik een leuke dag gehad. We hebben gisterochten de musical mama mia gedaan en gezongen! Daarna een stuk wandelen. Het einde van de middag hadden we een marokkaanse thee, met koekjes, waterpijp en je kon een Henna tatoeage laten zetten. Dat blijft een week zitten, het zier er alleen niet zo mooi uit qua kleur…beetje oranje. En als laatste hadden we een moorddiner. Ik was niet de dader, we zaten zogeheten op een cruise en de eigenaar (miljonair) was vermoord. Ik was zijn maitresse :mrgreen: en had mijn man een paar jaar geleden laten vermoorden voor de erfenis. Was dus wel erg verdacht, maar heb het niet gedaan!
Britt ~ Dat klinkt nog eens gezellig zeg!! Volgens mij heb je een hele fijne dag gehad! Lijkt me zo ontzettend leuk zo een moord diner!!
dag allemaal!
bedankt voor al jullie lieve felicitaties!!
ik zit nog steeds in zo,n vreselijke emo-bui! maar dan van geluk!! :inlove:
het was super gisteren! :thumbup: :thumbup:
en geloof het of niet,maar vanaf het moment dat we thuis vertrokken tot dat ,s avonds laat de eerste gasten naar huis gingen is het droog gebleven! 8) 8) 8)
wat hebben we gebofd zeg!
was de dag van te voren bij het graf van mijn vader geweest om te vragen of hij aub voor droog weer wilde zorgen.
denk echt dat hij de boodschap heeft mee gekregen! :mrgreen:
de kids hebben zich vreselijk goed geamuseerd in de speeltuin!
het eten was goed en de sfeer ook!
alleen jammer dat ik ,s avonds een steentje uit mijn trouwring verloor,maar dat is gelukkig weer terecht en kunnen we er weer in lijmen.
nu ligt het hele huis overhoop met kaarten cadeaus en noem maar op.
maar dat boeit niet. we hebben vakantie en zijn nog volop aan het na genieten!
de huwelijksnacht was ook heel gezellig!
wie weet wat daar uit voort gaat komen! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
sabine leten we het hopen voor je dat je nog meer geluk krijgt :-*
Heb even niet helemaal terug gelezen, ben nl nog aan het werk . Ga thuis uitgebried voor jullie zitten (vanavond).
Maar ik wil even Sabine feliciteren met de geweldige dag van gisteren! Tjonge zo te lezen heb je echt een super fijne dag gehad met een súper mooie afsluiting :inlove: Hopelijk komt daar wat heel moois uit voort
Ik ben echt blij voor je dat het allemaal zo fijn verlopen is :-
Britt, wat klinkt dat als een leuke dag zeg! Allemal gave (wel intensieve) activitetien. Tof :thumbup:
Verder vanavond meer.
:- voor jullie allemaal
Marietje
Ach ja,
het is blijkbaar over vandaag, je hebt soms van die dagen, hé, waarin je à lles laat vallen, voortdurend morst, dingen vergeet, overal tegen loopt…soms heb ik zelfs van die weken :roll:
Sabine wat leuk dat jullie dag geslaagd was en hopelijk levert die huwelijksnacht inderdaad een feestkindje op :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Britt Wat een leuke dag; ik heb altijd al eens zo’n moorddiner willen doen maar hier in België doet het maar 1 organisatie en dat is wel redelijk prijzig. :eh: Ze zoeken dan ook meestal een exclusieve locatie zoals een kasteel ofzo.
'k was zonet aan het overpeinzen wanneer ik zal testen, ik telde het gemiddelde van m’n cycli samen en kwam op 36, denk dat ik test op dag 40 als ik m’n ongi niet krijg of misschien wacht ik toch tot na de periode van m’n langste cyclus als het zover is, weet het niet goed :think: Wil mezelf niet gek maken met teveel op voorhand testen en dan valse hoop houden maar 48 dagen is zooo ontzettend lang dat ik denk dat ik dat niet haal.
Hmm, weet het niet goed, in elk geval is het hier wat rustiger, om de andere dag klussen in de vermoedelijk vruchtbaarste periode doen we niet meer. Twee tot drie keer in de week, gans de cyclus door, anders worden we allebei gek, op den duur hing er zo’n MOETEN aan vast want o wee, we zouden een kans kunnen missen :naughty: Nu dus niet meer, al hoop ik natuurlijk wel nog even hard dat het deze maand een keertje raak is en anders hoop ik volgende maand natuurlijk weer hetzelfde :mrgreen:
Ik kan niet slapen …
Ik zie steeds de beelden voor me dat mijn kind steeds wordt pijn gedaan door een kindje van een kennis.
Ik heb goede contact met haar maar haar kind is echt een mega kliertje en ze doen er eigenlijk weinig aan. Ik loop me de laatste maanden echt op te vreten als ik samen met haar en de kids ben. Dan ben ik maar aan het opletten dat mijn zoon niet steeds geplaagd wordt. Krijg de laatste tijd ook niet echt een stom woord uit mijn mond ben alleen maar aan het straren naar de kinderen en zo nodig aan het in springen. Ik was al minder in contact maar dat ik er de laatste tijd echt van wakker is niet goed ik ben al met haar hierover in gesprek geweest maar ze reageerde er heel lakoniek over en had er niet echt wat van gemerkt.
Nu zie ik steeds de beelden van vanavond dat zijn arm half uit de kom getrokken word of gebroken omdat meneer graag op het ding wil zitten waar mijn zoon op zit, hij heeft een stok van een windmolentje wat in de tuin stond in mijn zoons oren geprikt en ga zo door hij loopt vaak met alles op mijn zoon te slaan. En alles in huis moet altijd kapot bij ons. Ik heb echt al veel dingen moeten weggooien waar mijn zoon zo geliefd mee speelden omdat het kapot was. Heb zelfs laatst al zijn dierbare spulletjes en breekbare spulletjes op zijn slaapkamer geplaatst (kastje ervoor gekocht) omdat ik bang ben dat er op een bezoekje meer word gesloopt. Vanavond was mijn radio ook aan de beurt grrr…
Het is toch niet goed dat ik er zo om wakker lig, ik weet ook niet of het zo verstandig is om nog wat met de kinderen af te spreken het zit me zo hoog, zit er dagen erna nog over te piekeren.
Wat moet ik hier nu mee meiden ??
Sorry voor dit gezeur nu op het laate tijdstip maar het zit me goed dwars.
Ga nu toch maar proberen te slapen, hoorde mijn zoon ook al huilen. Zal wel gevoeld hebben dat mama niet kan slapen.
:-* Zasje
Hé Zasje wat rot dat je zoontje zo’n pijn gedaan wordt door zo’n pestjong (hoe moet je het anders zeggen)! :?
Vind het ook erg dat z’n moeder hier zo laconiek over doet. Dat is toch niet gezond!
Als ik jou was zou ik dat kind ook niet meer in m’n huis en bij m’n kind willen; zeker niet als er toch niks aan gedaan wordt.
Lijkt me heel moeilijk, omdat je de moeder wel leuk vindt. Als zij er niks aan doet dan moet jij wel ingrijpen denk ik…
Of je zoontje hard terug laten slaan, maar ja… Lijkt een beetje op dat bijtertje bij Aron. Even laten voelen hoe het is werkt misschien het beste?
Sabine fijn dat het zo’n super dag was! :inlove:
Ben benieuwd naar de foto’s! En wie weet wat het vervolg wordt
Anijs, gelukkig had je gisteren weer een betere dag!
Wanneer is nu je nod? Ik zou het zo lang mogelijk proberen uit te stellen, maar als het niet lukt tja …
Zo Britt jij had een aardig intensief uitje idd! Maar zo’n moordspel lijkt me ook wel heel leuk!
Ilse hoe voel je je nu?
Mell ik ben wel van het voetbal hoor; tenminste ik volg het niet meer zo, maar het EK ga ik natuurlijk wel kijken! Ik doe ook mee met de voetbalpool op m’n werk. Lachen!
Hier gisteren een bizar nieuwtje. Had gisteren de verjaardag van m’n nichtje die 1 werd!
Zat met m’n andere schoonzusje te kletsen en toen verklapte ze dat ze zwanger is. Zij heeft hiervoor een mk en een bbz gehad.
Ik vroeg hoe ver ze was en ze was gisteren 7 weken en 3 dagen. CHeck m’n banner!!! :mrgreen:
Bizar hè! We zijn gewoon even ver! Toen heb ik het ook maar verklapt. Eerder op de dag raadde een vriendin het ook al dus. En we hadden afgesproken het aan niemand te vertellen dus dat gaat ff niet zo goed. Moet wel zeggen dat ik gelijk weer heel onzeker ben, omdat zij zich echt heel moe voelt en misselijk enzo en ik heb dat allemaal niet zo. Af en toe wel moe, maar niet zo dat ik overdag ga slapen ofzo. Door die bbz hebben ze ook al 2 echo’s gehad en hebben ook wat meer zekerheid en ik moet natuurlijk nog afwachten. Vind het zo spannend! We zeiden al straks zijn we samen zwanger en hoop maar dat alles goed gaat. Lijkt me echt heel rot als het bij 1 nu niet goed gaat. Dat vind ik wel eng. Is het al woensdag?
:-* :-*
goedemorgen…
@sabine, fijn dat het éen geweldige dag voor je geweest is
en nu aftellen naar mallorca, heerlijk genieten!!!
@britt, wat leuk zo’n moord diner!!!
en een hele vullende dag zo te lezen wel leuk al die verschillende dingen om te doen
@anijs, spannend weer richting het testen,
op welke dag zit je nu dan???
@ilse, meis hoe voel je je mis je roze stukjes???
@zasje, wat een moeilijke situatie zeg
en wat jammer dat je vriendin niet met je mee wil denken naar een oplossing of haar zoontje wat betre in de gaten houd
zou je niet zonder kids kunnen afspreken??
dikke knuffel voor jou meid, en schrijf hier maar van je af en je zeurt echt niet, heel goed te begrijpen dat je hier mee zit :hug:
@liekie, wat speciaal dat je samen met je schoonzusje zwanger bent
lijkt me wel heel erg leuk en jullie lopen ook nog gelijk!!!
nog een paar daagjes meid bijna woensdag :-
hier gisteren een avondje bij mijn zusje geweest
maar wat een onweer en een rotweer zeg
op een gegeven moment was het zo erg daar dat de stoppen doorsloegen
brrrrrrrrrrrrrrr gelukkig deed alles het nog en ben ik even later maar naar huis gereden was blij dat ik thuis was
onze nieuwe autoootje rijd super :dance: :dance:
nou ik kan vanmiddag aan de slag morgen en dinsdag hele dag cursus en daar moet ik nog een boek voor doorlezen!
verder nog wat rommelen in huis en dan is het weekend alweer voorbij
wat vliegt het toch snel voorbij!
iedereen een fijne dag :-
wat is het hier rustig, iedereen aan het genieten van het weekend
hier net het eerste deel van mijn boek gelezen en mag nog 40 pagina’s
heb vanmorgen nog een zw.test gedaan hij was al veel lichter aan het worden maar nog wel positief. best raar om te zien de eerste keer was ik superblij met zo’n vaag streepje en nu wil ik het liefst een neg. test zien
beetje tegenstrijdig :think:
mijn wasmachine is klaar hoor ik ga is even de volgende erin gooien
doegggggg
Als eerste even: Sabine, super gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat heerlijk om te lezen dat jullie zo’n topdag hebben gehad!
Enne… nu moeten we zeker tot na jullie vakantie wachten op de foto’s? :roll: :mrgreen:
Verder een dikke knuf voor jullie allemaal. Heb dit weekend geen puf om uitgebreid te schrijven… waag morgen een nieuwe poging.
:-*
Jullie zijn inderdaad rustig het weekend!!
Zasje, het is heel begrijpelijk dat je hier mee zit. Ik hoop dat je je snel wat rustiger eronder gaat voelen en dat je zoontje weer lekker kan spelen met wie hij wil zonder dat hij het risico loopt en klap te krijgen.
Marije, alles goed?? Voel je je beroerd?
En hoe is het met onze Ilse??
Liekie, wat leuk dat je het even hebt kunnen delen!! Ik duim voor je voor een goede echo. Je hoeft nog helemaal geen klachten te hebben en misschien krijg je die ook wel helemaal niet. Gewoon uitgaan van het positieve!
Simba, hier was het vannacht echt vreselijk weer! Wat fijn dat jullie auto goed rijdt! Ik weet precies wat je bedoel tmbt een negatieve test. Eerst sta je elke keer vol spanning naar een zwangerschapstest te kijken in de hoop dat hij positief wordt en nu sta je te wachten tot hij negatief is. Ik vond het ook erg vreemd om weer te gaan testen. Je staat gewoon weer een zwangerschapstest in handen, alleen nu niet met een leuke reden.
Wij zijn vandaag naar de dierentuin geweest. Zijn net terug en Thijmen en Ruben liggen gebadderd en wel in bed, ze zijn bekaf. Het was alleen erg druk en warm. Ik dacht dat het weer helemala niet zo mooi zou zijn vandaag, maar het was snikheet. Ik had voor de kinderen wel een korte broek en sandalen mee, maar liep zelf met een lange broek…ppffff. Ze blijven de speeltuinen net zo leuk vinden als de dieren, maar het blijft leuk een dierentuin!
@Cathy S. wrote:
Heb dit weekend geen puf om uitgebreid te schrijven…
Hier nog zo een… Zal wel aan het weer liggen ofzo :roll:

Dikke kus :-*
Dinsdag heb ik mijn 20 weken echo, weet iemand of je je kind hiermee naartoe mag nemen ?? Ik heb namelijk een beetje oppas probleem :think:
zasje, wat komt me je verhaal over dat kind bekent voor zeg!
ik heb het zelfde met het zoontje van mijn beste vriendin.
ik ben al 20 jaar met haar bevriend echt een grote lieverd.
maar haar zoon van 6…grrrrr…wat een rot jong!
ik zeg niet snel: ik moet dat kind niet,maar dat kind…daar kan ik niet leuk tegen doen,spontaan dan.
hij is stront en stront verwent en kijkt films die niet voor kinder oogjes zijn bestemd.
ook heeft die een schuttingtaal,niet te geloven!
als die zijn zin niet krijgt gooit hij zich op de grond of gaat smijten met dingen.
mijn vriendin heeft totaal geen overwicht.
haar man is een grote boere hufter.
bemoeit zich nergens mee. ze zijn al 17 jaar getrouwd en slapen al 10 jaar niet meer bij elkaar. zijn alleen maar bij elkaar gekropen om dat rot joch te maken.
die relatie stelt echt niets meer voor. ze blijft alleen maar bij hem voor haar kind.
heb al eens geprobeert om er over te beginnen maar dan raakt ze wat aan gebrand. zou het jammer vinden als onze relatie door dat kind stuk zou gaan.
maar hij fokt stijn zo op he. ook plagen,net als in zasjes situatie.
ik merk dat ik steeds meer haar en haar gezin aan het ontwijken ben,alleen door dat joch.
zij heeft zo graag nog een kindje maar dat is niet zo verstandig met deze relatie,en dat weet ze ook.
daarom heb ik haar al toe gezegd dat ze peettante mag worden van ons tweede kindje straks.
laatst heb ik hem apart genomen,zat hij bij me in de auto en zijn moeder ging even snel een winkel in.
toen heb ik hem flink aan gepakt.
gezegd, dat als hij zijn grote mond niet gaat houden hij bij mij thuis niet meer welkom is.
zijn reactie: kan mij wat schelen!
zo,n akelig joch he!
en toch heb ik met mezelf af gesproken om na onze vakantie dit toch aan te gaan kaarten bij mijn vriendin.
'je moet toch zeker op komen voor je eigen kind?
ik neem me dit ook telkens voor,net als zasje,en zit dan ook wat te staren en te hakkelen en ondertussen me van binnen op te vreten.heb er zelfs nachten over liggen piekeren.
het is een moeilijke klus,maar ik ga er wel wat van zeggen.
met het risico dat het onze vriendschap gaat kosten.
vandaag nog toevallig op een spirituele beurs geweest en twee sessies laten doen.
bij beiden kwam naar voren dat ik eindelijk eens aan mezelf moest gaan denken en moest gaan op komen voor mezelf en voor die personen die me lief zijn.
heb ook tarrotkaarten laten leggen.
erg interessant vond ik! zat veel waarheid in!
volgens haar waren mijn vruchtbaarste maanden: april en mei en oktober.
heb meteen een pendelaar gekocht.
ook zag ze dat ik niet gelukkig was op mijn werk. klopt dus he, na die idiote verhalen die ik hier beschreef laatst.
fijne avond nog iedereen!
Ha meiden,
Zasje, wat rot zeg dat je zoontje zo pijn wordt gedaan. Als moeder zie je het gebeuren, maar het is zó moeilijk om er iets van te zeggen. Toch denk ik dat jij gedaan hebt wat je moest doen door er over te beginnen. Als ze het zelf niet zo ziet, dan zou ik afstand nemen. Je kunt haar niet dwingen het zo te zien, maar wel voor jezelf kiezen. En je hebt groot gelijk hoor meis!
O ja, met de 20 weken echo hadden wij Aron gewoon mee. Alleen was Ewout wel mee, als ik alleen moest had ik Aron liever niet meegenomen. Dus als je man gewoon mee gaat, zou ik je zoontje gewoon lekker meenemen.
Sabine, jij ook zo’n moeilijke situatie met het zoontje van je vriendin. Pff, lastig hoor! Een vriendin van mij heeft 2 zoontjes (van 8 en 6) en die heeft haar zoontjes ook zo verwend (lees: verpest!). De jongste heeft een keer toen ik daar was snoep uit mijn tas zitten jatten. Ik betrapte hem net op tijd, maar z’n moeder zei ‘nou neem dit maar mee, maar verder mag je niks meer pakken’. Nou mooi niet dus! Hij kon mij mooi elk snoepje teruggeven! :evil:
Datzelfde ventje was een keer met z’n moeder hier bij mij en terwijl wij gezellig buiten zaten hoor ik in de keuken ineens wat ritselen. Heeft dat ventje op mijn keukenvloer een zak chips van mij los getrokken en wilde al een hand vol in zijn mond stoppen. Nou, echt op zo’n moment ben ik zeer streng! Alle chips terug en wel meteen!! Zijn moeder zei nog ‘anders geef je hem wat in een klein bakje’ :shock: Nou, dat ging mooi niet door!
Dit zijn maar kleine voorbeelden. Ik hoorde laatst dat haar oudste op school ‘onhandelbaar’ is verklaard. Had klasgenootjes en zelfs de juf gebeten en geschopt en wat nog meer :o
Maar goed, ik weet natuurlijk niet hoe Aron zich gaat ontwikkelen, maar als ouders speel je naar mijn idee wel een sleutelrol in de ontwikkeling van je kind!
Nou genoeg hierover.
Hoe is 't met de anderen?
Marije, moe, moe, moe??? :hug:
Rebecca jij ook al puf-loos? :-
Britt, beetje bijgekomen van je dagje uit in je lange broek 8) ?
Ga je morgen nog naar de vk? Ik kan me voorstellen meis, dat dat toch wel spannend is :hug:
Liekie, wat gaaf zeg om samen met je schoonzusje zwanger te zijn en nog wel even ver :thumbup: Ik duim en voor je voor een mooie echo woensdag!!
Ik ben trouwens ook samen met mijn schoonzusje zwanger (getrouwd met Ewouts broer), maar ik heb niet zo’n bijzondere band met haar. Zij is 2 maanden na mij uitgerekend. Vandaag sprak ik haar even en ik vroeg hoe ze zich voelde. Zegt ze "tja, ik voel nog niks, dus er kan net zo goed een varkentje in mijn buik zitten :roll: :naughty: "
Ilse, ik mis je lieve rose lettertjes :inlove: :-
Simba, hier was het ook zulk slecht weer! Onweer en bliksem :shock: En ik ben daar zóóó bang voor :oops: Leuk dat jullie autootje zo lekker rijdt!!
Succes met je cursus de komende 2 dagen en meis, ik hoop ook dat je cyclus gauw weer op gang komt :hug:
Mell, hoe is 't bij jou?
Nou meiden, ik ga nog even met m’n mannetje bankhangen en dan lekker naar bed.
Ik heb 't weekend gewerkt. Ik weet niet of ik van de week al had verteld dat ik eigenlijk halve diensten moet gaan werken (dus gedeeltelijk zietkewet), maar voor dit weekend was dat niet meer te realiseren, dus heb ik toch ingestemd met de lange diensten die al gepland waren :doh: Ben blij dat het er op zit: voel mijn buik enorm (zeurderig gevoel), heb weer aardig last van harde buiken en ik krijg last van mijn onderrug…sjucht…
Maar vanmiddag heb ik lekker nog een uurtje geslapen thuis en vanavond heb ik van Ewout een uitgebreide nek- en schoudermasage gehad: zooo lekker!
Morgen en overmorgen lekker vrij en niks gepland :thumbup:
En vanaf woensdag dus korte diensten van max 4 uurtjes.
Nou meiden, tot morgen :-*
Marietje
zeggen ze wel eens: sommige kinderen…
maar vaak zijn het de ouders die het slechte voorbeeld geven of niet consequent kunnen zijn.
en snoepjes pikken en chipszakken open trekken had ik ook niet gepikt hoor!
@sabine2 wrote:
zeggen ze wel eens: sommige kinderen…
maar vaak zijn het de ouders die het slechte voorbeeld geven of niet consequent kunnen zijn.
en snoepjes pikken en chipszakken open trekken had ik ook niet gepikt hoor!
Weet je, ik snap dat (sommige) kinderen dat doen zonder dat ze echt beseffen dat dat niet hoort. Maar dan heb je als ouders de schone taak om dat je kind wél duidelijk te maken vind ik. Kinderen doen nou eenmaal wel eens dingen…maar ja, als je als ouders dan niet ingrijpt :naughty:
Gelukkig zitten Ewout en ik hierin wel heel duidelijk op één lijn.
@sabine, jij ook al zo’n moeilijke situatie met een vriendin,
wat speciaal dat ze dat toch duidelijk zien in de sessie’s en knap hoor dat je erover gaat praten!
@marietje, lekker meid dat je nu nog maar 4uurtjes achter elkaar werkt!
@britt, sterkte vandaag meid bij de vk :hug:
ik ga snel nog even eten moet zo naar de cursus
tot vanavond en een fijne dag allemaal :-*
Anijs: Dat is echt zo’n dag hé waar gewoon alles fout gaat dat fout kan gaan. :wall: :wall: Oh wel spannend weer hé het testen. Ik ga duimen hoor.
Britt: Wat moet dat een geweldige dag geweest zijn, vooral met dat moorddinner. Wie was de dader dan?? Oh en weet de dader dan zelf dat ie de dader is? :think:
Zasje: Ik denk wel dat je je zoontje kan meenemen hoor voor de 20 weken echo. Allé, ikzelf neem Lucas wel niet mee, maar dat is gewoon omdat ik weet dat ie daar niet zal kunnen stil zitten of zo. Gaat je man ook mee? Want dan kan zoonlief bij papa zitten en meegenieten hé.
Oh en wat moeilijk zeg dat dat andere kindje je zoontje zo’n pijn doet. :evil: :evil: Weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik zou doen in zo’n situatie. :think:
Liekie: Nog twee keer slapen en dan is het woensdag meid. Wel speciaal hé om samen met schoonzus zwanger te zijn en vooral om even ver te zijn. Ik hoop en duim dat het voor beiden goed blijft gaan hoor. Hé en het feit dat zij misselijk is en jij niet … daar kun je niks uit maken hoor.
Hoeft niks te betekenen.
Verder gaat het wat beter vandaag.
Weet niet wat het is. Maar voel wel verandering in mijn lichaam. Had dit niet bij Lucas, voelde me altijd fit en goed.
En nu … van het moment dat ik iets opruim of een beetj eiets doe in huis, voel ik me vreemd in de buik of zo.
Gisteren heel de dag niks gedaan, was verjaardagsfeestje van mijn ma en ook heel de dag nergens last van gehad.
Dus zal wel zin dat ik het wat rutiger aan ga moeten doen, denk ik.
Deze nacht uit bed gemoeten van 1u00 tot rond 4u00 voor Lucas. :wall: :wall:
Hij ahd gisteren heel veel gespeeld en zo en was heel druk in de weer geweest met de andere kinderen.
Dus deze nacht een beetje teveel indrukken die ie moest verwerken verzekers en zodoende ervan wakker liggen.
Hij had ook pijn in zijn buik. Wat nei tmoeilijk is met al die koekjes en snoepjes en dan pistolets erop en andere dingen. :roll:
Hij ligt nu nog te slapen, heb hem niet gebracht naar school.
Ga zien of hij vanmiddag zin heeft om te gaan.
Fijne dag allemaal.