Britt: Ik zou gewoon de afspraak laten staan hoor. Zo heb je voor jezelf echt zekerheid.
En idd zoals je zegt, hoef je binnen enkele weken niet vast te stellen dat je baarmoeder toch nog niet schoon was. Laat maar staan, dan weet je zowiezo wat en hoe. :hug:
Oh en de wachtende patiënten die begrijpen dat vast wel hoor dat je effekes moet bijlezen. :mrgreen:
Het bijlezen viel nog reuze mee. :mrgreen: Misschien omdat ik al die pagina’s meegetettert heb. :lol: :lol:
Lucas is op school, zometeen zweef ik even door huis om dingen aan de kant te doen.
Zal dan wel tijd zijn om eten te maken voor kleine peuter en hem te halen.
En daarna kleine peuter een hele namiddag bezighouden. :lol:
Vind dat we in die laatste 5-10-20 pagina’s toch veel bijgeleerd hebben weer.
:mrgreen: :mrgreen:
Heb het gevoel jullie allemaal weer een beetje beter te kennen. :dance:
@britt wrote:
Ilse, niet vergeten om in je kookboek te kijken he???
Ik ben namelijk verslaafd aan luikse wafels :drool: :drool:
Ah, thanks om effe eraan te herrinneren, was het idd al vergeten. Ga die zometeen eens uit de kast halen en afblazen. :lol:
@anijs wrote:
Tot ziens gekke meiden! Of moet dat enkelvoud zijn, we weten allemaal over wie ik het hier heb, wiens vijzen hier het hardste rammelen, hé Ilse![]()
:-*
:think: :think: :think:
De mijne??? Mijn vijzen???
Nou euh … die kunnen niet meer rammelen, heb er al lang geen meer. :lol: :lol:
Laten we zeggen dat ik prettig gestoord ben. :mrgreen:
Oh ja, ik heb mijn buik weer effe in ons showforum gezet.
halllooootjes
@britt, ik zou ook gewoon gaan maandag
voor je eigen gevoel lijkt me dat ook prettiger
@ilse, ga zo is even naar je buikje kijken
@marije, weer een leuk boek gekocht???
nou ga mijn stofzuiger even testen :mrgreen:
en de rest van mijn huisje aan kant maken
tot straks :-*
Simba, als het zuigen met je nieuwe stofzuiger zo geweldig is mag je ook nog wel even bij mij langs komen!!!
hahaha nou meestal vind ik het voor even leuk
en al gauw gaat het weer vervelen haha
maar mocht ik nog zin hebben vlieg ik bij jou ook wel even langs :mrgreen:
Waar woon je eigenlijk?
Tja…we worden steeds nieuwsgieriger!
hahaha ja nou worden we wel heel nieuwgierig he :naughty:
maar vlakbij gorinchem
maar nu wil ik het van jullie ook wel weten :lol:
Ik heb het wel eens gezegd volgens mij. Ik woon in Zwolle.
dan kan ik een aardig eindje gaan vliegen meiden
eerst naar ilse in belgie en dan naar zwolle
sorry dat wordt me te ver, maaaaaar oke jullie mogen de stofzuiger best komen lenen hihihihi ben de slechtste niet :mrgreen:
Misschien heeft je stofzuiger zoveel power dat je bovenop kan zitten en dat hij je vanzelf naar Zwolle vliegt!! Ik vind namelijk dat Ilse je hulp niet nodig heeft…die is al de hele dag aan het poetsen, dweilen, zuigen, schoonmaken…Bij mij heb je veel meer eer van je werk!
Aaah, maar als je toch in Zwolle bent, dan is Steenwijk maar een klein eindje :mrgreen: Enne… stof genoeg hier om te zuigen :mrgreen:
Ik vond het echt heerlijk om al jullie onzin te lezen, zo gezellig! En idd toch wel wat bijgeleerd.
Britt, ik ga er even vanuit dat je hier gewoon Britt genoemd wil blijven worden, ik zou ook de afspraak laten staan hoor! :-* Dan heb je ten minste zekerheid of alles eruit is of niet, dat moet de vk toch kunnen begrijpen. Ik moest destijds van de gyn ook komen voor een afsluitende echo.
Euh… Belgjes, wat zijn vijzen? :think: Of ben ik nu heel dom :oops: :mrgreen:
Nog geen boek gekocht, ga over een half uurtje even de stad in. Maar móest hier nog even komen spieken Weet alleen niet opf ik het bij één boek kan houden hoor… het is ook nog eens de maand van het spannende boek… :dance:
Elske mocht vandaag een rok aan naar de psz, o je had haar moeten zien stralen, wat voelde ze zich mooi :inlove:
Had ik hier nou al verteld dat ik de 19de naar de vk mag, voor het eerst? Dan ben ik 13 weken, als ze dan het hartje nog niet kan vinden, dan hoef ik, haar woorden :mrgreen: niet meteen te flippen, want dan maken ze even een echo. :dance:
Nou, ik ga hier snel nog even opruimen voor ik weg moet… euh, weg wil :mrgreen:
Fijne dag meissies!
:-*
O ja, en ik heet ook geen Cathy 8)
Britt, ben het helemaal met je eens, Simba kan het beste een rondje Zwolle-Steenwijk doen 8)
Marije: Woehoe binnen enkele weekjes naar de vk :dance: :dance: En als ze het hartje wel horen, dan geen echo? Of wel? Wat leuk dat Elske trots was dat ze een rokje aanmocht. :inlove: :inlove:
Oh en vijzen dat zijn euh … ja … van die dingen da je indraait met een schroevendraaier. :mrgreen: Hier hebben we er altijd vijf in ons hoofd (bij wijze van spreken). Hoe minder je er hebt of hoe losser ze staan, hoe gekker je bent. Kun je gaan uitrekenen hoeveell ik er nog heb of hoeveel er los staan. :lol:
Britt: Ohlala :naughty: :naughty: Ga jij Simba afpakken. :think: :lol: Nee hoor, hier is best nog stof te vinden hoor. :lol: :lol: Vooral onder de kasten en bed, want daar kan ik niet aan. :wall:
Oh en ik woon in Boezinge, dat weten jullie vast allemaal wel liggen. :mrgreen: Misschien hebbenjullie ooit gehoord van Lernout en Hauspie (op televisie) die hadden een groot technologiebedrijf. Maar die hebben fraude gepleegd. Awel hé, ik woon daar niet ver weg van.
Marije: Ik heb ondertussen ontdekt dat het mooie woordje voor vijzen: schroeven zijn. :doh:
:lol: :lol: :lol: :lol:
nou meiden ik zal er is over nadenken :think: :mrgreen:
@marije, wat voor boeken lees je graag???
ik ben bezig in “ken je me nog” van sophie kinsella
leuk boek maar ik vind haar ook erg leuk schrijven
nog maar eventjes en dan weer naar de vk
lijkt me zo mooi om het hartje te horen :inlove:
@Ilse81 wrote:
Marije: Ik heb ondertussen ontdekt dat het mooie woordje voor vijzen: schroeven zijn. :doh:
:lol: :lol: :lol: :lol:
heerlijk die belgische en nederlandse woordjes
Ik snapte het ook al niet moet ik eerlijk zeggen…vijzen… Maar nu is alles weer duidelijk!