Novemberstoppers 2007 (deel5) Veel succes meiden!!!!

Jammer ik ben niet zo’n boeken typ, wel geprobeerd maar kan me er niet aan overgeven.

Hou wel van fotoromannetjes lezen… of ben ik dan heel raar :oops:

hahaha jij bent een echte fan

dawn heb ik nog wel gelezen maar de rest volgens mij niet meer

marietje, hoe is het met aron’s voetje???

marije, nog geslaagd voor een boek???

sabine, nog 2 daagjes meid!!

meiden het is hier echt rustig vandaag :naughty: :wink: :lol:

Ja en het is ook bedtijd nu :mrgreen: (behalve voor rebecca dan :wink: )

:-* Zasje

ik ben ook geen boeken typ maar een boek van steven king vind ik geweldig.

trusten allemaal :-

rebecca voor jou nog even “werk ze nog even meid” :-

Daar ben ik dan weer helemaal alleen :cry: Ach ik mag nog een uurtje en dan mag ik ook weer lekker naar huis :dance:

Zasje ~ Nee hoor is niet raar hoor, juist wel leuk. Zo heel af en toe gooi ik er ook wel eens een tegen aan :wink:

Petronella ~ Stephen King, daar kan ik ook helemaal in op gaan. Ik geloof ook dat ik er een behoorlijk aantal bezit, heb ze alleen nog niet gelezen en dat zal voorlopig niet gebeuren ook aangezien ze nog allemaal in NL staan :doh:

Sabine ~ Idd, nog 2 daagjes meid!!! Spannend!!! Mochten we je hier voor die tijd niet meer spreken, dan wens ik je bij deze een onvergeetelijke dag toe!!

Meisjes, meisjes, alweer een nieuw deel met 16 pagina’s…

… en nog geen 1 berichtje van mij. Kun je nagaan hoeveel ik moest bijlezen. Maar was een eitje hoor :liar:

Ben weer veel te weten gekomen die 26 pagina’s ofzo; echte namen, welk snoep jullie lekker vonden, boekenseries, enz, enz, enz…

En natuurlijk dat jullie gek zijn, maar wel leuk gek!! :stuck_out_tongue:

En Britt (daar hou ik het maar bij) mijn hyves-pagina is:

http://liek3112.hyves.nl

O ja, ik zou ook de afspraak bij de vk laten staan. Ik had zelfs een afspraak toen na m’n vakantie om te kijken of alles schoon was of als het nog niet los was gekomen te kijken voor een curretage.

Jeetje, ik weet niet meer allemaal wat jullie hebben geschreven hoor! :oops:

Rebecca, jouw verhaal van het medium heeft wel veel indruk gemaakt. Wat fijn dat je die informatie van je moeder allemaal kreeg en ben benieuwd of de voorspellingen uitkomen. En je wilde nog een keer zei je, heb je nog meer dingen die je wilt weten of hoop je weer contact met je moeder te krijgen?

Marije binnenkort weer naar de vk. Leuk! En dan gaat ze naar het hartje luisteren. Ik dacht eigenlijk dat ze dat ook al eerder deden of heb ik wat gemist?

Nou meisjes ff tot zover. Ik moet op weg naar m’n werk. Geen zin!!

Vanavond kijken of jullie straks weer zo actief zijn hier.

:-* :-*

Goeiemorgen,

Kort berichtje van mijn kant. Ben moe en dochterlief doet me pijn. :roll:

Ik ga zometeen maar wat doen in huis zodat ze in slaap valt en stopt met mijn blaad plat te duwen. :oops:

Ik meot nu iedere vijf minuten naar het toilet en dan komen er met moeite drie druppels uit. :wall: :wall:

Deze namiddag ben ik misschien opgeladen en kom ik wat meer kletsen. :wink:

Wat fijn dat jullie niet weer pagina’s vol hebben lopen kleppen!!!

Ilse, meiden kunnen dus ook hard schoppen…doe maar lekker rustig aan. En volgens mij is perle suiker gewoon kandij suiker.

Ik heb een drukke dag…maar goed, houdt me van de straat. Morgen heb ik ons praktijkuitje, de praktijk is dan dicht en dan gaan we met z’n alles wat leuks doen. Elk jaar organiseren anderen dit. Het is altijd een grote verrassing en ik weet in principe ook niet wat we gaan doen. Helaas alleen voor ze dat ze op mijn computer hebben zitten zoeken naar een locatie en dat ik zo slim ben om in de geschiedenis van de computer te kijken. We gaan de hele dag iets doen met toneel en in de huid van een ander kruipen…hhmmm ik weet het niet. Meestal doen we alleen sportieve dingen zoals paintball, mountainbiken, wandklimmen. Dit is dus totaal wat anders, ben niet zo van het toneelspelen, maar waarschijnlijk heb je gewoon dikke schik.

Meiden, ik zal later nog even op jullie reageren!

Goeiemorgen meissies!

Ilse, als je meisje slaapt, dan vooral zelf ook even rustig aan doen hoor! :-

Liekie, jij ook alweer 7 weken, gaat snel joh! Mag jij nou volgende week voor een echo?

Vanaf een week of 12 is het hartje te horen, maar het is ook heel normaal als dat pas later is. Maar goed, dit is mijn eerste afspraak pas bij de vk en normaal als het hartje nog niet te horen is, kmt dat wel bij de volgende controle, maar aangezien die dan weer 4 wkn later is, ben ik blij dat ze evt een echo willen maken.

Jeetje, wat schrijf ik vaag… zou ik moe zijn of zo? :roll:

Simba, heb de nieuwste van Simone van de Vlugt gekocht, gisteren, Blauw Water.

Ik lees erg graag spannende boeken, Karin Slaughter is mjn favoriete schrijver.

Wauw Sabine, morgen is het zover! Begin de kriebels al te komen?

Een hele, supergoeie, mooie dag gewenst, meis! :-

Helpen jullie duimen dat ik vanmiddag eens geen migraine krijg? Het is nu al 3 dagen achter elkaar feest, en ik word er een beetje naar van

:?

Verder weinig te melden.

O ja, nog bij het cb geweest gisteren voor de oogjes van Elske… Ze wordt wrs doorverwezen naar de oogarts, want ze hebben de indruk dat ze veraf niet zo heel goed kan zien. Ik hoop zo dat op dat kleine, gave koppie geen brilletje hoeft. :cry: Moest er gisteren echt om janken. Maar goed, dat moest ik ook toen ik hoorde dat Joor een brilletje moest en inmiddels is het hartstikke gewend en staat het hem erg goed. Maar Elske is nog zo jong.

Ik ga nu echt even wat doen, maar oooo, wat heb ik er geen zin in :evil:

Zo, lekker mopper-berichtje hè :stuck_out_tongue: Volgende keer weer gezelliger hoor :mrgreen:

Kussies!

heey meiden,

nou die boeken waar jullie t over hebben die ken ik allemaal niet!! Maar eens gaan proberen dan. Ik vond toevallig gister in mn kast nog een boekenbon van 25 euro :dance:

maar voorlopig heb ik eerst nog een boek liggen wat ik kan lezen!! Voordeel van in t ziekenhuis komen… dan krijg je in ene allemaal leuke boeken van iedereen!! :smiley:

Nog een paar daagjes liekkie en dan vk!! spannend!!

Jeetje Britt toneelspelen… ik moest met laatste teamdag een toneelstuk of leid opvoeren voor de rest van mn colega’s & nog eens collega’s van 4 andere lokaties!! maar was uiteindelijk heel erg leuk!!

Oow Marije ik hoop ook dat ze geen bril hoeft. :pray: Maar wie weet staat t hardstikke leuk joh!!

Nou hier niks meer gehoord van de kijker :frowning: Helaaas… misschien vanmiddag nog :pray:

Maar gister is onze nieuwe geiser geplaatst!! :dance: dus kan eindelijk weer gewoon thuis douchen!! dat heb ik sinds me operatie niet meer gekund!! Heb er net echt bijna 3 kwartier onder gestaan!! :oops:

xx

Jeeeej die kijker wil een 2e bezichtiging!!! :dance: :dance: :mrgreen: :lol: 8)

spannend!!!

ooooooooooooh mell spannend :pray: :pray:

Mell ik hoop dat je huis nu verkocht word kunnen jullie straks lekker verhuizen nieuwe start maken… babytjes krijgen :lol:

lekker verhuizen nieuwe start maken.. babytjes krijgen

jaaaaj!!! zou mooi zijn!! :dance: :mrgreen:

Goedemorgen meisjes,

Mell ~ Wat gaaf dat de kijker een tweede bezichtiging wil!! Weet je al wanneer deze plaats gaat vinden? Hopelijk is hij weer net zo enthousiast en is jullie huisje snel verkocht!!

Ilse ~ Als je meisje slaapt, zou ik het als ik jou was, ook even lekker rustig aan doen. Zo kun je zelf misschien ook een beetje bij komen. Jij bent altijd zo lekker in de weer!! :wink:

Marije ~ Hopelijk hoeft jullie kleine meid geen bril, maar mocht het wel zo zijn, dan ben ik ervan overtuigd dat jullie er snel aan gewend zijn en dat het haar hartstikke leuk zal staan :wink:

britt ~ Leuk joh zo een dagje uit met de praktijk. Gewoon lekker over je heen laten komen en kijken wat het wordt. Jullie zullen vast en zeker een toffe dag hebben!! :smiley:

Ik ben zoooooo moe meiden. Ik was vanmorgen mijn bed niet uit te branden. Ben toch redelijk op tijd mijn bed in gegaan, maar ben geloof ik regelmatig wakker geweest. Normaal gesproken heb ik dat niet als mijn mannetje er niet is. Ach vanmiddag om 17.00 uur begint mijn weekend. Ondanks dat we niet naar Arizona gaan heb ik voor morgen lekker mijn vrije dag laten staan :wink:

:shock: :o :shock: :o :shock: :o :shock: :o :shock: :o :shock: :o :shock: :o :shock: :o :shock: :o :shock: :o :shock: :o :shock: :o

Ongelofelijk! Niet te beschrijven! 21 pagina’s inclusief deeltje verder gekletst en dat zonder de hulp van deze kwebbelkous :lol: :clap:

Meiden, voordat ik verder ga, eerst maar even een dikke zoen voor jullie knappe prestatie :-

Ik kan onmogelijk op alles reageren, dus ik ga het uit mijn hoofd proberen…

Rebecca, wat bijzonder die reading. Voor jou wel heel fijn dat het zo’n positieve uitwerking heeft :hug: :-

Wat leuk om de echte namen van Simba en Britt te weten. Ik had echt gedacht dat Britt echt Britt heette, past ook helemaal!

Marije wat fijn dat je de 19de naar de vk mag :dance: Misschien zelfs een echo, joepie :dance:

Britt, ik vind het zelf nogal vreemd van je vk dat ze zegt datje de afspraak dan maar moet afzeggen. Al heb je helemáál geen bloedverlies meer: het gaat verdorie om een miskraam! Je verliest je kindje! Sorry, ik word daar een beetje boos van. Zij hebben toch ook als taak een beetje nazorg verlenen (zowel lichamelijke als geestelijk). Niet afzeggen hoor meis, gewoon gaan en ik zou er zelfs wat van zeggen (ook gezien de vorige keer, je hebt nota bene 2 keer in korte tijd een mk) :hug:

Simba, wat en vreemde uitspraak van je ha…natuurlijk hopen we met je mee ‘volgende keer beter’, maar niet getreurd??? :naughty: :snooty:

:hug: :-

Leuk bijna jullie autootje ophalen :dance:

Mell, fijn dat jullie kijkers hebben gehad die ok nog eens serieus zijn :pray: Oh, ik lees een tweede bezichtiging!! Wohwie!!

Ilse, gek mens :-
Jammer van jullie avondje ‘samen’ van gister… :doh:

Hier zit ook een kleine de hele dag tegen mijn blaas aan te trappen, tis sowieso net zo’n beweeglijk knaapje als zijn broertje, dus beloofd wat… :wink:

Succes meis :-

Sabine, morgen de grote dag!!! :dance: :inlove: :dance: Spannend meis!!!

Haha Liekie, jij ook al zovel bij te lezen. Zullen wij morgen gewoon samen 20 pagina’s voll
llen :silenced: :lol:

Zo nu ga ik eerst eten, heb de laatste 4 uur Aron verwaarloosd en die verdient nu aandacht (geitnje)

Later kom ik ff terug…ben nu tenminste wer bij… :dance:

Ben er weer. :smiley:

Heb deze namiddag geschildert :dance: moest nog de twee deuren in de badkamer verder doen. :wink:

Nadeel is dat meisjelief enkel slaapt als mama in de weer is, want dan word ze heerlijk heen en ween gewiegd. :roll: Dus van het moment dat mama zit of neerligt is ze daar. Het is nu al een echt duiveltje. :lol:

Gisteren heeft Steve de eerste babykleertjes van Lucas naar beneden gehaald.

Ik heb al één doos bekeken (vanaf 1 maand), nou daar zitten enkel maar rompertjes en pyjamaatjes in. Geen kleren. :roll: Betekent dat Lucas de eerste maanden continu in pyjama lag. :oops:

Ga straks eens zien wat ik kan vinden in de andere drie dozen. :wink:

Heb in een doos ook een leuk roze pyjamaatje gevonden. heb ik gekregen toen ik bevallen was van Lucas van een oudere dame. :wink: Vroeger in haar jonge jaren was roze voor jongens en blauw voor meisjes. :wink:

Lucas ligt al in bed vanaf 18u00, hij was doodop van een hele dag school. We hebben heerlijk samen in bad gezeten. Ik kan daar echt van genieten hé. :inlove:

Heb ook de blaadjes binnengekregen van de winkel waar ik mijn lijstje heb aangelegd. Da’s rap hoor. Nu zie ik dat het 3 bladen vol zijn :shock: en ik dacht nogthans dat ik niet veel gekozen had. :hand: Ga er wel nog lakentjes kiezen en rompertjes en die er ook nog bijzetten. Zal dan verre dat zijn denk ik. :think:

Marije: Hoe gaat eht met je migraine. Verschrikkelijk hé, kan een mens zo onderuit doen gaan. :evil:

Mell: Da’s super goed nieuws hé dat de verkoper een tweede keer wil komen kijken. Ik ga duimen!!! :pray: :pray:

Ik denk dat ik straks effe wat foto’s ga nemen en hier zetten, heb zin om een beetje te spammen. :mrgreen:

Blijven jullie vanavond ook wat langer op? Ik moet namelijk zo eerst een bezoekje afleggen voor de kerk en ben rond half 10/10 uur terug…

Ben wegggg :-*

Hé daar!

Marietje, morgen is onze beurt! Helaas moet ik morgen wel werken dus wordt wel een beetje lastig, maar dan moet het 's avonds gaan gebeuren :wink:

Mell wat super dat je een 2e bezichtiging hebt! Ons huisje staat sinds oktober ofzo te koop en het schiet echt totaal niet op. Zit jij al vanaf het begin bij die makelaar? Wij zitten bij Vlietlanden, maar weet niet of dat nou echt gaat werken.

Trouwens ik woon nu nog wel weer bij je om de hoek hoor!

Zo je hebt dus aardig wat wensen Ilse met je lange lijstje.

Marije hopelijk hoeft Elske geen bril idd, maar ja anders went het ook wel weer.

Rebecca nog ff en dan is het voor jou lekker weekend! ff lekker bijkomen dan hè!

Sabine voor jou morgen de grote dag! Ik hoop dat je een hele mooie dag hebt met mooi weer!

Ik mag idd woensdag naar de vk. Vandaag maar vast een vrije dag genomen daarvoor, want om nou daarna nog te gaan werken. Hoop natuurlijk dat het gewoon goed is, maar mocht het niet zo zijn dan wil ik echt ff niet op m’n werk zitten. Maar we gaan ervan uit dat het goed gaat toch?! (zei zij onzeker)

Aangezien de assistente zei dat ik het beste op woensdag kon komen, omdat de echoscopiste er dan is neem ik aan dat ik dan ook een echo krijg. :inlove:

:-* :-*