Novemberstoppers 2007 (deel5) Veel succes meiden!!!!

Nee, ik kan mee heel goed voorstellen hoe jij je voelt als moeder van Aron! Ik denk dat je het meisje het liefst zelf onderhanden zou nemen, maar helaas gaat dat natuurlijk niet.

Mijn broertje was vroeger ook een bijtertje. Op een gegeven moment wist mijn moeder niet meer wat ze er mee aan moest. Toen heeft ze hem een keertje zachtjes gebeten en het was daarna gelijk over. :shock:

Ja dat hoor ik wel vaker. Een kind leert daar denk ik wel van. Alleen weet ik niet of ik dat zelf zou doen. Naar mijn idee kan het kind dan juist ook denken dat mama het doet, dus mag ik het ook.

Maar ja, misschien werkt het juist wel heel goed.

Anyway: ik ben heel blij dat Aron (tot nog toe) geen andere kindjes bijt of slaat.

Ja ik weet ook niet of ik zelf zoiets zou doen… Maar goed, bij mijn broertje werkte het toen der tijd wel. :wink:

dank jullie wel voor jullie lieve wensjes! :-*

we zijn er klaar voor!

ben al de hele dag wat misselijk,zo,n examen gevoel.

zal morgen wel erger zijn denk ik!

maar het zal wel allemaal los gaan lopen.

hoop alleen op droog weer.

zou het zeer jammer vinden als alle kindjes niet de speeltuin in kunnen door de regen of onweer.

maar helaas heb ik dat stuk niet zelf in de hand!

ik heb nog niks bij kunnen lezen,geen idee wanneer me dat weer gaat lukken! hihihi…

maar voor de vakantie toch nog zeker wel!

nu zal ik toch maar gaan proberen te slapen :zzz:

truste allemaal en tot snel! :inlove:

Sabine ~ Hopelijk komt het morgen helemaal goed met de zenuwen. Ik hoop ook dat jullie een stralende dag kwa weer zullen hebben!! Ik zal aan je denken morgen!! :-*

Goede morgen meiden :smiley:

iedereen lekker geslapen?

marietje wat vervelend voor aron heeft hij een zere voet krijgt hij ook nog eens dat een meisje hem bijt :hug:

ik heb ook gehoord dat als je alles hebt geprobeert dat je haar dan maar moet laten voelen dat het best pijn doen :frowning: wel vervelend dat het zo moet.

sabine het ziet er naar uit dat het een mooie dag wordt geniet er van meid :-

mell wees maar niet ongerust hoor ik ken vrouwen bij wie de eerste een keizersnee was en de tweede is gewoon zo bevallen ik weet alleen niet of je thuis mag bevallen. :hug:

dins komen ze weer? wat duurt dat nog lang dan hè :-
hopen dat ze geinteresseert zijn en je huisje kopen :smiley:

groetjes :smiley: petra

ik zal zo even mijn zoon naar de peuter brengen en dan even boodschappen doen met de jongste :smiley:

Hihihi Petronella ~ Jij bent er vroeg bij! Ik duik er zo pas in! :mrgreen:

Goeiemorgen meiden,

Jeetje, ben ik gisteren niet langsgewaaid? :think: Schandalig! :naughty:

Sabine, vandaag is jullie dag! Ik hoop dat jullie er van genieten en dat het een prachtdag wordt! :-*

Mell, ik duim heel hard dat jullie huisje verkocht wordt!

En lekker hè, muziek van Anouk! Ik had gisteren voor de variatie eens Anastacia opstaan, die draai ik dus zelden, maar de kinderen gingen helemaal uit hun dak, echt geweldig! :inlove:

Hier ook een absolute niet-voetballiefhebber :mrgreen: Maar manlief is wat dat betreft ook geen echte man :mrgreen: Hij houdt niet van voetbal (sport kijken boeit hem sowieso niet), niet van auto’s enne… o ja, wél van vrouwen, maar aangezien ik ook een vrouw ben, vind ik dat niet echt erg :mrgreen:

Marietje, het zit Aron ook even niet mee hè :hug:

Fijn dat je zo’n goeie gyn hebt.

Hier alles redelijk… Gelukkig geen migraine meer gehad, maar vannacht wel een onwijs slechte nacht (3x naar Benten, 4x naar Elske en vanaf 4:45 definitief wakker… nah ja wakker :zzz: )

Ga mijn zeurmiepje maar eens toespreken, ben dat humeurtje van haar een beetje zat.

:-*

HIhi, welterusten Rebecca :-*

thanks meiden :thumbup:

zit even een bammetje naar binnen te proppen.

moet zo naar de kapper.

het regent hier pijpen stelen en het onweert… :?

de speeltuin zal dus wel al een grote modderpoel zijn.

dan maar hopen dat het met de foto,s maken droog is…

vind dit zo jammer he…zit hier een beetje depri te wezen.

stijn is van slag,die merkt de spanning in huis.

momenteel heerst hier nog geen feeststemming :?

schijnt er elders wel al de zon dan?

kom ik daar trouwen! :smiley:

Hè meis, ik hoop dat jullie binnen de zon kunnen laten schijnen… laat die niet jullie dag verpesten hoor! :hug:

Hier ook geen zon, (nog) wel droog, maar echt niet stralend. (jammer, had het wel leuk gevonden als jullie hier kwamen trouwen :mrgreen: )

heeey meiden,

Oow Marietje kan me helemaal voorstellen hoe je je gevoeld moet hebben, arme Aron!! snap dat t voor de moeder van dat meisje ook niet leuk is. Maar zo zielig voor die kleintjes!! :frowning:

Sabine!! jou grote dag vandaag!! :inlove: :dance: :mrgreen: Wel balen van t weer meid :hug: Maar t knapt vast wel op!!

Ik denk dat ik tegen de tijd dat ik zwanger ben maar contact op moet nemen met de gyn die me geopereerd heeft. Dan zal ik vanzelf wel horen of ik wel of niet normaal mag bevallen. Agh als t een keizersnee wordt… t litteken heb ik toch al :stuck_out_tongue:

xx

Wat is het hier stil…

en al 3 blz geen rose…

ik hoef me toch geen zorgen te maken he?? :wink:

Hallo,

Sabine, mag ik je al feliciteren. :mrgreen: Meid, maak er maar een suepr dag van en een dikke proficiat hoor. :dance: :dance: Geniet vooral van jullie huwelijksnacht. :inlove:

Marietje: Ah, goe dnieuws bij de gyn. Fijn zo, en netjes dat z enu even gaan kijken dat je geen zo’n lange dagen meer moet draaien op je werk. :wink: Hoe voelt een harde buik eigenlijk aan??

Marije: Wat jammer dat je er zo vaak uit bent moeten gaan vorige nacht. :frowning: Ik hoop dat je toch op tijd en stond effe kan bijtanken hoor. :hug:

Mell: Nee hoor, je moet je geen zorgen maken. :mrgreen: Schrok er ook van om zoveel pagina’s te lezen en geen roze te zien. :lol:

Deze ochtend een beetje vanalles gedaan in huis. Luca skame rgedweilt en de beddelakens afgetrokken. :wink: Straks verse lakentjes opleggen en alles terug zetten in zijn kamer. :wink:

Voel me de laatst edgaen ene beetje … weet niet hoe. :think: Heb nogal last van mijn buik en weet niet echt wat het is. Ik maak me niet echt zorgen hoor, maar voelt wel ongemakkelijk aan. :doh:

Ik wen siedereen nog een fijne dag verder. :wink:

heeeey meissies

@marietje, wat een lastige situatie is dat zeg met het kindje dat aron bijt

wij hebben ook een bijtertje op het kdv maar die bijt niet zo hard door,

een dikke knuffel voor je kleine mannetje :hug:

@sabine, gefeliciteerd!!!

een hele fijne dag vandaag!!!

@ilse, hopelijk voel je je snel weer wat beter :hug:

@marije, hopelijk kan je nog een beetje bijtanken vandaag

:zzz:

hier lekker een middagje extra vrij

zou eigenlijk een hele dag moeten maar er waren zo weinig kids

dat ik naar huis kon :dance:

wel lekker vanavond het uitje dus kan zo nog even lekker douche enzo

:-* :-* :-* Sabine Gefeliciteerd!!!

Maak er een mooie dag van,meid, laat het zeeeeeker niet verpesten door het weer!!

Marietje Arme Aron, die moet wat lijden de laatste tijd. Van dat bijten heb ik ook al gehoord, vroeger beet een jongetje mij eens in m’n wang, het joch deed niets dan iedereen bijten, tot zijn moeder hem eens beet, toen was het gedaan. Maar ik zou het wss ook niet bij m’n eigen kind doen, hoor :think: Kan me goed voorstellen dat je op dat moment gewoon kwaad bent, o wee als iemand ons kind raakt, veranderen we allemaal in leeuwinnen :mrgreen:

Liekie mooi dat je een echo krijgt woensdag, iets om naar uit te kijken.

Mell veel succes met de kopers hopelijk voor jullie raken jullie je huis aan hen kwijt! Geen idee hoor, van die keizersnede.

:think:

Rebecca louche toestanden hoor, zeker niet doen, zou ik ook niet!!

Petronella hier ook géén voetballiefhebber hoor, geen liefhebber van gelijk welke sport om naar te kijken, trouwens. Gelukkig ook geen tv en geen voetbalgekke man. Wanneer hij écht wil kijken gaat hij soms naar het jeugdhuis of café, waar het ook te zien is.

Simba en Britt, veel plezier op jullie uitjes.

Marije ik hoop dat je toch gauw wat rust krijgt, hoor

Ilse :hug: kop op, meid, je bent begonnen aan de laatste loodjes, die wegen het zwaarst, ik verloor in m’n vorige zwangerschap ook snel de energie en moed van het tweede trimester hoor. Niet teveel op de boterham nemen en wat je buik betreft; als je twijfelt beter de dokter een keertje teveel raadplegen dan je zorgen maken vind ik.

O, en wat betreft de suikerwafels: perlé sucre oftewel parelsuiker zijn van die bolletjes suiker in warme wafels proef je het niet zo goed maar als je van die Luikse wafels uit de supermarkt haalt dan heb je daar ook van die harde brokjes suiker in zitten, dat is parelsuiker. Het is hetzelfde als die suikerbrokjes die op de bovenkant van peperkoek zitten.

Eergisteren was het wel m’n dag; 's morgens laat ik het strijkijzer stuk vallen, dan stap ik buiten en denk: ‘o nee! m’n fiets gestolen’ dus te voet dus te laat op een vergadering. Maar het ergste: hij was niet gestolen ik had hem de vorige dag aan het station laten staan en was dat vergeten.

's Avonds denk ik eens lekker te kunnen ontspannen, dus ik naar de bib(goedkoper dan videotheek) films gaan halen en Tristan mocht er ook 1 kiezen, ontdek ik aan de balie dat ik mijn kaart niet bijheb; manlief heeft die nog in z’n portefeuille van de vorige keer. Te laat om nog naar huis en terug te gaan, dus verder naar de videotheek, zie ik daar Sex en the City staan dus ik denk; zalig hersenloos hapklaar entertainment, net waar ik behoeft aan heb. Seizoen 1 ontbreekt maar geen nood, dat hebben we thuis al dus ik neem seizoen 2 mee: 7€ voor een week kijkplezier. Zoon in bed, moeder ploft in zetel, en o ja wat ontdekt ze: het was SEIZOEN TWEE dat we al hadden.

Gelukkig was ik nog bezig in een triestige deprimerende roman zodat ik me kon schikken in mijn noodlot en de rest van de avond daarin kon lezen. Zucht, je hebt echt van die dà gen :wall: :wall: :wall: :evil:

Gelukkig staat nu het weekend voor de deur en dat betekent tenminste wat rust en ontspanning. Manlief is op klimcursus dus het is enkel zoonlief en ik, hopelijk vlot het een beetje want het einde van het schooljaar begint door te wegen en zijn humeur is niet echt je dat en de tranen stromen overvloedig en om weinig redenen.

Groetjes,

anijs!!!

anijs meid het zit je niet mee zeg

hopelijk het weekend wat meer geluk :hug: :-*

anijs meid wat een pech allemaal :hug:

ilse ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt :hug:

groetjes petra

vanavond weer fitnissen ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in vandaag maar goed even er doorheen.

Sabine,

Van harte Gefeliciteerd !!!

Maak er een prachtige dag van om nooit te vergeten.

(en we wachten met smart natuurlijk op de foto’s :mrgreen: )

:-* Zasje

Sabine ~ Van harte gefeliciteerd!!! Hopelijk is het weer alsnog god uitgevallen!! :-*

Anijs ~ Het heeft je allemaal niet meegezeten heh? Hopelijk heb je van het weekend weer meer geluk!