Novemberstoppers 2007 (deel5) Veel succes meiden!!!!

Britt: Luikse wafels vind ik niet in mijn kookboek. :wall: Wel Brusselse :wink: Wil je dat recept anders?

Hé maar heb wel dit gevonden op internet. :wink:

Luikse wafels:

ingrediënten:

Voor 28 stuks:

1 kg bloem

100 gr gist

0,5 l melk

75 gr suiker

10 gr zout

10 gr kaneel

10 gr vanillesuiker

500 gr boter

500 gr perlé suiker

bereiding:

Alle ingredienten goed mengen, en als laatste de perlé suiker erbij doen.

Afbakken in een goed heet wafelijzer met grote ruiten.

He Ilse, bedankt!! Zoiets recept heb ik maar dan zonder gist. Ik heb dat geprobeerd maar volgens mij zijn ze met gist lekkerder. Wat is perle suiker? Is dat hetzelfde als kandij suiker??

Het nadeel van elke keer een recept proberen is dat ik heeeeeeel veeeeel wafels in huis heb…maar ja…ik moet toch een keer het goede recept vinden…

bedankt!! :-*

hoi hoi

nou de bovenverdieping is klaar :smiley:

alleen de douche nog maar die bewaar ik voor het weekend

net de huisarst gebeld en hem ook maar si op de hoogte gesteld

die man blijft vage reactie geven, hij eindigde het gesprek met:

sterkte en niet getreurd volgende keer beter :wall:

ga nu maar is een tosti bakken en dan straks met mijn moeder een eind lopen…

:-*

pff britt heet geen britt… simba heet geen simba… petronelle heet niet petronella (oke die laatste twee had ook wel een beetje maf geweest :mrgreen: ) maar ik ben helemaal in de war nu hoor :lol: :lol:

En ilse jij nou geen grapjes erover maken hoor!! :naughty: dan raak ik echt in de war!!! hahaha

Of via Hyves.....maar niemand die mij op Hyves wil hebben... :cry:

ikke wel hoor!!! voeg maar toe!! :wink: http://mennemie.hyves.net/

Nederland loopt 8 uur op ons voor.

en ik maar denken dat jullie voor liepen op ons :think: hahah hoe ik daar dan weer bij kom..... ben nog meer in de war nu :lol:

petronella wat leuk zo'n apparaatje!!! Kan je elke dag ff luisteren :inlove:

simba ik heb veel familie wonen in gorinchem!! :dance: (tenminste mijn nichten zijn ondertussen geloof ik verhuisd) Miss ken je ze wel!! jade, bente, audrey & glenn??

Wij hebben vanmorgen een kijker gehad. En volgens de makelaar was hij erg serieus!! Hij wilde weten of wij nog met de vraagprijs omhoog gingen nu we zoveel hebben verbouwd. (wat we niet doen) En dat hij als wij de prijs wat lager zouden houden dan wel zelf verder wilde verbouwen.... t klonk allemaal erg goed.... dus nu wardt t afwachten :pray: :pray: :pray: Zou echt fijn zijn!!

xx

Britt: Heb eigenlijk geen idee wat perle suiker is. :think: Maar dit is een voorbeeldje van op internet. :wink:

Mell: Dat klinkt in ieder geval positief hé. :dance: Nou gaan we duimen hoor. :pray:

Simba: zow wat ben jij een bezige bij vandaag. :dance: :dance: En wat een stomme reactie zeg van de ha. :doh:

woow idd simba wat een rare reactie :? somme artsen vergeten af en toe echt dat ze met mensen met gevoelns te maken hebben!!

@mell, ik hoop dat je huisje verkocht wordt meid

en hopelijk laten ze ook snel wat van zich horen

en je familie ken ik niet, maar ik kom ook niet zoveel daar

alleen af en toe om te shoppen :lol:

ja die reactie van die huisarst, het blijft een aparte man

had deze reactie ook niet 2 weken geleden moeten horen

maar ik weet hoe hij is en de volgende keer bel ik hem ook pas nadat ik bij de vk ben geweest :wink:

ik hoopt het voor je mell dat je huisje verkocht wordt.

hebben jullie al wat anders?

Simba ~ Wat ben jij lekker aan het schoonmaken zeg!! Moet hier ook weer eens gebeuren. Misschien dat ik me er vanavond even aan waag. Mijn mannetje is weer voor 2 nachtjes weg, dus wie weet.

Wat een vage huisarts overigens zeg! Niet getreurd, volgende keer beter??? :wall: :doh: Fijn dat de gyn. of was het de vk, wel zo medelevend was met je!

Britt ~ Ik zou ook gewoon de afspraak laten staan hoor. Beter een keer te veel gaan dan te weinig. Voor je eigen gevoel is het ook gewoon een stuk fijner om wat duidelijkheid te hebben.

Marije ~ Inmiddels geslaagd voor een boek? Ik ben op het moment bezig in stralende sterren van Virginia Andrews. Ik vind dat soort boeken zo mooi! ook houd ik erg veel van thrillers! Ik heb bijna tussen de 50 en de 100 boeken gekregen van mijn moeder na haar overlijden, maar ze staan nog allemaal in NL :doh:

Mell ~ gaaf zeg een kijker die zo serieus geintresseerd is! Hoe doen jullie dat als het eventueel verkicht wordt? Hebben jullie al iets anders op het oog, of wordt het dan voor jullie erg hard zoeken?

Ilse ~ Dat ziet er goed uit dat recept! Nu moet ik alleen eerst even een wafelijzer aanschaffen eer dat ik met dat recept kan gaan experimenteren.

Vanmorgen heb ik me ietwat verslapen en was een half uurtje te laat op werk, maar dat mag ook wel eens. Dat overkomt me nooit. Ik ga nu gewoon door met werken tijdens mijn lunch, dan kan ik in ieder geval op de normale tijd naar huis. Nou ja werken… :lol: :lol:

ilse wat was je man aan het doe gisteravond toen hij zolaat wad?

rebecca heb je het nog kunnen redden zonder ons gisteren?

@petronella wrote:

rebecca heb je het nog kunnen redden zonder ons gisteren?

Ik moest toen helaas ook weer even aan de slag, dus ik ben de dag uiteindelijk wel doorgekomen :wink:

Die zat bij zijn oom, zoals ik gedacht had. :wall: :wall: Ik heb hem drie maal gebeld en kreeg telkens zijn antwoordapparaat. Dus was me al flink aan het opnaaien tegen de tijd dat ie thuiskwam. :evil:

Heb hem maar effe gevraagd of ie liever bij zijn oom zit dan bij mij. :evil:

We hadden nu eens een avond voor elkaar en meneer zit dan bij zijn nonkel. :wall: :wall: Nou, hij schrok nogal van mijn reactie en ik mocht de rest van de avond lekker mokken. :lol:

@rebecca, de boeken van virginia zijn erg mooi

ik lees ze ook graag, vond vooral bloemen op zolder en de rest van die reeks erg mooi

ja mijn huisarts is niet altijd even tactisch maar goed hij is verder wel oke

de vk hier is :thumbup: en de gyn die ik gehad heb ik het z’huis was ook erg aardig

@ilse, :naughty: bij zijn oom gaan zitten

nou daar zal hij in de toekomst vast 2x overnadenken :wink:

maar wel erg irritant dat hij dan zijn tel niet opneemt

volgens mij is dat echt een mannenkwaaltje :think:

@mell, vandaag nog wat gehoord van de kijkers???

hier net pizza op had geen zin om te koken

nog 2 daagjes werken en dan gaan we ons autotje ophalen

:dance:

Simba ~ Bloemen op zolder is echt mijn favoriet! Ik lees graag de omnibussen, zodat ik alle verhalen in een boek heb zitten. Zo nu ook met de stralende sterren, dat is ook een omnibus.

Het is hier trouwens vandaag een stuk rustiger dan gisteren :mrgreen:

bloemen op zolder is ook mijn favoriet

ik heb de omnibus van weeskinderen ook gelezen die was ook mooi

volgens mij heb ik het boek wat jij nu aan het lezen ben op zolder liggen en nog helemaal niet gelezen :think: binnenkort is opzoeken :wink:

denk dat iedereen aan het afkikken is :mrgreen:

jullie kunnen het gewoon niet zonder ons af :stuck_out_tongue: :smiley:

hahahaha dat zal het zijn :mrgreen:

hahaha, misschien niet inderdaad!

Simba ~ De weeskinderen serie heb ik ook gelezen. Verder ben ik ook in het bezit van de Casteel serie, De Dawn serie, de Ruby serie, De Melody serie en dan uiteraard de stralende sterren en bloemen op zolder series.

Ik moet maar weer eens een bestelling gaan doen voor een volgende omnibus :wink: