He Petra onthul je nu alles ?? Ik wist namelijk niet dat je in Groningen woont. Of heeft dat er altijd al gestaan ?? :think:
dus ja sorry rebecca maar ik ga ook naar mijn bedje :oops:
ik werk ze nog eventjes :-* :-* :-*
en tot gauw
Rebecca inderdaad zou ook gek worden als ik het niet zou horen.
Mell , wees niet bang jullie record halen we niet in hoor. :lol: :lol:
:-* Zasje
@zasje wrote:
He Petra onthul je nu alles ?? Ik wist namelijk niet dat je in Groningen woont. Of heeft dat er altijd al gestaan ?? :think:
als je goed ha opgelet stond dat er al van af het begin :naughty:

@zasje wrote:
Mell , wees niet bang jullie record halen we niet in hoor. :lol: :lol:
Inderdaad dat zullen we zeker niet halen.
Truste Petra!
Ik ga dan ook maar weer eens aan de slag :?

@petronella wrote:
@zasje wrote:He Petra onthul je nu alles ?? Ik wist namelijk niet dat je in Groningen woont. Of heeft dat er altijd al gestaan ?? :think:
als je goed ha opgelet stond dat er al van af het begin :naughty:![]()
:oops: :oops: :oops:
:-* :-* :-* :-* :-*
sorry hoor maar ik moet dit even kwijt
:**: ik vind jullie geweldig :-* :-* :-* :-* :-* :-*
@Rebecca* wrote:
Ik denk dat ik ook gek zou worden van mijzelf met zo een apparaatje :inlove: Bovendien zou ik mijzelf helemaal gek maken als ik het hartje een keertje niet zou kunnen vinden :o
ik kan hem/haar nog iederekeer vinden
zo en nu ga ik echt :-*

slaap lekker
Sjongejonge wat een kletsmadammen hier! Ben ik er even een dagje niet mag ik hier 20 pagina’s bijlezen :shock:
Marietje arme Aron, hopelijk gaat z’n pijn snel over
Rebecca heftige ervaring hoor! Wel mooi dat het je geholpen heeft een verdrietige periode af te ronden. Nu maar duimen in augustus en september!! :thumbup: :thumbup:
Petronella Hier ook zo’n slechte slaper die op 1,5 vaarwel zei tegen het middagdutje, voordeel was dan wel dat hij van in het begin op 2,5 wel onmiddellijk hele dagen school aankon. En dat was hier ook zo: 7u in bed en dan 7u wakker. Met twee en dan nog zwanger kan ik me voorstellen dat dat wel heel zwaar is. :hug:
Zasje: inderdaad, die mannen hebben hier niks te zeggen, hun taak is volbracht. :mrgreen:
Simba: leuk je echte naam, die had ik eigenlijk niet geraden.
Britt je bent en blijft toch een Britt hoor, vind dat ook zo helemaal bij je passen!!!
Heb hier tijdens het bijlezen van al die pagina’s wel even moeten stoppen om een zak chips te openen, al die lekkere foto’s :drool: :drool: .
Ben hier alweer weg want met al dat lezen niet veel tijd meer om te schrijven, het is al laat en moet er morgen vroeger uit dan anders…
Tot ziens gekke meiden! Of moet dat enkelvoud zijn, we weten allemaal over wie ik het hier heb, wiens vijzen hier het hardste rammelen, hé Ilse
:-*
@petronella wrote:
:**: ik vind jullie geweldig :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Hier nog iemand die zich daar geheel bij aansluit! Ik vind echt dat wij zo een toffe groep hebben!!

Anijs ~ Het heeft me voor mijn gevoel inderdaad best geholpen. Ik weet nog niet zeker of ik de hele periode inmiddels voor mijn gevoel kan afsluiten, maar het heeft een hele last van mijn schouders afgeworpen. Ik zit er een beetje aan te twijfelen om misschien nog 1 keer met haar te gaan spreken.
meiden meiden
ben goed en wel even weg en jullie kletsen alweer 4 pagina’s vol :shock:
nou ja ga nog maar even bijlezen dan :mrgreen:
@Rebecca* wrote:
@petronella wrote::**: ik vind jullie geweldig :-* :-* :-* :-* :-* :-
Hier nog iemand die zich daar geheel bij aansluit! Ik vind echt dat wij zo een toffe groep hebben!!![]()
hier ben ik het ook helemaal mee eens :- :-* :-*
ik lag al in mijn bedje maar kan niet slapen :silenced:
nou ja ga nog maar wat bijlezen hier op het forum
ik zag een leuk nieuwtje voorbij komen
tot morgen!!!
En ik vind jullie ook geweldig :inlove:
En geweldige kletskonten, jemig de pemig, jullie kunnen er wat van :shock: :lol:
Kom later terug.
Eerst Elske naar de psz brengen, dan mijn boekenbon inwisselen (help, ben door al mijn boeken heen! :shock: ), naar het cb voor de ogentest met Els en vanmiddag zien jullie me ongetwijfeld langswaaien als ik dan nog leef :mrgreen:
Ik ben op mijn werk en dacht even snel tussen de bedrijven door kok lezen. Arme patienten, die zitten maar te wachten en te wachten in de wachtkamer. Ach ja…daarom heet het ook een wachtkamer toch? Nee hoor, ik laat ze niet lang wachten.
Marije, moet jij ook naar het cb voor een ogentest? Ruben mag vandaag ook. Ben benieuwd of hijmee wil werken…
Meiden, jullie zijn toppie!!
Ga ik nu snel naar mijn volgende patient!
@anijs wrote:
Zasje: inderdaad, die mannen hebben hier niks te zeggen, hun taak is volbracht. :mrgreen:
?? Heb ik dat gezegt .. wil het niet ontkennen hoor :lol:
Wil even jullie mening…
Ik heb het gevoel dat mijn bloedverlies en buikpijn echt minder worden. De verloskundige gaf dus aan dat ik dan mijn afspraak voor maandag af moest zeggen omdat je er van uit gaat dat het dan goed is en dat er geen resten meer in je baarmoeder zitten. Vinden jullie dat ik het moet afzeggen of toch moet laten staan om een echo te krijgen. Ik vind het ook zo zonde als over 4-6 weken blijkt dat ik niet ongesteld word en dan op een echo te zien is dat mijn baarmoeder niet schoon was, weer een maand verloren…
Maar misschien moet ik er niet teveel mee bezig zijn en er gewoon van uit gaan dat het goed zit…
@petronella wrote:
@Ilse81 wrote:
de ostheopaat.:-*
wat is dat als ik vragen mag???
Een kraker.

Ilse, niet vergeten om in je kookboek te kijken he???
Ik ben namelijk verslaafd aan luikse wafels :drool: :drool: