Novemberstoppers 2007 (deel5) Veel succes meiden!!!!

Sabine veel plezier morgen ik hoop dat het een mooie dag wordt :-*

hoi hoi

@liekie, fijn meis dat je woensdag al mag

en ook super dat je gelijk een echo krijgt

@ilse, o o die kleine meid van jou nu al mama plagen :naughty: :wink:

@britt, jij morgen ook een uitje van je werk, ik ook

wij gaan bbq, maar jou uitje klinkt ook leuk en met toneel zal er vast een hoop gelachen worden, veel plezier!!!

@marije, ik hoop mee dat je kleine meid geen bril hoeft

en ik snap dat je daar best even verdrietig van bent :hug:

@mell, joepie :dance: super dat je een 2de bezichtiging hebt

weet je al wanneer???

@sabine, een hele fijne dag morgen :-

@marietje, hoe is het met aron,

gaat het beter met je voetje

@rebecca, meid lekker uitrusten jij dit weekend!!!

en groot gelijk dat je je vrije dagje hebt laten staan

@petronella, 16 weekjes alweer meis wat gaat het snel

@ellen, anijs, hupke, zasje hoe is het met jullie???

hier weinig te vertellen

morgen nog een dagje werken en dan weer vrij

wel morgen nog een personeelsuitje sávonds lekker bbq-en

kom straks nog wel even buurten

:-

Nou wat mij nou gebeurd… Ik had een advertentie op KSL geplaatst (Onze marktplaats zeg maar) voor een vogel kooi. We hebben onlangs een tweede parkiet gekocht en dus ook een grotere kooi.

De eerste kooi hadden we voor $ 30 gekocht en eigenlijk maar 2 weken gebruikt, dus had ik hem op KSL gezet voor $ 20. Nu had ik gisteren een email van een man die wel geintresseerd was en wat informatie wilde hebben wat betreft maten en prijs.

Ik die informatie doorgemaild en nu krijg ik zojuist een mail waarin staat dat hij akkoord gaat met de prijs en of ik mijn adres en bankgegevens door wil geven aan hem, zodat hij een check (Ja daar werken ze nog mee hier in de US) naar mij op kan sturen van $ 3000 dollar. En of ik dan die $ 20 er af wil halen en de rest door wil sturen naar een “verzend bedrijf” die de kooi dan op komt halen om hem te versturen :think:

Nou daar ga ik dus mooi niet aan beginnen heh :hand: Ik die check storten en zij dan even snel mijn bankrekening leegtrekken of weet ik wat er nog meer zou kunnen gebeuren. :wall:

vind ik ook hoor meid

niet doen ik vertrouw dat soort dingen ook nooit

Ik snap ook niet dat er nog steeds mensen zijn die daar wel in trappen… :shock:

rebecca inderdaad daar klopt dus niks van hè goede beslissing :thumbup:

hier zou ik ook niet intrappen.

marije ik hoop ook voor je dat jou meisje geen bril hoeft :hug:

liekie woensdag echo tof meid heb je er al zin in???

ilse dat wordt me toch een meid ooo :wink:

man lief is aan het voetbal kijken :x ik hou helemaal niet van voetbal dus ben ik maar achter de pc gekropen.

groetjes petra

tja als er geld aan te pas komt zijn sommigen gewoon blind

nee idd sommige mensen zijn wel heel goed van vertrouwen

ik had laatst ook iemand die wou wat overkopen maar dan in delen betalen :think: :naughty:

In delen betalen, daar kan ik nog inkomen, maar alleen als het dan om een goede bekende gaat ofzo. :wink:

Petronella ~ Saai heh dat voetbal, maar niet getreurd wij zijn er toch voor je :stuck_out_tongue:

ja een oefenwedstrijd toch

wij hebben vandaag op het kdv het hele lokaal in EK sfeer gebracht

als het echt begint ga ik het wel kijken maar wel met laptop op schoot :wink: :mrgreen:

:lol: :mrgreen: hahahaha, ik zie je al zitten!! Wanneer begint het EK dan eigenlijk? Krijg er nu zo weinig van mee…

volgende week

onze wedstrijden zijn

9 juni tegen italie

13 juni tegen roemenie

17 juni tegen frankrijk

ben benieuwd wat we ervan maken

maar moet eerlijk zeggen dat ik er weinig vertrouwen in heb :silenced:

nou dat worden nog lange dagen :frowning:

maar goed dan ben ik ook wat vaker bij jullie :smiley: :dance:

dat jullie voetbal niet leuk vinden zeg!! ik vind t altijd zo leuk om naar te kijken :smiley: Niet dat ik fanatiek ben ofzo…

Maar liekie wat een gedoe dat verkopen he? Maar wij hebben timmermans als makelaar. Ik ben er echt niet over te spreken!! en wil al een tijdje switchen van makelaar… maar vlietlanden is ook niks dus… :think: van driel hoor ik veel positieve verhalen over… maar die is ook flink aan de prijs zeg! :shock:

Wel fijn dat je woensdag gelijk een echo krijgt!! We gaan uit van positief nieuws toch!! :pray:

Nou rebecca groot gelijk dat je daar niet intrapt hoor!! T zal je gebeuren dat in ene heel je rekening leeg is!!

*** zo heb ff de radio asosiaal hard staan… dat nummer van Anouk vind ik zo lekker!! (doet gelijk een dansje :dance: )**

Die bezichtiging is trouwens dinsdag om half 5!! dus duurt nog wel ff

Ik heb kaarten voor een festifal 28juni… ik hoop zo dat ik dan al fit genoeg ben om erheen te kunnen. Hoe lang zou t duren he voordat ik opgeknapt ben??

xx :-

heey trouwens…

wat ik mij afvroeg…

ik zat vanmiddag met mn schoonzus te praten. En die zei dat vrouwen soms na een keizersnede niet meer gewoon mogen bevallen. Ik heb natuurlijk ook een litteken daar, en die is groter als bij een keizersnede…

Zou ik dan ook niet meer gewoon mogen bevallen??? :think:

xx

volgens mij mell mag je wel gewoon bevallen

maar misschien wel in het ziekenhuis

tenminste er zijn ouders bij ons op het kdv waarbij de eerste met keizersnede is geboren en de 2de met een gewone bevalling

dus ik denk het wel maar weet het niet zeker eigenlijk :wink:

Ik vind voetbal eens in de zoveel tijd wel leuk, maar niet zo heel erg geweldig. Ik zou het wel leuk voor het NL elftal vinden als ze lekker ver komen. Ik ben sinds dat ik in Amerika woon behoorlijk verslaafd geraakt aan basketbal :smiley:

Mell ~ Ik denk dat je waarschijnlijk wel gewoon op de gewone manier mag bevallen. Ik weet het niet natuurlijk, ik heb zelf nog geen bevalling meegemaakt, maar heeft het bij een keizersnede dan niet te maken met een snee die ook in de baarmoeder gezet moet worden :think: ? Of zeg ik nu misschien iets heel geks??

Joehoe, ben ik weer :wink:

Rebecca, groot gelijk dat je er niet ingetrapt bent. Dat klinkt niet als zuivere koffie :naughty:

Mell, gaaf hoor die 2de bezichtiging! Volgens mij klopt het wel wat Rebecca zegt, dat dat te maken heeft met littekenweefsel van de bm. Dus ik denk dat je wel gewoon mag bevallen.

Liekie, leuk dat je woensdag naar de vk mag en ws ook al een echo :dance:

Simba, wat leuk dat jullie het lokaal in voetbalsfeer hebben gebracht (worden die kleintjes al zo vroeg gedrild :lol: :silenced: )

Bedankt trouwens voor ons wedstrijdschema, heb ze meteen in mijn agenda gezet en dat wordt dus niks plannen op die avonden. Ik ben wel redelijk fanatiek eigenlijk als het om dit soort toernooien gaat (anders interreseert het me geen fluit!) Maar we krijgen nog een wedstrijdschema-poster van Ewouts werk en die hang ik mooi op in de kamer, kan ik alles bij houden :oops: :mrgreen:

(mijn moeder is nog erger, die trekt zelfs een oranje shirt of sjaal aan :lol: )

Petra, een pc is natuurlijk een prima alternatief voor voetbal, en forum natuurlijk helemaal en nog beter WIJ zijn natuurlijk een super alternatief :lol:

Marije, hoe ist met je migraine? :hug:

Hier gaat het wel z’n gangetje. Met Arons voetje gaat het redelijk. Ik ga morgen nog wel de ha bellen, want er komt nu pus onder zijn nageltje vandaan en ik mag er echt niet aankomen!!!

Woensdag had ik hier een kennis op bezoek met een dochtertje, even oud als Aron. Zij heeft Aron tot 2 keer toe gebeten in zijn vingers :shock: Mènn, wat er dan door je heen gaat! (ik dacht gelijk rotkind! :oops: ). Maar ja, ik snap ook wel dat ik dat niet zomaar mag en kan denken. Maar die eerste bijt was in zijn pinkje en dat was zo hard, dat het bloedde. Aron krijste het uit met paniekerige oogjes :cry:

De tweede keer in zijn wijs- en middelvinger waarbij zijn vingertjes blauw werden en de afdrukken erin stonden. Weer helemaal overstuur en mijn moederhart inmiddels ook. Dat meisje moest voor straf in de box en mocht er niet meer uit. Ik heb het er nog wel met die moeder over gehad, maar vind het wel lastig hoor.

Toen ik Aron vanmorgen op de comode had wees hij naar zijn teen en toen naar zijn pinkje en zei ‘auw’… :hug:

Verder heb ik dinsdag controle gehad bij de gyn. Alles was goed, alleen vindt de gyn het niet verantwoord dat ik nog zulke lange diensten draai. Ik heb nl steeds vaker buikpijn en harde buiken. Dus contact opgenomen met mijn leidinggevende en nu mag ik bij de bedrijfsarts komen. Is gelukkig allemaal wel goed geregeld, ik ga ws voor de helft de ziektewet in. Mijn gyn zei meteen ‘laat ze mij anders maar bellen hoor!’.

Nou, ik duik zo m’n mandje in, want morgen wil ik er op tijd uit en even lekker naar de stad wandelen.

Ben d’r snel weer :-*

Marietje

Marietje ~ Wat naar dat er nu pus onder Aron zijn nageltje vandaan komt. Ik denk dat ik inderdaad ook even bij de huisarts langs zou gaan. Hopelijk kunnen ze hem iets geven om de pijn te verzachten!

Ik dacht ook gelijk wat een vervelend kindje :silenced: toen ik las dat ze Aron gebeten had. Lijkt me inderdaad een moeilijke situatie…

Ja, weet je, die situatie raakt mij als moeder natuurlijk, want mí’jn kind wordt gebeten. maar ik snap ook dat het voor die andere moeder ook niet leuk is. Haar kindje staat bekend als ‘bijtertje’. Op het kdv is er zelfs een speciaal zorgteam dat haar nu observeert en er mee aan de slag gaat. Kijk, dat is ook niet leuk.

Maar op het moment dat dat gebeurt ben ik uiteraard alleen gericht op Aron. Sowieso vond ik het niet leuk om het venijn in de oogjes van dat meisje te zien en daarna de paniek in Arons oogjes :cry: